דף הבית הודעות לעיתונות עסקים, מימון וכספים היטאצ'י אנרגיה משיקה את התאומה הדיגיטלית IdentiQTM לטובת רשתות קווי חשמל בנות-קיימא, גמישות ובטוחות
היטאצ'י אנרגיה משיקה את התאומה הדיגיטלית IdentiQTM לטובת רשתות קווי חשמל בנות-קיימא, גמישות ובטוחות
חיים נוי 17/11/21 |  צפיות: 637

היטאצ'י אנרגיה משיקה את התאומה הדיגיטלית IdentiQTM לטובת רשתות קווי חשמל בנות-קיימא, גמישות ובטוחות

פתרונות מהפכניים המבוססים על תחום המומחיות הייחודי של מובילת השוק והטכנולוגיה ברשתות קווי חשמל, אשר משתלבת עם פלטפורמת לומאדה של חברת היטאצ'י

ציריך, שוויץ, 16 בנובמבר 2021, (GLOBE NEWSWIRE) :

בהמשך להודעתה לעיתונות מתאריך ה-13 באוקטובר 2021, המכריזה על המעבר להיטאצ'י אנרגיה, מובילת הטכנולוגיה והשוק העולמית ברשתות קווי חשמל השיקה היום את IdentiQTM, פתרונות התאומה הדיגיטלית שלה[1] לזרם ישיר במתח גבוה (HVDC) ופתרונות חשמל איכותיים. IdentiQTM [2]תסייע בקידום מערך האנרגיה העולמי לרמות גבוהות יותר של קיימות, גמישות ובטיחות, ובכך יזרז את המעבר לעתיד מנוטרל-פחמן.

IdentiQ היא התאומה הדיגיטילית של תחנת המרת HVDC, STATCOM, או פתרון אחר הנוגע לחשמל איכותי. היא מספקת את כל מידע הנכס הרלוונטי, ניתוחים ונתונים תפעוליים באמצעות לוח מחוונים אינטואיטיבי וקל לניווט, אותו המשתמשים יכולים להגדיר ולהתאים אישית, בהתאם לצרכיהם. IdentiQ כוללת הדמיה אינטראקטיבית תלת-ממדית של הנכס כולו, בשילוב עם גישה בלחיצה אחת אל כל המידע הקשור למפעל ולציוד, לרבות נהלי תיעוד, תפעול ותחזוקה, הדרכות בנושר בטיחות ומידע תפעולי חי לצורך ניטור וניתוח.

"IdentiQ היא פתרון תאום דיגיטלי מהפכני, המבוסס על מומחיותנו הייחודית בתחום ועל היותנו מובילים בטכנולוגיות הקשורות לרשתות קווי חשמל ובחדשנות," אמר ניקלס פרסון, מנהל עסק שילוב רשת קווי החשמל של חברת Hitachi Energy. ניקלס הוסיף: "זוהי תוספת משמעותית להיצע הדיגיטלי של חברת היטאצ'י אנרגיה, אשר תומכת במאמצי הלקוחות שלנו לשיפור מתמיד ביעילות ובאמינות השקעותיהם בקווי חשמל."

IdentiQ תאפשר ללקוחות לשפר את ניהול נכסי רשתות קווי החשמל תוך ריכוז כל המידע לכדי מיקום דיגיטלי אחד, לצורך גישה חלקה של כל בעלי התפקידים התפעוליים. גישה זו מהווה את ליבת חזון חברת היטאצ'י אנרגיה לגבי טכנולוגית תאום דיגיטלי: הזרמת המשאבים והמידע הנכונים, לאנשים הנכונים, בזמן הנכון לטובת תפעול מיטבי וקבלת החלטות חכמה יותר.

IdentiQ תורמת לנכסי HVDC וחשמל איכותיים כך שיהיו:

*יותר בני קיימא ויעילים אקולוגית, תוך אפשור ניתוח מקיף ותמיכה מרחוק, והפיכת מידע המופיע על הנייר לדיגיטלי במכשור ישן יותר.

*יותר גמישים, תוך התאמה לצרכי ביצוע המשתנים באופן תמידי של הנכס לאורך כל חייו.

*יותר בטוחים – תוך עמידה בתקני בטחון סייבר המובילים בתעשייה ותוך הגנה על כל נתוני הנכס והמידע הנוגע אליו מפני טעויות מיקום או הרס, ובטיחותיים יותר, תוך מתן הכשרה וירטואלית לגבי נהלי האתר, הלבוש הנחוץ ונתיבי הפינוי טרם הביקור באתר.

דיגיטליזצייה הינה חיונית להפיכת החשמל לעמוד התווך של מערך האנרגיה כוחו ולקידום עתיד בר-קיימא בהקשר של אנרגיה, לטובת כולנו. זהו המפתח לשילוב חלפים – כמטען או בתפזורת, כמו גם הפיכת מגזרים כגון תחבורה, תעשיות ומרכזי נתונים לחשמליים ונקיים מפחמן והעצמת מדינות וחברות לעמוד במטרות הפחתת פליטת הפחמן שהן מציבות לעצמן.

IdentiQ משתלבת עם מגוון מערכות יזמות עסקית, לרבות פלטפורמת Lumadaשל היטאצ'י וסוויטת תוכנות ניהול הנכסים והעבודה של לומאדה. ביחד, הן מספקות נראות מערכתית נרחבת, מהאתר אל חדר הישיבות.

IdentiQ הינה חלק משאיפתה של היטאצ'י אנרגיה להגביר את קצב החדשנות הדיגיטלית והיעילה אקולוגית בתחום טכנולוגיות רשתות קווי חשמל ולהאיץ את המעבר למערכות אנרגיה נטולות פחמן. ההשקה מתבססת על שנה של חדשנות מהיטאצ'י אנרגיות, אשר כללה:

*לומאדה ניהול עבודה ונכסים, אשר הושקה בינואר 2021, על מנת לאפשר תעשיות עתירת נכסים להתנהל במידה רבה יותר של סתגלנות, שיתוף פעולה, להגיע ליותר תובנות ולהצליח לראות את הנולד בצורה משופרת. לומאדה כוללת טכנולוגיות כגון לימוד מכונה, בינה מלאכותית, ניתוח נתונים מתדם וניהול ענן ובטחון סייבר היברידי; ו

* EconiQTM – הושקה באפריל 2021, ומספקת תלקיט יעיל אקולוגית, המכיל מוצרים, שירותים ופתרונות אשר מניבים ביצועים סביבתיים יוצאים מן הכלל, לעומת הפתרונות המסורתיים.

שני התלקיטים מהווים חלק בלתי נפרד מתוכנית אסטרטגית 2030 לקיימות, אשר מותאמת למטרות פיתוח בר-קיימא של האו"ם, בכדי להעניק ערך חברתי, סביבתי וכלכלי.

הערות

1. תאום דיגיטלי הוא ייצוג וירטואלי שנועד לשקף במדויק נכס פיזי או מערכת, ומספק תובנה על ביצועי המערכות או מחזור החיים שלהן.

2. IdentiQ™מייצגת דיוק, אינטליגנציה ואיכות.

אודות Hitachi Energy

היטאצ'י אנרג'י היא מובילה טכנולוגית עולמית שמקדמת עתיד אנרגיה בת קיימא לכולם. אנו משרתים לקוחות בענף השירות, התעשייה והתשתיות עם פתרונות ושירותים חדשניים לאורך שרשרת הערך. יחד עם לקוחות ושותפים, אנו חלוצים בטכנולוגיות ומאפשרים את הטרנספורמציה הדיגיטלית הנדרשת כדי להאיץ את המעבר האנרגטי לעבר עתיד ניטרלי מבחינה פחמנית. אנו מקדמים את מערכת האנרגיה העולמית להפוך לברת קיימא, גמישה ובטוחה יותר תוך איזון בין ערך חברתי, סביבתי וכלכלי. ל- Hitachi Energy יש רקורד מוכח ובסיס מותקן שאין שני לו ביותר מ-140 מדינות. המטה שלנו בשוויץ, אנו מעסיקים כ -38,000 אנשים ב -90 מדינות ומייצרים נפחים עסקיים של כ -10 מיליארד דולר.

ליצירת קשר:

Rebecca Bleasdale

Hitachi Energy Ltd.

+41 78643 2613

[email protected]

*** הידיעה מופצת בעולם על ידי חברת התקשורת הבינלאומית GlobeNewswire



[1] תאום דיגיטלי הוא ייצוג וירטואלי המתוכנן כך שישקף באופן מדויק נכס או מערכת פיזיים, תוך הצגת תובנות לגבי ביצוע המערכת או אורך חייה.

[2] IdentiQTMמייצגת דיוק, תבונה ואיכות


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 חיים נוי

חיים נוי, עיתונאי, עורך ראשי של סוכנות החדשות הבינ"ל IPA, לשעבר עורך ראשי של סוכנות הידיעות עתים, חבר תא מבקרי התיאטרון באגודת העיתונאים



 


מאמרים נוספים מאת חיים נוי
 
Corpay Cross-Border ממנה את אוליבר מוריס לתפקיד המנהל החדש של מחלקת שירותי הקרנות המוסדיות באירופה, במזרח התיכון ובאפריקה
Corpay1 NYSE: CPAY)), מובילה עולמית בתחום התשלומים התאגידיים, שמחה להודיע כי חטיבת Cross-Border של Corpay מינתה את ותיק ענף ההון הפרטי וניהול הקרנות אוליבר (אולי) מוריס לתפקיד המנהל החדש של שירותי המחלקות המוסדיות שלה באירופה, המזרח התיכון ואפריקה.

ExaGrid זוכה בדירוג של 5 כוכבים במדריך CRN® Partner Program Guide לשנת 2024
תוכנית שותפי השיווק של ExaGridנבחרה בזכות מחויבותה לקידום שותפויות ערוץ חזקות, רווחיות ומצליחות

Falcon’s Creative Groupחושפת את תפקיד המפתח שלה בפארק השעשועים דרגון בול הראשון מסוגו
חברת ההשקעות קידיה (Qiddiya Investment Company) וטואי אנימציה (Toei Animation) בחרו בקבוצת הקריאייטיב של פלקון (Falcon’s Creative Group) כדי להפיח חיים בתופעת המנגה והאנימה העולמית בפארק שעשועים סוחף למעריצים

Ambiq Apollo510 מספק שיפור פי 30 ביעילות הספק כדי לשחרר את עוצמת הבינה המלאכותית בנקודת הקצה
הדור הבא של Apollo משלב תאוצה וקטורית עם יעילות אנרגטית ללא תחרות כדי לאפשר ביצועי היסק מבוססי בינה מלאכותית במכשיר עצמו ללא NPU ייעודי

התמחות הליבה מובילה את הדרך בחדשנות עם פתרונות התוכנה כשירות מבוססי ענן של Duck Creek שמוצעים ב-Microsoft Azure Marketplace
באמצעות מערכת היחסים שלהם עם Microsoft, Duck Creek מגדירה מחדש את חווית הלקוח ומפשטת עסקאות עבור חברות ביטוח ממוקדות טכנולוגיה כמו Core Specialty

O’Reilly הוכרזה כמתמודדת עיקרית ב-™2024Fosway 9-Grid בזכות התוכן המוביל וקידום הלקוחות המוכח שלה
O’Reilly, המקור העיקרי ללמידה מבוססת תבונות בנושאי טכנולוגיה ועסקים, הכריזה היום כי דורגה כמתמודדת עיקרית בתחום הלמידה הדיגיטלית במסגרת מודל ™Fosway 9-Grid היוקרתי.

Aqara ו-e& פותחות בשיתוף פעולה כדי לחולל מהפכה בחיים החכמים באיחוד האמירויות
Aqara, ספקית מובילה של פתרונות בית חכם, נרגשת להכריז על שיתוף הפעולה שלה עם e& UAE, זרוע הטלקום של e&. שותפות זו שמה לה למטרה לענות על הביקוש הגובר לחיים חכמים באזור, לספק לצרכני איחוד האמירויות את החידושים האחרונים בטכנולוגיות ובפתרונות בית חכם הנותנים מענה להיבטים שונים של חיים חכמים, לרבות אבטחת בית, נוחות וחיסכון באנרגיה.

בינה מלאכותית, הכלה וקיימות: נושאי חובה עבור אלו ששואפים להירשם לבית ספר לעסקים
הסקר השנתי של GMAC מוצא מניעים מתפתחים לחינוך עסקי מתקדם

Medisca פותחת את מעבדת MAZ® באריזונה: מרכז חדשנות ומשאבי לקוחות
Medisca, מובילה עולמית בפתרונות רפואה מותאמת אישית ושרשרת אספקה פרמצבטית, מכריזה בגאווה על פתיחת מעבדת Medisca MAZ Lab בפיניקס, אריזונה. מעבדתMAZ Lab , המוקדשת בלעדית לפיתוח והרחבה של מערכת האקולוגית של MAZ, היא מרכז חדשנות ומשאבי לקוחות.

כדי לחזק את המאמצים העולמיים במאבק בחיידקים עמידים לאנטיביוטיקה מדעני KFSH&RC מגלים מיני חיידקים חדשים: ריאדהנסיס (Riyadhensis)
בפיתוח פורץ דרך, מדענים בבית החולים ומרכז המחקר על שם המלך פייסל - King Faisal Specialist Hospital and Research Centre (KFSH&RC) זיהו זן חדש של חיידקים, המכונה "Stenotrophomonas Riyadhensis" באמצעות יישום טכנולוגיית ריצוף גנום שלם (WGS). תגלית זו מסמלת התקדמות משמעותית בהבנת האופן שבו חיידקים מתקשרים עם תרופות קיימות, וסוללת את הדרך לאסטרטגיות טיפוליות חדשניות.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI