דף הבית הודעות לעיתונות עסקים, מימון וכספים Gupshup רוכשת את Knowlarity, מובילה בשוק הסיוע הקולי המבוסס על בינה מלאכותית. מחזקת את פורטפוליו פתרונות המפגש השיחתי
Gupshup רוכשת את Knowlarity, מובילה בשוק הסיוע הקולי המבוסס על בינה מלאכותית. מחזקת את פורטפוליו פתרונות המפגש השיחתי
חיים נוי 03/02/22 |  צפיות: 396

Gupshup רוכשת את Knowlarity, מובילה בשוק הסיוע הקולי המבוסס על בינה מלאכותית. מחזקת את פורטפוליו פתרונות המפגש השיחתי

Gupshup מחזקת את פתרונות ההודעות המיידיות שלה עם פתרונות הקול מובילי השוק של Knowlarity כדי לבסס את המובילות שלה בתחום המפגש השיחתי

סן פרנסיסקו, 2 בפברואר 2022, (BUSINESS WIRE):

Gupshup, המובילה העולמית בתחום המפגש השיחתי, הודיעה על רכישת Knowlarity Communications. Knowlarity היא מובילה עולמית בתחום התקשורת בענן, המציעה טלפוניה מבוססת ענן, מיכון של מרכזי שירות, סיועי קולי מבוסס בינה מלאכותית ופתרונות ניתוח דיבור ליותר מ-6,000 לקוחות ב-65 מדינות. הרכישה משלימה את חבילת המיסור השיחתי המובילה בתעשייה של Gupshup, ומבססת את החברה כמובילה גם בתקשורת באמצעות קול ווידאו. Knowlarity פועלת בשוק המפגש השיחתי המבוסס על שיחה קולית, שעומד לשנות את מרכזי השירות, מערכות ה-IVR ומערכות הקול החכמות, שהוא שוק שמוערך באופן כללי שיגיע להיקף של כ-18 מיליארד דולר1 ב-2024.

ההכנסות של Knowlarity צמחו ב-50% לעומת השנה הקודמת, בעוד שההכנסות הבינלאומיות מחוץ מהודו צמחו ב-100% באותה תקופה. Knowlarity מציעה פתרונות עם אמינות ובינה שאין שניים להם, והיא מאפשרת לעסקים ליצור באופן מוצלח יותר מגע עם לקוחותיהם באמצעות פתרונות קול ווידאו התומכים בבינה מלאכותית לשיפור ההחזר על ההשקעה. הפתרונות של Knowlarity נמצאים בשימוש בתעשיות רבות כולל BFSI, סחורות צרכניות, IT/ITeS ושוק הבריאות, והיא עוזרת לכסות מסעות לקוח מגוונים בתחומים כמו מכירות ויצירת לידים, שירות ותמיכת לקוחות, שיחות אוטומטיות, סקרים ומשוב, לוגיסטיקה ומשלוח ועבודה מרחוק. יש להם שותפויות מובילות בתעשייה עםGoogle Cloudכדי לספק אנליטיקה של דיבור ושילובים עם מערכות ה-CRM המובילות בעולם כמו Salesforce, Freshworks, Hubspot ו-Zoho, בין היתר. ל- Knowlarity יש את המספר הגבוה ביותר של לקוחות Unicorn בשוק הקול בהודו.

"ככל שהמגע בין העסק לצרכן הופכך יותר ויותר לשיחה, Gupshup עוסקת בדרכים נוספות לאפשר לעסקים לספק חוויות עשירות. עם התוספת של מוצרי Knowlarity, עסקים יוכלו כעת לבנות חוויות שיחה חלקות על פני ערוצי הודעות וקול כאחד", אמר בירוד שת', מייסד שותף ומנכ"ל, Gupshup. "Knowlarity היא מובילת השוק המובהקת בתחום הקול - חבילת המוצרים המקיפה שלהם משתרעת על טלפוניה באמצעות ענן ומיכון של מרכזי שירות, יחד עם אחיזה מצוינת של לקוחות שישפרו עוד יותר את עמדת המנהיגות של Gupshup. אני נרגש לקבל את פני צוות Knowlarity למשפחת Gupshup".

"אנחנו ב- Knowlarity נרגשים להיות חלק מ-Gupshup. זה יוביל לחוויות עשירות יותר עבור הלקוחות הקיימים והעתידיים שלנו, יחד עם העשרת המוצר והזדמנויות התרחבות משמעותיות בהיבט הגיאוגרפי. התרבויות הממוקדות בלקוחות ובחדשנות שלנו מתואמות באופן מושלם ואנו רואים סינרגיות משמעותיות ומוצרים חדשים הנובעים מהשילוב של שני צוותים נהדרים", אמר יאטיש מהרוטרה, מנכ"ל Knowlarity.

"הצורך של עסקים לשמור על תקשורת יעילה עם לקוחותיהם הוא המפתח לבניית קשרים חזקים וארוכי טווח ללא קשר למגזר, מצב או השוק. המגפה רק הבליטה את הצורך הזה - והגדילה את הדרישה לפתרונות תקשורת אחודים וחלקים המאפשרים חברות להתחבר ללקוחותיהן בכל הערוצים. המפגש בין Gupshup ו-Knowlarity יוצר היצע מוצרים ייחודי ללקוחות באזורים שונים, ומחזק את עמדת המנהיגות ששני העסקים השיגו במרחב של מפגש שיחתי ותקשורת מבוססת ענן. Sequoia India, מהחברות שהיו הראשונות להאמין ב-Knowlarity, ממשיכה להתרגש מהמגזר הזה. אנו נרגשים מציון הדרך הזה ומצפים לשותפות מתמשכת", אמר סנדיפ קהר, מנהל, Sequoia Capital הודו ודרום מזרח אסיה.

"ההשקעה והמסע שלנו עם Knowlarity לאורך השנים ממשיכים לחזק את האמונה שלנו שהודו היא יוצרת פתרונות תוכנה כשירות ברמה עולמית. Gupshup ו-Knowlarity הם התאמה טבעית. אנו רוצים לברך את הצוותים ב-Gupshup ו-Knowlarity ולאחל להם את כל הטוב שבעולם, כאשר הם יוצרים שותפות חזקה בשנים הבאות", אמר סוביר מונגה, שותף, Mayfield India.

"מה שלקוחות רוצים זה שהם יהיו מסוגלים לתקשר עם ארגונים בטקסט, בקול ובערוצי בחירה אחרים. Knowlarity היא חלוצת הטלפוניה הארגונית בשווקים מתעוררים. Gupshup היא מובילת השוק בהעברת הודעות טקסטואליות. רכישת Knowlarity בידי Gupshup יוצרת את המובילה התקשורתית המתקדמת מכולם בכלכלות של השווקים המתעוררים הצומחים במהירות הגבוהה ביותר", אמר אמבריש גופטה, מייסד שותף של Knowlarity.

בשנת 2021, גופשופ הפכה לחד קרן עם הערכת שווי של 1.4 מיליארד דולר וגייסה 340 מיליון דולר מטייגר גלובל, פידליטי ניהול ומחקר ושות' LLC ומשקיעים גלובליים אחרים. זוהי הרכישה השנייה של גופשופ בארבעת החודשים האחרונים, בעקבות רכישת Dotgo, פלטפורמת RCS (Rich Communications Services) המובילה בעולם.

העסקה צפויה להיסגר עד סוף פברואר 2022, בכפוף להשלמת תנאי הסגירה המקובלים. DC Advisory שימשה כיועצת הפיננסית היחידה של Knowlarity בעסקה.

אודות Gupshup

גופשופ (Gupshup) מאפשרת מעורבות טובה יותר של הלקוחות באמצעות מסר שיחתי. גופשופ היא פלטפורמת המסר השיחתי המובילה, והיא מעבירה מעל 6 מיליארד הודעות בחודש. אלפי עסקים גדולים וקטנים ברחבי ורטיקאלים בשווקים מתפתחים משתמשים בגופשופ כדי לבנות חוויות שיחה הקשורות לשיווק, מכירות ותמיכה. הפלטפורמה המובילה של גופשופ מספקת ממשק API יחיד לביצוע שיחות ליותר מ-30 ערוצים, ערכת כלים עשירה לבניית חוויית שיחה, מעל 500 אינטגרציות עם מערכת CRM, ערכת כלים עשירה לבניית חוויית שיחה עבור כל תרחיש שימוש, ורשת של שותפויות בשוק המתפתח של ערוצי הודעות, יצרני מכשירים, מפתחים ומפעילים. עם גופשופ עסקים הפכו את השיחות לחלק בלתי נפרד מהצלחה במעורבות הלקוחות שלהם. בקרו באתר www.gupshup.io.

אודות Knowlarity

Knowlarity מאפשרת תקשורת אוטומטית על ידי מתן אפשרות למפעילים לעבוד באופן מקוון באמצעות ענן. Knowlarity מאפשרת לעסקים לעבוד על רשת תקשורת יעילה באמצעות פתרונות ענן כגון לחץ להתקשרות, מיסוך מספרים, מערכת IVR רב-שכבתית, API עסקי של WhatsApp, חיוג ללא תשלום, פלטפורמת וידאו ניתנת להטבעה, פתרונות התומכים ב- AI כמו Speech Analytics & VoiceBot/ChatBot ועוד. ל- Knowlarity יש את היכולת להעצים את הצוותים שלך באמצעות פתרונות עבודה וירטואליים כדי להבטיח שפעולות עסקיות לא יושפעו מכך שתאפשר עבודה מכל מקום. Knowlarity נוסדה על ידי אמבריש גופטה ופלאב פנדיי. https://www.knowlarity.com

אנשי קשר

Press
Richard Laermer
RLM PR
[email protected]
(212) 741-5106 x 216

1. Gartner Forecast Analysis. Contact center worldwide, Jan, 2021

תמונות / גלריית מולטימדיה זמינים: https://www.businesswire.com/news/home/52572422/en

מקור:Gupshup.

תוכן הודעה זו בשפת המקור, מהווה את הגרסה הרשמית והמהימנה היחידה של מסמך זה. תרגומים מסופקים למטרות נוחות בלבד ויש להצליבם מול המסמך בשפת המקור, המהווה את הגרסה היחידה של טקסט זה שהינה בעלת תוקף משפטי.

*** הידיעה מופצת בעולם על ידי חברת התקשורת הבינלאומית Business Wire


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 חיים נוי

חיים נוי, עיתונאי, עורך ראשי של סוכנות החדשות הבינ"ל IPA, לשעבר עורך ראשי של סוכנות הידיעות עתים, חבר תא מבקרי התיאטרון באגודת העיתונאים



 


מאמרים נוספים מאת חיים נוי
 
Anaqua הופכת הגשת פטנטים במדינות אחרות ליתרון אסטרטגי עבור אנשי מקצוע בתחום הקניין הרוחני
Anaqua, הספקית המובילה של טכנולוגיות לניהול חדשנות וקניין רוחני (IP) עבור תאגידים, משרדי עורכי דין וממשלות, מכריזה על תוספת לפתרון Foreign Filing שלה, ומשפרת את היכולות של פלטפורמת ניהול הקניין הרוחני שלה, AQX®. Anaqua שינתה את הפרדיגמה להגשת בקשת קניין רוחני במדינות אחרות עבור אנשי מקצוע בתחום, והפכה מערך מכביד של משימות אדמיניסטרטיביות ידניות לפתרון אסטרטגי ואוטומטי שמספק בידול, ומניע קבלת החלטות מהירה כדי לעזור להגן על קניין רוחני באופן גלובלי.

EBC Financial Group משתפת פעולה עםUnited to Beat Malaria - קמפיין של קרן האו"ם, כדי להגן על ילדים פגיעים ומשפחותיהם מפני מלריה
EBC Financial Group מגבירה את מאמצי מיגור המלריה, תומכת בהתערבויות בריאות קריטיות ובהעצמה קהילתית

אחסון הגיבוי השכבתי של ExaGrid נבחר ל"פתרון גיבוי הנתונים של השנה" בתוכנית Data Breakthrough Awards השנתית החמישית
תוכנית פרסים בינלאומית יוקרתית מכריזה על מוצרים וחברות מצטיינים בטכנולוגיית הנתונים

Duck Creek מארחת את הוועידה השנתית, One Duck Creek Summit, כדי לבנות קשרים, שייכות וקהילה
Duck Creek Technologies (דאק קריק טכנולוגיות), ספקית הפתרונות החכמים המגדירה את עתיד ביטוחי הרכוש והנפגעים (P&C) ותעשיית הביטוח הכללי, מארחת היום את One Duck Creek Summit בקולומביה, דרום קרוליינה, ומפגישה עובדים מכל רחבי הגלובוס.

Games Global מכריזה על הגשת הצהרת רישום להנפקה ראשונית מוצעת לציבור
Global Games Ltd מפתחת, מפיצה ומשווקת מובילה של תוכן משחקי חדשני בסגנון קזינו מקוון ופתרונות משולבים עסק לעסק למפעילי iGaming ברחבי העולם על בסיס גודל רשת האולפנים שלה, הודיעה היום כי היא הגישה בפומבי הצהרת רישום על טופס F-1 לרשות ניירות ערך של ארה"ב ("SEC") בנוגע להנפקה ראשונית המוצעת לציבור של מניותיה הרגילות.

חשיפת הנושא של כנס יוזמת ההשקעות העתידיות השמינית: "אופקים אינסופיים: משקיעים היום, מעצבים את המחר"
The Future Investment Initiative - מכון יוזמת ההשקעות העתידיות (FII) נרגש להכריז על הנושא למהדורה השמינית הקרובה של כנס FII, המתוכנן להתקיים בתאריכים 29-31 באוקטובר 2024, במרכז הכנסים הבינלאומי היוקרתי על שם המלך עבד אל-עזיז (KAICC) בריאד, ערב הסעודית.

ערב הסעודית מבליטה יוזמות של השקעות בתיירות בפורום הבינלאומי להשקעות בתחום אירוח
משרד התיירות הסעודי ממלא כעת תפקיד משמעותי בפורום הבינלאומי להשקעות של בתי מלון (IHIF), ומציג הזדמנות ייחודית למשקיעים עולמיים לקחת חלק ולהיכנס לתוך נוף התיירות המשגשג של הממלכה.

פרסי Stevie® מכריזים על הזוכים בפרסי Stevie® השנתיים ה-18 עבור מכירות ושירות לקוחות
הזוכים בפרסי Stevie® (The Stevie® Awards ) עבור מכירות ושירות לקוחות השנתיים ה-18, המוכרים כפרסי שירות הלקוחות ופרסי המכירות המובילים בעולם, נחשפו בשישי 12.4 בטקס חגיגי בלאס וגאס, נבאדה, ארה"ב, בהשתתפות יותר מ-400 מנהלים מרחבי העולם.

TokenEx ו-IXOPAY מתמזגים ויאפשרו לסוחרים לייעל את השימוש במספר תהליכי עיבוד תשלומים
פלטפורמת מיטוב התשלומים עבור מסחר גלובלי מספקת טוקניזציה רב-ערוצית, תזמון תשלומים וניהול מחזור חיים של כרטיסים

Lantronix מכריזה על FOX4 ו-Bolero 43, עוקבי מחשוב קצה חדשים, ומרחיבה את משפחת השערים הטלמטיים עטורי הפרסים שלה
הפתרונות החדשים של Lantronix מכוונים לשוק הטלמטיקה המציג צמיחה מהירה שאמור לפי ההערכות להגיע להיקף של 3.7 מיליארד דולר עד 2027
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI