דף הבית אינטרנט והחיים ברשת אינטרנט והחיים ברשת - אחר פתיחת עסק לתמלול רפואי
פתיחת עסק לתמלול רפואי
Yafator 20/01/22 |  צפיות: 774

תמלול רפואי הוא אחת הקריירות החמות הבודדות של העשור הזה. עם הזדקנות האוכלוסייה וירידה בכוח העבודה, מעולם לא היה המחסור בתמלולים רפואיים כה ברורים. זה נותן הזדמנות לחקור את עסקי התמלול הרפואי כדי להכות אותו בגדול ולהגיע בזמן הנכון. עם זמנים קשים והאטה כלכלית, יציאה לכל עסק היא הצעה קשה. עם זאת, תתפלאו לדעת באיזו קלות תוכלו לפתוח עסק תמלול משלכם ללא חור גדול בכיס. אז מה אתה צריך כדי לפתוח עסק לתמלול רפואי ביתי? ובכן, אם להיות נכון, לא הרבה. עם ידע טוב בתמלול, פתיחת עסק מהבית צריכה להיות פשוטה מאוד. כמה דברים חשובים שיש לקחת בחשבון לפני פתיחת עסק זה הם ההשקעות הראשוניות, ההכשרה הנדרשת, השיווק, הרווחיות וניהול הזמן. ספר לנו יותר בפירוט על כל אחד מאלה תמלול משפטי.

ההשקעה בתמלול אינה ענקית. אתה צריך מחשב טוב, מדפסת, מכשיר פקס, אוזניות, בקרות רגל, מקליט אודיו ותוכנה הנדרשת לתמלול. אלה כוללים את סטדמן, מילון סמים, מילון אנגלי, FTP, ממירי אודיו, נגני אודיו, תוכנות משרדיות ועוד כמה. בעיקרון, ציוד משרדי סטנדרטי הוא מה שתצטרכו מלכתחילה. מכיוון שהעסק מבוסס על הבית, אתה שוב חוסך בשכר הדירה ובהוצאות שונות אחרות.

הכשרה בתמלול רפואי דורשת בדרך כלל תקופה של 4 עד 6 חודשים עם קורסים רבים הזמינים באינטרנט בימים אלה; חלקם זמינים גם באינטרנט. גם התשלום עבור לימוד תמלול רפואי אינו גבוה מדי. על ידי השקעה של כ-5 עד 6 שעות ביום לתקופה של 4 עד 6 חודשים, אתה יכול בקלות להפוך לתמלול טוב. רוב המתמללים מסוגלים לעבוד באופן עצמאי עד שהם מסיימים את הקורס וכך גם אתה צריך. עם הדרכה וידע מתאימים, אתה אמור להיות מסוגל לעבוד על כל מיני תמלול אודיו ולהיות מוכן להקים עסק משלך לאחר סיום הקורס שלך.

כל עסק דורש שיווק יעיל כדי להניע את ההכנסות ולקבל בסיס לקוחות חזק. למרות שעסקי תמלול רפואיים דורשים גם שיווק, זה בהחלט לא באותה רמה, כמו רוב העסקים האחרים. רוב הזמן שיווק יכלול שיחות טלפון ופגישות אישיות. בהיותך עסק מהבית, אתה רק צריך 2 או 3 לקוחות טובים כדי לתמוך ולהצמיח את העסק שלך. שוב, אחד חוסך הרבה כסף בשיווק העסק הזה בהשוואה לאחרים תמלול הקלטות מחיר.

עסקים ללא רווח הם כמו חיים ללא רצון. עסקי תמלול ביתיים בדרך כלל לא נגמרים בעסקים וסביר מאוד שלא יגיעו להפסדים אם אתה יעיל ומנהל את הדוחות בזמן. ההכנסה בתמלול רפואי מחויבת לפי מספר השורות שאתה מתמלל. בדרך כלל 65 תווים בשורה היא הנורמה ושיעור טוב צריך להיות בסביבות 12 סנט לשורה. רוב המתמללים מנהלים בקלות 1000 שורות ביום ועם הפרודוקטיביות הזו, אתה אמור להרוויח בקלות כ-120 דולר ליום. ככל שמספר השורות גדול יותר, כך ההכנסה תגדל. בממוצע, מתמלל ביתי מרוויח בקלות בסביבות 30,000 עד 50,000 דולר בשנה, תלוי בתעריפים ובפרודוקטיביות. חלקם אפילו מרוויחים יותר עד 100,000 עם טקטיקות עסקיות נכונות ועל ידי העסקת אחרים. לפיכך, במינימום השקעה והכשרה, עסק לתמלול רפואי מציע קריירה טובה מהנוחות של ביתך. תוכלו לדאוג לכל צרכי הבית שלכם ובמקביל לדאוג לעסק.

ניהול זמן הוא מיומנות שכל מתמלל רפואי צריך לשלוט. תמלול היא עבודה קצובה בזמן. דיווחים צריכים להגיע לרופאים בזמן ואם לא יגיעו, זה עלול להוביל בסופו של דבר לאובדן עסק. מתמללים בדרך כלל מקבלים פרק זמן של 12 עד 24 שעות שבו הם צריכים לסיים את הדוחות ולשלוח אותם בחזרה לרופאים. העיכובים כאן אינם נסבלים היטב על ידי האחווה הרפואית. עם זאת, אם אתה כן ויעיל, ניהול עבודה תחת מועדים לא אמור להיות נושא מרכזי. זכור, חלק ניכר מהטיפול בחולה תלוי בדיוק של הדוחות שאתה מתמלל ובמסגרת הזמן שבה אתה שולח בחזרה את הדוחות הללו.

עם קצת השקעה והכשרה, אפשר להתחיל ולנהל בקלות עסק לתמלול רפואי. בתקופות של מיתון כלכלי עם אנשים שמאבדים מקומות עבודה מדי יום, עסקי תמלול רפואיים מציעים דרך חכמה לעבוד ולהרוויח בו זמנית אפילו בלי לנסוע למשרד או לעזוב את הבית והילדים שלך.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 Yafator


 


מאמרים נוספים מאת Yafator
 
היסטוריה קצרה של כתוביות סגורות
כתוביות וכתוביות היו חלק מהמדיה הנגישה מאז 1972 ומילאו תפקיד גדול בפיתוח זכויות נכים כמו גם זכויות אזרח בארצות הברית. נוצר בתחילה עבור חירשים וכבדי שמיעה, הוא מיושם בקנה מידה גדול מאז אותה תקופה בכל תוכניות טלוויזיה באמצעות כתוביות וידאו וכעת באינטרנט עם YouTube ושירותי שיתוף רבים אחרים

גלה את היתרונות של תמלול פודקאסטים
כשאתה יוצר תוכן, כפודקאסר חיוני להבין שתמלילים יכולים להיות חלק גדול וגוזל זמן מבסיס התוכן שלך. ישנן דרכים שונות לטרוף מידע, ולכל אחד חייבת להיות חיבה שונה. תוכן השמע הוא ללא ספק נוח

כיצד צביעות משפיעה על בריאותך הנפשית ועל האבולוציה הרוחנית שלך
משורר מנתח את העולם בצורה פואטית. המשמעות היא שמשורר מתבונן ומבקר את העולם בדרכים רבות. משורר הוא אמן, פילוסוף ופסיכולוג שקורא את מחשבותיהם של אנשים ומבין את רגשותיהם.

כתוביות פופ-און ו-Roll-Up מוגדרות
פופ-און ורול-אפ הם שני סגנונות ההצגה הנפוצים בכתוביות בטלוויזיה. כתוביות צבע על משמשות לעתים לאפקטים מיוחדים, אך הן הרבה פחות נפוצות. המק"ס תומכת בשימוש בסגנון הפופ-און עבור כל כתוביות הטלוויזיה. WebVTT תומך ב-Pop-on כמו גם ב-paint-on כתוביות.

ביקורת ספר על "בובה על שרשרת"
לא כל מה שנוצץ הוא זהב יהיה עוד כותרת מעוררת השראה לספר המחייב הזה של אליסטר מקלין. מקלין לוקח אותנו ברחובות אמסטרדם, שם המראה החיצוני מטעה ומסתיר באותה מידה שהוא חושף מציאות מלוכלכת שהיא של אלימות והתעללות בסמים שבה דמויות מכובדות לכאורה הן הכל מלבד אידיאליות.

תכונות מערכת טלפון שיכולות לשנות את הדרך שבה עסק מתקשר
תקשורת היא גורם ההצלחה העיקרי של כל עסק. מערכות טלפון יכולות לבצע מספר פונקציות שיכולות להיות מועילות עבור העסק. הם יכולים לעזור ביצירת תקשורת טובה יותר עם מחזיקי העניין השונים של העסק.

6 משרות מקוונות קלות לביצוע מהבית
אפשרויות כמו שירות לקוחות, הזנת נתונים, סקרים, עיצוב, משאבי אנוש ועוד. למשרות אלו יש ביקוש רב משתי סיבות ברורות. ראשית, הם משתלמים ושנית, הם נותנים לך את החופש לעבוד מהבית שלך.

הדרך הטובה ביותר להתחיל משא ומתן
כשאני עובד עם מנהלי משא ומתן שרוצים להשתפר, אחת השאלות שמוצגות לי לרוב היא לא לגבי סגנונות משא ומתן שונים או טכניקות משא ומתן, אלא "מהי הדרך הטובה ביותר להתחיל משא ומתן"

מדוע יצירה מחדש של סרט מסווגת כהתנהגות עותק
מדי פעם אתה מוצא יוצרי סרטים שלוקחים סרט פופולרי פעם ומשנים כמה מהתכונות שלו תוך שמירה על העלילה הראשית. יצירת סרטים מחדש הם תופעה נפוצה בכל המדינות והשפות. ייתכן שהטרנדים משתנים

שירות תמלול רפואי הוא מחליף משחק נהדר עבור פרמדיקי
הפרמדיקים כל כך עסוקים שהם בקושי מוצאים זמן להקליד נרטיב ברור של המפגש עם המטופל. לכן, לעתים קרובות בעיות כמו הבאות צצות ב-PCR שלהם ויוצרות בעיות עבור רופאים.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI