דף הבית הודעות לעיתונות עסקים, מימון וכספים מרי קיי ממשיכה במחויבותה למדעי העור
מרי קיי ממשיכה במחויבותה למדעי העור
חיים נוי 14/01/22 |  צפיות: 712

מרי קיי ממשיכה במחויבותה למדעי העור

מרי קיי מציגה מחקר בשני כנסים יוקרתיים: בקונגרס העולמי לרפואה אסתטית ואנטי אייג'ינג ה-19 (AMWC) ובאגודה האירופית למחקר דרמטולוגי (ESDR)

דאלאס, 13 בינואר 2022, (BUSINESS WIRE):

Mary Kay Inc, אחת מחברות טיפוח העור החדשניות בעולם, השתתפה בשני כנסים אירופיים מפורסמים בסוף 2021. בקונגרס העולמי ה-19 לרפואה אסתטית ואנטי אייג'ינג, Mary Kay Inc הגישה כרזה מדעית על השימוש והסבילות של נוסחת רטינול מרוכזת מאוד בעור אסייתי. מרי קיי בע"מ גם שיתפה פעולה עם המחקר הדרמטולוגי של החברה האירופית (ESDR) במתן חסות למנהיגים עתידיים ברפואת עור  בכנס השנתי ה -50 שלהם. בכנס זה, Mary Kay Inc שיתפה את התוצאות של מחקר קליני שנערך לאחרונה שהדגים את היכולת של ניסוח קוסמטי כדי להקל על תסמינים הקשורים לעור רגיש.

הקונגרס העולמי ה-19 לרפואה אסתטית ואנטי אייג'ינג התקיים בין ה-16 ל-18 בספטמבר 2021 במונטה קרלו ונערך בחסותו של הנסיך אלברט השני ממונקו. נושאי הכנס הורחבו למספר מקצועות, והשתתפו בו רופאי עור, מנתחים פלסטיים וקוסמטיים, רופאי אנטי אייג'ינג, ומטפלים אסתטיים וכלליים. יותר מ-8,300 משתתפים מ-130 מדינות הצטרפו לוועידה, הן פנים אל פנים והן באופן וירטואלי. הפלטפורמה הדיגיטלית הציעה חוויה וירטואלית סוחפת שהשלימה את המופע הפיזי המאפשר למשתתפים להצטרף לתערוכה הדיגיטלית ולצפות בסדנאות ללא קשר למרחק או להגבלות הנסיעה.

מדעני מרי קיי היו גאים לחלוק את המחקר האחרון שלהם על שימוש ברטינול וסבילות בכנס זה. על ידי שימוש בפרוטוקול רשתית הדרגתית על אנשים אסיאתיים, חל שיפור במראה העור הכולל שלהם, כמו גם ירידה בהיפרפיגמנטציה פוסט דלקתית – חשש נפוץ בעת שימוש ברטינול.

"רטינול הוא מרכיב טיפוח עור בתקן זהב עם יתרונות מוכחים רבים, אך הניסיון והסבילות של מוצר רטינול אינם זהים עבור כל אדם. עבור אנשים החוששים מגירוי פוטנציאלי או היפרפיגמנטציה, התוצאות של מחקר זה מציעים פתרונות פוטנציאליים. אני נרגש מאוד לחלוק את המחקר הזה עם הקהילה המדעית ברחבי העולם בקונגרס העולמי ה -19 של AMWC לחלוק את המחקר החדשני שלנו עם אנשי מקצוע במדעי העור והזדקנות", אמרה ד"ר לוסי גילדיאה, סמנכ"לית מדעית ב- Mary Kay Inc.

" AMWC 2021הציגה תוכנית רבת פנים לרפואה אסתטית ואנטי אייג'ינג שמטרתה לקדם את המשך החינוך ברמה גבוהה ושמחנו שמרי קיי השתתפה השנה. אנו מקווים שהצלחנו לעזור לעורר חילופי רעיונות חדשים ושיתוף 'ידע' בתחום זה ברמה הגלובלית", אמרה קתרין דקויפר, מייסדת ונשיאת EuroMediCom. "אני אסירת תודה לצוות שלנו, לשותפים הגלובליים שלנו, למשתתפים ולקהילה המדעית בכללותה על תרומתם ועל ההזדמנות לשרת אותם ואת הצרכים הרפואה האסתטית והאנטי אייג'ינג שלהם".

בעקבות ההצלחה של AMWC 2021, EuroMediCom תארח את AMWC 2022בין התאריכים 31 במרץ עד 2 באפריל 2022, בפורמט היברידי שוב על מנת לאפשר לנציגים מרחבי העולם להצטרף אליהם לאירוע ה -20 של הקונגרס לרפואה אסתטית ואנטי אייג'ינג המוביל בעולם. נרשמים יכולים לבחור להשתתף באופן אישי או לצפות במפגשים בשידור חי מכל מקום בעולם.

הכנס השנתי למחקר דרמטולוגי של החברה האירופית (ESDR) מתקיים בספטמבר באירופה מדי שנה. בשנת 2021, בשל הגבלות תנועה ואמצעי זהירות בשל קוביד-19, הפגישה השנתית התקיימה באופן וירטואלי לחלוטין בין ה-22 ל-15 בספטמבר 2021. ESDR תומכת בתחום הדרמטולוגיה החוקרת במטרה לשפר את בריאותם של חולים הסובלים ממחלות עור וזיהומים שונות והפרעות במערכת החיסון. בנוסף להצגת המחקר, מרי קיי הצליחה גם לתת חסות למנהיגים עתידיים בסימפוזיון דרמטולוגיה שפתח את הכנס.

המדענית הראשית גיטה קלהאסטי ב- Mary Kay Inc. שיתפה את תוצאות מחקר קליני שנערך לאחרונה שהעריך את ההשפעות של נוסחה חדשה שהכילה תערובת של שומנים זהים ליחס הטבעי של העור, אנטגוניסט נוציבפטור (TRPV-1) ותמצית בוטנית המפחיתה את הביטוי של ציטוקינים פרו-דלקתיים.

"במרי קיי, אנו מחויבים להבנת ביולוגיה של העור ולעיצוב מוצרים חדשים הנותנים מענה לצרכי העור. תחום מיקוד מתמשך היה הקשר בין עור רגיש לתפקוד מחסום העור", אמרה קלהאסטי. "כל אחד מהחומרים הללו מכוון למסלול ביולוגי מסוים שתורם לאדמומיות העור. הממצאים חשפו כי גישה רבת פנים זו מסייעת לחזק את מחסום העור הפגוע ולהקל על אי הנוחות הקשורה לעור רגיש".

"בשם מועצת המנהלים של ESDR, ברצוננו להודות למרי קיי על התמיכה של ה- ESDR ועל התרומה הנדיבה לפעילויות ESDR. אחת הפעילויות החשובות ביותר של החברה שלנו היא לקדם את הצגת נתוני מחקר ורעיונות חדשים, ואנחנו שמחים שמרי קיי תהיה חלק מהאירוע הזה", אמר ליאופולד אקהרט, יו"ר ועדת התוכנית המדעית של ESDR.

סימפוזיון מסוים זה מסייע לחבר חוקרים צעירים עם מדענים ידועים בדרמטולוגיה ומעודד שיתופי פעולה כאלה – מוקד שחשוב מאוד למרי קיי בע"מ.

אודות Mary Kay

מרי קיי אש, אחת מהמנפצות המקוריות של תקרת הזכוכית, הקימה את חברת הקוסמטיקה שלה בשנת 1963 במטרה אחת: העשרת חיי נשים. החלום הזה התפתח לחברה של מיליארדי דולרים בעלת מיליוני מוכרות עצמאיות בקרוב ל-40 מדינות. כחברה לפיתוח יזמות, מרי קיי מחויבת להעצים נשים במסען לעצמאות כלכלית באמצעות חינוך, חונכות, הסברה, נטוורקינג וחדשנות. Mary Kay מחויבת להשקיע במדע שמאחורי היופי ולייצור מוצרים לטיפוח העור, קוסמטיקה צבעונית, תוספי תזונה ובשמים. מרי קיי מאמינה בהעשרת החיים היום למחר בר קיימא, בשותפות עם ארגונים מרחבי העולם המתמקדים בקידום מצוינות עסקית, תמיכה בחקר הסרטן, קידום שוויון מגדרי, להגן על שורדות של אלימות במשפחה, ליפות את הקהילות שלנו ולעודד ילדים ללכת בעקבות החלומות שלהם. לקבלת מידע נוסף ב-marykayglobal.com, מצאו אותנו בפייסבוק, באינסטגרם ובלינקדאין או עקבו אחרינו בטוויטר.

אודות EUROMEDICOM

EuroMediCom, שהוקמה בשנת 1999 וחלק מתערוכות אינפורמה מאז 2010, מוקדשת לקידום מדעי החיים וידע באמצעות הכשרות חינוכיות, כנסים ותערוכות. האירוע המרכזי, AMWC התחיל בשנת 2003 ומאז הפך לקונגרס האסתטיקה הרפואית הגדול והמוביל בעולם. AMWC פותחה מתוך אמונה חזקה כי ניתן לטפל באופן מקיף בטיפולים אסתטיים חיצוניים ומניעת הזדקנות פנימית על ידי שילוב שני היבטים: אסטרטגיית אסתטיקה באמצעות דרמטולוגיה והליכי ניתוח למראה חיצוני ורפואה אנטי אייג'ינג למניעת הזדקנות ושיפור טיפולים אסתטיים. למידע נוסף על AMWC, לחצו כאן: https://www.euromedicom.com/en/home.html

אודות החברה האירופית למחקר דרמטולוגי (ESDR)

האגודה האירופית למחקר דרמטולוגי - The European Society for Dermatological Research (ESDR), שנוסדה בשנת 1970, היא ארגון ללא מטרות רווח המקדם מדע בסיסי וקליני הקשור לדרמטולוגיה. ESDR היא חברת דרמטולוגיה החוקרת הגדולה ביותר באירופה עם כ– 1100 חברים. על ידי תמיכה בחקר העור ובמחקר העור, ה- ESDR תורם להבנה מעמיקה של הומאוסטזיס בעור ולשיפור בריאותם של חולים הסובלים ממחלות עור ומחלות מין, מחלות זיהומיות והפרעות בתיווך מערכת החיסון ודלקות. ה- ESDR מאפשר חילופי מידע רלוונטיים לדרמטולוגיה חוקרת בין רופאים ומדענים ברחבי העולם. ה- ESDR גם מארגן אירועים חינוכיים לאורך כל השנה כדי להמשיך בידע במחקר דרמטולוגי. למידע נוסף, בקרו: https://esdr.org/

ליצירת קשר:

Mary Kay Inc. Corporate Communications
marykay.com/newsroom
972.687.5332 or [email protected]

לתמונות ברזולוציה גבוהה: https://www.businesswire.com/news/home/20220113005071/en/Mary-Kay-Continues-Its-Commitment-to-Skin-Science

מקור: Mary Kay Inc.

תוכן הודעה זו בשפת המקור, הוא הגרסה הרשמית והמהימנה היחידה של מסמך זה. התרגומים הם למטרות נוחות בלבד ויש להצליבם עם המסמך בשפת המקור, שהוא הגרסה היחידה של טקסט זה שהוא בעל תוקף משפטי.

*** הידיעה מופצת בעולם על ידי חברת התקשורת הבינלאומית Business Wire


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 חיים נוי

חיים נוי, עיתונאי, עורך ראשי של סוכנות החדשות הבינ"ל IPA, לשעבר עורך ראשי של סוכנות הידיעות עתים, חבר תא מבקרי התיאטרון באגודת העיתונאים



 


מאמרים נוספים מאת חיים נוי
 
Corpay Cross-Border ממנה את אוליבר מוריס לתפקיד המנהל החדש של מחלקת שירותי הקרנות המוסדיות באירופה, במזרח התיכון ובאפריקה
Corpay1 NYSE: CPAY)), מובילה עולמית בתחום התשלומים התאגידיים, שמחה להודיע כי חטיבת Cross-Border של Corpay מינתה את ותיק ענף ההון הפרטי וניהול הקרנות אוליבר (אולי) מוריס לתפקיד המנהל החדש של שירותי המחלקות המוסדיות שלה באירופה, המזרח התיכון ואפריקה.

ExaGrid זוכה בדירוג של 5 כוכבים במדריך CRN® Partner Program Guide לשנת 2024
תוכנית שותפי השיווק של ExaGridנבחרה בזכות מחויבותה לקידום שותפויות ערוץ חזקות, רווחיות ומצליחות

Falcon’s Creative Groupחושפת את תפקיד המפתח שלה בפארק השעשועים דרגון בול הראשון מסוגו
חברת ההשקעות קידיה (Qiddiya Investment Company) וטואי אנימציה (Toei Animation) בחרו בקבוצת הקריאייטיב של פלקון (Falcon’s Creative Group) כדי להפיח חיים בתופעת המנגה והאנימה העולמית בפארק שעשועים סוחף למעריצים

Ambiq Apollo510 מספק שיפור פי 30 ביעילות הספק כדי לשחרר את עוצמת הבינה המלאכותית בנקודת הקצה
הדור הבא של Apollo משלב תאוצה וקטורית עם יעילות אנרגטית ללא תחרות כדי לאפשר ביצועי היסק מבוססי בינה מלאכותית במכשיר עצמו ללא NPU ייעודי

התמחות הליבה מובילה את הדרך בחדשנות עם פתרונות התוכנה כשירות מבוססי ענן של Duck Creek שמוצעים ב-Microsoft Azure Marketplace
באמצעות מערכת היחסים שלהם עם Microsoft, Duck Creek מגדירה מחדש את חווית הלקוח ומפשטת עסקאות עבור חברות ביטוח ממוקדות טכנולוגיה כמו Core Specialty

O’Reilly הוכרזה כמתמודדת עיקרית ב-™2024Fosway 9-Grid בזכות התוכן המוביל וקידום הלקוחות המוכח שלה
O’Reilly, המקור העיקרי ללמידה מבוססת תבונות בנושאי טכנולוגיה ועסקים, הכריזה היום כי דורגה כמתמודדת עיקרית בתחום הלמידה הדיגיטלית במסגרת מודל ™Fosway 9-Grid היוקרתי.

Aqara ו-e& פותחות בשיתוף פעולה כדי לחולל מהפכה בחיים החכמים באיחוד האמירויות
Aqara, ספקית מובילה של פתרונות בית חכם, נרגשת להכריז על שיתוף הפעולה שלה עם e& UAE, זרוע הטלקום של e&. שותפות זו שמה לה למטרה לענות על הביקוש הגובר לחיים חכמים באזור, לספק לצרכני איחוד האמירויות את החידושים האחרונים בטכנולוגיות ובפתרונות בית חכם הנותנים מענה להיבטים שונים של חיים חכמים, לרבות אבטחת בית, נוחות וחיסכון באנרגיה.

בינה מלאכותית, הכלה וקיימות: נושאי חובה עבור אלו ששואפים להירשם לבית ספר לעסקים
הסקר השנתי של GMAC מוצא מניעים מתפתחים לחינוך עסקי מתקדם

Medisca פותחת את מעבדת MAZ® באריזונה: מרכז חדשנות ומשאבי לקוחות
Medisca, מובילה עולמית בפתרונות רפואה מותאמת אישית ושרשרת אספקה פרמצבטית, מכריזה בגאווה על פתיחת מעבדת Medisca MAZ Lab בפיניקס, אריזונה. מעבדתMAZ Lab , המוקדשת בלעדית לפיתוח והרחבה של מערכת האקולוגית של MAZ, היא מרכז חדשנות ומשאבי לקוחות.

כדי לחזק את המאמצים העולמיים במאבק בחיידקים עמידים לאנטיביוטיקה מדעני KFSH&RC מגלים מיני חיידקים חדשים: ריאדהנסיס (Riyadhensis)
בפיתוח פורץ דרך, מדענים בבית החולים ומרכז המחקר על שם המלך פייסל - King Faisal Specialist Hospital and Research Centre (KFSH&RC) זיהו זן חדש של חיידקים, המכונה "Stenotrophomonas Riyadhensis" באמצעות יישום טכנולוגיית ריצוף גנום שלם (WGS). תגלית זו מסמלת התקדמות משמעותית בהבנת האופן שבו חיידקים מתקשרים עם תרופות קיימות, וסוללת את הדרך לאסטרטגיות טיפוליות חדשניות.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI