דף הבית הודעות לעיתונות עסקים, מימון וכספים חברת מדיקיין קיבלה רישיון IMC-GMP ממשרד הבריאות למפעל הייצור בישראל
חברת מדיקיין קיבלה רישיון IMC-GMP ממשרד הבריאות למפעל הייצור בישראל
חיים נוי 03/02/22 |  צפיות: 675

חברת מדיקיין קיבלה רישיון IMC-GMP ממשרד הבריאות למפעל הייצור בישראל

כפר סבא, 3 בפברואר 2022, (BUSINESS WIRE):

חברת מדיקיין (MediCane Health Inc) מודיעה היום על קבלת רישיון IMC – GMP ממשרד הבריאות הישראלי, שיאפשר לה ייצור מוצרי קנאביס רפואי, במפעל הייצור של החברה בכפר סבא. האישור הניתן לחברה יאפשר למדיקיין לייצר מוצרי קנאביס רפואי, ביניהם תפרחות ושמנים מבוססי קנאביס, וגם לייצר פורמולציות ייחודיות עבור המחקרים בהם עוסקת החברה בפיתוח תרופות מבוססות קנאביס.

אישור הIMC GMP, הוא אישור הניתן על ידי משרד הבריאות הישראלי, המעיד על עמידה בתנאי ייצור נאותים למוצרי קנאביס רפואי.

יחד עם רשת שותפי מחקר, מדיקיין מבצעת ניסויים קליניים על מנת לפתח תרופות מבוססות קנאביס בשני תחומים תרפוייטים מרכזיים – תסמינים התנהגותיים ופיזיולוגיים של דמנציה (BPSD) והפרעות שינה.

מדקיין עושה שימוש באמצעי ייצור חדשניים, כגון מכונות אריזה אוטומטיות, ומכשיר מיצוי משוכלל עבור מוצרים מבוססי שמן קנאביס. כעת, עם קבלת האישור, מדיקיין עתידה לעבד את תוצרתה, תחילה עבור השוק הישראלי, ובעתיד גם עבור שווקים בינלאומיים, ותציע בנוסף שירותי ייצור לחברות קנאביס מקומיות אחרות.

מספרם של המטופלים המחזיקים ברישיון לקנאביס רפואי עולה בהתמדה בישראל, ומונה כיום מעל ל-100 אלף מטופלים. בעזרת רישיון היצור, מתעתדת מדיקיין להגביר את תפוצת מוצריה בקרב ציבור המטופלים הגדל, ולחשוף אותם לקנאביס רפואי באיכות גבוהה, שמקורו בגידולים שהחברה מגדלת בעצמה וכן באמצעות שותפי גידול מקומיים וגלובליים נוספים.

"קבלת רישיון הIMC-GMP מהווה אבן דרך אסטרטגית משמעותית עבור החברה, שכעת תחזיק בכל שרשרת הערך – מחוות הריבוי – ועד ללקוח בישראל, שוק משמעותי מאוד עבורנו". מסר יואב ניר, מנכ"ל מדיקיין אגרו. "בכוונתנו להפיץ את תוצרי שמן הקנאביס הראשונים של החברה ברבעון השני של 2022, ומיד לאחר מכן, תפרחות קנאביס רפואי לשימוש המטופלים. בנוסף, החברה עתידה לייצר בקרוב אצוות ראשונות המיועדות לשימוש במחקרים הקליניים שעורכת מדיקיין".

מדיקיין היא חברת תרופות בינלאומית, העוסקת בגידול וייצור של מוצרי קנאביס רפואי, ובמחקר ופיתוח של תרופות מבוססות קנאביס. החברה חנכה מעבדות מחקר ייחודיות ומפעל ייצור מתקדם בכפר סבא ב2020. עם מתן האישור ממשרד הבריאות, נמנית כעת מדיקיין בין כ-10 חברות ישראליות המחזיקות ברישיון דומה.

ליצירת קשר

Michal Klein Halpern

+972508878561

[email protected]

מקור: MediCane Health Inc

תוכן הודעה זו בשפת המקור, הוא הגרסה הרשמית והמהימנה היחידה של מסמך זה. התרגומים הם למטרות נוחות בלבד ויש להצליבם עם המסמך בשפת המקור, שהוא הגרסה היחידה של טקסט זה שהוא בעל תוקף משפטי.

*** הידיעה מופצת בעולם על ידי חברת התקשורת הבינלאומית Business Wire


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 חיים נוי

חיים נוי, עיתונאי, עורך ראשי של סוכנות החדשות הבינ"ל IPA, לשעבר עורך ראשי של סוכנות הידיעות עתים, חבר תא מבקרי התיאטרון באגודת העיתונאים



 


מאמרים נוספים מאת חיים נוי
 
ג'יאמבטיסטה ואלי סנוור את ברצלונה במהלך אירוע 'ליל הכלות'
שבוע האופנה לכלות בברצלונה, תצוגת האופנה האקסקלוסיבית ביותר, הקסימה אמש מעל 450 אורחים שנהנו מתצוגה ייחודית בבניין ההיסטורי של לוטה דה מאר. המייסון ג'יאמבטיסטה ואלי (Maison Giambattista Valli ) חגג באופן בלעדי את הופעת הבכורה על המסלול של קולקציית הכלות שלו במהלך אירוע 'ליל הכלות', ערב הגאלה של האירוע שאורגן על ידי Fira de Barcelona בתמיכת משרד העסקים והעבודה הקטלוני

e4life" מוצג ב-Expomed Eurasia עם התקן חדשני בעל יכולת לנטרל וירוסי שפעת וקורונה ברמת יעילות גבוהה מ-90%
Expomed Eurasia, התערוכה הרפואית החשובה ביותר באירופה ובאסיה, מוכנה לארח למעלה ממאה חברות, וכן לחשוף את המגמות חדשות בטכנולוגיה ואת המוצרים החדשניים שעתידים לחולל שינוי מעמיק בשוק הבריאות.

Hemohim, מזון פונקציונלי לחיזוק המערכת החיסונית, מכה גלים בקהילה הגלובלית
Hemohim צובר פופולריות מרשימה בשוק הגלובלי כאחד ממוצרי המזון הפונקציונליים המובילים. Hemohim מפותח במסגרת שיתוף פעולה בן שמונה שנים בין Kolmar BNH ‏(KOSDAQ: 200130) לבין המוסד הקוריאני לחקר אנרגיית האטום, בהשקעה של 5 מיליארד וון דרום קוריאני.

Concentrix + Webhelp ממותגת מחדש כ-Concentrix
הזהות הממותגת מחדש של החברה מבססת את מעמדה כארגון הטכנולוגיה והשירותים העולמי, המניע את מותגי העתיד

היטאצ'י אנרג'י תשקיע 1.5 מיליארד דולר נוספים כדי להגביר את ייצור השנאים העולמי עד 2027
הרחבת הקיבולת תקצר את הזמן לשוק כדי לספק מענה להאצה בביקוש הגלובלי, כדי להתייחס להשקעות ארוכות טווח של לקוחות וכדי וליצור למעלה מ-4,000 מקומות עבודה - הסכום יתחלק בין השקעות באירופה, צפון ודרום אמריקה ואסיה תוך מינוף טביעת הרגל הגלובלית הקיימת.

Anaqua הופכת הגשת פטנטים במדינות אחרות ליתרון אסטרטגי עבור אנשי מקצוע בתחום הקניין הרוחני
Anaqua, הספקית המובילה של טכנולוגיות לניהול חדשנות וקניין רוחני (IP) עבור תאגידים, משרדי עורכי דין וממשלות, מכריזה על תוספת לפתרון Foreign Filing שלה, ומשפרת את היכולות של פלטפורמת ניהול הקניין הרוחני שלה, AQX®. Anaqua שינתה את הפרדיגמה להגשת בקשת קניין רוחני במדינות אחרות עבור אנשי מקצוע בתחום, והפכה מערך מכביד של משימות אדמיניסטרטיביות ידניות לפתרון אסטרטגי ואוטומטי שמספק בידול, ומניע קבלת החלטות מהירה כדי לעזור להגן על קניין רוחני באופן גלובלי.

EBC Financial Group משתפת פעולה עםUnited to Beat Malaria - קמפיין של קרן האו"ם, כדי להגן על ילדים פגיעים ומשפחותיהם מפני מלריה
EBC Financial Group מגבירה את מאמצי מיגור המלריה, תומכת בהתערבויות בריאות קריטיות ובהעצמה קהילתית

אחסון הגיבוי השכבתי של ExaGrid נבחר ל"פתרון גיבוי הנתונים של השנה" בתוכנית Data Breakthrough Awards השנתית החמישית
תוכנית פרסים בינלאומית יוקרתית מכריזה על מוצרים וחברות מצטיינים בטכנולוגיית הנתונים

Duck Creek מארחת את הוועידה השנתית, One Duck Creek Summit, כדי לבנות קשרים, שייכות וקהילה
Duck Creek Technologies (דאק קריק טכנולוגיות), ספקית הפתרונות החכמים המגדירה את עתיד ביטוחי הרכוש והנפגעים (P&C) ותעשיית הביטוח הכללי, מארחת היום את One Duck Creek Summit בקולומביה, דרום קרוליינה, ומפגישה עובדים מכל רחבי הגלובוס.

Games Global מכריזה על הגשת הצהרת רישום להנפקה ראשונית מוצעת לציבור
Global Games Ltd מפתחת, מפיצה ומשווקת מובילה של תוכן משחקי חדשני בסגנון קזינו מקוון ופתרונות משולבים עסק לעסק למפעילי iGaming ברחבי העולם על בסיס גודל רשת האולפנים שלה, הודיעה היום כי היא הגישה בפומבי הצהרת רישום על טופס F-1 לרשות ניירות ערך של ארה"ב ("SEC") בנוגע להנפקה ראשונית המוצעת לציבור של מניותיה הרגילות.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI