דף הבית הודעות לעיתונות עסקים, מימון וכספים Rajant תציג קישוריות Smartfield עמידה ומאובטחת ב-ADIPEC יחד עם שותפי פתרונות
Rajant תציג קישוריות Smartfield עמידה ומאובטחת ב-ADIPEC יחד עם שותפי פתרונות
חיים נוי 11/11/21 |  צפיות: 627

Rajant תציג קישוריות Smartfield עמידה ומאובטחת ב-ADIPEC יחד עם שותפי פתרונות

הדגמות חיות של רחפנים, מציאות רבודה, מעקב אחר כוח אדם ונכסים ורובוטים יוצגו במהלך הכנס

מאלורן, פנסילבניה (ארצות הברית), 9 בנובמבר 2021, (GLOBE NEWSWIRE) :

Rajant Corporation, הספקית הבלעדית של הרשתות האלחוטיות Kinetic Mesh®, ושותפיה הטכנולוגיים ישתתפו בכנס ADIPEC שייערך במרכז התערוכות הלאומי באבו דאבי, איחוד האמירויות הערביות. האירוע יתקיים בין ה-15 ל-18 בנובמבר, ו-Rajant תצטרף לשותפים בדוכן 13564. נציגי החברה יהיו נוכחים במקום כדי להציג, יחד עם Easy Aerial, Ghost Robotics ו-Kiber, פתרונות שיתופיים גמישים ומאובטחים עבור קישוריות IIoT לשוק האנרגיה, כולל הדגמות חיות ממוקדות Smartfield שיוצגו מדי יום.

" Rajantמבינה מה צריכים העוסקים בעסקי האנרגיה בהחל ב-ATEX1 עד IP67. בהפעלה בסביבות מסוכנות שמים דגש רב יותר על דרישות בטיחות תוך מתן אפשרות לתקשורת רציפה עבור מפעלים ואתרים דיגיטליים שכבר מוכנים לעתיד", אמר אל ריברו, סגן נשיא למכירות ב-Rajant, אנרגיה גלובלית. "פתרון רשת האריגKinetic Mesh של Rajant מציע שמירה על חיבור אלחוטי תעשייתי מאובטח, אמין ועמיד עם זמן אחזור נמוך ללא הפרעה ורוחב פס גבוה. הוא מאפשר מודעות מצבית מקיפה לטכנולוגיות כמו רחפנים, רובוטים וציוד לביש, עם הפעלת תקשורת סלולרית רציפה ומעקב, והוא ניתן לפריסה מהירה, קלה לתחזוקה, שמתחזקת ככל שהרשת מתרחבת".

מעבר ליישומי Smartfield, ל-Rajant יש רקורד מוצלח של 20 שנה לפריסות עסקיות בתעשיות כמו כרייה, נמלים, בנייה כבדה וזאת לצד פריסות עבור הצבא וגופי ביטחון הציבור. Rajant הייתה מחלוצות השימוש ב-V2X/M2M נייד לחלוטין, והיא מציגה מורשת של שמירה על יכולת פעולה הדדית עם צמתים אלחוטיים קיימים של BreadCrumb עם מהדורות מוצר חדשות. ראוי לציין כי בשנת 2021, Rajant הציגה את הדור הרביעי של BreadCrumbs, תחת השם Peregrine and Hawk, שרשם את המעבר המהיר ביותר למכירות חדשות בהיסטוריה של החברה.

ב-ADIPEC יודגש MeshTracer מוביל התעשייה של Rajant למעקב אחר כוח אדם ונכסים כדי לקדם את אבטחת האתר והמודעות המצבית. הוא יכול לדווח ביעילות באמצעות BreadCrumbs של Rajant, תגיות AeroScout וכל מכשיר Wi-Fi שמשתמש בכתובת MAC סטטית. MeshTracer מספק את פלטפורמת האיסוף והמעקב, ניהול אירועים והתקשורת היעילה ביותר בשוק כיום, והוא משתמש בטכנולוגיית מערכת מיקום בזמן אמת (RTLS) כדי לזהות אנשים ונכסים בכל האזורים והתחומים באתר IoT תעשייתי. המערכת משתמשת בפרוטוקולי תקשורת סטנדרטיים, מאפשרת למכשירים להחליף הודעות, להגדיר תקריות ולנטר את זרימת המשתמשים בסביבה פיזית.

הדגמות ופגישות שותפים ב- ADIPEC כוללות:

אווירי קל - רחפנים

בין אם מדובר בניטור תשתיות, נכסים או אירועים, ל- Easy Aerial יש פתרון רחפנים אוטונומיים המוכנים לתנופה מעל ומעבר מבחינת קלות השימוש, העמידות והכיסוי. פתרון המטוסים שלה מקל על האבטחה האוטונומית. הפריסות מתרחשות באמצעות חיישן מופעל או כמשימה מתוכננת לספק תצוגות מלאות באיכות HD ותרמי ישירות מהמטוס, ומאפשרות למשתמשים לקבל החלטות חכמות יותר מהר יותר.

רובוטיקה של רוחות רפאים - מרובעים

מושלם לבדיקות וניטור באתרים אוטונומיים בשטח, רובוטים בעלי ארבע רגליים של Ghost Robotics נושאים מטען הכולל מצלמת אינפרא אדום, חיישן ספקטרוסקופיה וחיישני גז. שטח לא מובנה אינו מהווה בעיה עבור הרובוטים הקלים לטעינה כדי לנהל סיורי בטיחות ואבטחה ייעודיים, להוציא שומרים אנושיים מסכנה.

קיבר - אוזניות מציאות רבודה

Kiber מעצימה את כוח העבודה באמצעות פתרונות מבוססי טכנולוגיית AR והופכת את שיתוף הפעולה מרחוק לקל, בטוח ויעיל. Kiber3 הוא פתרון לביש לתקשורת מרחוק AR משולב במלואו, המאפשר למשתמשים להזרים בשידור חי פעילויות שטח כדי לבצע פעולות פיקוד. מודעות מצבית היא דינמית ואינטראקטיבית עבור עובדים באתר לקבל תמיכה תוך שמירה על התמקדות בעבודתם עם פתרון "ללא ידיים" של All-in-One.

תזמנו זמן לדבר ב- ADIPEC היום על ידי ביקור ב-https://rajant.com/adipec-2021/ . או לעצור ליד הדוכן שלנו כדי לראות את BreadCrumbsבפעולה.

אודות Rajant Corporation

Rajant Corporation היא חברת טכנולוגיית התקשורת בפס רחב שהמציאה את הרשתות Kinetic Mesh®, BreadCrumb®, ותוכנת הרשת InstaMesh®. עם Rajant, לקוחות יכולים לפרוס במהירות רשת מותאמת ומדרגית מאוד הממנפת את העוצמה של נתונים בזמן אמת כדי לספק מודיעין עסקי לפי דרישה, קריטי למשימה. רשת Kinetic Meshשל Rajant, בעלת השהיה נמוכה, תפוקה גבוהה ומאובטחת למגוון יישומים נתונים, קול, וידאו ואוטונומיים, מספקת ללקוחות תעשייתיים ניידות מלאה ומאפשרות להם לקחת את יישומי הרשת והנתונים הפרטיים שלהם לכל מקום. עם פריסות מוצלחות ביותר מ -70 מדינות עבור לקוחות בצבא, כרייה, נמלים, רכבת, נפט וגז, מפעלים פטרוכימיים, עיריות וחקלאות. המטה של ראג'נט ממוקם במלברן, פנסילבניה, עם מתקנים ומשרדים נוספים באריזונה ובקנטאקי. לקבלת מידע נוסף, בקרו באתר החברה Rajant.com או עקבו אחר ראג'נט בלינקדאין ובטוויטר.

ליצירת קשר:

Alice DiSanto

Rajant Corporation

914-582-8464

[email protected]

קובץ מצורף:

*** הידיעה מופצת בעולם על ידי חברת התקשורת הבינלאומית GLOBE NEWSWIRE


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 חיים נוי

חיים נוי, עיתונאי, עורך ראשי של סוכנות החדשות הבינ"ל IPA, לשעבר עורך ראשי של סוכנות הידיעות עתים, חבר תא מבקרי התיאטרון באגודת העיתונאים



 


מאמרים נוספים מאת חיים נוי
 
Anaqua הופכת הגשת פטנטים במדינות אחרות ליתרון אסטרטגי עבור אנשי מקצוע בתחום הקניין הרוחני
Anaqua, הספקית המובילה של טכנולוגיות לניהול חדשנות וקניין רוחני (IP) עבור תאגידים, משרדי עורכי דין וממשלות, מכריזה על תוספת לפתרון Foreign Filing שלה, ומשפרת את היכולות של פלטפורמת ניהול הקניין הרוחני שלה, AQX®. Anaqua שינתה את הפרדיגמה להגשת בקשת קניין רוחני במדינות אחרות עבור אנשי מקצוע בתחום, והפכה מערך מכביד של משימות אדמיניסטרטיביות ידניות לפתרון אסטרטגי ואוטומטי שמספק בידול, ומניע קבלת החלטות מהירה כדי לעזור להגן על קניין רוחני באופן גלובלי.

EBC Financial Group משתפת פעולה עםUnited to Beat Malaria - קמפיין של קרן האו"ם, כדי להגן על ילדים פגיעים ומשפחותיהם מפני מלריה
EBC Financial Group מגבירה את מאמצי מיגור המלריה, תומכת בהתערבויות בריאות קריטיות ובהעצמה קהילתית

אחסון הגיבוי השכבתי של ExaGrid נבחר ל"פתרון גיבוי הנתונים של השנה" בתוכנית Data Breakthrough Awards השנתית החמישית
תוכנית פרסים בינלאומית יוקרתית מכריזה על מוצרים וחברות מצטיינים בטכנולוגיית הנתונים

Duck Creek מארחת את הוועידה השנתית, One Duck Creek Summit, כדי לבנות קשרים, שייכות וקהילה
Duck Creek Technologies (דאק קריק טכנולוגיות), ספקית הפתרונות החכמים המגדירה את עתיד ביטוחי הרכוש והנפגעים (P&C) ותעשיית הביטוח הכללי, מארחת היום את One Duck Creek Summit בקולומביה, דרום קרוליינה, ומפגישה עובדים מכל רחבי הגלובוס.

Games Global מכריזה על הגשת הצהרת רישום להנפקה ראשונית מוצעת לציבור
Global Games Ltd מפתחת, מפיצה ומשווקת מובילה של תוכן משחקי חדשני בסגנון קזינו מקוון ופתרונות משולבים עסק לעסק למפעילי iGaming ברחבי העולם על בסיס גודל רשת האולפנים שלה, הודיעה היום כי היא הגישה בפומבי הצהרת רישום על טופס F-1 לרשות ניירות ערך של ארה"ב ("SEC") בנוגע להנפקה ראשונית המוצעת לציבור של מניותיה הרגילות.

חשיפת הנושא של כנס יוזמת ההשקעות העתידיות השמינית: "אופקים אינסופיים: משקיעים היום, מעצבים את המחר"
The Future Investment Initiative - מכון יוזמת ההשקעות העתידיות (FII) נרגש להכריז על הנושא למהדורה השמינית הקרובה של כנס FII, המתוכנן להתקיים בתאריכים 29-31 באוקטובר 2024, במרכז הכנסים הבינלאומי היוקרתי על שם המלך עבד אל-עזיז (KAICC) בריאד, ערב הסעודית.

ערב הסעודית מבליטה יוזמות של השקעות בתיירות בפורום הבינלאומי להשקעות בתחום אירוח
משרד התיירות הסעודי ממלא כעת תפקיד משמעותי בפורום הבינלאומי להשקעות של בתי מלון (IHIF), ומציג הזדמנות ייחודית למשקיעים עולמיים לקחת חלק ולהיכנס לתוך נוף התיירות המשגשג של הממלכה.

פרסי Stevie® מכריזים על הזוכים בפרסי Stevie® השנתיים ה-18 עבור מכירות ושירות לקוחות
הזוכים בפרסי Stevie® (The Stevie® Awards ) עבור מכירות ושירות לקוחות השנתיים ה-18, המוכרים כפרסי שירות הלקוחות ופרסי המכירות המובילים בעולם, נחשפו בשישי 12.4 בטקס חגיגי בלאס וגאס, נבאדה, ארה"ב, בהשתתפות יותר מ-400 מנהלים מרחבי העולם.

TokenEx ו-IXOPAY מתמזגים ויאפשרו לסוחרים לייעל את השימוש במספר תהליכי עיבוד תשלומים
פלטפורמת מיטוב התשלומים עבור מסחר גלובלי מספקת טוקניזציה רב-ערוצית, תזמון תשלומים וניהול מחזור חיים של כרטיסים

Lantronix מכריזה על FOX4 ו-Bolero 43, עוקבי מחשוב קצה חדשים, ומרחיבה את משפחת השערים הטלמטיים עטורי הפרסים שלה
הפתרונות החדשים של Lantronix מכוונים לשוק הטלמטיקה המציג צמיחה מהירה שאמור לפי ההערכות להגיע להיקף של 3.7 מיליארד דולר עד 2027
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI