דף הבית הודעות לעיתונות עסקים, מימון וכספים הוארך המועד האחרון לכניסה סופית לפרסי סטיבי® 2022 למכירות ושירות לקוחות
הוארך המועד האחרון לכניסה סופית לפרסי סטיבי® 2022 למכירות ושירות לקוחות
חיים נוי 14/01/22 |  צפיות: 432

הוארך המועד האחרון לכניסה סופית לפרסי סטיבי® 2022 למכירות ושירות לקוחות

המשתתפים יכולים להגיש מועמדויות לפרסי המכירות ושירות הלקוחות המובילים עד 2 בפברואר

פרסי סטיבי למכירות ושירות לקוחות

פרסי סטיבי למכירות ושירות לקוחות לשנת 2022 האריכו את המועד האחרון לכניסה הסופית עד ל-2 בפברואר.

פיירפקס, וירגיניה, 13 בינואר 2022, (GLOBE NEWSWIRE) :

בעקבות הביקוש הפופולרי, פרסי Stevie®האריכו את תאריך היעד האחרון לכניסה לטקס פרסי סטיבי® השנתי ה-16 למכירות ושירות לקוחות ליום רביעי, 2 בפברואר. תאריך היעד המקורי לכניסה היה 12 בינואר. אלה הם הפרסים המובילים בעולם לאנשי מכירות ושירות לקוחות, צוותים וארגונים.

ערכות כניסה ופרטים מלאים על התחרות זמינים באתרhttp://www.StevieAwards.com/Sales

המועמדים הזכאים כוללים מחלקות, צוותים ואנשי מקצוע מרחבי העולם שעובדים בשירות לקוחות, מרכז קשר, פיתוח עסקי ומכירות. מוצרים ושירותים חדשים וספקי פתרונות המשמשים אותם אנשי מקצוע זכאים גם הם. הפרסים לשנת 2022 יכירו בהישגים החל מה-1 ביולי 2019.

הזוכים יוכרזו ב-28 בפברואר 2022. זוכי פרס סטיבי מזהב, כסף וברונזה יחגגו בטקס פרסים וירטואלי ב-11 במאי.

פרסי סטיבי למכירות ושירות לקוחות כוללים יותר מ-150 פרסי מכירות, פרסי שירות לקוחות, פרסי פיתוח עסקי, פרסי מוצרים חדשים וקטגוריות של פרסי ספקי פתרונות. המשתתפים רשאים להגיש מספר כלשהו של מועמדויות למספר קטגוריות.

השנה, עבור כל הקטגוריות הוארכו דרישות ההגשה כדי לאפשר למועמדויות לכלול הישגים בשנתיים האחרונות במקום אחת.

ישנן קטגוריות חדשות רבות לשנת 2022 כולל מהנדס המכירות של השנה, מומחה התמיכה במכירות של השנה, מקצועי וירטואלי וקדם מכירות של השנה, חדשנות מכירות מרחוק של השנה, מעסיק המכירות של השנה, וסעיף חדש לחלוטין של קטגוריות להכיר בהישגי מנהיגות מחשבה בפיתוח עסקי, שירות לקוחות ומכירות.  ראו את כל הקטגוריות כאן.

פרסי סטיבי שמחים גם להעניק את פרס האתיקה במכירות, בחסות שותפויות מכירות. לקטגוריה זו אין דמי כניסה. פרס זה מכיר בארגונים על שיטות עבודה מומלצות והישגים בהדגמת הסטנדרטים האתיים הגבוהים ביותר בתעשיית המכירות. המשתתפים יכולים להגיש דוגמאות ספציפיות, מקרי בוחן, פרקטיקות וכו' הממחישות מדוע הארגון להיות מועמד צריך להיחשב דוגמה מצוינת של שיטות עבודה מומלצות במכירות. פרס זה מבוסס על פעילויות בשנת 2021.

נשיאת פרסי סטיבי, מגי מילר, אומרת: "בכל שנה השופטים שלנו מתרשמים יותר ויותר מההגשות בטקס פרסי סטיבי למכירות ושירות לקוחות. אנו מעודדים כל ארגון שרוצה להיות מוכר על הישגיו מאז יולי 2019 לבקש ערכת כניסה כדי לראות אילו קטגוריות ידגישו בצורה הטובה ביותר את ההצלחות הללו".

הזוכים באירוע שנת 2021 של פרסי סטיבי למכירות ושירות לקוחות כללו את הצלב האדום האמריקאי, Blackbaud, Inc, Carbonite, Cisco Systems Inc, ClassicCars.com, DHL Express, ElectronicArts, GoDaddy, IBM, ג'ון הנקוק פתרונות פיננסיים, לנד או'לייקס, Mailchimp, Modern Campus, פתרונות ממשל נאסד"ק, Nutrisystem, Paylocity, SoftPro, Travelzoo, ValueSelling Associates, VIZIO, Inc, וודאפון טורקיה, ועוד.

תחרות 2022 תיבחן על ידי יותר מ-150 אנשי מקצוע ברחבי העולם.

אודות פרסי סטיבי

*

The Stevie® Awards - פרסי סטיבי מוענקים בשמונה תוכניות: פרסי סטיבי של אסיה פסיפיק, פרסי סטיבי הגרמניים, פרסי סטיבי של המזרח התיכון וצפון אפריקה, פרסי העסקים האמריקנים, פרסי העסקים הבינלאומיים, פרסי סטיבי לנשים בעסקים, פרסי סטיבי למעסיקים נהדרים, ופרסי סטיבי למכירות ושירות לקוחות. התחרויות של פרסי סטיבי מקבלות יותר מ- 12,000 מועמדויות בכל שנה מארגונים ביותר מ-70 מדינות. פרסי סטיבי, המוקירים ארגונים מכל הסוגים והגדלים ואת האנשים שמאחוריהם, מכירים בביצועים מצוינים במקום העבודה בכל העולם. מידע נוסף על פרסי סטיבי נמצא באתר http://www.StevieAwards.com

ליצירת קשר:

Marketing Contact:
Nina Moore
[email protected]
+1 (703) 547-8389

תמונת יח"צ קשורה מצורפת בלינק:

https://www.globenewswire.com/NewsRoom/AttachmentNg/ad785517-4799-4518-88e5-b3b0127ed355

*** הידיעה מופצת בעולם על ידי חברת התקשורת הבינלאומית GLOBE NEWSWIRE


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 חיים נוי

חיים נוי, עיתונאי, עורך ראשי של סוכנות החדשות הבינ"ל IPA, לשעבר עורך ראשי של סוכנות הידיעות עתים, חבר תא מבקרי התיאטרון באגודת העיתונאים



 


מאמרים נוספים מאת חיים נוי
 
Anaqua הופכת הגשת פטנטים במדינות אחרות ליתרון אסטרטגי עבור אנשי מקצוע בתחום הקניין הרוחני
Anaqua, הספקית המובילה של טכנולוגיות לניהול חדשנות וקניין רוחני (IP) עבור תאגידים, משרדי עורכי דין וממשלות, מכריזה על תוספת לפתרון Foreign Filing שלה, ומשפרת את היכולות של פלטפורמת ניהול הקניין הרוחני שלה, AQX®. Anaqua שינתה את הפרדיגמה להגשת בקשת קניין רוחני במדינות אחרות עבור אנשי מקצוע בתחום, והפכה מערך מכביד של משימות אדמיניסטרטיביות ידניות לפתרון אסטרטגי ואוטומטי שמספק בידול, ומניע קבלת החלטות מהירה כדי לעזור להגן על קניין רוחני באופן גלובלי.

EBC Financial Group משתפת פעולה עםUnited to Beat Malaria - קמפיין של קרן האו"ם, כדי להגן על ילדים פגיעים ומשפחותיהם מפני מלריה
EBC Financial Group מגבירה את מאמצי מיגור המלריה, תומכת בהתערבויות בריאות קריטיות ובהעצמה קהילתית

אחסון הגיבוי השכבתי של ExaGrid נבחר ל"פתרון גיבוי הנתונים של השנה" בתוכנית Data Breakthrough Awards השנתית החמישית
תוכנית פרסים בינלאומית יוקרתית מכריזה על מוצרים וחברות מצטיינים בטכנולוגיית הנתונים

Duck Creek מארחת את הוועידה השנתית, One Duck Creek Summit, כדי לבנות קשרים, שייכות וקהילה
Duck Creek Technologies (דאק קריק טכנולוגיות), ספקית הפתרונות החכמים המגדירה את עתיד ביטוחי הרכוש והנפגעים (P&C) ותעשיית הביטוח הכללי, מארחת היום את One Duck Creek Summit בקולומביה, דרום קרוליינה, ומפגישה עובדים מכל רחבי הגלובוס.

Games Global מכריזה על הגשת הצהרת רישום להנפקה ראשונית מוצעת לציבור
Global Games Ltd מפתחת, מפיצה ומשווקת מובילה של תוכן משחקי חדשני בסגנון קזינו מקוון ופתרונות משולבים עסק לעסק למפעילי iGaming ברחבי העולם על בסיס גודל רשת האולפנים שלה, הודיעה היום כי היא הגישה בפומבי הצהרת רישום על טופס F-1 לרשות ניירות ערך של ארה"ב ("SEC") בנוגע להנפקה ראשונית המוצעת לציבור של מניותיה הרגילות.

חשיפת הנושא של כנס יוזמת ההשקעות העתידיות השמינית: "אופקים אינסופיים: משקיעים היום, מעצבים את המחר"
The Future Investment Initiative - מכון יוזמת ההשקעות העתידיות (FII) נרגש להכריז על הנושא למהדורה השמינית הקרובה של כנס FII, המתוכנן להתקיים בתאריכים 29-31 באוקטובר 2024, במרכז הכנסים הבינלאומי היוקרתי על שם המלך עבד אל-עזיז (KAICC) בריאד, ערב הסעודית.

ערב הסעודית מבליטה יוזמות של השקעות בתיירות בפורום הבינלאומי להשקעות בתחום אירוח
משרד התיירות הסעודי ממלא כעת תפקיד משמעותי בפורום הבינלאומי להשקעות של בתי מלון (IHIF), ומציג הזדמנות ייחודית למשקיעים עולמיים לקחת חלק ולהיכנס לתוך נוף התיירות המשגשג של הממלכה.

פרסי Stevie® מכריזים על הזוכים בפרסי Stevie® השנתיים ה-18 עבור מכירות ושירות לקוחות
הזוכים בפרסי Stevie® (The Stevie® Awards ) עבור מכירות ושירות לקוחות השנתיים ה-18, המוכרים כפרסי שירות הלקוחות ופרסי המכירות המובילים בעולם, נחשפו בשישי 12.4 בטקס חגיגי בלאס וגאס, נבאדה, ארה"ב, בהשתתפות יותר מ-400 מנהלים מרחבי העולם.

TokenEx ו-IXOPAY מתמזגים ויאפשרו לסוחרים לייעל את השימוש במספר תהליכי עיבוד תשלומים
פלטפורמת מיטוב התשלומים עבור מסחר גלובלי מספקת טוקניזציה רב-ערוצית, תזמון תשלומים וניהול מחזור חיים של כרטיסים

Lantronix מכריזה על FOX4 ו-Bolero 43, עוקבי מחשוב קצה חדשים, ומרחיבה את משפחת השערים הטלמטיים עטורי הפרסים שלה
הפתרונות החדשים של Lantronix מכוונים לשוק הטלמטיקה המציג צמיחה מהירה שאמור לפי ההערכות להגיע להיקף של 3.7 מיליארד דולר עד 2027
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI