דף הבית הודעות לעיתונות עסקים, מימון וכספים מאיץ יזמות לנשים משיק תוכנית תעודת יזמות מקוונת לנשים ברחבי העולם
מאיץ יזמות לנשים משיק תוכנית תעודת יזמות מקוונת לנשים ברחבי העולם
חיים נוי 12/01/22 |  צפיות: 513

מאיץ יזמות לנשים משיק תוכנית תעודת יזמות מקוונת לנשים ברחבי העולם

תוכנית האישורים המודרכת, שפותחה על ידי ITC SheTrades ומופעלת על ידי Mary Kay לתמיכה ב-WEA, כוללת 27 מודולים אינטראקטיביים מועשרים ביותר מ-200 סרטונים המכסים שבעה שלבים מרכזיים של פיתוח עסקי

ניו יורק וג'נבה, 11 בינואר 2022, (BUSINESS WIRE):

מאיץ יזמות הנשים (WEA), הודיע היום על השקה גלובלית של תוכנית הלימודים ליזמות מקוונת שלו שנועדה לעורר השראה, לחנך ולהעצים נשים יזמיות ברחבי העולם. תוכנית תעודות היזמות המקוונת הוכרזה לראשונה במהלך העצרת הכללית של האו"ם (UNGA 76) ביום השנה השני של WEA.

WEA היא שותפות אסטרטגית מרובת בעלי עניין המכנסת שש סוכנויות של האו"ם: ארגון העבודה הבינלאומי (ILO), מרכז הסחר הבינלאומי (ITC), איגוד הטלקומוניקציה הבינלאומי (ITU), תוכנית הפיתוח של האו"ם (UNDP), יוזמת גלובל קומפקט של האו"ם (UNGC), נשות האו"ם ומרי קיי. ITC מובילה את רכיב בניית הקיבולת של השותפות הרב-תכליתית.

תוכנית תעודות היזמות המודרכת, שפותחה על ידיITC SheTrades ומונעת על ידי Mary Kay לתמיכה ב-WEA, כוללת 27 מודולים אינטראקטיביים המועשרים ביותר מ-200 סרטונים. המטרה היא ללמד נשים יזמיות – שאפתניות או ותיקות – את הכישורים לעצב ולהקים עסקים בעלי פוטנציאל להיות כדאיים כלכלית. המשתתפות ילמדו כיצד לאמץ תרבות יזמות, לפתח רעיונות באמצעות חשיבה עיצובית ומתודולוגיות סטארט-אפ רזות, להכין בד מודל עסקי, לעצב מגרש, לזהות מקורות מימון, למצוא את השותפים הנכונים, לארגן חונכות, לבנות צוות ולהקים את העסקים שלהם.

תוכנית האישורים מכסה את שבעת השלבים המרכזיים של הפיתוח העסקי:

*תעודה 1: החלטה להיות יזם (6 מודולים),

*תעודה 2: פיתוח הרעיון – רעיון עסקי (3 מודולים),

*תעודה 3: מידול עסקי (4 מודולים),

*תעודה 4: הגשת העסק (4 מודולים),

*תעודה 5: מימון המיזם (3 מודולים),

*תעודה 6: בניית הצוות (4 מודולים),

*תעודה 7: הגדרת העסק (3 מודולים).

תוכנית תעודות היזמות המקוונת של WEA נגישה כעת בקצות אצבעותיהן של מיליוני נשים ישירות באתר ITC SheTrades(www.shetrades.com/en/learn/e-learning) ובאתר WEA. הוא זמין כיום באנגלית, ספרדית וצרפתית, ובשפות ערבית, רוסית ומנדרינית יהיה זמין במהלך שנת 2022. זה בחינם עבור כל המשתמשים של shetrades.com ללא מחסום כניסה. המשתתפים יקבלו תעודה עם השלמת כל אחד משבעת השלבים המרכזיים של הפיתוח העסקי.

"העולם זקוק ליותר נשים יזמיות", אמרה דבורה גיבנס, מנהלת תפעול ראשית בחברת Mary Kay Inc. "כמעט מחצית מהנשים היזמיות טוענות כי הן מונעות על ידי הרצון לתרום לטובת החברה הגדולה. ההשפעה שלהם יכולה להיות עצומה. תוכנית תעודות היזמות המקוונת של WEA משנה את כללי המשחק עבור נשים ונערות ברחבי העולם. עם הכלים והתמיכה הנכונים, אין גבול למה שנשים יכולות לעשות".

"עלינו להגדיל את השתתפותן של נשים בסחר בינלאומי, ולסייע להן להרחיב את עסקיהן כך שיהפכו לזרזים לקהילות מכילות ובנות קיימא יותר. נשים הן סוכני שינוי רבי עוצמה – והעצמת נשים מועילה לחברות שלמות", אמרה פמלה קוקה-המילטון, מנכ"לית מרכז הסחר הבינלאומי.

אירוע השקה רשמי יתקיים ב-18 בינואר 2022, בשעה 15:00 CET בשיתוף עם Mary Kay. באירוע יתכנסו נשים יזמיות ועסקים בבעלות נשים מרשת ITC SheTradesברחבי העולם. האירוע יתארח באנגלית וישמש פלטפורמה להצגת תוכנית תעודות היזמות, וההכשרות הקרובות בארץ. צוות SheTrades יציג את תוכנית הלימודים ליזמות וכן כלים נוספים הזמינים בכתובת www.shetrades.com. הירשמו כאן להשקת תוכנית תעודת היזמות החינמית הראשונה של WEA.

השקת תוכנית תעודות WEA בפלטפורמת ה- ITC SheTrades eLearning תתווסף גם ברמה הלאומית עם הכשרה בשטח לנשים ממדינות מתפתחות המעוניינות ביזמות ו/או מתכננות להשתלב בשרשראות ערך אזוריות ועולמיות. ההכשרות בתוך המדינה יספקו תובנה מעשית ומומחיות לנשים יזמיות ו- MSMEs ויתקיימו כמעט בקולומביה, ברזיל, מקסיקו והודו. האימונים יתקיימו בספרדית (קולומביה, מקסיקו), פורטוגזית (ברזיל) ואנגלית (הודו). המפגשים יתמקדו בשני נושאים עיקריים: "תחרותיות ומוכנות לייצוא" (19-20 בינואר) ו"סדנאות שיווק ומסחר אלקטרוני דיגיטליות" (1-3 בפברואר).

התרומה היא במסגרת "תוכנית העצמת נשים למסחר" של ITC התורמת ישירות לאזור המיקוד של ITC 5 "קידום ומיינסטרים של סחר כולל וירוק" ויעדי פיתוח בר קיימא של האו"ם (SDGs) 5, 8 ו-17.

WEA התחייבה להעצים 5 מיליון נשים יזמיות עד 2030.

אודות the Women’s Entrepreneurship Accelerator

ארגון WEA ((The Women’s Entrepreneurship Accelerator הינו יוזמה רבת שותפים המקדמת יזמות נשים המכנס שש סוכנויות של האו"ם וחברת מרי קיי. ארגון העבודה הבינלאומי (ILO), מרכז הסחר הבינלאומי (ITC), איגוד הטלקומוניקציה הבינלאומי (ITU), תוכנית הפיתוח של האו"ם (UNDP), יוזמת גלובל קומפקט של האו"ם (UNGC), נשות האו"ם ומרי קיי התחייבו להעצים 5 מיליון נשים יזמיות עד שנת 2030. מטרת העל של יוזמה זו היא למקסם את השפעת פיתוח יזמות נשים בהשגת מטרות פיתוח בנות-קיימא, תוך יצירת אקוסיסטם מאפשר עבור יזמיות ברחבי העולם. ארגון WEA ממחיש את כוח השינוי הטמון בשיתוף גופים רבים, בעוצמה ייחודית, במטרה לרתום את הפוטנציאל הטמון בידי היזמיות. לקבלת מידע נוסף: we-accelerate.com. עקבו אחרינו: טוויטר: ((@We_Accelerator, אינסטגרם (@we_accelerator), פייסבוק ולינקדאין (@womensentrepreneurshipaccelerator).

אודות ITC SheTrades

יוזמת SheTrades של מרכז הסחר הבינלאומי שואפת לחבר שלושה מיליון נשים לשוק עד 2021 ומגייסת בעלי עניין ברחבי העולם כדי לעבוד יחד כדי להתמודד עם חסמי סחר וליצור הזדמנויות גדולות יותר לנשים יזמיות. הוא נתמך על ידי פלטפורמה דיגיטלית באינטרנט ובמובייל. למידע נוסף, בקרו SheTrades.com: https://www.shetrades.com/en.

אודות the International Trade Centre

מרכז הסחר הבינלאומי - The International Trade Centre (ITC)הוא סוכנות משותפת לארגון הסחר העולמי ולאו"ם. מרכז המסחר הבינלאומי מסייע לעסקים קטנים ובינוניים לפתח כלכלות ולחולל בהם שינוי, כך שיהפכו תחרותיים יותר בשוק הגלובלי ויתרמו לכלכלה בת-קיימא במסגרת סדר היום של סיוע לסחר ויעדי הפיתוח בר הקיימא של האו"ם. לקבלת מידע נוסף, בקרו www.intracen.org ועקבו אחר ITC בטוויטר | פייסבוק | לינקדאין | אינסטגרם | פליקר

גלריית תמונות / מולטימדיה זמינים כאן:

https://www.businesswire.com/news/home/20220111005443/en/Women%E2%80%99s-Entrepreneurship-Accelerator-Launches-Online-Entrepreneurship-Certificate-Programme-for-Women-Around-the-World

ליצירת קשר:

Mary Kay Inc. Corporate Communications
marykay.com/newsroom
(+1) 972.687.5332 or [email protected]

מקור: Women’s Entrepreneurship Accelerator

תוכן הודעה זו בשפת המקור, הוא הגרסה הרשמית והמהימנה היחידה של מסמך זה. התרגומים הם למטרות נוחות בלבד ויש להצליבם עם המסמך בשפת המקור, שהוא הגרסה היחידה של טקסט זה שהוא בעל תוקף משפטי.

*** הידיעה מופצת בעולם על ידי חברת התקשורת הבינלאומית Business Wire


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 חיים נוי

חיים נוי, עיתונאי, עורך ראשי של סוכנות החדשות הבינ"ל IPA, לשעבר עורך ראשי של סוכנות הידיעות עתים, חבר תא מבקרי התיאטרון באגודת העיתונאים



 


מאמרים נוספים מאת חיים נוי
 
EBC Financial Group משתפת פעולה עםUnited to Beat Malaria - קמפיין של קרן האו"ם, כדי להגן על ילדים פגיעים ומשפחותיהם מפני מלריה
EBC Financial Group מגבירה את מאמצי מיגור המלריה, תומכת בהתערבויות בריאות קריטיות ובהעצמה קהילתית

אחסון הגיבוי השכבתי של ExaGrid נבחר ל"פתרון גיבוי הנתונים של השנה" בתוכנית Data Breakthrough Awards השנתית החמישית
תוכנית פרסים בינלאומית יוקרתית מכריזה על מוצרים וחברות מצטיינים בטכנולוגיית הנתונים

Duck Creek מארחת את הוועידה השנתית, One Duck Creek Summit, כדי לבנות קשרים, שייכות וקהילה
Duck Creek Technologies (דאק קריק טכנולוגיות), ספקית הפתרונות החכמים המגדירה את עתיד ביטוחי הרכוש והנפגעים (P&C) ותעשיית הביטוח הכללי, מארחת היום את One Duck Creek Summit בקולומביה, דרום קרוליינה, ומפגישה עובדים מכל רחבי הגלובוס.

Games Global מכריזה על הגשת הצהרת רישום להנפקה ראשונית מוצעת לציבור
Global Games Ltd מפתחת, מפיצה ומשווקת מובילה של תוכן משחקי חדשני בסגנון קזינו מקוון ופתרונות משולבים עסק לעסק למפעילי iGaming ברחבי העולם על בסיס גודל רשת האולפנים שלה, הודיעה היום כי היא הגישה בפומבי הצהרת רישום על טופס F-1 לרשות ניירות ערך של ארה"ב ("SEC") בנוגע להנפקה ראשונית המוצעת לציבור של מניותיה הרגילות.

חשיפת הנושא של כנס יוזמת ההשקעות העתידיות השמינית: "אופקים אינסופיים: משקיעים היום, מעצבים את המחר"
The Future Investment Initiative - מכון יוזמת ההשקעות העתידיות (FII) נרגש להכריז על הנושא למהדורה השמינית הקרובה של כנס FII, המתוכנן להתקיים בתאריכים 29-31 באוקטובר 2024, במרכז הכנסים הבינלאומי היוקרתי על שם המלך עבד אל-עזיז (KAICC) בריאד, ערב הסעודית.

ערב הסעודית מבליטה יוזמות של השקעות בתיירות בפורום הבינלאומי להשקעות בתחום אירוח
משרד התיירות הסעודי ממלא כעת תפקיד משמעותי בפורום הבינלאומי להשקעות של בתי מלון (IHIF), ומציג הזדמנות ייחודית למשקיעים עולמיים לקחת חלק ולהיכנס לתוך נוף התיירות המשגשג של הממלכה.

פרסי Stevie® מכריזים על הזוכים בפרסי Stevie® השנתיים ה-18 עבור מכירות ושירות לקוחות
הזוכים בפרסי Stevie® (The Stevie® Awards ) עבור מכירות ושירות לקוחות השנתיים ה-18, המוכרים כפרסי שירות הלקוחות ופרסי המכירות המובילים בעולם, נחשפו בשישי 12.4 בטקס חגיגי בלאס וגאס, נבאדה, ארה"ב, בהשתתפות יותר מ-400 מנהלים מרחבי העולם.

TokenEx ו-IXOPAY מתמזגים ויאפשרו לסוחרים לייעל את השימוש במספר תהליכי עיבוד תשלומים
פלטפורמת מיטוב התשלומים עבור מסחר גלובלי מספקת טוקניזציה רב-ערוצית, תזמון תשלומים וניהול מחזור חיים של כרטיסים

Lantronix מכריזה על FOX4 ו-Bolero 43, עוקבי מחשוב קצה חדשים, ומרחיבה את משפחת השערים הטלמטיים עטורי הפרסים שלה
הפתרונות החדשים של Lantronix מכוונים לשוק הטלמטיקה המציג צמיחה מהירה שאמור לפי ההערכות להגיע להיקף של 3.7 מיליארד דולר עד 2027

Lantronix מכריזה על FOX4 ו-Bolero 43, עוקבי מחשוב קצה חדשים, ומרחיבה את משפחת השערים הטלמטיים עטורי הפרסים שלה
הפתרונות החדשים של Lantronix מכוונים לשוק הטלמטיקה המציג צמיחה מהירה שאמור לפי ההערכות להגיע להיקף של 3.7 מיליארד דולר עד 2027
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI