דף הבית הודעות לעיתונות עסקים, מימון וכספים Adagio Therapeutics מספקת עדכון לתוכנית נוגדני ADG20 לקוביד-19 ומדווחת על תוצאות כספיות לרבעון השלישי של 2021
Adagio Therapeutics מספקת עדכון לתוכנית נוגדני ADG20 לקוביד-19 ומדווחת על תוצאות כספיות לרבעון השלישי של 2021
חיים נוי 15/11/21 |  צפיות: 922

 

Adagio Therapeuticsמספקת עדכון לתוכנית נוגדניADG20 לקוביד-19 ומדווחת על תוצאות כספיות לרבעון השלישי של 2021

משוב ה-FDA תומך בהגשת אישור שימוש החירום המתוכנן(EUA) עבור ADG20 למניעת קוביד-19; חבילת ביניים של  נתונים קליניים מניסוי מניעת EVADE לתמיכה בהגשת EUA צפויה ברבעון השני של 2022

התקדמות ההרשמה בניסוי STAMP ADG20 לטיפול בקוביד-19;  ניתוח יעילות ביניים מתוכנן צפוי ברבעון השני של 2022 כדי לתמוך בהגשה פוטנציאלית של האיחוד האירופי

וולטהאם, מסצ'וסטס, 15 בנובמבר 2021, (GLOBE NEWSWIRE) :

Adagio Therapeutics, Inc, (נאסד"ק: (ADGI חברה ביו-פרמה בשלב קליני המתמקדת בגילוי, פיתוח ומסחור של פתרונות מבוססי נוגדנים למחלות זיהומיות עם פוטנציאל מגיפה, סיפקה היום עדכון על תוכנית הנוגדנים המובילה שלה לקוביד-19, ADG20, ודיווחה על תוצאות כספיות לרבעון השלישי 2021. ADG20 הוא מועמד למחקר של נוגדנים חד שבטיים שנועדו לספק פעילות נטרול רחבה וחזקה נגד SARS-CoV-2, כולל גרסאות למניעה וטיפול של קוביד-19.

"ADG20 ממשיכה להיות הנוגדן החד שבטי היחיד בפיתוח בשלב מאוחר שיש לו פוטנציאל להציע שילוב ייחודי של עוצמה, רוחב של נטרול על פני גרסאות ידועות של SARS-CoV- 2, כמו גם וירוסים דמויי סארס נוספים עם פוטנציאל מגיפה, והגנה עמידה מפני קוביד-19 עד שנה. יתר על כן, הזריקה הבודדת שלנו מונעת את אי הנוחות הקשורות למתן IV או זריקות מרובות", אמרה ד"ר לין קונולי, המנהלת הרפואית הראשית של אדג'יו. "העולם ממשיך להתמודד עם שורה של אתגרים בטיפול מלא במשבר קוביד-19. חלופות או תוספים לחיסונים למניעת קוביד-19 נדרשים לאנשים עם דיכוי חיסוני ואלו שעדיין מהססים לקבל חיסון או לחסן את ילדיהם. אוכלוסיות מטופלים מסוימות עשויות לא להיות מועמדים אידיאליים לאפשרויות טיפול אוראליות מתפתחות בשל חשש להדבקות, תחלואה או אינטראקציות אפשריות בין תרופתיות. בהתבסס על התכונות המשולבות שלה, ל- ADG20 יש פוטנציאל להיות חלופה מובחנת למניעה וטיפול של קוביד-19 שעשוי לענות על הצרכים של אוכלוסיות אלה, והמחויבות שלנו לקידומו הוא בלתי מעורער".

"התקדמנו משמעותית במהלך 2021, ו-2022 צפויה להיות שנת ציון דרך עבור אדג'יו בזמן שאנו מתכוננים להגשות פוטנציאליות של האיחוד האירופי עבור ADG20 למניעה וטיפול בקוביד-19", אמר ד"ר טילמן גרנגרוס, מייסד שותף ומנכ"ל אדג'יו. "לאחרונה קיבלנו משוב ברור מה-FDA על אסטרטגיה להגשת EUA עבור ADG20 למניעת קוביד-19, ויזמנו מאמצים להרחיב את התוכנית הקלינית שלנו לתת-קבוצות חולים נוספות, כולל אנשים עם דחיקה חיסונית וילדים. מאמצי המוכנות המסחרית שלנו בעיצומם ועם מאזן חזק, אנו מוכנים לפעול במהירות כדי לאפשר גישה לאנשים הזקוקים לאפשרויות מניעה וטיפול בקוביד-19, אם יינתן אישור".

עדכוני תוכניות ADG20 לקוביד-19

מניעה

Adagio ממשיכה לרשום משתתפים מבוגרים ומתבגרים בניסוי הקליני המתמשך והעולמי שלב 3 EVADE שלה, שמעריך את ADG20 כמניעה לקוביד-19 הן בהגדרות טרום החשיפה והן בהגדרות החשיפה האחרונות.

*אדג'יו קיבלה משוב ממנהל המזון והתרופות האמריקני (FDA) על חבילת נתונים הדרושה ומסלול להגשה של האיחוד האירופי למניעת חשיפה מוקדמת של קוביד-19

*אדג'יו צופה שחבילת הנתונים לתמיכה באיחוד האירופי עבור ADG20 תהיה זמינה ברבעון השני של 2022 ואחריה הגשה צפויה ל-FDA ברבעון השלישי של 2022

*אדג'יו מתכננת להוסיף קבוצה חדשה ב- EVADE כדי להעריך את ADG20 כאופציה מונעת אצל אנשים עם דחיקה חיסונית, כאשר ההרשמה צפויה להתחיל ברבעון הראשון של 2022

*אדג'יו גם מתכננת ליזום ניסוי בהערכת ADG20 כתוספת חיסון

*לאחר דיון עם ה-FDA, Adagio ישרה קו עם תוכנית להערכת ADG20 כאופציה מונעת באוכלוסיית הילדים, עם ניסוי אצל ילדים בני שנתיים ל -11 שנים הצפוי להתחיל עד אמצע שנת 2022.

טיפול

אדג'יו ממשיכה לרשום חולים בניסוי הקליני המתמשך והעולמי Phase 2/3 STAMPשלה, המעריך את ADG20 כטיפול בקוביד-19.

*אדג'יו מתכננת לשנות את עיצוב הניסוי על מנת להרחיב את אוכלוסיית המטופלים בסיכון הזכאית להרשמה ל- STAMP.

*בהתבסס על ההרשמה הנוכחית, Adagio צופה הגעה להערכת ועדת ניטור הנתונים העצמאית שלב 2 ברבעון הראשון של 2022 וניתוח היעילות הזמנית ברבעון השני של 2022 כדי לתמוך בהגשה הבאה של האיחוד האירופי

מצגות נתונים עדכניות של ADG20ב- ISIRV-WHO וב- IDWeek2021

*נתוני מבחנה חדשים הדגימו פעילות נטרול נשמרת של ADG20 מול פאנל מגוון של גרסאות SARS-CoV-2 במחזור, כולל גרסאות למבדה, מו ודלתא החדשות. ראוי לציין כי ממצאים הראו כי ADG20 הדגים פעילות נטרול חזקה נגד כל גרסאות SARS-CoV-2, כולל אלה עם רגישות מופחתת למוצרי mAb הזמינים כיום תחת האיחוד האירופי או בפיתוח בשלב מאוחר.

*נתונים מתוך הערכה של שישה חודשים בניסוי המתנדבים הבריאים שלב 1 של ADG20 של אדג'יו אישרו את מחצית החיים הממושכת של ADG20, שהתקרבה ל -100 ימים בהתבסס על נתונים מהמינון התוך שרירי של 300 מ"ג שניתן כזריקה אחת. בנוסף, ניתוח נתונים העלה כי 50% טיטרים נטרלו וירוסים בסרום שישה חודשים לאחר מנה תוך שרירית 300 מ"ג של ADG20 והיו דומים לשיא הטיטרים שניצפו עם חיסון mRNA-1273 וחרגו מאלה שהושגו עם סדרת החיסון AZD1222. ADG20 היה נסבל היטב, ללא תופעות לוואי, הקשורות לתרופות (AEs), תופעות לוואי חמורות, או תגובות רגישות באתר ההזרקה או רגישות יתר שדווחו באמצעות מינימום של שלושה חודשים מעקב על פני כל הקבוצות.

*כדי לתמוך בבחירת המינון עבור הניסויים הקליניים שלב 2/3 STAMP ו- EVADE העולמי של אדג'יו, החברה שינתה פרמקולוגיה של מערכות כמותיות קיימות בכל הגוף מודל פרמקוקינטי (QSP/PBPK) כדי לאפיין טוב יותר את ה- PK של mAbs מחצית חיים מורחבים בסרום ואתרים מרכזיים של שכפול ויראלי בדרכי הנשימה. המודל של אדג'יו, פריור, חזה את סרום ה-PK הנצפה של ADG20 בפרימטים לא אנושיים (NHPs) ובני אדם. המודל עבר אופטימיזציה נוספת בהתבסס על נתונים מהניסוי הקליני שלב 1 של אדג'יו ולאחר מכן הגיש בקשה לבחירת מינון עבור STAMP ו- EVADE, ובסופו של דבר הודיע על בחירת המינון התוך שרירי של 300 מ"ג לניסויים.

קניין רוחני

ב-29 באוקטובר 2021, משרד הפטנטים והסימנים המסחריים של ארצות הברית הודיע לחברה על רישום בקשת פטנט שתספק הגנת פטנט ל-ADG20 בארה"ב.

תוצאות כספיות לרבעון השלישי 2021

*נכון ל-30 בספטמבר 2021, לאדג'יו היו מזומנים, שווי מזומנים וניירות ערך סחירים של 666.3 מיליון דולר, שצפויים לתמוך בתוכניות התפעול הנוכחיות של החברה עד 2023.

*הוצאות המחקר והפיתוח הכוללות מחקר ופיתוח בתהליך ברבעון השלישי של 2021 הסתכמו ב-49.4 מיליון דולר.

*הוצאות המכירה, הכלליות והניהוליות לרבעון השלישי של 2021 הסתכמו על 11.1 מיליון דולר.

*ההפסד הנקי ברבעון השלישי עמד על 60.4 מיליון דולר, או 0.98 דולר למניה.

אודות ADG20

ADG20, נוגדן חד שבטי המתמקד בחלבון ספייק של SARS-CoV-2 ווירוסים קשורים, מפותח למניעה וטיפול בקוביד-19, המחלה הנגרמת על ידי SARS-CoV-2. ADG20 תוכנן להחזיק בעוצמה גבוהה ונטרול רחב נגד SARS-CoV-2 ו- clade 1 sarbecoviruses נוספים, על ידי מיקוד אפיטופ שמור מאוד בתחום איגוד הקולטן. ADG20 מציג פעילות נטרול חזקה נגד זן SARS-CoV-2 המקורי, כמו גם את כל גרסאות הבדיקה הידועות של ווירוסים נוספים דמויי סארס במחקרים פרה קליניים. ADG20 מורכב מזריקה תוך שרירית אחת, ותוכנן להיות בעל מחצית חיים ארוכה, במטרה לספק הגנה מהירה ועמידה כאחד. עד כה, ADG20 היה נסבל היטב בניסוי שלב 1 ללא בעיות בטיחות שזוהו באמצעות מעקב של לפחות שלושה חודשים על פני כל הקבוצות. ADG20 לא אושר לשימוש באף מדינה, ובטיחות ויעילות טרם נקבעו.

אודות Adagio Therapeutics

Adagio (נאסד"ק: (ADGI היא חברה ביו-פרמה בשלב קליני המתמקדת בגילוי, פיתוח ומסחור של פתרונות מבוססי נוגדנים למחלות זיהומיות עם פוטנציאל מגיפה. סל הנוגדנים של החברה עבר אופטימיזציה באמצעות יכולות הנדסת הנוגדנים המובילות בתעשייה של Adimab ונועד לספק למטופלים ולקלינאים שילוב מרבי של עוצמה, רוחב, הגנה עמידה (באמצעות הארכת מחצית חיים), יכולת אי-עוצמה ובמחיר סביר. הפורטפוליו של נוגדני SARS-CoV-2 של אדג'יו כולל נוגדנים מרובים, שאינם מתחרים, מנטרלים באופן נרחב עם אפיטופים מחייבים מובהקים, בהובלת ADG20. Adagio הבטיחה את יכולת הייצור לייצור ADG20 עם יצרני חוזים של צד שלישי באמצעות השלמת ניסויים קליניים, והשקה מסחרית ראשונית, נתון שמבטיח נגישות רחבה לאנשים ברחבי העולם. לקבלת מידע נוסף, אנא בקרו www.adagiotx.com.

ליצירת קשר:

Media Contact:
Dan Budwick, 1AB
[email protected]

Investor Contact:
Monique Allaire, THRUST Strategic Communications
[email protected]

*** הידיעה מופצת בעולם על ידי חברת התקשורת הבינלאומית GLOBE NEWSWIRE


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 חיים נוי

חיים נוי, עיתונאי, עורך ראשי של סוכנות החדשות הבינ"ל IPA, לשעבר עורך ראשי של סוכנות הידיעות עתים, חבר תא מבקרי התיאטרון באגודת העיתונאים



 


מאמרים נוספים מאת חיים נוי
 
Anaqua הופכת הגשת פטנטים במדינות אחרות ליתרון אסטרטגי עבור אנשי מקצוע בתחום הקניין הרוחני
Anaqua, הספקית המובילה של טכנולוגיות לניהול חדשנות וקניין רוחני (IP) עבור תאגידים, משרדי עורכי דין וממשלות, מכריזה על תוספת לפתרון Foreign Filing שלה, ומשפרת את היכולות של פלטפורמת ניהול הקניין הרוחני שלה, AQX®. Anaqua שינתה את הפרדיגמה להגשת בקשת קניין רוחני במדינות אחרות עבור אנשי מקצוע בתחום, והפכה מערך מכביד של משימות אדמיניסטרטיביות ידניות לפתרון אסטרטגי ואוטומטי שמספק בידול, ומניע קבלת החלטות מהירה כדי לעזור להגן על קניין רוחני באופן גלובלי.

EBC Financial Group משתפת פעולה עםUnited to Beat Malaria - קמפיין של קרן האו"ם, כדי להגן על ילדים פגיעים ומשפחותיהם מפני מלריה
EBC Financial Group מגבירה את מאמצי מיגור המלריה, תומכת בהתערבויות בריאות קריטיות ובהעצמה קהילתית

אחסון הגיבוי השכבתי של ExaGrid נבחר ל"פתרון גיבוי הנתונים של השנה" בתוכנית Data Breakthrough Awards השנתית החמישית
תוכנית פרסים בינלאומית יוקרתית מכריזה על מוצרים וחברות מצטיינים בטכנולוגיית הנתונים

Duck Creek מארחת את הוועידה השנתית, One Duck Creek Summit, כדי לבנות קשרים, שייכות וקהילה
Duck Creek Technologies (דאק קריק טכנולוגיות), ספקית הפתרונות החכמים המגדירה את עתיד ביטוחי הרכוש והנפגעים (P&C) ותעשיית הביטוח הכללי, מארחת היום את One Duck Creek Summit בקולומביה, דרום קרוליינה, ומפגישה עובדים מכל רחבי הגלובוס.

Games Global מכריזה על הגשת הצהרת רישום להנפקה ראשונית מוצעת לציבור
Global Games Ltd מפתחת, מפיצה ומשווקת מובילה של תוכן משחקי חדשני בסגנון קזינו מקוון ופתרונות משולבים עסק לעסק למפעילי iGaming ברחבי העולם על בסיס גודל רשת האולפנים שלה, הודיעה היום כי היא הגישה בפומבי הצהרת רישום על טופס F-1 לרשות ניירות ערך של ארה"ב ("SEC") בנוגע להנפקה ראשונית המוצעת לציבור של מניותיה הרגילות.

חשיפת הנושא של כנס יוזמת ההשקעות העתידיות השמינית: "אופקים אינסופיים: משקיעים היום, מעצבים את המחר"
The Future Investment Initiative - מכון יוזמת ההשקעות העתידיות (FII) נרגש להכריז על הנושא למהדורה השמינית הקרובה של כנס FII, המתוכנן להתקיים בתאריכים 29-31 באוקטובר 2024, במרכז הכנסים הבינלאומי היוקרתי על שם המלך עבד אל-עזיז (KAICC) בריאד, ערב הסעודית.

ערב הסעודית מבליטה יוזמות של השקעות בתיירות בפורום הבינלאומי להשקעות בתחום אירוח
משרד התיירות הסעודי ממלא כעת תפקיד משמעותי בפורום הבינלאומי להשקעות של בתי מלון (IHIF), ומציג הזדמנות ייחודית למשקיעים עולמיים לקחת חלק ולהיכנס לתוך נוף התיירות המשגשג של הממלכה.

פרסי Stevie® מכריזים על הזוכים בפרסי Stevie® השנתיים ה-18 עבור מכירות ושירות לקוחות
הזוכים בפרסי Stevie® (The Stevie® Awards ) עבור מכירות ושירות לקוחות השנתיים ה-18, המוכרים כפרסי שירות הלקוחות ופרסי המכירות המובילים בעולם, נחשפו בשישי 12.4 בטקס חגיגי בלאס וגאס, נבאדה, ארה"ב, בהשתתפות יותר מ-400 מנהלים מרחבי העולם.

TokenEx ו-IXOPAY מתמזגים ויאפשרו לסוחרים לייעל את השימוש במספר תהליכי עיבוד תשלומים
פלטפורמת מיטוב התשלומים עבור מסחר גלובלי מספקת טוקניזציה רב-ערוצית, תזמון תשלומים וניהול מחזור חיים של כרטיסים

Lantronix מכריזה על FOX4 ו-Bolero 43, עוקבי מחשוב קצה חדשים, ומרחיבה את משפחת השערים הטלמטיים עטורי הפרסים שלה
הפתרונות החדשים של Lantronix מכוונים לשוק הטלמטיקה המציג צמיחה מהירה שאמור לפי ההערכות להגיע להיקף של 3.7 מיליארד דולר עד 2027
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI