דף הבית הודעות לעיתונות עסקים, מימון וכספים זוכי אתגר חזית האופנה מטעם טומי הילפיגר הוכרו כמניעי חדשנות חברתית ושילוב בתעשיית האופנה
זוכי אתגר חזית האופנה מטעם טומי הילפיגר הוכרו כמניעי חדשנות חברתית ושילוב בתעשיית האופנה
חיים נוי 16/01/22 |  צפיות: 465

זוכי אתגר חזית האופנה מטעם טומי הילפיגר הוכרו כמניעי חדשנות חברתית ושילוב בתעשיית האופנה

פאנל השופטים, אשר כלל את מחוללת השינוי יארה שאהידי ואת טומי הילפיגר העניק את חבילת הפרס, שכללה 200,000 אירו וליווי לחברות הזנק רואנדיים והולנדים על מנת לתמוך בשאיפתם לעצב מחדש את פני האופנה.

אמסטרדם, 14 בינואר 2022, (BUSINESS WIRE) :

טומי הילפיגר, בבעלות PVH Corp (NYSE: PVH) שמחה להכריז על זוכות אתגר חזית האופנה השלישי של טומי הילפיגר, Lalalandו- UZURI K&Y. זוהי תוכנית עולמית אשר נועדה לגילוי רעיונות אשר יקדמו את הכוללנות החברתית בעולם האופנה, ותמיכה בהם. האירוע הווירטואלי האחרון של התכנית נערך ב-12-13 בינואר, ובו ששת הפיינליסטים הציגו את רעיונותיהם בפני חבר שופטים מכובד ובעל יוקרה. הזוכים יחלקו קרן פרס בסך 200,000 אירו ויזכו לליווי בן שנה ממומחים בתוך חברת טומי הילפיגר ומ-INSEAD, אחד מבתי הספר לעסקים המובילים והגדולים ביותר בעולם. הם אף הבטיחו את מקומם בתכנית מטעם INSEAD אשר מחברת אנשים, תרבויות ורעיונות בכדי לטפח מנהיגים חדשניים.

מעל 430 חברות הזנק והרחבה ב-22 מדינות הגישו את רעיונותיהן בינואר 2021 לטובת יוזמה זו, אשר מהדהדת את חזון הקיימות של טומי הילפיגר, "לקבל את כולם, לא לוותר על דבר". התכנית לשנה זו במיוחד שאפה לשפוך אור על ולתמוך ביזמים בעלי עור כהה, ילידיים ובעלי צבע עור שונה, אשר פועלים על מנת לקדם את הקהילות שלהם, ובה בעת לבנות עתיד הכולל מידה רבה יותר של כוללנות בעולם האופנה. לראשונה, מעריצי המותג טומי הילפיגר יכלו להשתתף בשלבי האתגר הראשוניים, בהם הצביעו באופן דיגיטלי בכדי לסייע בסינון המועמדים ולאתר את הפיינליסטים. לצד עובדי טומי הילפיגר באירוע המסכם, הם הוזמנו גם להצביע בעד ההצעה החביבה עליהם, על מנת להעניק 15,000 אירו נוספים לאחד הפיינליסטים.

"האתגר המעצים הזה איחד אנשים נלהבים וחרוצים עם רעיונות חדשים כיצד ליצור עתיד של אופנה שכולנו יכולים לצפות לו", אמר טומי הילפיגר. "זה היה אירוע גמר מרשים, ואני גאה להמשיך במסע הזה עם היזמים שהציגו פתרונות פורצי דרך ומשפיעים שמאתגרים את האופן שבו אנחנו חושבים, בונים ויוצרים".

Lalaland, פלטפורמה שבסיסה בהולנד ועושה שימוש בבינה מלאכותית על מנת להפיק דגמים סינטטיים מותאמים אישית וכוללניים של קבוצות אתניות שונות, זכתה ב-100,000 אירו. "יצירת טכנולוגיה המניעה פלטפורמת סחר אלקטרוני כוללנית ומגוונת יותר הינה לב לבו של החזון שלנו בלה-לה לנד," אומר מייקל מוסאנדו, מייסד שותף ומנכ"ל Lalaland. "ההשתתפות באתגר חזית האופנה מטעם טומי הילפיגר הניבה תובנות מדהימות ותקדם את פתרון הבינה המלאכותית שלנו כך שיגיע ליותר אנשים משהעלינו בדעתנו. בעקבות הישג זה, הצוות שלנו מצפה בקוצר רוח להעצים חווית קניה מקוונת מזמינה, כך שאף צרכן לא ירגיש שהוא נמצא בתת-ייצוג".

UZURI K&Y מותג נעליים רואנדי ידידותי אקולוגית, אשר עושה שימוש בצמיגי מכוניות ממוחזרים מאפריקה שמדרום לסהרה ומעסיק צעירים מקומיים, זכה אף הוא ב-100,000 אירו. "לכבוד הוא לנו להיבחר בין זוכי אתגר חזית האופנה מטעם טומי הילפיגר", אמר קווין קאג'ירימפונדו, מייסד שותף ומנכ"ל UZURI K&Y. "בזכות הזדמנות זו, זכינו בליווי, הנחיה אסטרטגית ופלטפורמה באמצעותה נוכל לשתף את חלומנו להביא הנעלה ברת-קיימא מאפריקה, אל השוק העולמי. אנו מתמסרים להנעת השפעה אמיתית ולהעניק השראה לצעירים כיום לבנות עתיד נקי יותר".

לבוש לטובה (Clothes to Good) מיזם חברתי דרום אפריקני אשר מייצר הזדמנויות לעסקים קטנים ולמשרות לטובת בעלי מוגבלויות, באמצעות מחזור טקסטיל, זכה ב-15,000 אירו. "אנו מרגישים מבורכים בכך שזכינו להכרה מצד צופי אתגר חזית האופנה מטעם טומי הילפיגר. זו חוויה שלעולם לא נשכח," אמרה תמי גריילינג, מנהלת התפעול ומרפאה בעיסוק ב"Clothes to Good". "מעורר ענוה לדעת שאחרים מאמינים בחלום שלנו לחולל שינוי אמיתי עבור אנשים בעלי מוגבלויות ובני משפחותיהם. קבלת פרס זה תעצים את לבוש לטובה להמשיך ולייצר הזדמנויות לעסקים קטנים ולמשרות באמצעות מחזור טקסטיל של קהילת דרום אפריקה".

השופטים שפיקחו על אירוע הגמר של Tommy Hilfiger Fashion Frontier Challenge כללו:

*מר טומי הילפיגר

*מרטין הגמן, מנכ"ל, טומי הילפיגר העולמית ו- PVH אירופה

*יארה שהידי, שחקנית עטורת פרסים, מפיקה וסוכנת שינוי

*אסתר ורבורג, סמנכ"לית, עסקים וחדשנות בני קיימא, טומי הילפיגר העולמית ו PVH -אירופה

*אדריאן ג'ונסון, יזם, פרופסור מן החוץ ליזמות, טכנולוגיה ומדיה ב-INSEAD

*קטרין ליי, מנכ"לית אופנה למען טוב ואוצרת מייסדת של מרכז המעצבים העולמי באמסטרדם

*איבון בג'לה, מייסדת ומנהלת בחברת ההשקעותImpact X Capital

הרשמת מועמדים לשנה הרביעית של אתגר חזית האופנה של טומי הילפיגר ייפתח במרץ 2022. יזמים המעוניינים לקבל מידע נוסף מוזמנים להירשם כאן: https://platform.younoodle.com/competition/thffc_2022.

המשימה של טומי הילפיגר היא להפוך לחברת לייף סטייל מעצבים בת קיימא מובילה שלא מבזבזת דבר ומקבלת בברכה את כולם, באמצעות האופן שבו היא יוצרת את המוצר שלה, מנהלת את פעילותה ומתחברת לקהילות ולבעלי העניין שלה. מידע נוסף על מסע הקיימות של טומי הילפיגר, המופעל על ידי אסטרטגיית Forward Fashionשל PVH, ניתן למצוא בכתובת https://responsibility.pvh.com/tommy/.

מידע נוסף על אתגר האופנה של טומי הילפיגר זמין כאן: https://responsibility.pvh.com/tommy/fashion-frontier-challenge/.

חברים ועוקבים של המותג מוזמנים להצטרף לשיחה ברשתות החברתיות באמצעות #TommyHilfigerו@TommyHilfiger.

אודות טומי הילפיגר

עם תיק מותגים שכולל את טומי הילפיגר וטומי ג'ינס, טומי הילפיגר היא אחת מקבוצות סגנון החיים של בגדי מעצבים פרימיום הכי מוכרות בעולם. היא מתמקדת בעיצוב ושיווק של בגדים ובגדי ספורט מחויטים באיכות גבוהה לגברים, קולקציות ביגוד ובגדי ספורט לנשים, בגדי ילדים, קולקציות ג'ינס, הלבשה תחתונה (כולל חלוקים, בגדי שינה ובגדי בית), הנעלה ואביזרים. באמצעות מקבלי רישיונות נבחרים, טומי הילפיגר מציע מוצרי סגנון חיים משלימים כגון משקפיים, שעונים, בשמים, בגדי ים, גרביים, מוצרי עור קטנים, מוצרים לבית ומזוודות. קו המוצרים טומי ג'ינס כולל בגדי ג'ינס והנעלה לגברים ונשים, אביזרים ובשמים. הצרכנים ברחבי העולם יכולים להשיג את מוצרי המותגים טומי הילפיגר וטומי ג'ינס באמצעות רשת נרחבת של חנויות טומי הילפיגר וטומי ג'ינס, חנויות מיוחדות וחנויות כלבו מובילות, קמעונאי אינטרנט נבחרים ובאתר tommy.com.

אודות PVH Corp.

PVH היא אחת מחברות האופנה וסגנון חיים הכי נערצות בעולם, המתקשרת לצרכנים ביותר מ- 40 מדינות. תיק המותגים שלנו כולל את המותגים האיקוניים הגלובליים שלנו כוללים את קלווין קליין וטומי הילפיגר. ההיסטוריה בת 140 השנים שלנו בנויה על כוחם של המותגים שלנו, הצוות שלנו והמחויבות שלנו להניע את האופנה קדימה לתמיד. זה הכוח שלנו. זה הכוח של PVH.

תעקבו אחרינו: Facebook, Instagram, Twitter , LinkedIn.

אנשי קשר

Tommy Hilfiger Media
Virginia Ritchie
Vice President, Global Communications
E-mail: [email protected]
Tel: +31 6 4318 4870

מקור:PVH Corp.

תוכן הודעה זו בשפת המקור, מהווה את הגרסה הרשמית והמהימנה היחידה של מסמך זה. תרגומים מסופקים למטרות נוחות בלבד ויש להצליבם מול המסמך בשפת המקור, המהווה את הגרסה היחידה של טקסט זה שהינה בעלת תוקף משפטי.

*** הידיעה מופצת בעולם על ידי חברת התקשורת הבינלאומית BUSINESS WIRE


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 חיים נוי

חיים נוי, עיתונאי, עורך ראשי של סוכנות החדשות הבינ"ל IPA, לשעבר עורך ראשי של סוכנות הידיעות עתים, חבר תא מבקרי התיאטרון באגודת העיתונאים



 


מאמרים נוספים מאת חיים נוי
 
Anaqua הופכת הגשת פטנטים במדינות אחרות ליתרון אסטרטגי עבור אנשי מקצוע בתחום הקניין הרוחני
Anaqua, הספקית המובילה של טכנולוגיות לניהול חדשנות וקניין רוחני (IP) עבור תאגידים, משרדי עורכי דין וממשלות, מכריזה על תוספת לפתרון Foreign Filing שלה, ומשפרת את היכולות של פלטפורמת ניהול הקניין הרוחני שלה, AQX®. Anaqua שינתה את הפרדיגמה להגשת בקשת קניין רוחני במדינות אחרות עבור אנשי מקצוע בתחום, והפכה מערך מכביד של משימות אדמיניסטרטיביות ידניות לפתרון אסטרטגי ואוטומטי שמספק בידול, ומניע קבלת החלטות מהירה כדי לעזור להגן על קניין רוחני באופן גלובלי.

EBC Financial Group משתפת פעולה עםUnited to Beat Malaria - קמפיין של קרן האו"ם, כדי להגן על ילדים פגיעים ומשפחותיהם מפני מלריה
EBC Financial Group מגבירה את מאמצי מיגור המלריה, תומכת בהתערבויות בריאות קריטיות ובהעצמה קהילתית

אחסון הגיבוי השכבתי של ExaGrid נבחר ל"פתרון גיבוי הנתונים של השנה" בתוכנית Data Breakthrough Awards השנתית החמישית
תוכנית פרסים בינלאומית יוקרתית מכריזה על מוצרים וחברות מצטיינים בטכנולוגיית הנתונים

Duck Creek מארחת את הוועידה השנתית, One Duck Creek Summit, כדי לבנות קשרים, שייכות וקהילה
Duck Creek Technologies (דאק קריק טכנולוגיות), ספקית הפתרונות החכמים המגדירה את עתיד ביטוחי הרכוש והנפגעים (P&C) ותעשיית הביטוח הכללי, מארחת היום את One Duck Creek Summit בקולומביה, דרום קרוליינה, ומפגישה עובדים מכל רחבי הגלובוס.

Games Global מכריזה על הגשת הצהרת רישום להנפקה ראשונית מוצעת לציבור
Global Games Ltd מפתחת, מפיצה ומשווקת מובילה של תוכן משחקי חדשני בסגנון קזינו מקוון ופתרונות משולבים עסק לעסק למפעילי iGaming ברחבי העולם על בסיס גודל רשת האולפנים שלה, הודיעה היום כי היא הגישה בפומבי הצהרת רישום על טופס F-1 לרשות ניירות ערך של ארה"ב ("SEC") בנוגע להנפקה ראשונית המוצעת לציבור של מניותיה הרגילות.

חשיפת הנושא של כנס יוזמת ההשקעות העתידיות השמינית: "אופקים אינסופיים: משקיעים היום, מעצבים את המחר"
The Future Investment Initiative - מכון יוזמת ההשקעות העתידיות (FII) נרגש להכריז על הנושא למהדורה השמינית הקרובה של כנס FII, המתוכנן להתקיים בתאריכים 29-31 באוקטובר 2024, במרכז הכנסים הבינלאומי היוקרתי על שם המלך עבד אל-עזיז (KAICC) בריאד, ערב הסעודית.

ערב הסעודית מבליטה יוזמות של השקעות בתיירות בפורום הבינלאומי להשקעות בתחום אירוח
משרד התיירות הסעודי ממלא כעת תפקיד משמעותי בפורום הבינלאומי להשקעות של בתי מלון (IHIF), ומציג הזדמנות ייחודית למשקיעים עולמיים לקחת חלק ולהיכנס לתוך נוף התיירות המשגשג של הממלכה.

פרסי Stevie® מכריזים על הזוכים בפרסי Stevie® השנתיים ה-18 עבור מכירות ושירות לקוחות
הזוכים בפרסי Stevie® (The Stevie® Awards ) עבור מכירות ושירות לקוחות השנתיים ה-18, המוכרים כפרסי שירות הלקוחות ופרסי המכירות המובילים בעולם, נחשפו בשישי 12.4 בטקס חגיגי בלאס וגאס, נבאדה, ארה"ב, בהשתתפות יותר מ-400 מנהלים מרחבי העולם.

TokenEx ו-IXOPAY מתמזגים ויאפשרו לסוחרים לייעל את השימוש במספר תהליכי עיבוד תשלומים
פלטפורמת מיטוב התשלומים עבור מסחר גלובלי מספקת טוקניזציה רב-ערוצית, תזמון תשלומים וניהול מחזור חיים של כרטיסים

Lantronix מכריזה על FOX4 ו-Bolero 43, עוקבי מחשוב קצה חדשים, ומרחיבה את משפחת השערים הטלמטיים עטורי הפרסים שלה
הפתרונות החדשים של Lantronix מכוונים לשוק הטלמטיקה המציג צמיחה מהירה שאמור לפי ההערכות להגיע להיקף של 3.7 מיליארד דולר עד 2027
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI