דף הבית הודעות לעיתונות עסקים, מימון וכספים אדג'יו תרפיוטיקס מסכמת פעילות נטרול ADG20 נגד גרסאות SARS-CoV-2 ומתווה יוזמות לטיפול באומיקרון
אדג'יו תרפיוטיקס מסכמת פעילות נטרול ADG20 נגד גרסאות SARS-CoV-2 ומתווה יוזמות לטיפול באומיקרון
חיים נוי 13/01/22 |  צפיות: 460

אדג'יו תרפיוטיקס מסכמת פעילות נטרול ADG20 נגד גרסאות SARS-CoV-2 ומתווה יוזמות לטיפול באומיקרון

פרסומים אחרונים של מספר מעבדות עצמאיות מראים כי ADG20 מנטרל פעילות עם עוצמה דומה לנוגדנים אחרים ששומרים על הפעילות נגד אומיקרון

מאמצים מרובים מתבצעים כדי לטפל באומיקרון וגרסאות SARS-CoV-2 עתידי פוטנציאל

וולטהאם, מסצ'וסטס, 12 בינואר 2022, (GLOBE NEWSWIRE) :

Adagio Therapeutics, Inc, (נאסד"ק: (ADGI חברה ביו-פרמה בשלב קליני המתמקדת בגילוי, פיתוח ומסחור של פתרונות מבוססי נוגדנים למחלות זיהומיות עם פוטנציאל מגיפה, סיכמה היום את הממצאים האחרונים שדווחו בשלושה פרסומים נפרדים המראים כי ADG20, הנוגדן המונוקלונלי המוביל שלה (mAb), מפעילה נטרול נגד הגרסה של אומיקרון (B.1.1.529) של SARS-CoV-2, והתווה יוזמות לטיפול ב-SARS-CoV-2 הנוכחי והעתידי של גרסאות מדאיגות. אדג'יו מעריכה ADG20 בניסויים הקליניים שלב 2/3 העולמי שלה הן למניעה והן לטיפול בקוביד-19. אדג'יו מקיימת מגעים עם מינהל המזון והתרופות האמריקאי (FDA) בנוגע לעדכוני פרוטוקול פוטנציאליים לניסויים הקליניים שלב 2/3 העולמי שלה, כולל מנה מוגברת של ADG20 למניעה וטיפול פוטנציאליים של COVID-19 הנובעים מגרסת אומיקרון.

ADG20 מנטרל פעילות נגד אומיקרון

לאחרונה פורסמו במעבדה מחקרים שבחנו את עוצמת הנטרול של לוחות גדולים של mAbs נגד וריאנט אומיקרון והן אותנטי פסאודווירוס. ממצאים על פני כל שלושת המחקרים מראים כי בקרב mAbs בהתפתחות קלינית בשלב מאוחר או עם אישור שימוש חירום (EUA), ADG20 הוא אחד מכמה mAbs שהפגינו נטרול פעילות נגד אומיקרון. על פני שתי התקפות נטרול אותנטיות מובהקות נגד אומיקרון, הנתונים מראים כי ADG20 היה IC50, מדידה של עוצמת נטרול, של כ 0.4 עד 1.1 מיקרוגרם / mL, אשר דומה עם שני mAbs הפעילים האחרים, sotrovimab ו- AZD7742.

"הערכת האפקטיביות הקלינית הפוטנציאלית של SARS-CoV-2 mAbsהיא עוצמת הנטרול על ידי mAb נגד גרסה ספציפית. בעוד הממצאים עשויים להראות כי ADG20 הפחית את העוצמה נגד אומיקרון בהשוואה לעוצמה הגבוהה שלה נגד כל גרסאות מדאיגות אחרות, כולל דלתא, הנתונים תומכים כי ADG20 הוא בין mAbs הבודדים שהפגין פעילות מנטרלת נגד גרסת אומיקרון ומצדיק את המשך הפיתוח שלה", אמרה ד"ר לורה ווקר, מייסדת שותפה והמנהלת המדעית הראשית בחברת Adagio.

נתונים אלה מוסיפים לנתונים חיצוניים שדווחו בעבר ממגוון מחקרים פרה-קליניים שהראו כי ADG20 שומר על הפעילות כנגד גרסאות אחרות כולל אלפא, ביתא, דלתא וגמא, וכי ADG20 שומר על פעילות מנטרלת מול פאנל מגוון של גרסאות SARS-CoV-2 במחזור, כולל גרסאות למבדה, מו ודלתא פלוס.

עדכון ניסוי קליני לטיפול באומיקרון

אדג'יו ממשיכה בהערכה של ADG20 בניסויים הקליניים EVADE ו- STAMP שלה. Adagio פועלת עם ה-FDA בבדיקות על אסטרטגיית מינון, כולל מנה מוגברת של ADG20 ועדכוני פרוטוקול אחרים לאור התפשטות של וריאנט אומיקרון. Adagio פעיל בטיפול בחולים חדשים בזרוע מינון 300 מג בשני הניסויים הקליניים. כמו כן, החברה מעדכנת את הפרוטוקולים שלה. מעקב וניטור של חולים שניתנו בעבר ADG20 ממשיכים לפי הפרוטוקולים המקוריים.

מאמצים נוספים לטיפול באומיקרון ובווריאנטים עתידיים

בנוסף לעדכוני הניסויים הקליניים שלה, Adagio נוקטת באסטרטגיות מרובות כדי לטפל הן באומיקרון ובגרסאות עתידיות פוטנציאליות שעשויות להופיע. Adagio, הממנפת את השותפות הבלעדית שלה עם Adimab LLC, מובילה עולמית בהנדסת נוגדנים, בוחנת את הפוטנציאל להנדס את ADG20 כדי לשפר עוד יותר את ההצמדה לגרסה של אומיקרון כדי לשפר את עוצמת הנטרול שלה נגד אומיקרון תוך שמירה על נטרול רחב שלה נגד גרסאות אחרות של SARS-CoV-2. במקביל, אדג'יו בוחנת כמה מאות mAbs מהספרייה הקניינית שלה של נוגדני SARS-CoV-2 מבודדים לבדיקת עוצמת הנטרול שלהם נגד אומיקרון. MAb מנטרל נוסף כזה יכול להיות מפותח כמוצר עצמאי או כחלק מגישה משולבת. מאמצים אלה בעיצומם, והחברה צופה ממצאים ראשוניים מהמחקר שלה ברבעון הראשון של 2022.

"SARS-CoV-2 הוא וירוס המתפתח במהירות, ובאדג'יו, אנו מחויבים להסתגל באותה מהירות. ברור לחלוטין כי אף מוצר יחיד לא יטפל באופן מלא באופי המתפתח של מגפת קוביד-19, וכי יש צורך בפתרונות מונעים וטיפוליים מרובים. בהתבסס הן על נתונים פנימיים והן על ממצאי צד שלישי, אנו בטוחים כי ADG20 יכול להיות כלי חשוב במאבק נגד וירוס זה", הוסיף ד"ר טילמן גרנגרוס, מייסד שותף ומנכ"ל של אדג'יו.

אודות ADG20

ADG20, נוגדן חד שבטי המתמקד בחלבון ספייק של SARS-CoV-2 ווירוסים קשורים, מפותח למניעה וטיפול בקוביד-19, המחלה הנגרמת על ידי SARS-CoV-2. ADG20 תוכנן להחזיק בעוצמה גבוהה ונטרול רחב נגד SARS-CoV-2 ו- clade 1 sarbecoviruses נוספים, על ידי מיקוד אפיטופ שמור מאוד בתחום איגוד הקולטן. ADG20 מציג פעילות נטרול חזקה נגד זן SARS-CoV-2 המקורי, כמו גם את כל גרסאות הבדיקה הידועות של ווירוסים נוספים דמויי סארס במחקרים פרה קליניים. ADG20 מורכב מזריקה תוך שרירית אחת, ותוכנן להיות בעל מחצית חיים ארוכה, במטרה לספק הגנה מהירה ועמידה כאחד. עד כה, ADG20 היה נסבל היטב בניסוי שלב 1 ללא בעיות בטיחות שזוהו באמצעות מעקב של לפחות שלושה חודשים על פני כל הקבוצות. ADG20 לא אושר לשימוש באף מדינה, ובטיחות ויעילות טרם נקבעו.

אודות Adagio Therapeutics

Adagio (נאסד"ק: (ADGI היא חברה ביו-פרמה בשלב קליני המתמקדת בגילוי, פיתוח ומסחור של פתרונות מבוססי נוגדנים למחלות זיהומיות עם פוטנציאל מגיפה, כולל קוביד-19 ושפעת. סל הנוגדנים של החברה עבר אופטימיזציה באמצעות יכולות הנדסת הנוגדנים המובילות בתעשייה של Adimab ונועד לספק למטופלים ולקלינאים שילוב מרבי של עוצמה, רוחב, הגנה עמידה (באמצעות הארכת מחצית חיים), יכולת ביצוע וזמינות. הפורטפוליו של נוגדני SARS-CoV-2 של אדג'יו כולל נוגדנים מרובים, שאינם מתחרים, מנטרלים באופן נרחב עם אפיטופים מחייבים מובהקים, בהובלת ADG20. Adagio הבטיחה את יכולת הייצור של ADG20 עם יצרני צד שלישי באמצעות השלמת ניסויים קליניים, והשקה מסחרית ראשונית, נתון שמבטיח נגישות רחבה לאנשים ברחבי העולם. לקבלת מידע נוסף, אנא בקרו www.adagiotx.com.


ליצירת קשר:

Media Contact:
Dan Budwick, 1AB
[email protected]

Investor Contact:
Monique Allaire, THRUST Strategic Communications
[email protected]

*** הידיעה מופצת בעולם על ידי חברת התקשורת הבינלאומית GLOBE NEWSWIRE


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 חיים נוי

חיים נוי, עיתונאי, עורך ראשי של סוכנות החדשות הבינ"ל IPA, לשעבר עורך ראשי של סוכנות הידיעות עתים, חבר תא מבקרי התיאטרון באגודת העיתונאים



 


מאמרים נוספים מאת חיים נוי
 
Anaqua הופכת הגשת פטנטים במדינות אחרות ליתרון אסטרטגי עבור אנשי מקצוע בתחום הקניין הרוחני
Anaqua, הספקית המובילה של טכנולוגיות לניהול חדשנות וקניין רוחני (IP) עבור תאגידים, משרדי עורכי דין וממשלות, מכריזה על תוספת לפתרון Foreign Filing שלה, ומשפרת את היכולות של פלטפורמת ניהול הקניין הרוחני שלה, AQX®. Anaqua שינתה את הפרדיגמה להגשת בקשת קניין רוחני במדינות אחרות עבור אנשי מקצוע בתחום, והפכה מערך מכביד של משימות אדמיניסטרטיביות ידניות לפתרון אסטרטגי ואוטומטי שמספק בידול, ומניע קבלת החלטות מהירה כדי לעזור להגן על קניין רוחני באופן גלובלי.

EBC Financial Group משתפת פעולה עםUnited to Beat Malaria - קמפיין של קרן האו"ם, כדי להגן על ילדים פגיעים ומשפחותיהם מפני מלריה
EBC Financial Group מגבירה את מאמצי מיגור המלריה, תומכת בהתערבויות בריאות קריטיות ובהעצמה קהילתית

אחסון הגיבוי השכבתי של ExaGrid נבחר ל"פתרון גיבוי הנתונים של השנה" בתוכנית Data Breakthrough Awards השנתית החמישית
תוכנית פרסים בינלאומית יוקרתית מכריזה על מוצרים וחברות מצטיינים בטכנולוגיית הנתונים

Duck Creek מארחת את הוועידה השנתית, One Duck Creek Summit, כדי לבנות קשרים, שייכות וקהילה
Duck Creek Technologies (דאק קריק טכנולוגיות), ספקית הפתרונות החכמים המגדירה את עתיד ביטוחי הרכוש והנפגעים (P&C) ותעשיית הביטוח הכללי, מארחת היום את One Duck Creek Summit בקולומביה, דרום קרוליינה, ומפגישה עובדים מכל רחבי הגלובוס.

Games Global מכריזה על הגשת הצהרת רישום להנפקה ראשונית מוצעת לציבור
Global Games Ltd מפתחת, מפיצה ומשווקת מובילה של תוכן משחקי חדשני בסגנון קזינו מקוון ופתרונות משולבים עסק לעסק למפעילי iGaming ברחבי העולם על בסיס גודל רשת האולפנים שלה, הודיעה היום כי היא הגישה בפומבי הצהרת רישום על טופס F-1 לרשות ניירות ערך של ארה"ב ("SEC") בנוגע להנפקה ראשונית המוצעת לציבור של מניותיה הרגילות.

חשיפת הנושא של כנס יוזמת ההשקעות העתידיות השמינית: "אופקים אינסופיים: משקיעים היום, מעצבים את המחר"
The Future Investment Initiative - מכון יוזמת ההשקעות העתידיות (FII) נרגש להכריז על הנושא למהדורה השמינית הקרובה של כנס FII, המתוכנן להתקיים בתאריכים 29-31 באוקטובר 2024, במרכז הכנסים הבינלאומי היוקרתי על שם המלך עבד אל-עזיז (KAICC) בריאד, ערב הסעודית.

ערב הסעודית מבליטה יוזמות של השקעות בתיירות בפורום הבינלאומי להשקעות בתחום אירוח
משרד התיירות הסעודי ממלא כעת תפקיד משמעותי בפורום הבינלאומי להשקעות של בתי מלון (IHIF), ומציג הזדמנות ייחודית למשקיעים עולמיים לקחת חלק ולהיכנס לתוך נוף התיירות המשגשג של הממלכה.

פרסי Stevie® מכריזים על הזוכים בפרסי Stevie® השנתיים ה-18 עבור מכירות ושירות לקוחות
הזוכים בפרסי Stevie® (The Stevie® Awards ) עבור מכירות ושירות לקוחות השנתיים ה-18, המוכרים כפרסי שירות הלקוחות ופרסי המכירות המובילים בעולם, נחשפו בשישי 12.4 בטקס חגיגי בלאס וגאס, נבאדה, ארה"ב, בהשתתפות יותר מ-400 מנהלים מרחבי העולם.

TokenEx ו-IXOPAY מתמזגים ויאפשרו לסוחרים לייעל את השימוש במספר תהליכי עיבוד תשלומים
פלטפורמת מיטוב התשלומים עבור מסחר גלובלי מספקת טוקניזציה רב-ערוצית, תזמון תשלומים וניהול מחזור חיים של כרטיסים

Lantronix מכריזה על FOX4 ו-Bolero 43, עוקבי מחשוב קצה חדשים, ומרחיבה את משפחת השערים הטלמטיים עטורי הפרסים שלה
הפתרונות החדשים של Lantronix מכוונים לשוק הטלמטיקה המציג צמיחה מהירה שאמור לפי ההערכות להגיע להיקף של 3.7 מיליארד דולר עד 2027
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI