דף הבית הודעות לעיתונות עסקים, מימון וכספים מאטל ודיסני הכריזו על הסכם רישוי עולמי רב-שנתי לזכיונות נסיכות דיסני ו- Disney לשבור את הקרח
מאטל ודיסני הכריזו על הסכם רישוי עולמי רב-שנתי לזכיונות נסיכות דיסני ו- Disney לשבור את הקרח
חיים נוי 29/01/22 |  צפיות: 561

מאטל ודיסני הכריזו על הסכם רישוי עולמי רב-שנתי לזכיונות נסיכות דיסני ו- Disneyלשבור את הקרח

הקולקציית רבת-הקטגוריות צפויה להגיע לחנויות ברחבי העולם החל משנת 2023

אל סגונדו, קליפורניה, 25 בינואר 2022, (BUSINESS WIRE):

מאטל בע"מ )נאסד"ק: MAT) הכריזה היום על הסכם רישוי עולמי רב-שנתי עבור הזיכיונות נסיכות דיסני ו- Disney לשבור את הקרח. מאטל תחזיק בזכויות הרישוי ברמה העולמית לפתח קו צעצועים עבור דיסני מוצרי צריכה, משחקים ופרסום, לרבות בובות אופנה, בובות קטנות ודמויות. השקת הקולקציה בחנויות ברחבי העולם צפויה בראשית שנת 2023.

"אנחנו גאים ביותר להחזיר אל מאטל את קווי נסיכות "דיסני" ו"לשבור את הקרח", אומר ריצ'רד דיקסון, נשיא ומנהל התפעול במאטל. "כמובילה העולמית בתחום הבובות, אנו מצפים להביא את גישת הספר המוקלט הייחודית של מאטל אל תוך מומחיות ניהול המותג, המוצר והשיווק, כמו גם את תשומת הלב הבלתי מתפשרת לפרטים ולאיכות, בכדי לייצר קווים חדשניים ומלאי השראה לאותם סיפורים ודמויות אלמותיים וגדולים".

הסדר הרישוי החדש מסתמך על יחסי הרישוי הקיימים בין מאטל ובין דיסני עבור הזיכיונות "צעצוע של סיפור" ו"מכוניות", מבית היוצר של אולפני פיקסאר להנפשה ועל והסכם הרישוי העולמי שנחתם לאחרונה לגבי "Lightyear".

"האומץ והחמלה השזורים בסיפורי ובדמויות נסיכות דיסני שלנו ממשיכים לעורר השראה במעריצים ברחבי העולם," אמרה סטפני יאנג, נשיאת דיסני מוצרי צריכה, משחקים ופרסום. "מתוך העמקת הקשר הארוך שלנו עם מאטל, אנו מצפים להרחבת עולמות "נסיכות דיסני" ו"לשבור את הקרח", תוך הצגת עידן חדש וחדשני בחייהם של אותם זיכיונות אהובים ומוכרים, באמצעות מוצרים כובשים ומושכים, ואפשרויות משחק".

באמצעות ההסכם, מאטל תפתח בובות המבוססות על נסיכות דיסני כולל אלאדין, היפה והחיה, Brave, סינדרלה, בת הים הקטנה, מולאן, פוקהונטס, הנסיכה והצפרדע, היפהפייה הנרדמת, שלגיה ושבעת הגמדים, Tangled, Disney Frozen, The Little Mermaid Live Action, סדרת מואנה D+ , סדרת טיאנה D + , Aladdin Live Action, Beauty & the Beast Live Action, Cinderella Live Action, ו Mulan Live Action.

אודות Mattel

מאטל הינה חברת צעצועים מובילה בעולם, ובעלת אחד מהקטלוגים הבולטים ביותר בעולם, המציעים בידור לילדים ולמשפחה. אנו יוצרים מוצרים וחוויות חדשניים, אשר מעוררים השראה, מבדרים ומאפשרים לילדים התפתחות תוך משחק. אנו מושכים ומחברים את הלקוחות שלנו באמצעות תלקיט המותגים האיקוניים שלנו, לרבות ברבי, הוט ווילס, פישר פרייס, אמריקן גירל, תומאס וחברים, UNO, שליטי היקום, Monster High ו-MEGA ®לצד נכסים אינטלקטואליים פופולריים אחרים בבעלותנו או מורשים על ידנו בשיתוף עם חברות בידור עולמיות. ההיצע שלנו כולל תכנים קולנועיים וטלוויזיוניים, תכני גיימינג, מוסיקה והופעות חיות. אנו פועלים ב-35 מקומות והמוצרים שלנו זמינים ביותר מ-150 מדינות, בשיתוף עם חברות הקמעונות והמסחר האלקטרוני המובילות בעולם. מאז היוסדה בשנת 1945, מאטל גאה להיות שותפה מהימנה בהעצמת ילדים לגלות את קסם הילדות ולהגיע לכדי מימוש הפוטנציאל שלהם במלואו. בקרו אותנו בכתובת mattel.com.

אודות מוצרי הצריכה, המשחקים והפרסום של דיסני

מוצרי צריכה, משחקים ופרסום- Consumer Products, Games, and Publishing(CPGP) היא החטיבה של Disney Parks, Experiences, and Products(DPEP) המכניסה מותגים וזכיינים אהובים לחיי היומיום של משפחות ומעריצים באמצעות מוצרים – מצעצועים ועד חולצות טריקו, אפליקציות, ספרים, משחקי קונסולה ועוד – וחוויות שניתן למצוא ברחבי העולם, כולל בפלטפורמת המסחר האלקטרוני ShopDisney בפארקים של דיסני, אצל קמעונאים מקומיים ובינלאומיים, כמו גם מיקומי חנויות דיסני ברחבי העולם. העסק הוא ביתם של צוותים ברמה עולמית של מומחי מוצר, רישוי וקמעונאות, אמנים ומספרי סיפורים וטכנולוגיה המעוררים דמיון ברחבי העולם.

אודות Disney Princess

נסיכות דיסני חוגגות את ההרפתקאות הקסומות ביותר ואת הגיבורים הניתנים ליחס, מועצמים שמעוררים השראה במעריצים – צעירים ומבוגרים, ברחבי העולם – לגלות עולמות חדשים לגמרי ולממש את מלוא הפוטנציאל שלהם. כל דמות של נסיכת דיסני, החל משלגיה אופטימית וטובת לב וכלה במואנה ההרפתקנית, מעצימה את המעריצים לחלום על הבאת הקסם של הסיפורים האהובים ביותר של דיסני לחיים בחייהם, על ידי מציאת האומץ להשפיע על עולמם ולקחת אחריות על גורלם.

אודות Frozen

סרט האנימציה "Frozen" של אולפני האנימציה של וולט דיסני הושק בשנת 2013 כתופעה עולמית, והרוויח יותר מ-1.27 מיליארד דולר בקופות העולמיות וזכה בפרס האוסקר, גלובוס הזהב ופרס BAFTA לסרט האנימציה הטוב ביותר. סרט ההמשך המועמד לאוסקר, "Frozen 2", הכניס ב-2019 יותר מ-1.45 מיליארד דולר ברחבי העולם, ושני הסרטים עומדים כסרטי האנימציה הרווחיים ביותר בכל הזמנים ברחבי העולם, ומציגים את כוחו ומשיכתו הרחבה של המותג האהוב הזה. הסרטים בוימו על ידי כריס באק וג'ניפר לי, נכתבו על ידי לי והופקו על ידי פיטר דל ווצ'ו, והם ידועים במוזיקה עטורת הפרסים שלהם על ידי כותבי השירים קריסטין אנדרסון-לופז ורוברט לופז והמלחין כריסטוף בק. הפסקול "לשבור את הקרח", הכולל את השיר זוכה האוסקר " Let It Go", קיבל פלטינה מרובעת עם יותר מ-10 מיליון יחידות שנמכרו ברחבי העולם ועמדו 33 שבועות ב-5 המקומות הראשונים במצעד הבילבורד 200, כולל 13 שבועות במקום הראשון, בעוד הפסקול של "לשבור את הקרח 2" כולל את הפסקול הבולט של " Into the Unknown" שהיה מועמד לאוסקר. " Frozen The Musical" הוקרן בברודווי בין 2018 ל-2020, יצא לסיבוב הופעות בצפון אמריקה ב-2019 עם הפקות בינלאומיות הפועלות כיום בלונדון, טוקיו והמבורג ובסיור באוסטרליה. דמויות "קפואות" ניתן לראות ברחבי פארקים דיסני ואתרי נופש ברחבי העולם הן באטרקציות והן במופעי במה חיים. בדיסני+, המעריצים יכולים ליהנות מ"לשבור את הקרח" ו"לשבור את הקרח 2" ולצלול עמוק יותר לעולם ולדמויות עם "ההרפתקה הקפואה של אולף", " Once Upon a Snowman", " Frozen Fever", "אולף מציג" והדוקו-תיעודי "אל הלא נודע: עשיית פרוזן 2".

MAT-CORP

ליצירת קשר:

News Media
Catherine Frymark
[email protected]

Niki Kazakos
[email protected]

Kristine Karaca
[email protected]

מקור: Mattel, Inc.

תוכן הודעה זו בשפת המקור, היא הגרסה הרשמית והמהימנה היחידה של מסמך זה. התרגומים הם למטרות נוחות בלבד ויש להצליבם עם המסמך בשפת המקור, שהוא הגרסה היחידה של טקסט זה שהוא בעל תוקף משפטי.

*** הידיעה מופצת בעולם על ידי חברת התקשורת הבינלאומית Business Wire


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 חיים נוי

חיים נוי, עיתונאי, עורך ראשי של סוכנות החדשות הבינ"ל IPA, לשעבר עורך ראשי של סוכנות הידיעות עתים, חבר תא מבקרי התיאטרון באגודת העיתונאים



 


מאמרים נוספים מאת חיים נוי
 
Corpay Cross-Border ממנה את אוליבר מוריס לתפקיד המנהל החדש של מחלקת שירותי הקרנות המוסדיות באירופה, במזרח התיכון ובאפריקה
Corpay1 NYSE: CPAY)), מובילה עולמית בתחום התשלומים התאגידיים, שמחה להודיע כי חטיבת Cross-Border של Corpay מינתה את ותיק ענף ההון הפרטי וניהול הקרנות אוליבר (אולי) מוריס לתפקיד המנהל החדש של שירותי המחלקות המוסדיות שלה באירופה, המזרח התיכון ואפריקה.

ExaGrid זוכה בדירוג של 5 כוכבים במדריך CRN® Partner Program Guide לשנת 2024
תוכנית שותפי השיווק של ExaGridנבחרה בזכות מחויבותה לקידום שותפויות ערוץ חזקות, רווחיות ומצליחות

Falcon’s Creative Groupחושפת את תפקיד המפתח שלה בפארק השעשועים דרגון בול הראשון מסוגו
חברת ההשקעות קידיה (Qiddiya Investment Company) וטואי אנימציה (Toei Animation) בחרו בקבוצת הקריאייטיב של פלקון (Falcon’s Creative Group) כדי להפיח חיים בתופעת המנגה והאנימה העולמית בפארק שעשועים סוחף למעריצים

Ambiq Apollo510 מספק שיפור פי 30 ביעילות הספק כדי לשחרר את עוצמת הבינה המלאכותית בנקודת הקצה
הדור הבא של Apollo משלב תאוצה וקטורית עם יעילות אנרגטית ללא תחרות כדי לאפשר ביצועי היסק מבוססי בינה מלאכותית במכשיר עצמו ללא NPU ייעודי

התמחות הליבה מובילה את הדרך בחדשנות עם פתרונות התוכנה כשירות מבוססי ענן של Duck Creek שמוצעים ב-Microsoft Azure Marketplace
באמצעות מערכת היחסים שלהם עם Microsoft, Duck Creek מגדירה מחדש את חווית הלקוח ומפשטת עסקאות עבור חברות ביטוח ממוקדות טכנולוגיה כמו Core Specialty

O’Reilly הוכרזה כמתמודדת עיקרית ב-™2024Fosway 9-Grid בזכות התוכן המוביל וקידום הלקוחות המוכח שלה
O’Reilly, המקור העיקרי ללמידה מבוססת תבונות בנושאי טכנולוגיה ועסקים, הכריזה היום כי דורגה כמתמודדת עיקרית בתחום הלמידה הדיגיטלית במסגרת מודל ™Fosway 9-Grid היוקרתי.

Aqara ו-e& פותחות בשיתוף פעולה כדי לחולל מהפכה בחיים החכמים באיחוד האמירויות
Aqara, ספקית מובילה של פתרונות בית חכם, נרגשת להכריז על שיתוף הפעולה שלה עם e& UAE, זרוע הטלקום של e&. שותפות זו שמה לה למטרה לענות על הביקוש הגובר לחיים חכמים באזור, לספק לצרכני איחוד האמירויות את החידושים האחרונים בטכנולוגיות ובפתרונות בית חכם הנותנים מענה להיבטים שונים של חיים חכמים, לרבות אבטחת בית, נוחות וחיסכון באנרגיה.

בינה מלאכותית, הכלה וקיימות: נושאי חובה עבור אלו ששואפים להירשם לבית ספר לעסקים
הסקר השנתי של GMAC מוצא מניעים מתפתחים לחינוך עסקי מתקדם

Medisca פותחת את מעבדת MAZ® באריזונה: מרכז חדשנות ומשאבי לקוחות
Medisca, מובילה עולמית בפתרונות רפואה מותאמת אישית ושרשרת אספקה פרמצבטית, מכריזה בגאווה על פתיחת מעבדת Medisca MAZ Lab בפיניקס, אריזונה. מעבדתMAZ Lab , המוקדשת בלעדית לפיתוח והרחבה של מערכת האקולוגית של MAZ, היא מרכז חדשנות ומשאבי לקוחות.

כדי לחזק את המאמצים העולמיים במאבק בחיידקים עמידים לאנטיביוטיקה מדעני KFSH&RC מגלים מיני חיידקים חדשים: ריאדהנסיס (Riyadhensis)
בפיתוח פורץ דרך, מדענים בבית החולים ומרכז המחקר על שם המלך פייסל - King Faisal Specialist Hospital and Research Centre (KFSH&RC) זיהו זן חדש של חיידקים, המכונה "Stenotrophomonas Riyadhensis" באמצעות יישום טכנולוגיית ריצוף גנום שלם (WGS). תגלית זו מסמלת התקדמות משמעותית בהבנת האופן שבו חיידקים מתקשרים עם תרופות קיימות, וסוללת את הדרך לאסטרטגיות טיפוליות חדשניות.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI