דף הבית הודעות לעיתונות עסקים, מימון וכספים סקיי טכנולוגיות מספקת עדכון תאגידי לרבעון הרביעי ולשנת הכספים 2021
סקיי טכנולוגיות מספקת עדכון תאגידי לרבעון הרביעי ולשנת הכספים 2021
חיים נוי 15/03/22 |  צפיות: 1166

סקיי טכנולוגיות מספקת עדכון תאגידי לרבעון הרביעי ולשנת הכספים 2021

סוגרת הנפקה מוצלחת של 23.1 מיליון דולר ומתחילה את המסחר בנאסד"ק

מיאמי, פלורידה, 8 במרץ 2022, (ACCESSWIRE) :

SQL Technologies Corp. (נאסד"ק: SKYX) (Sky Technologies ), חברה שמשפרת באופן משמעותי את הבטיחות בבתים ובבניינים, כמו גם את אורח החיים בבית החכם, עם טכנולוגיות למוצרי פלטפורמה חכמה עם יכולת שינוי שוק גבוהה, עם למעלה מ-60 פטנטים ובקשות ממתינות לפטנטים ברחבי העולם, דיווחה היום על תוצאותיה הכספיות לרבעון הרביעי שהסתיים ב-31 בדצמבר 2021.

רבעון רביעי 2021 ונקודות עיקריות תפעוליות עוקבות:

*ב-10 בפברואר 2022 הושלמה בהצלחה הנפקה ראשונית לציבור (IPO) של 23.1 מיליון דולר בשוק ההון בנאסד"ק, ונמכרו לציבור 1,650,000 מניות רגילות במחיר של 14 דולר למניה.

*הכריזה על ההשקה המתקרבת של SkyPlug אוניברסלי חדש, אפליקציית SkyHome וה-SkyPlug המחובר החכם, כמו גם שורה נלווית של מאווררי תקרה וגופי תאורה חכמים תחת המותג GE, במחצית הראשונה של 2022

*מיצוב לקראת ההשקה הציבורית של פלטפורמת Sky, פתרון הבית החכם All-in-One של החברה, במחצית השנייה של 2022.

*נכון ליום 31 בדצמבר 2021, המזומנים ושווי המזומנים של החברה עמדו על כ-10.4 מיליון דולר, שאינו כולל רווח נקי מהנפקתה בפברואר 2022.

הטקסט המלא של הדו"ח השנתי של החברה לשנת 2021 בטופס 10-Kהוגש ל- SEC ב- 8 במרץ 2022 וניתן למצוא אותו כאן.

פרשנות ניהולית

"הרבעון הרביעי של 2021 מייצג תקופה של שינוי עבור Sky Technologies, ובונה את הבסיס לשינוי שלנו לחברה ציבורית - והוא מואץ עוד יותר עם הזרמת הון חדש מההנפקה שלנו כדי לזרז את התנועה בנתיב ההתמסחרות שלנו", אמר רני כהן, היו"ר הביצועי של Sky Technologies. "אנו מאמינים שהרישום שלנו בנאסד"ק יעזור לשפר את הפרופיל הציבורי של החברה, להרחיב את בסיס בעלי המניות שלנו, לשפר את הנזילות ולהגדיל את הערך עבור בעלי המניות. התמורה נטו מההנפקה עבור Sky Technologies הסתכמה ב-20 מיליון דולר.

"השקת קווי המוצרים SkyPlug ו-Sky Platform מהדור הבא שלנו מתקדמת, ואנו צופים להגיע לשוק עם שני המוצרים השנה. SkyPlug מאפשר לצרכנים להתקין אביזרי בית חכם בתצורת 'התקן והפעל' בכלי קיבול במהירות ובבטחה ללא צורך במתקין מקצועי, ו-Sky Platform היא פתרון בית חכם מוכלל המשלב מספר מאפייני בית חכם ובטיחות כגון חיישן תנועה, מצלמת אבטחה ומרחיב טווח Wi-Fi. אנו מאמינים כי לטכנולוגיית הפלטפורמה פורצת הדרך שלנו יש את היכולת להפוך לסטנדרט עבור אביזרי בית ומשרד חכם, עם אינספור יישומים והתקנות פוטנציאליות שניתן לטפל בהן עבור מיליארדים ברחבי העולם.

"במעבר לשנת 2022 אנו מצפים להשיק את ה-SkyPlug האוניברסלי החדש שלנו, את אפליקציית SkyHome שלנו ואת ה-SkyPlug החכם שלנו, כמו גם שורה נלווית של מאווררי תקרה וגופי תאורה חכמים הממנפים את המותג GE באמצעות שותפות המיתוג והרישוי שלנו עם ג'נרל אלקטריק, במהלך המחצית הראשונה של 2022. לאחר מכן, ההשקה של פלטפורמת המוכללת במחצית השנייה של 2022, לה קיימת צפייה רחבה בשוק. בהתאם לצפייה הזו אנו ממפים מחדש את אסטרטגיית היציאה לשוק שלנו כדי לכלול יחסי ציבור וקמפיינים שיווקיים המדגישים את לימוד המוצרים שלנו וכיצד ניתן להשתמש בהם ליצירת בתים בטוחים וחכמים יותר. אנו מצפים לספק הודעות נוספות לגבי ציר הזמן של השקות המוצרים שלנו בחודשים הקרובים - שיסייעו ליצור ערך בר-קיימא לטווח ארוך עבור בעלי המניות שלנו".

תוצאות כספיות לשנת 2021

הוצאות מכירה, כלליות ומנהליות בשנת 2021 הסתכמו ב-5.1 מיליון דולר, בהשוואה ל-8.7 מיליון דולר בשנה הקודמת.

ההפסד הנקי ב-2021 ירד ל-5.9 מיליון דולר, בהשוואה להפסד נקי של 9.4 מיליון דולר בשנה הקודמת.

מזומנים ושווי מזומנים הסתכמו ב-10.4 מיליון דולר נכון ל-31 בדצמבר 2021, לא כולל הכנסות נטו מהנפקתה שהושלמה בפברואר 2022.

לא תתקיים שיחת רווחים הקשורה לדו"ח השנתי של החברה לשנת 2021.

אודות SQL Technologies Corp.

מכיוון שהחשמל הוא סטנדרט בכל בית ובניין, המשימה שלנו היא להפוך בתים ובניינים להיות בטוחים וחכמים כסטנדרט.

ל- SQL Technologies Corp. )נאסד"ק:(SKYXיש סדרה של פלטפורמת טכנולוגיות מתקדמות-בטוחות-חכמות שמובילות שינוי רב, עם למעלה מ-60 פטנטים ובקשות ממתינות לפטנטים בארצות הברית ובאופן גלובלי. הטכנולוגיות שלנו שמות דגש על איכות גבוהה וקלות שימוש, תוך שיפור משמעותי הן בבטיחות והן באורח החיים בבתים ובבניינים. אנו מאמינים שהמוצרים שלנו הם הכרח בכל חדר בבתים ובבניינים אחרים בארצות הברית ובעולם כולו. לקבלת מידע נוסף, אנא בקרו באתר האינטרנט שלנו https://skyplug.com או עקבו אחרינו ב- LinkedIn.

איש קשר לקשרי משקיעים:

Lucas A. Zimmerman

MZ North America

(949) 259-4987

[email protected]

מקור:SQL Technologies, Inc. dba Sky Technologies

*** הידיעה מופצת בעולם על ידי חברת התקשורת הבינלאומית ACCESSWIRE


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 חיים נוי

חיים נוי, עיתונאי, עורך ראשי של סוכנות החדשות הבינ"ל IPA, לשעבר עורך ראשי של סוכנות הידיעות עתים, חבר תא מבקרי התיאטרון באגודת העיתונאים



 


מאמרים נוספים מאת חיים נוי
 
חדשנות כדי להשפיע: Dentsu חושפת מיתוג גלובלי חדש המתבסס על מורשת של 120 שנה
Dentsu, עם הפנים אל הלקוחות, הודיעה על השקת המיתוג הגלובלי החדש שלה, "חדשנות כדי להשפיע" (Innovating to Impact) שמהווה ציון דרך משמעותי בהיסטוריה בת ה-120 שנים פלוס של החברה. מיתוג השיווק והחדירה לשוק החדש עוטף את המחויבות של Dentsu להניע צמיחה באמצעות חדשנות, תוך מינוף כלל החוזקות היצירתיות ממירות השוק - יצירתיות, מדיה, נתונים וטכנולוגיה.

Tealium חושפת אינטגרציה של CDP עם ה-API של Snowpipe Streaming מבית Snowflake
אינטגרציה זו משלבת את העוצמות של Snowflake Data Cloud ו-Tealium CDP כדי להאיץ את חוויית הלקוח לאורך כל המסע שלו

הודעה על הצעת הסדר ותוכנית הקצאה הכוללת רוכשי מניות רגילות של Perrigo מ-21 באפריל 2015 עד 2 במאי 2017 ובעלי מניות רגילות של Perrigo מיום 12 בנובמבר 2015
הודעה מסכמת על (I) הסדר מוצע ותכנית הקצאה; (2) דיון בפשרה; ו- (3) בקשה לשכר טרחת עורך דין והוצאות התדיינות משפטית

איתיחאד מודיעה על תוצאותיה הכספיות לשנת 2023 כולה
שנת טרנספורמציה - ערוכה היטב לצמיחה עתידית

תרו תפרסם את תוצאות השנה המלאה ב-20 במאי 2024
‎ Taro Pharmaceutical Industries Ltd. תרו תעשיות פרמצבטיות (NYSE:TARO) הודיעה היום שהיא מתכננת לפרסם את התוצאות הפיננסיות השנתיות שלה לשנה שהסתיימה ב-31 במרץ 2024, בתום סגירת השוק ביום שני, 20 במאי 2024.

אנדרסן גלובל משיקה פירמת חברים בבלגיה
אנדרסן גלובל Andersen Global משיקה את Andersen בבלגיה עם הפיכתה של Seeds of Law, חברה שמשתפת איתה פעולה משנת 2022, לחברה הראשונה במדינה שמאמצת את מותג Andersen.

ACT Abu Dhabi פתוח כעת לעסקים
Arabian Chemical Terminals LLC באבו דאבי (ACTAD) גאה להכריז על תחילת הפעילות בטרמינל אחסון מיכלי הכימיקליים החדש בנמל ח'ליפה, אבו דאבי, איחוד האמירויות הערביות. הטרמינל הוא חוות מיכלי כימיקלים מסחרית ראשונה מסוגה באמירויות.

Workvivo של Zoom נבחרה לשותפת ההגירה הנבחרת עבור Workplace from Meta
Workvivo של Zoom נבחרה לשותפת ההגירה המועדפת היחידה של Meta עבור לקוחותיה לאורך תהליך הפסקת השירות Workplace from Meta.

MidOcean Energy של EIG ממנה את ארמנד לומנס למנהל כספים ראשי
MidOcean Energy ("MidOcean"), חברה שממוקדת בגז טבעי נוזלי (LNG), שהוקמה ומנוהלת על ידי EIG, משקיעה מוסדית מובילה במגזרי האנרגיה והתשתיות העולמיים, הודיעה היום על מינוי של ארמנד לומנס למנהל כספים ראשי (CFO).

שפתונים ורודים ואגודלים ירוקים: .Mary Kay Inc חוגגת 60 שנה של יופי בר-קיימא באירוע מיוחד של נטיעת עץ בלואיסוויל
מרי קיי .Mary Kay Inc, חברה מובילה בתחום הקיימות הגלובלית, מחזקת את השורשים שלה בלואיסוויל. ב-10 במאי הצטרפה החברה ל-Arbor Day Foundation ול-Keep Lewisville Beautiful כמארחת של אירוע נטיעה ב-Railroad Park לציון יום "אימא טבע" ויום האם.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI