דף הבית אינטרנט והחיים ברשת אינטרנט והחיים ברשת - אחר להרוויח כסף על ידי מכירת חריצי סקייפ
להרוויח כסף על ידי מכירת חריצי סקייפ
Yafator 21/01/22 |  צפיות: 834

אוקיי, התוצאות שלך ישתנו בקטע הזה. למען האמת, אני לא רואה שום סיבה מדוע אדם לא יכול להרוויח $500 ליום, אבל כמו תמיד, זה תלוי מה אתה עושה עם המידע שאני עומד לחלוק איתך.

ראשית, יש התניה - אתה חייב להיות ממש טוב במשהו שאחרים רוצים לדעת עליו. לדוגמה, אם אתה באמת טוב בפתרון בעיה מסוימת או בהגעה למטרה מסוימת, אז זה עשוי להיות מתאים לך תמלול מסמכים.

נניח שאתה יודע לבנות רשימה כמו מטורפת תוך הוצאת מעט מאוד כסף. או שאתה יודע איך לכתוב עותק שממיר, או איך לעשות הרבה יותר בפחות זמן, או איך לגרום לפודקאסטים לראיין אותך, או...

האפשרויות אינסופיות. כל עוד יש לך מיומנות או ידע שאנשים אחרים צריכים ורוצים, אתה יכול לעשות זאת.

אם לא, תחילה קבל מיומנות ולאחר מכן עשה זאת.

ודרך אגב, העבודה הזו תמצא מתגמלת ומעניינת. בנוסף, תכיר חברים חדשים, שותפים ושותפים עסקיים.

אתה יכול לעשות זאת אם יש לך רשימה, (האפשרות הטובה ביותר) אם אתה מוכן לפרסם, אם אתה מוכן לפרסם אורח וכו'. באמת, ניתן להשתמש בכל שיטה להשגת תנועה מוסמכת.

אתה הולך לפרסם משבצות סיעור מוחות של 30 דקות, פתרון בעיות או חונכות. בחר את המונח המתאים לך.

ואתה יכול לעשות זאת בכל נישה, אגב, לא רק בשיווק מקוון.

גבו עמלה נמוכה כשאתם מתחילים - אולי 99 דולר ל-30 דקות. ברגע שאתה צובר המלצות וניסיון - אשר לא אמור לקחת יותר משבועיים - תעלה משמעותית את המחיר שלך.

בקש מהלקוחות שלך לשלוח לך כל מידע שאתה צריך עבור השיחה מבעוד מועד. לדוגמה, אם אתה עורך ייעוץ באתר, אז כמובן שתצטרך את כתובת האתר שלהם. אם אתה עושה אימון אישי, אתה יכול לשאול אותם מה המכשולים הגדולים ביותר שלהם, וכן הלאה.

זה מאפשר לך להתכונן לשיחה. מאוחר יותר ככל שתצבור יותר ניסיון, ההכנה לא תהיה הכרחית.

אבל בהתחלה, אתה רוצה לבנות את הביטחון שלך כדי להחדיר אמון בלקוחות שלך. בנוסף, אתה רוצה להיות מסוגל לתת להם את העצה הטובה ביותר שאפשר. ולפעמים זה אולי אומר לעשות קצת מחקר לפני השיחה, במיוחד אם אתה קצת חדש בנושא.

באופן אישי, שילמתי לאנשים עד 1,000 דולר עבור 30 דקות מזמנם. בתמורה, פעם אחת חסכתי 3 חודשי עבודה ו-5,000 דולר בקפיטול (היה לי רעיון עסקי שלמדתי מהמומחה שלי אינו בר-קיימא).

והכנתי בקלות 5 דמויות מפגישת ייעוץ אחת בלבד, מה שהביא להחזר עצום על הכסף שלי.

אז כן, אנשים כן משלמים עבור מידע, הדרכה ועזרה אחד על אחד. וכן, אתה נותן שירות בעל ערך, בהנחה שאתה יודע את הנושא שלך.

אתה לא צריך להיות מפורסם בנישה שלך. אתה לא צריך להיות גורו. אתה רק צריך להיות בעל מיומנות או ידע שאנשים רוצים תמלול משפטי מחיר.

האם אנשים אחרים פונים אליך לייעוץ? באיזה נושא?

הנה הנישה שלך.

תאמין בעצמך ובידע שלך ותצליח.

הקפד לשאול את השאלות הנכונות. למעשה, תוכל לשמור רשימה של שאלות בהישג יד. ברגע שאתה יודע היכן הלקוח שלך נמצא בכל תהליך שאתה מלמד, ולאן הוא רוצה להגיע, אז אתה יכול לעזור לו.

המשפט האחרון הזה, אגב, הוא מכרה זהב. הנה זה שוב:

1: גלה היכן הלקוח שלך נמצא בתהליך שאתה מלמד. עד כמה הם רחוקים? מה הם עשו עד כה? מה הם עומדים לעשות? אילו תוצאות הם השיגו עד כה?

2: גלה לאן הלקוח שלך רוצה להגיע. מה המטרה הסופית שלהם? איך הם מתכננים להגיע לשם? למה הם רוצים להגיע לשם?

3: השתמש בידע שלך כדי לעזור להם להגיע למקום שבו הם רוצים להיות. מה חסר להם? מה הם לא יודעים או מבינים? אילו מכשולים אתה יכול לעזור להם להתגבר? אילו קיצורי דרך אתה יכול להראות להם? מה צריכה להיות התוכנית שלהם? מה בעצם הצעד הבא שלהם?

דברים לדעת:

· נעשה נכון, אתה יכול לגרום ללקוחות להזמין משבצות זמן שבועיות קבועות. לדוגמה, נניח שמישהו רוצה שתלמד אותו דרכים שונות להשיג תנועה.

בשיחה הראשונה, אולי יהיה לך זמן רק ללמד אותם שיטה אחת.

תן להם לדעת שיש לך עוד תריסר שיטות מוכחות שתשמח ללמד אותם - בהינתן הזמן - ולהציע משבצת שבועית.

אם הם אכן ייקחו את העצה שלך מהשיחה הראשונה ויתחילו לראות תוצאות, הם יחזרו.

או אולי מישהו פשוט צריך אותך כדי לשמור אותם על המסלול ולהתקדם. אתה עכשיו המאמן שלהם, אז כמובן שהם יזמינו איתך משבצת זמן שבועית.

· תן ללקוחות שלך להקליט את השיחות. הם ישכחו 90% ממה שאתה אומר להם אם לא תיתן להם להקליט, אז כן, פשוט תן להם.

· לספק טונות של ערך, אבל לוותר על צינור האש. נחזור לדוגמה התנועה: עדיף ללמד שיטה אחת של trמשפיעים מאוד על הדור כדי שיוכלו להפעיל את הידע הזה מיד, מאשר לנסות ללמד תריסר שיטות ב-30 דקות.

אם תנסה ללמד יותר מדי מהר מדי, לא יהיו להם מספיק פרטים או ביטחון עצמי ליישם את מה שאתה מלמד. בנוסף, אתה גוזל מעצמך עסקים פוטנציאליים חוזרים.

· כל מה שאתה צריך כדי להתחיל הוא דף מכירות המציע את השירותים שלך וחשבון סקייפ. והשתמש בשירות תזמון כדי לקבוע את הפגישות שלך.

· ברגע שתעלו את המחירים מספיק כדי להצדיק זאת, תוכלו להקליט את השיחות בעצמכם ולמסור אותן לתמלול ולשלוח ללקוחות.

זה נותן תוספת נחמדה שנותנת ערך אמיתי, מכיוון שהם לא צריכים לחזור להקלטה בכל פעם כדי לגלות מה אמרת.

· בקשו המלצות. אל תתבייש בקשר לזה. עקוב במייל ובקש את חוות דעתו על השיחה.

שאל שאלות המשך ספציפיות. אם התשובות שתקבלו בחזרה חיוביות, אז בקשו המלצה.

· אם התשובות שאתה מקבל בחזרה הן שליליות, תקן את זה.

אולי הם לא הבינו משהו שאמרת ופחדו לבקש הבהרה. אולי הם לא הרגישו שאתה מבין את הצרכים שלהם.

מה שזה לא יהיה, תקן את זה ותקן את זה מהר. כשתעשה זאת, לעתים קרובות יהיה לך לקוח לכל החיים.

אולי הנקודה החשובה מכולם היא להירגע וליהנות. ככל שתהיו רגועים יותר ובטוחים יותר, כך הרעיונות שלכם יזרמו טוב יותר ותוכלו לתת עצות טובות יותר.

בנוסף, חשוב שהלקוח ייהנה מהשיחה בנוסף לקבלת מידע מעולה.

הפוך את זה למהנה גם לך וגם ללקוח - כמו גם חינוכי מאוד - ותקבל גם הרבה עסק להפניה.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 Yafator


 


מאמרים נוספים מאת Yafator
 
היסטוריה קצרה של כתוביות סגורות
כתוביות וכתוביות היו חלק מהמדיה הנגישה מאז 1972 ומילאו תפקיד גדול בפיתוח זכויות נכים כמו גם זכויות אזרח בארצות הברית. נוצר בתחילה עבור חירשים וכבדי שמיעה, הוא מיושם בקנה מידה גדול מאז אותה תקופה בכל תוכניות טלוויזיה באמצעות כתוביות וידאו וכעת באינטרנט עם YouTube ושירותי שיתוף רבים אחרים

גלה את היתרונות של תמלול פודקאסטים
כשאתה יוצר תוכן, כפודקאסר חיוני להבין שתמלילים יכולים להיות חלק גדול וגוזל זמן מבסיס התוכן שלך. ישנן דרכים שונות לטרוף מידע, ולכל אחד חייבת להיות חיבה שונה. תוכן השמע הוא ללא ספק נוח

כיצד צביעות משפיעה על בריאותך הנפשית ועל האבולוציה הרוחנית שלך
משורר מנתח את העולם בצורה פואטית. המשמעות היא שמשורר מתבונן ומבקר את העולם בדרכים רבות. משורר הוא אמן, פילוסוף ופסיכולוג שקורא את מחשבותיהם של אנשים ומבין את רגשותיהם.

כתוביות פופ-און ו-Roll-Up מוגדרות
פופ-און ורול-אפ הם שני סגנונות ההצגה הנפוצים בכתוביות בטלוויזיה. כתוביות צבע על משמשות לעתים לאפקטים מיוחדים, אך הן הרבה פחות נפוצות. המק"ס תומכת בשימוש בסגנון הפופ-און עבור כל כתוביות הטלוויזיה. WebVTT תומך ב-Pop-on כמו גם ב-paint-on כתוביות.

ביקורת ספר על "בובה על שרשרת"
לא כל מה שנוצץ הוא זהב יהיה עוד כותרת מעוררת השראה לספר המחייב הזה של אליסטר מקלין. מקלין לוקח אותנו ברחובות אמסטרדם, שם המראה החיצוני מטעה ומסתיר באותה מידה שהוא חושף מציאות מלוכלכת שהיא של אלימות והתעללות בסמים שבה דמויות מכובדות לכאורה הן הכל מלבד אידיאליות.

תכונות מערכת טלפון שיכולות לשנות את הדרך שבה עסק מתקשר
תקשורת היא גורם ההצלחה העיקרי של כל עסק. מערכות טלפון יכולות לבצע מספר פונקציות שיכולות להיות מועילות עבור העסק. הם יכולים לעזור ביצירת תקשורת טובה יותר עם מחזיקי העניין השונים של העסק.

6 משרות מקוונות קלות לביצוע מהבית
אפשרויות כמו שירות לקוחות, הזנת נתונים, סקרים, עיצוב, משאבי אנוש ועוד. למשרות אלו יש ביקוש רב משתי סיבות ברורות. ראשית, הם משתלמים ושנית, הם נותנים לך את החופש לעבוד מהבית שלך.

הדרך הטובה ביותר להתחיל משא ומתן
כשאני עובד עם מנהלי משא ומתן שרוצים להשתפר, אחת השאלות שמוצגות לי לרוב היא לא לגבי סגנונות משא ומתן שונים או טכניקות משא ומתן, אלא "מהי הדרך הטובה ביותר להתחיל משא ומתן"

מדוע יצירה מחדש של סרט מסווגת כהתנהגות עותק
מדי פעם אתה מוצא יוצרי סרטים שלוקחים סרט פופולרי פעם ומשנים כמה מהתכונות שלו תוך שמירה על העלילה הראשית. יצירת סרטים מחדש הם תופעה נפוצה בכל המדינות והשפות. ייתכן שהטרנדים משתנים

שירות תמלול רפואי הוא מחליף משחק נהדר עבור פרמדיקי
הפרמדיקים כל כך עסוקים שהם בקושי מוצאים זמן להקליד נרטיב ברור של המפגש עם המטופל. לכן, לעתים קרובות בעיות כמו הבאות צצות ב-PCR שלהם ויוצרות בעיות עבור רופאים.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI