דף הבית הודעות לעיתונות עסקים, מימון וכספים Expereo משיקה את SD-WAN Gateways
Expereo משיקה את SD-WAN Gateways
חיים נוי 21/01/22 |  צפיות: 408

Expereo משיקה את SD-WAN Gateways

מרחיבה את סל השירותים המנוהלים שלה

אמסטרדם, הולנד, 20 בינואר 2022, (GLOBE NEWSWIRE) :

Expereo, הספקית העולמית המובילה של פתרונות אינטרנט, SD-WAN, SASE וגישה לענן מנוהלים, מכריזה על השקת SD-WAN Gateways. שירות חדש זה מניע קדימה את ביצועי SD-WAN עבור ארגונים עם טביעת רגל גלובלית כדי לתמוך באסטרטגיות ריבוי העננים שלהם וכדי לשפר את ביצועי האפליקציות.

SD-WAN Gateways מאפשרים לרשת הגלובלית של ארגונים לשפר את חווית ה-SD-WAN בין דטה סנטרים ואתרי רכזות באופן אזורי וגם עולמי, מבלי להקריב את הביצועים בגבולות אותה מדינה. ארגונים יכולים לשלב את פתרון ה-SD-WAN הקיים שלהם עם Expereo SD-WAN Gateways, כדי לייעל את חוויית השימוש באפליקציה של משתמש הקצה, וכדי להקטין את עלויות התפעול.

השירות החדש ממנף את היצע שירותי ה-SD-WAN המנוהלים של Expereo, בנוסף לטכנולוגיית אופטימיזציה קניינית חכמה של ניתוב BGP, אופטימיזציה של תפוצת SaaS וגישה לענן ציבורי ופרטי, תוך התגברות על מגבלות האינטרנט.

"עסקים נכנסים לעידן ריבוי עננים בו האינטרנט לא תמיד יכול לספק איכות ביצועים עקבית כדי לאפשר ליישומים שלהם לפעול בצורה חלקה. אחד היתרונות העיקריים של SD-WAN Gateways הוא שילוב תשתית רשת ניתנת להרחבה עם ביצועי WAN משופרים המגדילים את ביצועי האפליקציה שלכם. זה מביא לחוויית משתמש טובה יותר ולפרודוקטיביות גבוהה יותר", אומר סנדר בארנס, CPO ב-Expereo.

כפי שמסביר תומס אונגריוס, מנהל טכני לתחומי SD-WAN/SASE בחברת Expereo: "ארגונים רבים מתמודדים עם חוויית יישומים גרועה עקב ביצועי אינטרנט בלתי צפויים, וכתוצאה מכך נולדות עלויות IT ותמיכה גבוהות לעסקים הפועלים ברחבי העולם. השירות SD-WAN Gateway החדש שלנו מתמקד כולו בהשגת ביצועי האפליקציות הטובים ביותר בכל הרשת שלך."

עם SD-WAN Gateways, Expereo מרחיבה את היצע השירותים המנוהלים שלה, ונוקטת צעד חדש לקראת פישוט קישוריות הענן הגלובלית.

אודות Expereo

אקספראו Expereo היא הספקית המובילה של פתרונות רשת מנוהלים, כולל קישוריות אינטרנט גלובלית, SD-WAN, SASE ושירותי גישה לענן. Expereo היא השותפה המהימנה של 30% מחברות Fortune 500, מפעילה נקודות קישוריות ארגוניים וממשלתיים ברחבי העולם, ומסייעת לשפר את הפרודוקטיביות של כל עסק באמצעות ביצועי אינטרנט גמישים ואופטימליים. בפברואר 2021 רכשה חברת ההון והרכישה Vitruvian Partners international, את רוב אחזקותיה באקספראו, לצד חברת ההשקעות הפרטית האירופית המובילה Apax Partners, והנהלת החברה.

LinkedIn | Twitter |

קשרי מדיה:

Emese Csikai

+44 7518 293463

[email protected]

*** הידיעה מופצת בעולם על ידי חברת התקשורת הבינלאומית GLOBE NEWSWIRE


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 חיים נוי

חיים נוי, עיתונאי, עורך ראשי של סוכנות החדשות הבינ"ל IPA, לשעבר עורך ראשי של סוכנות הידיעות עתים, חבר תא מבקרי התיאטרון באגודת העיתונאים



 


מאמרים נוספים מאת חיים נוי
 
בומברדייה חושפת זהות מותג חדש ונועז ברחבי העולם בזמן שהחברה נוסקת לעבר עתיד שאפתני
*לוגו חדש חוגג את המעבר המוצלח של החברה לתעופה עסקית טהורה. הסמל עצמו, בומברדייה מאך, מציג צללית של מטוס השובר את מחסום הקול, בעוד משיכות הרוח מעל כנף מתייחסות למורשת החברה

קבוצת זאהיד מוכרת כ"מעסיק המוביל במזרח התיכון לשנת 2024"
ביום חמישי, 18 בינואר 2024, ג'דה, ממלכת ערב הסעודית: מכון המעסיקים המובילים (Top Employers) הכיר בקבוצת זאהיד (Zahid Group ) כמעסיק מוביל במזרח התיכון לשנת 2024, והציב את הקבוצה בין 10% המעסיקים המובילים בממלכת ערב הסעודית.

משרד עורכי דין רוזן המדורג ראשון מעודד את משקיעי Perion Network Ltd. לקבל ייעוץ
משרד עורכי דין רוזן המדורג ראשון מעודד את משקיעי Perion Network Ltd. לקבל ייעוץ לפני מועד אחרון חשוב בתביעה ייצוגית בניירות ערך – PERI

רוזן, יועץ השקעות מוביל, מעודד את משקיעי Checkpoint Therapeutics, Inc לקבל ייעוץ
רוזן, יועץ השקעות מוביל, מעודד את משקיעי Checkpoint Therapeutics, Inc לקבל ייעוץ לפני מועד חשוב בתביעה ייצוגית בניירות ערך – CKPT

רוזן, משרד עורכי דין מהשורה הראשונה, מעודד את משקיעי Ocugen, Inc לקבל ייעוץ
רוזן, משרד עורכי דין מהשורה הראשונה, מעודד את משקיעי Ocugen, Inc לקבל ייעוץ לפני תאריך יעד חשוב בתביעה ייצוגית בניירות ערך שהוגשה לראשונה על ידי המשרד – OCGN

רוזן, יועץ למשקיעים גלובלי, מעודד את משקיעי AST SpaceMobile, Inc. לקבל ייעוץ
רוזן, יועץ למשקיעים גלובלי, מעודד את משקיעי AST SpaceMobile, Inc. לקבל ייעוץ לפני תאריך יעד חשוב בתביעה ייצוגית בניירות ערך – ASTS

רוזן, משרד עורכי דין מוביל, מעודד את משקיעי HireRight Holdings Corporation לקבל ייעוץ
רוזן, משרד עורכי דין מוביל, מעודד את משקיעי HireRight Holdings Corporation לקבל ייעוץ בתביעה ייצוגית בניירות ערך – HRT

ריסקיפייד תדווח ב-15 במאי על התוצאות הכספיות לרבעון הראשון של 2024
חברת ריסקיפייד ‏Riskified Ltd ‏(NYSE: RSKD), מובילה בתחום הפתרונות למניעת הונאות מסחר אלקטרוני ובתחום פיתוח פתרונות חכמים לניהול סיכונים, הודיעה היום כי תפרסם את התוצאות הכספיות שלה לרבעון הראשון של שנת 2024 לפני פתיחת השוק ב-15 במאי 2024. בתאריך זה, חברי ההנהלה יקיימו שיחת ועידה אשר תשודר בשעה 8:30 בבוקר ET, במהלכו ידונו בעסקי החברה ובתוצאות הכספיות.

סגן נשיא ExaGrid למכירות באזור EMEA ו-APAC מונה למנהל ערוץ אזורי
אנדי וולסקי הוכר ברשימת ראשי הערוצים של CRN בריטניה לאזור EMEA ו-APAC

EIG MidOcean Energy משלימה רכישה של 20 אחוזים ממניות Peru LNG
MidOcean Energy ("MidOcean"), חברת גז טבעי נוזלי (LNG) שהוקמה ומנוהלת על ידי EIG, משקיעה מוסדית מובילה במגזרי האנרגיה והתשתיות העולמיים, הודיעה היום על השלמת ההסכם עליו הכריזה קודם לכן לרכישת 20 אחוזים ממניות SK earthon ‏("SK") ב-Peru LNG ‏("PLNG"), הבעלים והמפעילה של המתקן הראשון בדרום אמריקה לייצוא גז טבעי נוזלי.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI