דף הבית הודעות לעיתונות עסקים, מימון וכספים עדכון קידוח מתכות קריטיות מניקואגן: רודיום ברמה גבוהה
עדכון קידוח מתכות קריטיות מניקואגן: רודיום ברמה גבוהה
חיים נוי 07/04/22 |  צפיות: 313

עדכון קידוח מתכות קריטיות מניקואגן: רודיום ברמה גבוהה

מונטריאול, קוויבאק, 7 באפריל 2022, (ACCESSWIRE) :

St-Georges Eco-Mining Corp.(CSE:SX), (OTCQB:SXOOF), (FSE:85G1) שמחה לפרסם את התוצאות החלקיות הנוספות של מסע הקידוח שלה לשנת 2021 על פרויקט Manicouagan עם 100 אחוזי פעילות .

ליבות הקידוח דגמו תוצאות החזרה עד 0.84 גרם/t של רודיום, 1.3 גרם/t רותניום, 0.16 גרם/t אוסמיום ו 0.3 גרם/t אירידיום מעל 0.5 מטר.

שמונה דגימות נפרדות נבחרו לבדיקה מחדש עבור כל האלמנטים של קבוצת פלטינום (PGE) מקידוח21-18. התוצאות הממוצעות הנוספות על פני אזור 2 מטר שפורסמו בעבר ב-25 במרץ 2022 (מ-47.5 מטר ל-49.5 מטר) כוללות 0.55 גרם/t הרודיום, 1.087 גרם/t רותניום, 0.214 גרם/t אירידיום ו-0.11 גרם/t אוסמיום. החברה סבורה כי מדובר בזיכויים משמעותיים לסעיף 2 המטרים המדווחים המצטלבים בחור 2021-18. תוצאות אלה עולות בקנה אחד עם דגימות אקראיות שנאספו מן הדגימה בתפזורת ומעיד על ההיקף האנכי של ניקל-נחושת-קובלט ו PGE של הנוכחי במערכת זו. לכן, בכוונת החברה להאיץ את תוכנית הדגימה המתכתית שלה כדי לקבוע את הכדאיות של הפרדה כלכלית ושחזור של חבילות המינרלים השונות שזוהו בתגלית הגופרית המסיבית של מניקואגן.

הדגימות נשלחו ממעבדות Val D'or ALSלמשרדי Veritas עבור חבילה מלאה של בדיקות. שמונת הדגימות נבחרו מתוך הערכים הטובים יותר שדווחו בעבר מ- ALS ודווחו בהודעה לעיתונות האחרונה של החברה ב -24 במרץ 2022 (גילוי ניקל ומסדרון פלדיום ברמה גבוהה אושר). לכן, הדגימות אינן רציפות לאורך ההתייחסות הקודמת ל -6.5 מטר, אך הן רציפות דרך קטע 2 מטר שהוכרז בעבר. התוצאות הטובות ביותר של 2 מטר עבור פלטינה ופלדיום מדווחות בהשוואה זה לצד זה בטבלה 1, יחד עם תוצאות נוספות עבור אירידיום, אוסמיום, רודיום ורותניום.

באופן יחסי, תוצאות הבדיקה עבור פלטינה ופלדיום היו דומות באופיים. כמה מהדגימות בדרגה גבוהה יותר עבור פלטינה ופלדיום הראו ירידות מהתוצאות הקודמות של 2 מטר שדווחו בהודעה לעיתונות האחרונה. זה הפחית את ערכי הפלטינה ב -8% ואת ערכי הפלדיום ב -18%, כפי שמוצג בטבלה 1 לעיל. שינויים אלה עשויים להיות מיוחסים לאחד או לשניהם מהתהליכים השונים המשמשים לביסוס ערכי הבדיקה ו/או לחוסר העקביות של תוכן מינרלי במדגם. למעשה, תכולת הברזל הגבוהה ביותר (גופרית מסיבית +25% עד >50%) נמצאת באזור זה של 2 מטר וייתכן שתרמה לכל בעיות העיבוד הקיימות.

באופן יחסי, תוצאות הבדיקה עבור פלטינה ופלדיום היו דומות באופיים. כמה מהדגימות בדרגה גבוהה יותר עבור פלטינה ופלדיום הראו ירידות מהתוצאות הקודמות של 2 מטר שדווחו בהודעה לעיתונות האחרונה. זה הפחית את ערכי הפלטינה ב -8% ואת ערכי הפלדיום ב -18%, כפי שמוצג בטבלה 1 לעיל. שינויים אלה עשויים להיות מיוחסים לאחד או לשניהם מהתהליכים השונים המשמשים לביסוס ערכי הבדיקה ו/או לחוסר העקביות של תוכן מינרלי במדגם. למעשה, תכולת הברזל הגבוהה ביותר (גופרית מסיבית +25% עד >50%) נמצאת באזור זה של 2 מטר וייתכן שתרמה לכל בעיות העיבוד הקיימות.

טבלה 2 היא תזכורת לדגימות הייצוגיות שנאספו מהדגימה בתפזורת של 1,070 ק"ג. ערכים אלה מאשרים את ההתאגדות ואת העקביות היחסית של מינרלים PGE על פני השטח ובעומק.

חפירה 21-18 נקדחה מדרום מזרח לתצוגת בוב ההיסטורית, שם נאספה השנה דגימה בתפזורת של 1,070 ק"ג (ראו הודעה לעיתונות של סנט-ז'ורז' מ-10 בפברואר 2022:https://webfiles.thecse.com/SX_Press_Release_-_February_10_2022_-_Manic_Bulk_Sample_Material_Contains_Suite_of_Platinum_Group_Metals_Between_2.36_2.92_Nickel.pdf?bCt6DsKbhE6dQV.V4r3Kl3FsUD2ISD15

לחברה כמות גדולה של דגימות בתהליך של בדיקה על ידי המעבדות העצמאיות שלה. הגיאולוגים החוזיים של סנט-ז'ורז' עדיין עובדים קשה על עיבוד קבוצת הליבה האחרונה שיצאה מהמחנה של פרויקט מניקוואגן מוקדם יותר החודש. תוצאות הבדיקות ייחשפו כאשר הן יהיו זמינות.

בשל הבדיקות הגבוהות שהוחזרו וזיהוי מגמה או מסדרון מינרליים, הרחיבה החברה את עמדת התביעה שלה באזור כדי לשמור על יתרונה התחרותי. השנה, החברה מצפה לערוך תוכנית מחקר שטחית על רכישת הקרקע החדשה עם כמה גיאופיזיקה, מיפוי גיאולוגי, ודגימה גיאוכימית של מחשופים פני השטח.

"אנו מאמינים שאנו משפרים את הידע שלנו במבנה ובמינרליזציה בפרויקט המניקואגן שלנו. התעלמו בעבר, ובמקרים מסוימים, מינרליזציה לא ידועה וגיאוכימיה של יסודות קורט מספקים מטרות נוספות המרחיבות את האזורים הידועים ומספקות מטרות נוספות שנותרו שלא נבדקו. זה כרוך במיוחד בהפצה של PGEs. חור 21-18 סיפק אזור בעובי 2 מטר, שכאשר אתה מוסיף את כל המתכות יחד, נותן לנו 7% שווה ערך ניקל. חורים היסטוריים מצטלבים אזורים צרים (0.22 מ ') עם ערך משולב של מעל 12.5% ניקל שווה ערך במחירים הנקובים של היום.

"פלדיום, רודיום, רותניום ופלטינה מועשרים באופן משמעותי באזורים שבהם קיימים גופרתיים ניקל-קובלט-נחושת ברמה גבוהה יותר. מבחינה היסטורית, התעלמו ממינרלים אלה או, במקרה הטוב, נדגמו בצורה שטחית עבור כל PGEs. למרות זאת, התוצאות של קידוח היסטורי כוללות ערכים ל 1.73 גרם / t רודיום ו 2.7 גרם / t רותניום. חשוב מכך, עבור תוכניות המחקר העתידיות שלנו, אנו מוצאים כי PGEs השונים אינם הולכים יד ביד אבל יכול להתקיים בנפרד והתפשטות נרחבת יותר מהריכוזים הגבוהים ביותר של מתכות בסיס. משמעות הדבר היא ציונים גבוהים יותר של הרודיום ו- PGEs אחרים עשויים להתקיים בתוך 16 החורים ההיסטוריים שנתקלו ברוחב של 0.7 עד 7 מטר של ניקל-נחושת-קובלט ברמה גבוהה בתוך אזורי בוב ובוב איסט. זה נכון גם לגבי מקומות אחרים במיקום נכס גדול זה.

"(...) אנו מקווים להפיק תועלת מידע זה, במיוחד במקרה של מינרליזציה פלטינה-פלדיום-רודיום (PGE) שנראה כי נחקרה פחות באזור זה. סנט-ז'ורז' מקווה לקחת את הידע הזה לשלב הבא על ידי שימוש גם באלמנטים החדשים של מאתר הנתיבים שפותחו במהלך תוכנית הקידוח של 2021. (...)" הגיב הרב דואר, מנכ"ל & נשיא St Georges Eco-Mining.

אודות Rhodium Metal

הרודיום היא אחת המתכות היקרות הנדירות והיקרות ביותר בעולם, המוערכת כיום ב-19,000 דולר לאונקיה או 610 דולר לגרם. הוא נמצא רק בעפרות פלטינה או ניקל שנוטים להיצמד עם קבוצת מתכות פלטינה. נכון לעכשיו, דרום אפריקה מייצרת בערך 80% מההיצע העולמי, בעוד שרוסיה וצפון אמריקה מהוות את עיקר 20% הנותרים.

השוק העולמי של הרודיום נע סביב 1.2 מיליון אונקיות ועם גירעון רב שנתי, ערך המתכת גדל בהתמדה מאז 2017. הסיבה לכך היא כי הרודיום מיוצר רק כתוצר לוואי של עד .5 גרם/t. למעשה, יצרנים רבים של הרודיום פועלים בתפוקה נמוכה בהרבה, מה שהופך את הגילוי של St-Georges למשמעותי מאוד מבחינת הנתונים המדווחים.

אודות St-Georges Eco-Mining Corp.

St-Georges מפתחת טכנולוגיות חדשות כדי לפתור כמה מהבעיות הסביבתיות הנפוצות ביותר במגזר הכרייה, כולל מקסום התאוששות המתכת ומיחזור סוללות EV במעגל מלא. החברה בוחנת עבור nickel & PGEsעל פרויקט ג'ולי ניקל ופרויקט Manicougan פלדיום בחוף הצפוני של קוויבק ויש לה פרויקטי מחקר מרובים באיסלנד, כולל פרויקט Thor Gold. המטה שלה במונטריאול, מניית St-Georges נסחרת ב-CSE תחת הסימול SX ונסחרת בבורסת פרנקפורט תחת הסימול 85G1 ובשוק ההון סיכון OTCQB לשלבים מוקדמים ולפיתוח חברות אמריקאיות ובינלאומיות. חברות נמצאות כעת בדיווח שלהן ועוברות תהליך אישור אימות וניהול שנתי. משקיעים יכולים למצוא הצעות מחיר בזמן אמת ומידע שוק על החברה בכתובת www.otcmarkets.com.

הבורסה הקנדית לניירות ערך (CSE) לא סקרה ואינה מקבלת אחריות על הלימות או על הדיוק של התוכן של הודעה לעיתונות זו.

ליצירת קשר

Regulatory & Medias Only
Frank Dumas, COO.
+1.514.295.9878
[email protected]

מקור:St-Georges Eco-Mining Corp.

*** הידיעה מופצת בעולם על ידי חברת התקשורת הבינלאומית ACCESSWIRE


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 חיים נוי

חיים נוי, עיתונאי, עורך ראשי של סוכנות החדשות הבינ"ל IPA, לשעבר עורך ראשי של סוכנות הידיעות עתים, חבר תא מבקרי התיאטרון באגודת העיתונאים



 


מאמרים נוספים מאת חיים נוי
 
חדשנות כדי להשפיע: Dentsu חושפת מיתוג גלובלי חדש המתבסס על מורשת של 120 שנה
Dentsu, עם הפנים אל הלקוחות, הודיעה על השקת המיתוג הגלובלי החדש שלה, "חדשנות כדי להשפיע" (Innovating to Impact) שמהווה ציון דרך משמעותי בהיסטוריה בת ה-120 שנים פלוס של החברה. מיתוג השיווק והחדירה לשוק החדש עוטף את המחויבות של Dentsu להניע צמיחה באמצעות חדשנות, תוך מינוף כלל החוזקות היצירתיות ממירות השוק - יצירתיות, מדיה, נתונים וטכנולוגיה.

Tealium חושפת אינטגרציה של CDP עם ה-API של Snowpipe Streaming מבית Snowflake
אינטגרציה זו משלבת את העוצמות של Snowflake Data Cloud ו-Tealium CDP כדי להאיץ את חוויית הלקוח לאורך כל המסע שלו

הודעה על הצעת הסדר ותוכנית הקצאה הכוללת רוכשי מניות רגילות של Perrigo מ-21 באפריל 2015 עד 2 במאי 2017 ובעלי מניות רגילות של Perrigo מיום 12 בנובמבר 2015
הודעה מסכמת על (I) הסדר מוצע ותכנית הקצאה; (2) דיון בפשרה; ו- (3) בקשה לשכר טרחת עורך דין והוצאות התדיינות משפטית

איתיחאד מודיעה על תוצאותיה הכספיות לשנת 2023 כולה
שנת טרנספורמציה - ערוכה היטב לצמיחה עתידית

תרו תפרסם את תוצאות השנה המלאה ב-20 במאי 2024
‎ Taro Pharmaceutical Industries Ltd. תרו תעשיות פרמצבטיות (NYSE:TARO) הודיעה היום שהיא מתכננת לפרסם את התוצאות הפיננסיות השנתיות שלה לשנה שהסתיימה ב-31 במרץ 2024, בתום סגירת השוק ביום שני, 20 במאי 2024.

אנדרסן גלובל משיקה פירמת חברים בבלגיה
אנדרסן גלובל Andersen Global משיקה את Andersen בבלגיה עם הפיכתה של Seeds of Law, חברה שמשתפת איתה פעולה משנת 2022, לחברה הראשונה במדינה שמאמצת את מותג Andersen.

ACT Abu Dhabi פתוח כעת לעסקים
Arabian Chemical Terminals LLC באבו דאבי (ACTAD) גאה להכריז על תחילת הפעילות בטרמינל אחסון מיכלי הכימיקליים החדש בנמל ח'ליפה, אבו דאבי, איחוד האמירויות הערביות. הטרמינל הוא חוות מיכלי כימיקלים מסחרית ראשונה מסוגה באמירויות.

Workvivo של Zoom נבחרה לשותפת ההגירה הנבחרת עבור Workplace from Meta
Workvivo של Zoom נבחרה לשותפת ההגירה המועדפת היחידה של Meta עבור לקוחותיה לאורך תהליך הפסקת השירות Workplace from Meta.

MidOcean Energy של EIG ממנה את ארמנד לומנס למנהל כספים ראשי
MidOcean Energy ("MidOcean"), חברה שממוקדת בגז טבעי נוזלי (LNG), שהוקמה ומנוהלת על ידי EIG, משקיעה מוסדית מובילה במגזרי האנרגיה והתשתיות העולמיים, הודיעה היום על מינוי של ארמנד לומנס למנהל כספים ראשי (CFO).

שפתונים ורודים ואגודלים ירוקים: .Mary Kay Inc חוגגת 60 שנה של יופי בר-קיימא באירוע מיוחד של נטיעת עץ בלואיסוויל
מרי קיי .Mary Kay Inc, חברה מובילה בתחום הקיימות הגלובלית, מחזקת את השורשים שלה בלואיסוויל. ב-10 במאי הצטרפה החברה ל-Arbor Day Foundation ול-Keep Lewisville Beautiful כמארחת של אירוע נטיעה ב-Railroad Park לציון יום "אימא טבע" ויום האם.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI