דף הבית הודעות לעיתונות עסקים, מימון וכספים ExaGrid מדווחת על שיא הזמנות והכנסות ברבעון הרביעי של 2021
ExaGrid מדווחת על שיא הזמנות והכנסות ברבעון הרביעי של 2021
חיים נוי 14/01/22 |  צפיות: 758

ExaGrid מדווחת על שיא הזמנות והכנסות ברבעון הרביעי של 2021

ExaGrid מציגה 4 רבעונים שוברי שיא ושנת שיא בהכנסות ב-2021 ונהנתה מתזרים מזומנים ורווחיות חיוביים בכל 4 הרבעונים ובאופן שנתי

מרלבורו, מסצ'וסטס, 13 בינואר 2022, (BUSINESS WIRE):

ExaGrid®, פתרון האחסון והגיבוי השכבתי היחיד בתעשייה, הודיעה היום שיש לה שיא הזמנות והכנסות של כל הזמנים ברבעון שהסתיים ב-31 בדצמבר 2021. הישג זה נבנה על רקע ההישגים שוברי השיאים של ExaGrid ברבעון הראשון, השני והשלישי של 2021, והוא הביא את כמות ההזמנות וההכנסות לשיא חדש של כל הזמנים.

ההכנסות של ExaGrid צמחו ב-36% בהשוואה לרבעון הרביעי של 2020, והן צמחו ב-39% ב-2021 בהשוואה לשנת 2020. בנוסף, ל-ExaGrid היה תזרים מזומנים חיובי בכל 4 הרבעונים ב-2021. ExaGrid הוסיפה שיא של 174 לקוחות חדשים ברבעון הרביעי של 2021, כולל 49 עסקאות חדשות של שש ספרות ו-2 עסקאות של שבע ספרות, ויש לה יותר מ-3,200 לקוחות פעילים המשתמשים ב-ExaGrid Tiered Backup Storage כדי להגן על הנתונים שלהם. הצמיחה של ExaGrid מואצת, והחברה שוכרת בימים אלו למעלה מ-60 אנשי מכירות נוספים ברחבי העולם, למשרד ולשטח.

"ארגוני IT מבינים באמת את ההבדל ש-ExaGrid מביאה לשוק אחסון הגיבוי עם גישת פתרון האחסון והגיבוי השכבתי שלה. ExaGrid מפחיתה את עלות אחסון הגיבוי תוך שמירה על ביצועים ומדרגיות. כל מכשירי מניעת הכפילויות מהדור הראשון כגון Data Domain של דל EMC, StoreOnce של HPE ו- 5340של Veritas, איטיים לגיבוי, איטיים לשחזורים ואינם ושינו הגודל שלהם אינו מתבצע היטב. כונן אחסון ראשי בעלות נמוכה הינו יקר מדי עבור אחסון גיבוי לטווח ארוך. צריכים גישה משולבת שמביאה את הביצועים של גיבוי לכונן, אבל גם מניעת כפילויות של נתונים כדי ליצור אחסון גיבוי יעיל לטווח ארוך. אחסון הגיבוי השכבתי של ExaGrid מספק את הטוב משני העולמות", אמר ביל אנדרוז, נשיא ומנכ"ל ExaGrid.

בהתקנים של ExaGrid יש אזור נחיתה פונה לרשת עם זיכרון מטמון מבוסס כונן שבו הגיבויים העדכניים ביותר נכתבים ללא ביטול כפילות מוטבע, וזאת כדי לאפשר גיבויים מהירים שמאוחסנים בפורמט לא משוכפל המציע יכולת שחזור מהיר. ExaGrid משתמשת בארכיטקטורת התרחבות, השומרת על חלון גיבוי באורך קבוע וגם מבטלת שדרוגי פיצול משבשים ויקרים והתיישנות מוצרים. טכנולוגיית מניעת השכפולים המותאמת של ExaGrid נעבירה נתונים לא משוכלים אל מאגר שאינו פונה לרשת, בו הנתונים ללא כפילות מאוחסנים לשמירה לטווח ארוך יותר, לעתים קרובות למשך שבועות, חודשים ואף שנים. השילוב של שכבה שאינה פונה לרשת (פער וירטואלי) בתוספת מחיקות מושהות, עם התכנה Retention Time-Lock של ExaGrid, ואובייקטים של נתונים שהינם בלתי ניתנים לשינוי, שומר מפני מחיקה או הצפנה של נתוני הגיבוי.

ההדגשים הרבעון הרביעי של 2021:

*שיעור זכייה תחרותי חזק של 75%

*צירוף של למעלה מ-170 לקוחות חדשים

*שיא הכנסות בארצות הברית, קנדה, אמריקה הלטינית, EMEA ו-APAC

*49 עסקאות עם לקוחות חדשים בהיקף של שש ספרות

*2 עסקאות עם לקוחות חדשים בהיקף של שבע ספרות

*החברה מציגה תזרים מזומנים חיובי במהלך 5 הרבעונים האחרונים

*יותר מ-3,200 לקוחות מגנים על הנתונים שלהם עם ExaGrid Tiered Backup Storage

ExaGrid* זכתה ב-9 פרסים בסתיו 2021, כולל:

*פרסי האחסון The Storries XVIII - ספק חומרת הגיבוי הארגוני של השנה
*פרסי האחסון The Storries XVIII - חברת האחסון שלא ניתן לשינוי של השנה
Network Computing Awards* - חברת השנה
Network Computing Awards* - מוצר השנה לפי מבחן Bench
Network Computing Awards* - מוצר האחסון של השנה
Network Computing Awards* - פרס ההחזר על ההשקעה

*פרס SDC - תוכנית ערוץ הספקים של השנה
*פרס SDC- תוכנית ערוץ הספקים של השנה
*פרס SDC - חדשנות השנה בחומרת אחסון
*פרס SDC- חברת האחסון של השנה

אחסון גיבוי שכבתי של ExaGrid - בנוי לגיבוי

"ExaGrid הבינה שכונן זה התקן יקר מדי לשמירה לטווח ארוך יותר, שמניעת שכפולים באפליקציית הגיבוי פוגעת בביצועים ואינה מספקת מספיק ביטול כפילויות, שהתקנים עם מניעת שכפול מוטבעת מורידים את עלות האחסון אבל מפחיתים את ביצועי הגיבוי והשחזור, ושחלון הגיבוי גדל ככל שהנתונים גדלים. ExaGrid קבעה שהלקוחות צריכים לקבל את הכל: שכבת אזור נחיתה קדמית במטמון מבוסס כונן עבור גיבויים ושחזורים מהירים, שכבת מאגר עבור נתונים לא משוכפלים לטווח ארוך, ארכיטקטורת התרחבות כדי לשמור על אורך חלון גיבוי קבוע גם בזמן שכמות הנתונים גדלה וביטול שדרוגי פיצול והתיישנות מתוכננת של מוצרים, ופתרון משולב לשחזור תוכנות כופר עם שכבה שאינה פונה לרשת, מחיקות מושהות ואובייקטים של נתונים שהינם בלתי ניתנים לשינוי, הכל בגישה משולבת אחת אחת. אחסון הגיבוי השכבתי של ExaGrid הוא הגישה הזו", אמר אנדרוז.

ExaGrid מספקת אחסון גיבוי שכבתי עם אזור נחיתה קדמי עם מטמון מבוסס כונן, שכבת ביצועים אשר כותבת נתונים ישירות לכונן כדי להציע את הגיבויים המהירים ביותר, ומשחזרת ישירות מהכונן כדי לקבל את השחזורים ואתחולי המכונות הווירטואליות המהירים ביותר. נתונים הנשמרים לטווח אורך מוצמדים למאגר נתונים ללא שכפולים, שכבת השמירה, כדי להקטין את כמות אחסון השמירה והעלות הנובעת מכך. גישה דו-שכבתית זו מספקת את ביצועי הגיבוי והשחזור המהירים ביותר עם עלות האחסון הנמוכה ביותר.

בנוסף, ExaGrid מספקת ארכיטקטורת התרחבות בה התקנים פשוט מתווספים ככל שכמות הנתונים גדלה. כל התקן כולל מעבד, זיכרון ויציאות רשת, כך שככל שהנתונים גדלים, כך שכל המשאבים הנדרשים זמינים לשמירה על חלון גיבוי באורך קבוע. גישת האחסון המתרחבת הזו זו מבטלת שדרוגי פיצול יקרים, ומאפשרת לערבב התקנים בגדלים ודגמים שונים באותה מערכת מתרחבת, מה שמבטל התיישנות מוצרים תוך הגנה על השקעות IT מראש ולאורך זמן.

אודות ExaGrid

ExaGrid מספקת לאחסון גיבוי מדורג עם אזור נחיתה ייחודי מבוסס מטמון כוננים, מאגר החזקה לטווח ארוך וארכיטקטורת התרחבות. אזור הנחיתה של ExaGrid מספק את הגיבויים, השחזורים ואת אתחולי המכונות וירטואליות המהירים ביותר. מאגר ההחזקה מציע את העלות הנמוכה ביותר לשמירה לטווח ארוך. ארכיטקטורת ההתרחבות של ExaGrid כוללת התקנים מלאים ומבטיחה חלון גיבוי באורך קבוע ככל שהנתונים גדלים, ומבטלת שדרוגים יקרים והתיישנות מוצרים. ExaGrid מציעה את גישת אחסון הגיבוי הדו-שכבתי היחידה עם שכבה שאינה מחבורת לרשת, מחיקות מושהות ואובייקטים בלתי ניתנים לשינוי להתאוששות מהתקפות של תוכנות כופר. בקרו אותנו ב-exagrid.com או התחברו אלינו בלינקדאין. ראו מה יש ללקוחות שלנו לומר על חוויות ה-ExaGrid שלהם ולמדו מדוע הם מבלים כעת באופן משמעותי פחות זמן בגיבוי, בסיפורי ההצלחה של הלקוחות שלנו.

ExaGrid הוא סימן מסחרי רשום שלExaGrid Systems, Inc. כל הסימנים המסחריים האחרים הם רכושם של המחזיקים בהם.

ליצירת קשר:

Mary Domenichelli
ExaGrid
[email protected]

מקור: ExaGrid

תוכן הודעה זו בשפת המקור, הוא הגרסה הרשמית והמהימנה היחידה של מסמך זה. התרגומים הם למטרות נוחות בלבד ויש להצליבם עם המסמך בשפת המקור, שהוא הגרסה היחידה של טקסט זה שהוא בעל תוקף משפטי.

*** הידיעה מופצת בעולם על ידי חברת התקשורת הבינלאומית Business Wire


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 חיים נוי

חיים נוי, עיתונאי, עורך ראשי של סוכנות החדשות הבינ"ל IPA, לשעבר עורך ראשי של סוכנות הידיעות עתים, חבר תא מבקרי התיאטרון באגודת העיתונאים



 


מאמרים נוספים מאת חיים נוי
 
EBC Financial Group משתפת פעולה עםUnited to Beat Malaria - קמפיין של קרן האו"ם, כדי להגן על ילדים פגיעים ומשפחותיהם מפני מלריה
EBC Financial Group מגבירה את מאמצי מיגור המלריה, תומכת בהתערבויות בריאות קריטיות ובהעצמה קהילתית

אחסון הגיבוי השכבתי של ExaGrid נבחר ל"פתרון גיבוי הנתונים של השנה" בתוכנית Data Breakthrough Awards השנתית החמישית
תוכנית פרסים בינלאומית יוקרתית מכריזה על מוצרים וחברות מצטיינים בטכנולוגיית הנתונים

Duck Creek מארחת את הוועידה השנתית, One Duck Creek Summit, כדי לבנות קשרים, שייכות וקהילה
Duck Creek Technologies (דאק קריק טכנולוגיות), ספקית הפתרונות החכמים המגדירה את עתיד ביטוחי הרכוש והנפגעים (P&C) ותעשיית הביטוח הכללי, מארחת היום את One Duck Creek Summit בקולומביה, דרום קרוליינה, ומפגישה עובדים מכל רחבי הגלובוס.

Games Global מכריזה על הגשת הצהרת רישום להנפקה ראשונית מוצעת לציבור
Global Games Ltd מפתחת, מפיצה ומשווקת מובילה של תוכן משחקי חדשני בסגנון קזינו מקוון ופתרונות משולבים עסק לעסק למפעילי iGaming ברחבי העולם על בסיס גודל רשת האולפנים שלה, הודיעה היום כי היא הגישה בפומבי הצהרת רישום על טופס F-1 לרשות ניירות ערך של ארה"ב ("SEC") בנוגע להנפקה ראשונית המוצעת לציבור של מניותיה הרגילות.

חשיפת הנושא של כנס יוזמת ההשקעות העתידיות השמינית: "אופקים אינסופיים: משקיעים היום, מעצבים את המחר"
The Future Investment Initiative - מכון יוזמת ההשקעות העתידיות (FII) נרגש להכריז על הנושא למהדורה השמינית הקרובה של כנס FII, המתוכנן להתקיים בתאריכים 29-31 באוקטובר 2024, במרכז הכנסים הבינלאומי היוקרתי על שם המלך עבד אל-עזיז (KAICC) בריאד, ערב הסעודית.

ערב הסעודית מבליטה יוזמות של השקעות בתיירות בפורום הבינלאומי להשקעות בתחום אירוח
משרד התיירות הסעודי ממלא כעת תפקיד משמעותי בפורום הבינלאומי להשקעות של בתי מלון (IHIF), ומציג הזדמנות ייחודית למשקיעים עולמיים לקחת חלק ולהיכנס לתוך נוף התיירות המשגשג של הממלכה.

פרסי Stevie® מכריזים על הזוכים בפרסי Stevie® השנתיים ה-18 עבור מכירות ושירות לקוחות
הזוכים בפרסי Stevie® (The Stevie® Awards ) עבור מכירות ושירות לקוחות השנתיים ה-18, המוכרים כפרסי שירות הלקוחות ופרסי המכירות המובילים בעולם, נחשפו בשישי 12.4 בטקס חגיגי בלאס וגאס, נבאדה, ארה"ב, בהשתתפות יותר מ-400 מנהלים מרחבי העולם.

TokenEx ו-IXOPAY מתמזגים ויאפשרו לסוחרים לייעל את השימוש במספר תהליכי עיבוד תשלומים
פלטפורמת מיטוב התשלומים עבור מסחר גלובלי מספקת טוקניזציה רב-ערוצית, תזמון תשלומים וניהול מחזור חיים של כרטיסים

Lantronix מכריזה על FOX4 ו-Bolero 43, עוקבי מחשוב קצה חדשים, ומרחיבה את משפחת השערים הטלמטיים עטורי הפרסים שלה
הפתרונות החדשים של Lantronix מכוונים לשוק הטלמטיקה המציג צמיחה מהירה שאמור לפי ההערכות להגיע להיקף של 3.7 מיליארד דולר עד 2027

Lantronix מכריזה על FOX4 ו-Bolero 43, עוקבי מחשוב קצה חדשים, ומרחיבה את משפחת השערים הטלמטיים עטורי הפרסים שלה
הפתרונות החדשים של Lantronix מכוונים לשוק הטלמטיקה המציג צמיחה מהירה שאמור לפי ההערכות להגיע להיקף של 3.7 מיליארד דולר עד 2027
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI