דף הבית אינטרנט והחיים ברשת אינטרנט והחיים ברשת - אחר מחפשים טבלטורת מנדולינה? - למד לנגן מוזיקת ​​מנדולינה לפי האוזן
מחפשים טבלטורת מנדולינה? - למד לנגן מוזיקת ​​מנדולינה לפי האוזן
Yafator 20/01/22 |  צפיות: 594

אם חיפשת אחר טבלטורת מנדולינה, בטח שמת לב שמציאת מוזיקה שתומללה עבור הכלי היקר שלך יכולה להיות כאב ראש אמיתי. בין אם אתה מחפש שיר בלוגראס, שיר קאנטרי או קטעים עכשוויים, אין זה סביר שתמצא בדיוק את מה שאתה מחפש.

מאמר זה יגלה מדוע תשמח הרבה יותר ללמוד את היכולת לנגן את מוזיקת ​​המנדולינה שאתה מחפש על פי האוזן. לאחר קריאת המאמר הזה, אתה יכול להשתחרר מלהסתמך אי פעם על אתרים ומגזינים מוגבלים של טבלאות מנדולינה תמלול בזמן אמת.

אני יודע איך זה מרגיש לרצות ללמוד קטע מוזיקלי, אבל לא להיות מסוגל למצוא את תווי הכרטיסיות. תחשוב על זה בכל זאת; כשאתה מחפש כרטיסיות מנדולינה ממקורות חיצוניים אחרים, אתה בעצם מודה שאתה צריך מוזיקאי אמיתי כדי לתמלל את החומר עבורך.

כמוזיקאי, האם אתה מרגיש בנוח עם רמת התלות הזו באחרים, או האם אתה מעדיף את המיומנות לפענח ולהשמיע את המוזיקה בעצמך?

התשובה ברורה!

אולי מעולם לא חשבת על זה לפני כן כי אתה חושב שמכיוון שלא "נולדת" עם היכולת המיוחדת הזו, לא יכולת ללמוד אותה. זוהי תפיסה שגויה נפוצה שלמרבה הצער עיכבה את הצמיחה המוזיקלית של מוזיקאים רבים.

העובדה היא שאפשר ללמוד את היכולת הזו לנגן מוזיקה באוזניים בעזרת אימון אוזניים מתאים. אוזן מאומנת כהלכה יכולה להאזין לקטע מוזיקלי כמה פעמים ולחבר את התווים והאקורדים המוזיקליים. אין צורך בטבלטורת מנדולינה!

אחד המוקדים של קורס אימון אוזניים הוא זיהוי צליל. לכל הפחות, אתה צריך לפתח צליל יחסי, שהוא היכולת לזהות טון על ידי קביעה מנטלית של הקשר בין גובה הצליל שלו מזה של הטון שכבר נשמע. עם זאת, אפשר גם ללמוד גובה צליל מושלם, שהוא היכולת לזהות את הגובה המדויק ללא הערת התייחסות תמלול הקלטות לבית משפט.

לימוד היכולת הזו יחסוך לכם אינספור שעות של תסכול מחיפוש אחר טבלטורת מנדולינה בתקווה למצוא את מה שאתם מחפשים.

פיתוח אוזן מיומנת יקדם את היכולת המוזיקלית שלך מעבר לחלומות הפרועים ביותר שלך. החלק הטוב ביותר הוא שניתן לפתח אותו, עם תרגול עקבי, תוך דקות בלבד ביום!

סעיף המשאבים ישירות למטה יכוון אותך לתוכנית אימון אוזניים מומלצת מאוד ללא סיכונים.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 Yafator


 


מאמרים נוספים מאת Yafator
 
היסטוריה קצרה של כתוביות סגורות
כתוביות וכתוביות היו חלק מהמדיה הנגישה מאז 1972 ומילאו תפקיד גדול בפיתוח זכויות נכים כמו גם זכויות אזרח בארצות הברית. נוצר בתחילה עבור חירשים וכבדי שמיעה, הוא מיושם בקנה מידה גדול מאז אותה תקופה בכל תוכניות טלוויזיה באמצעות כתוביות וידאו וכעת באינטרנט עם YouTube ושירותי שיתוף רבים אחרים

גלה את היתרונות של תמלול פודקאסטים
כשאתה יוצר תוכן, כפודקאסר חיוני להבין שתמלילים יכולים להיות חלק גדול וגוזל זמן מבסיס התוכן שלך. ישנן דרכים שונות לטרוף מידע, ולכל אחד חייבת להיות חיבה שונה. תוכן השמע הוא ללא ספק נוח

כיצד צביעות משפיעה על בריאותך הנפשית ועל האבולוציה הרוחנית שלך
משורר מנתח את העולם בצורה פואטית. המשמעות היא שמשורר מתבונן ומבקר את העולם בדרכים רבות. משורר הוא אמן, פילוסוף ופסיכולוג שקורא את מחשבותיהם של אנשים ומבין את רגשותיהם.

כתוביות פופ-און ו-Roll-Up מוגדרות
פופ-און ורול-אפ הם שני סגנונות ההצגה הנפוצים בכתוביות בטלוויזיה. כתוביות צבע על משמשות לעתים לאפקטים מיוחדים, אך הן הרבה פחות נפוצות. המק"ס תומכת בשימוש בסגנון הפופ-און עבור כל כתוביות הטלוויזיה. WebVTT תומך ב-Pop-on כמו גם ב-paint-on כתוביות.

ביקורת ספר על "בובה על שרשרת"
לא כל מה שנוצץ הוא זהב יהיה עוד כותרת מעוררת השראה לספר המחייב הזה של אליסטר מקלין. מקלין לוקח אותנו ברחובות אמסטרדם, שם המראה החיצוני מטעה ומסתיר באותה מידה שהוא חושף מציאות מלוכלכת שהיא של אלימות והתעללות בסמים שבה דמויות מכובדות לכאורה הן הכל מלבד אידיאליות.

תכונות מערכת טלפון שיכולות לשנות את הדרך שבה עסק מתקשר
תקשורת היא גורם ההצלחה העיקרי של כל עסק. מערכות טלפון יכולות לבצע מספר פונקציות שיכולות להיות מועילות עבור העסק. הם יכולים לעזור ביצירת תקשורת טובה יותר עם מחזיקי העניין השונים של העסק.

6 משרות מקוונות קלות לביצוע מהבית
אפשרויות כמו שירות לקוחות, הזנת נתונים, סקרים, עיצוב, משאבי אנוש ועוד. למשרות אלו יש ביקוש רב משתי סיבות ברורות. ראשית, הם משתלמים ושנית, הם נותנים לך את החופש לעבוד מהבית שלך.

הדרך הטובה ביותר להתחיל משא ומתן
כשאני עובד עם מנהלי משא ומתן שרוצים להשתפר, אחת השאלות שמוצגות לי לרוב היא לא לגבי סגנונות משא ומתן שונים או טכניקות משא ומתן, אלא "מהי הדרך הטובה ביותר להתחיל משא ומתן"

מדוע יצירה מחדש של סרט מסווגת כהתנהגות עותק
מדי פעם אתה מוצא יוצרי סרטים שלוקחים סרט פופולרי פעם ומשנים כמה מהתכונות שלו תוך שמירה על העלילה הראשית. יצירת סרטים מחדש הם תופעה נפוצה בכל המדינות והשפות. ייתכן שהטרנדים משתנים

שירות תמלול רפואי הוא מחליף משחק נהדר עבור פרמדיקי
הפרמדיקים כל כך עסוקים שהם בקושי מוצאים זמן להקליד נרטיב ברור של המפגש עם המטופל. לכן, לעתים קרובות בעיות כמו הבאות צצות ב-PCR שלהם ויוצרות בעיות עבור רופאים.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI