דף הבית הודעות לעיתונות עסקים, מימון וכספים ארגון WEA לקידום יזמות לנשים מברך את איגוד הטלקומוניקציה הבינלאומי כשותף חדש של האו"ם בגישור על הפער המגדרי הדיגיטלי
ארגון WEA לקידום יזמות לנשים מברך את איגוד הטלקומוניקציה הבינלאומי כשותף חדש של האו"ם בגישור על הפער המגדרי הדיגיטלי
חיים נוי 09/02/22 |  צפיות: 510

ארגון WEA לקידום יזמות לנשים מברך את איגוד הטלקומוניקציה הבינלאומי כשותף חדש של האו"ם בגישור על הפער המגדרי הדיגיטלי

הפעילות תועיל לנשים יזמיות ממדינות מתפתחות והפחות מפותחות

ניו יורק וג'נבה, 8 בפברואר 2022, (BUSINESS WIRE):

דו"ח של המכון העולמי של מקינזי מגלה כי ניתן להוסיף 12 טריליון דולר לתמ"ג העולמי עד 2025 אם לנשים מוחלשות ברחבי העולם תינתן גישה לחינוך חיוני לכישורים דיגיטליים.

פער מדאיג נחשף במסגרת ההודעה על השותפות האחרונה של ארגון יזמות הנשים (WEA) עם איגוד הטלקומוניקציה הבינלאומי (ITU), סוכנות מיוחדת של האו"ם לטכנולוגיות מידע ותקשורת. יחד, WEA ו-ITU מתכננים לגשר על הפער המגדרי הדיגיטלי.

יחד עם התמיכה של מרי קיי, ITU ו- WEA יציידו בקרוב נשים יזמיות ברחבי העולם עם הכישורים הדיגיטליים הדרושים להעצמה כלכלית משלהם באמצעות תוכנית הכשרת מיומנויות באיכות גבוהה. בנוסף למודולים המקוונים, ובתמיכה ב- WEA, ITU ומרי קיי יתרמו גם לבניית אקוסיסטם להעצמת נשים באמצעות השקת אתגר חדשנות שנתי.

"אוריינות דיגיטלית היא כבר לא משהו נחמד – היא הכרח", אמרה דבורה גיבינס, מנהלת התפעול הראשית בחברת Mary Kay. "חיוני שנשים במדינות מתפתחות ופחות מפותחות יקבלו גישה להכשרת מיומנויות דיגיטליות איכותיות ויעילות במיוחד כדי שיוכלו להתחרות באותה מידה ביזמים משווקים מפותחים. דרך העבודה שלנו עם WEA ו- ITU, אנחנו הולכים לגרום לזה לקרות".

הפער הדיגיטלי נותר רחב במדינות מתפתחות, שבהן רק 19% מהנשים משתמשות באינטרנט ומרוויחות ממנו. אי-שוויון זה נחשף במיוחד באמצעות מגפת קוביד-19. יזמים רבים – אם לא כולם – נאלצו להסתגל לנסיבות הנוכחיות על ידי העברת העסקים שלהם לאינטרנט. במילים פשוטות: נשים פוטנציאליות יזמיות במדינות מתפתחות ובמדינות הפחות מפותחות (LDCs) לא יכולות להפעיל עסקים אלא אם כן יש להן את הכישורים הדיגיטליים הנדרשים.

"ITU נרגשת לשתף פעולה עם ארגון היזמות לנשים כדי לעורר השראה, לחנך ולהעצים נשים יזמיות ברחבי העולם", אמרה דורין בוגדן-מרטין, מנהלת הלשכה לפיתוח תקשורת ב- ITU. "על ידי עבודה משותפת כדי לבנות מיומנויות דיגיטליות וסביבה תומכת ICT סביב יזמים אלה, אנו יכולים לעזור לנשים לתפוס את מקומן כמובילות שוות ומיומנים בהנעת הצמיחה הכלכלית."

יוזמת "גישור על הפער המגדרי הדיגיטלי", שתורגם למספר שפות, תורכב מ:

*17 מודולים מקוונים על הכשרת מיומנויות דיגיטליות כלליות לנשים צעירות ויזמים במדינות מתפתחות ובמדינות הפחות מפותחות

*8 מודולים מקוונים על מיומנויות דיגיטליות לנשים יזמיות בתחום הטקסטיל וההלבשה

*4 מודולים מקוונים על כישורי ניהול לנשים יזמיות בטכנולוגיה

* 2-4 מודולים מקוונים לקורס על יזמות ירוקה וכלכלה

*2-4 מודולים מקוונים לקורס על יזמות וכלכלה טיפולית

הפרויקט חסר תקדים בפוטנציאל שלו. מיקוד ההכשרה – במתן מיומנויות דיגיטליות טרנספורמטיביות מגדרית לנשים יזמיות – יתרום גם להבטחת חברות וכלכלות כוללניות באמצעות טכנולוגיות מידע ותקשורת. היא תאפשר לנשים מפיתוח ו-LDCs לגשת לתוכנית לימודים חינמית ואיכותית שתעביר אותן למסע למידה אסטרטגי מזיהוי עצמי כיזם כדי לרכוש את הכישורים הדיגיטליים הנדרשים לקידום הכלכלה הדיגיטלית.

הפרויקט יתרום לאקסלרטור יזמות לנשים על ידי יצירת אקוסיסטם המאפשר לנשים יזמיות לשגשג ולקדם צמיחה כוללת ובת קיימא. היא גם תורמת ישירות להשגת סדר היום לפיתוח בר קיימא לשנת 2030, וכמה ממטרותיה, אלה הקשורות ל- SDG 1(עוני), SDG 4 (חינוך), SDG 5 (מגדר) ו- SDG 17(שותפויות).

אודות איגוד הטלקומוניקציה הבינלאומי

איגוד הטלקומוניקציה הבינלאומי (ITU) הוא הסוכנות המיוחדת של האו"ם לטכנולוגיות מידע ותקשורת (ICTs), המניעה חדשנות ב-ICTs יחד עם 193 מדינות חברות וחברות ביותר מ-900 חברות, אוניברסיטאות וארגונים בינלאומיים ואזוריים. ITU, שהוקמה לפני למעלה מ-150 שנה בשנת 1865, היא הגוף הבין-ממשלתי האחראי לתיאום השימוש הגלובלי המשותף בספקטרום הרדיו, קידום שיתופי פעולה בינלאומיים בהקצאת מסלולי לוויין, שיפור תשתיות התקשורת בעולם המתפתח והקמת הסטנדרטים העולמיים המטפחת קישוריות חלקה של מגוון רחב של מערכות תקשורת. מרשתות פס רחב לטכנולוגיות אלחוטיות חדשניות, ניווט אווירונאוטי וימי, אסטרונומיית רדיו, ניטור כדור הארץ מבוסס אוקיאנוגרפיה ולוויין, כמו גם התכנסות של טלפונים ניידים קבועים, אינטרנט וטכנולוגיות שידור, ITU מחויבת לחבר את העולם. לקבלת מידע נוסף, בקרו www.itu.int.

אודות the Women’s Entrepreneurship Accelerator

ארגון WEA ((The Women’s Entrepreneurship Accelerator הינו יוזמה רבת שותפים המקדמת יזמות נשים ושנוסד בעת העצרת הכללית של האו"ם מס. 74. הארגון מכנס שש סוכנויות של האו"ם: ארגון העבודה הבינלאומי (ILO), מרכז המסחר הבינלאומי (ITC), איגוד הטלקומניקציה הבינלאומי (ITU), יוזמת גלובל קומפקט של האו"ם (UNGC), תכנית הפיתוח של האו"ם (UNDP), נשות האו"ם ומרי קיי בע"מ, על מנת להעצים חמש מיליון יזמיות עד שנת 2030.

מטרת העל של יוזמה זו היא למקסם את השפעת פיתוח יזמות נשים בהשגת מטרות פיתוח בנות-קיימא, תוך יצירת אקוסיסטם מאפשר עבור יזמיות ברחבי העולם. ארגון WEA ממחיש את כוח השינוי הטמון בשיתוף גופים רבים, בעוצמה ייחודית, במטרה לרתום את הפוטנציאל הטמון בידי נשים יזמיות.

לקבלת מידע נוסף: we-accelerate. עקבו אחרינו: טווטר: ((We_Accelerator, אינסטגרם (@we_accelerator), פייסבוק (@womensentrepreneurshipaccelerator), לינקדאין (@womensentrepreneurshipaccelerator)

אודות Mary Kay

מרי קיי אש, אחת מהמנפצות המקוריות של תקרת הזכוכית, הקימה את חברת הקוסמטיקה שלה לפני יותר מ-58 שנה כשלה שלוש מטרות: להציע הזדמנויות מתגמלות לנשים, לספק מוצרים שאי אפשר לעמוד בפניהם ולהפוך את העולם למקום יותר טוב. החלום הזה התפתח לחברה של מיליארדי דולרים בעלת מיליוני מוכרות עצמאיות בקרוב ל-40 מדינות. Mary Kay הקדישה את עצמה להשקעה במדע שמאחורי היופי ולייצור מוצרים לטיפוח העור, קוסמטיקה צבעונית, תוספי תזונה ובשמים. Mary Kay מחויבת להעצים נשים ואת המשפחות שלהן על ידי שותפויות עם ארגונים מרחבי העולם, להתמקד בתמיכה במחקרי סרטן, להגן על שורדות של אלימות במשפחה, ליפות את הקהילות שלנו ולעודד ילדים ללכת בעקבות החלומות שלהם. החזון המקורי של מרי קיי אש ממשיך לזהור -- שפתון אחד בכל פעם. למדו עוד ב- marykayglobal.com

1 https://www.itu.int/itu-d/reports/statistics/2021/11/15/the-gender-digital-divide/

ליצירת קשר:

Mary Kay Inc. Corporate Communications
marykay.com/newsroom
(+1) 972.687.5332 or [email protected]

מקור: Women’s Entrepreneurship Accelerator (WEA)

תוכן הודעה זו בשפת המקור, היא הגרסה הרשמית והמהימנה היחידה של מסמך זה. התרגומים הם למטרות נוחות בלבד ויש להצליבם עם המסמך בשפת המקור, שהוא הגרסה היחידה של טקסט זה שהוא בעל תוקף משפטי.

*** הידיעה מופצת בעולם על ידי חברת התקשורת הבינלאומית Business Wire


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 חיים נוי

חיים נוי, עיתונאי, עורך ראשי של סוכנות החדשות הבינ"ל IPA, לשעבר עורך ראשי של סוכנות הידיעות עתים, חבר תא מבקרי התיאטרון באגודת העיתונאים



 


מאמרים נוספים מאת חיים נוי
 
בומברדייה חושפת זהות מותג חדש ונועז ברחבי העולם בזמן שהחברה נוסקת לעבר עתיד שאפתני
*לוגו חדש חוגג את המעבר המוצלח של החברה לתעופה עסקית טהורה. הסמל עצמו, בומברדייה מאך, מציג צללית של מטוס השובר את מחסום הקול, בעוד משיכות הרוח מעל כנף מתייחסות למורשת החברה

קבוצת זאהיד מוכרת כ"מעסיק המוביל במזרח התיכון לשנת 2024"
ביום חמישי, 18 בינואר 2024, ג'דה, ממלכת ערב הסעודית: מכון המעסיקים המובילים (Top Employers) הכיר בקבוצת זאהיד (Zahid Group ) כמעסיק מוביל במזרח התיכון לשנת 2024, והציב את הקבוצה בין 10% המעסיקים המובילים בממלכת ערב הסעודית.

משרד עורכי דין רוזן המדורג ראשון מעודד את משקיעי Perion Network Ltd. לקבל ייעוץ
משרד עורכי דין רוזן המדורג ראשון מעודד את משקיעי Perion Network Ltd. לקבל ייעוץ לפני מועד אחרון חשוב בתביעה ייצוגית בניירות ערך – PERI

רוזן, יועץ השקעות מוביל, מעודד את משקיעי Checkpoint Therapeutics, Inc לקבל ייעוץ
רוזן, יועץ השקעות מוביל, מעודד את משקיעי Checkpoint Therapeutics, Inc לקבל ייעוץ לפני מועד חשוב בתביעה ייצוגית בניירות ערך – CKPT

רוזן, משרד עורכי דין מהשורה הראשונה, מעודד את משקיעי Ocugen, Inc לקבל ייעוץ
רוזן, משרד עורכי דין מהשורה הראשונה, מעודד את משקיעי Ocugen, Inc לקבל ייעוץ לפני תאריך יעד חשוב בתביעה ייצוגית בניירות ערך שהוגשה לראשונה על ידי המשרד – OCGN

רוזן, יועץ למשקיעים גלובלי, מעודד את משקיעי AST SpaceMobile, Inc. לקבל ייעוץ
רוזן, יועץ למשקיעים גלובלי, מעודד את משקיעי AST SpaceMobile, Inc. לקבל ייעוץ לפני תאריך יעד חשוב בתביעה ייצוגית בניירות ערך – ASTS

רוזן, משרד עורכי דין מוביל, מעודד את משקיעי HireRight Holdings Corporation לקבל ייעוץ
רוזן, משרד עורכי דין מוביל, מעודד את משקיעי HireRight Holdings Corporation לקבל ייעוץ בתביעה ייצוגית בניירות ערך – HRT

ריסקיפייד תדווח ב-15 במאי על התוצאות הכספיות לרבעון הראשון של 2024
חברת ריסקיפייד ‏Riskified Ltd ‏(NYSE: RSKD), מובילה בתחום הפתרונות למניעת הונאות מסחר אלקטרוני ובתחום פיתוח פתרונות חכמים לניהול סיכונים, הודיעה היום כי תפרסם את התוצאות הכספיות שלה לרבעון הראשון של שנת 2024 לפני פתיחת השוק ב-15 במאי 2024. בתאריך זה, חברי ההנהלה יקיימו שיחת ועידה אשר תשודר בשעה 8:30 בבוקר ET, במהלכו ידונו בעסקי החברה ובתוצאות הכספיות.

סגן נשיא ExaGrid למכירות באזור EMEA ו-APAC מונה למנהל ערוץ אזורי
אנדי וולסקי הוכר ברשימת ראשי הערוצים של CRN בריטניה לאזור EMEA ו-APAC

EIG MidOcean Energy משלימה רכישה של 20 אחוזים ממניות Peru LNG
MidOcean Energy ("MidOcean"), חברת גז טבעי נוזלי (LNG) שהוקמה ומנוהלת על ידי EIG, משקיעה מוסדית מובילה במגזרי האנרגיה והתשתיות העולמיים, הודיעה היום על השלמת ההסכם עליו הכריזה קודם לכן לרכישת 20 אחוזים ממניות SK earthon ‏("SK") ב-Peru LNG ‏("PLNG"), הבעלים והמפעילה של המתקן הראשון בדרום אמריקה לייצוא גז טבעי נוזלי.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI