דף הבית הודעות לעיתונות עסקים, מימון וכספים מרי קיי בע"מ מתחייבת מחדש להגן על החופים שלנו ביום הביצות העולמי 2022
מרי קיי בע"מ מתחייבת מחדש להגן על החופים שלנו ביום הביצות העולמי 2022
חיים נוי 04/02/22 |  צפיות: 371

מרי קיי בע"מ מתחייבת מחדש להגן על החופים שלנו ביום הביצות העולמי 2022

דאלאס, 2 בנובמבר 2021, (BUSINESS WIRE):

האוקיינוסים מספקים 80% מהחמצן שאנו נושמים ומספקים מזון והכנסה ליותר משלושה מיליארד אנשים ברחבי העולם. ביום הביצות העולמי, Mary Kay Inc, מובילה עולמית בקיימות תאגידית ואחריות אקולוגית, התחייבה מחדש עם שימור הטבע The Nature Conservancy לשמר את שטחי הביצות היקרים השוכנים – ומגנים – החופים שלנו.

השותפות של מרי קיי עם שימור הטבע (TNC) החלה בשנת 1990. בעשורים שחלפו מאז, הם שילבו כוחות כדי לערב עמים ילידים בחקלאות ימית בת קיימא בניו זילנד, להבטיח מים מתוקים לאנשים במקסיקו, לנקות את האוקיינוסים שלנו, להציל מינים ולהעצים נשים באיי שלמה. הפרויקט האחרון שלהם עם TNC, אשר התחיל בשנת 2019, התמקד בשימור ושיפור של אדמות ביצות.

"ביצות החוף מספקות את השלישייה של ניצחונות האקלים: לכידת פחמן, הסתגלות לעליית פני הים, ועמידות מוגברת לסערות והצפות, כל זאת תוך תמיכה בכלכלות מקומיות ולאומיות", אמרה דבורה גיבנס, מנהלת תפעול ראשית במרי קיי בע"מ. "למרבה הצער, טקסס - מדינת הבית של מרי קיי - איבדה יותר ממחצית משטחי הביצות החופיות שלה ב -200 השנים האחרונות בגלל המרת בתי גידול, רעיית יתר ופיתוח. ביום הביצות העולמי, מרי קיי חוזרת על מאמציה להגן על אזורי הביצות שלנו לטובת הדורות הבאים".

"בכל אביב, כאשר מאות מינים של ציפורים עושים את הטיסה המכבידה על פני המפרץ מאמריקה הלטינית והדרום, אזורי הביצות של החוף מספקות/מספקים קרקע קריטית לחניית ביניים עבורם לנוח ולתדלק לפני שהם ממשיכים במסעם", אמרה לורן ויליאמס, מנהלת תוכנית החוף העמיד של טקסס בשימור הטבע. "ככל שאוכלוסיית המדינה התנפחה, חוף המפרץ הפך לנדל"ן מוביל עבור אנשים כמו שהוא גדל עבור חיות הבר. באמצעות השותפות שלנו עם מרי קיי, אנו מחויבים לתמוך בצמיחה לאורך החוף שהיא בת קיימא לכלכלה, לסביבה ולמיני חיות הבר התלויים בה".

יחד, מרי קיי ו- TNC יפעלו לקראת המטרות הבאות כדי להגן על אזורי הביצות שלנו במהלך השנה הבאה:

*זיהוי אזורי ביצות בעדיפות להגנה ושיקום על פני יותר מ -27,000 קילומטרים של קו חוף לאורך מפרץ מקסיקו

*הפקת תוכנית פעולה לשימור ושיקום חופים לשלוש מערכות אקולוגיות של פחמן כחול בטקסס – עצי מנגרובה, ביצות מלח ועשב ים – כולל מיפוי אזורים שבהם אנו צופים שביצות ינדדו בעתיד עקב שינויי האקלים

*להעריך את ההיתכנות של שווקי פחמן כחול כדי לתמוך בצרכי ניהול אדמות ביצות לטווח ארוך בטקסס

*זיהוי אתר ביצות חוף דינמי שניתן להקים כ"מעבדה חיה" כדי לשתף טכניקות שימור, לחקור קיזוזי פחמן כחול ולהדגיש את החשיבות של מערכות אקולוגיות קריטיות אלה

*בניית מומנטום, שותפויות ויכולת לשיקום החופים בטקסס כדי להמשיך את העבודה הזו גם בעתיד

"המפתח הוא לעבוד בד בבד עם לא רק שימור הטבע, אלא עם הטבע עצמו", הוסיפה גיבנס. "עלינו להתאים את הסביבה הבנויה כדי להגביר את החוסן של מערכות אנושיות וטבעיות כאחד. למרי קיי יש אמונה בסיסית להפוך את העולם למקום טוב יותר – ואין מקום טוב יותר להתחיל בו מאשר בבית".

כדי לקרוא עוד על המחויבות של מרי קיי לקיימות, בקרו בכתובת marykayglobal.com/sustainability והורידו את אסטרטגיית הקיימות הגלובלית של מרי קיי, מעשירים את החיים כיוםלמחר בר קיימא.

אודות Mary Kay Inc.

מרי קיי אש, אחת מהמנפצות המקוריות של תקרת הזכוכית, הקימה את חברת הקוסמטיקה שלה לפני יותר מ-57 שנה כשלה שלוש מטרות: להציע הזדמנויות מתגמלות לנשים, לספק מוצרים שאי אפשר לעמוד בפניהם ולהפוך את העולם למקום יותר טוב. החלום הזה התפתח לחברה של מיליארדי דולרים בעלת מיליוני מוכרות עצמאיות בקרוב ל-40 מדינות. Mary Kay הקדישה את עצמה להשקעה במדע שמאחורי היופי ולייצור מוצרים לטיפוח העור, קוסמטיקה צבעונית, תוספי תזונה ובשמים. Mary Kay מחויבת להעצים נשים ואת המשפחות שלהן על ידי שותפויות עם ארגונים מרחבי העולם, להתמקד בתמיכה במחקרי סרטן, להגן על שורדות של אלימות במשפחה, ליפות את הקהילות שלנו ולעודד ילדים ללכת בעקבות החלומות שלהם. החזון המקורי של מרי קיי אש ממשיך לזהור -- שפתון אחד בכל פעם. למדו עוד: MaryKay.com

אודות The Nature Conservancy

The Nature Conservancy הוא ארגון שימור עולמי המוקדש לשימור האדמות והמים שבהם תלויים כל החיים. בהנחיית המדע, אנו יוצרים פתרונות חדשניים בשטח לאתגרים הקשים ביותר בעולם שלנו, כך שהטבע והאנשים יוכלו לשגשג יחד. אנו מתמודדים עם שינויי האקלים, משמרים אדמות, מים ואוקיינוסים בקנה מידה חסר תקדים, מספקים מזון ומים באופן בר קיימא ועוזרים להפוך ערים לבנות קיימא יותר. בעבודה ב-79 מדינות וטריטוריות, אנו משתמשים בגישה שיתופית העוסקת בקהילות מקומיות, ממשלות, המגזר הפרטי ושותפים אחרים. לקבלת מידע נוסף, בקרו באתר www.nature.org או עקבו אחר@nature_pressבטוויטר.

ליצירת קשר:

Mary Kay Inc. Corporate Communications
marykay.com/newsroom
972.687.5332 or [email protected]

תמונות / גלריית מולטימדיה בקישור:

https://www.businesswire.com/news/home/52573240/en

מקור: Mary Kay Inc.

תוכן הודעה זו בשפת המקור, הוא הגרסה הרשמית והמהימנה היחידה של מסמך זה. התרגומים הם למטרות נוחות בלבד ויש להצליבם עם המסמך בשפת המקור, שהוא הגרסה היחידה של טקסט זה שהוא בעל תוקף משפטי.

*** הידיעה מופצת בעולם על ידי חברת התקשורת הבינלאומית Business Wire


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 חיים נוי

חיים נוי, עיתונאי, עורך ראשי של סוכנות החדשות הבינ"ל IPA, לשעבר עורך ראשי של סוכנות הידיעות עתים, חבר תא מבקרי התיאטרון באגודת העיתונאים



 


מאמרים נוספים מאת חיים נוי
 
EMGA גייסה מימון בסך 15 מיליון דולר עבור Banco Improsa בקוסטה ריקה
Emerging Markets Global Advisory LLP (EMGA) בשיתוף עם Banco Improsa, מודיעה כי גייסה קו אשראי של 15 מיליון דולר מהסוכנות הבינלאומית לשיתוף פעולה ביפן (JICA).

עסקים בבריטניה חייבים לתת עדיפות לטכנולוגיית תשלום כדי לבנות את הנאמנות של הלקוחות ולהישאר תחרותיים
מחקר חדש של Lloyds Bank ו-FreedomPay

ג'יאמבטיסטה ואלי סנוור את ברצלונה במהלך אירוע 'ליל הכלות'
שבוע האופנה לכלות בברצלונה, תצוגת האופנה האקסקלוסיבית ביותר, הקסימה אמש מעל 450 אורחים שנהנו מתצוגה ייחודית בבניין ההיסטורי של לוטה דה מאר. המייסון ג'יאמבטיסטה ואלי (Maison Giambattista Valli ) חגג באופן בלעדי את הופעת הבכורה על המסלול של קולקציית הכלות שלו במהלך אירוע 'ליל הכלות', ערב הגאלה של האירוע שאורגן על ידי Fira de Barcelona בתמיכת משרד העסקים והעבודה הקטלוני

e4life" מוצג ב-Expomed Eurasia עם התקן חדשני בעל יכולת לנטרל וירוסי שפעת וקורונה ברמת יעילות גבוהה מ-90%
Expomed Eurasia, התערוכה הרפואית החשובה ביותר באירופה ובאסיה, מוכנה לארח למעלה ממאה חברות, וכן לחשוף את המגמות חדשות בטכנולוגיה ואת המוצרים החדשניים שעתידים לחולל שינוי מעמיק בשוק הבריאות.

Hemohim, מזון פונקציונלי לחיזוק המערכת החיסונית, מכה גלים בקהילה הגלובלית
Hemohim צובר פופולריות מרשימה בשוק הגלובלי כאחד ממוצרי המזון הפונקציונליים המובילים. Hemohim מפותח במסגרת שיתוף פעולה בן שמונה שנים בין Kolmar BNH ‏(KOSDAQ: 200130) לבין המוסד הקוריאני לחקר אנרגיית האטום, בהשקעה של 5 מיליארד וון דרום קוריאני.

Concentrix + Webhelp ממותגת מחדש כ-Concentrix
הזהות הממותגת מחדש של החברה מבססת את מעמדה כארגון הטכנולוגיה והשירותים העולמי, המניע את מותגי העתיד

היטאצ'י אנרג'י תשקיע 1.5 מיליארד דולר נוספים כדי להגביר את ייצור השנאים העולמי עד 2027
הרחבת הקיבולת תקצר את הזמן לשוק כדי לספק מענה להאצה בביקוש הגלובלי, כדי להתייחס להשקעות ארוכות טווח של לקוחות וכדי וליצור למעלה מ-4,000 מקומות עבודה - הסכום יתחלק בין השקעות באירופה, צפון ודרום אמריקה ואסיה תוך מינוף טביעת הרגל הגלובלית הקיימת.

Anaqua הופכת הגשת פטנטים במדינות אחרות ליתרון אסטרטגי עבור אנשי מקצוע בתחום הקניין הרוחני
Anaqua, הספקית המובילה של טכנולוגיות לניהול חדשנות וקניין רוחני (IP) עבור תאגידים, משרדי עורכי דין וממשלות, מכריזה על תוספת לפתרון Foreign Filing שלה, ומשפרת את היכולות של פלטפורמת ניהול הקניין הרוחני שלה, AQX®. Anaqua שינתה את הפרדיגמה להגשת בקשת קניין רוחני במדינות אחרות עבור אנשי מקצוע בתחום, והפכה מערך מכביד של משימות אדמיניסטרטיביות ידניות לפתרון אסטרטגי ואוטומטי שמספק בידול, ומניע קבלת החלטות מהירה כדי לעזור להגן על קניין רוחני באופן גלובלי.

EBC Financial Group משתפת פעולה עםUnited to Beat Malaria - קמפיין של קרן האו"ם, כדי להגן על ילדים פגיעים ומשפחותיהם מפני מלריה
EBC Financial Group מגבירה את מאמצי מיגור המלריה, תומכת בהתערבויות בריאות קריטיות ובהעצמה קהילתית

אחסון הגיבוי השכבתי של ExaGrid נבחר ל"פתרון גיבוי הנתונים של השנה" בתוכנית Data Breakthrough Awards השנתית החמישית
תוכנית פרסים בינלאומית יוקרתית מכריזה על מוצרים וחברות מצטיינים בטכנולוגיית הנתונים
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI