דף הבית הודעות לעיתונות עסקים, מימון וכספים זום מכריזה על תכונות חדשות לתחום החינוך, חוויית למידה היברידית משופרת עבור מחנכים ותלמידים
זום מכריזה על תכונות חדשות לתחום החינוך, חוויית למידה היברידית משופרת עבור מחנכים ותלמידים
חיים נוי 12/04/22 |  צפיות: 261

זום מכריזה על תכונות חדשות לתחום החינוך, חוויית למידה היברידית משופרת עבור מחנכים ותלמידים

זום מגיבה לבקשות מחנכים עם הבכורה של תמיכה ברקע וירטואלי עבור מחשבי כרומבוק, הודעות וידאו ב-Zoom Chat, שיפורים ב-Breakout Rooms ו-Anywhere Polls

סן חוזה, קליפורניה, 11 באפריל 2022, (GLOBE NEWSWIRE) :

Zoom Video Communications, Inc. זום (נאסד"ק: ZM) הכריזה בכנס הלאומי CoSN2022 על תכונות חדשות לתחום החינוך בתגובה לבקשות של מורים ומנהלים. תכונות אלו משתלבות ביכולות ה-Chat וה-Meetings של זום ומיועדות לתמוך במורים שצריכים לנהל וליצור קשר עם תלמידים המצטרפים לכיתה מרחוק או מגישים מטלות בית.

רקע וירטואלי וטשטוש עבור מחשבי כרומבוק

מחשבי כרומבוק הם בחירה פופולרית בקרב תלמידים ומורים. הרקע הווירטואלי והטשטוש זמינים כעת עבור משתמשי Zoom for Chrome Progressive Web Application (PWA). זום פיתחה יכולת זו לאחר בקשות מצד לקוחות שונים בתחום החינוך, כולל בתי ספר ציבוריים במחוז קלייטון, אחד מ-100 מחוזות בתי הספר הגדולים בארצות הברית, המשרת יותר מ-52,000 תלמידים בג'ורג'יה.

"רקע וירטואלי וטשטוש עבור מחשבי כרומבוק מועילים ביותר לתלמידים ולמורים שלנו. תלמידים רבים נרתעו מלהפעיל את המצלמות שלהם לפני שיפור תכונה זה", אמר רוד סמית', מנהל טכנולוגיה ראשי בבתי הספר הציבוריים של מחוז קלייטון.

שיפורים ב-Breakout Rooms

גם Breakout Rooms, תכונה פופולרית בקרב משתמשים בשדה החינוך, קיבלה שיפורים במהדורה האחרונה הזו. Program Audio מאפשרת למארחי פגישות לשתף תוכן עם אודיו ב-Breakout Rooms, ומוסיפה את היכולת לשתף סרטוני וידאו עם אודיו. עם שיפור האינטגרציה של LTI Pro, מחנכים יכולים לאכלס Breakout Rooms מרשימת הקורסים. ניתן להשתמש בזה כדי להקצות Breakout Rooms מראש, ואז למיין את התלמידים באופן אוטומטי ל-Breakout Rooms.

תכונות נוספות עבור Chat ו-Waiting Room

תכונות חדשות נוספות כוללות שליחת הודעות אודיו ווידאו לתוך Zoom Chat, והיכולת לשנות את שמות המשתתפים Waiting Room. וידאו אסינכרוני מאפשר למשתמשים את הזמן לשקול את התגובות שלהם ולאחר מכן לבצע הקלטה לפי הצורך כדי לספק תגובות במחשבה מושקעת. משתמשים יכולים ללחוץ על כפתור הווידאו בתחתית לקוח השיחה ולהקליט הודעת וידאו באורך של עד 3 דקות שמועברת ישירות לערוץ השיחה שמנוהל מחוץ לפגישה. זה שימושי במצבים כדוגמת תלמידים שצריכים להגיש מטלות וידאו קצרות. שינוי שמות המשתתפים לפני שהם מצטרפים לפגישה יכול להיות שימושי עבור נטילת נוכחות שבה תלמידים עשויים להשתמש במכשירים משותפים, ליצירת קבוצת תלמידים אנונימית או לאישור זהות מגדרית.

Anywhere Polls

התכונה Anywhere Polls תאפשר לתוכן של סקרים לחיות במאגר מרכזי שניתן לגשת אליו מכל פגישה בחשבון, במקום שיהיו משויכים לפגישה מסוימת. זה יקל על המדריכים לעשות שימוש חוזר בסקרים וגם יועיל לדירוג. תכונה זו תהיה זמינה בקרוב.

"אנחנו מצפים לתכונת Anywhere Polls", אמר ג'ון ג'יי "סקי" סיגיאלסקי, Ed.D, נשיא ומנכ"ל HACC, המכללה הקהילתית של מרכז פנסילבניה. "שיפורי הסקרים יקלו על קבוצות גדולות של סטודנטים לספק משוב ברחבי המכללה. למדריכים יהיה קל מתמיד לשכפל תוכן לכל קורס".

"הספקת אושר ללקוחות שלנו היא הליבה של כל מה שאנחנו עושים בזום", אמר יוהן זימרן, מוביל אסטרטגיית החינוך הגלובלית בזום. "אנחנו עובדים בשיתוף פעולה הדוק עם לקוחות ה-K-12 וההשכלה הגבוהה העולמיים שלנו, לוקחים בחשבון את הבקשות שלהם ומשתפים אותם בפיתוח תכונות. כתוצאה ישירה מכך, זום פיתחה את התכונות החדשות והמרגשות הללו לתחום החינוך".

לפרטים נוספים על תכונות החינוך החדשות של Zoom, אנא עיין בבלוג שלנו כאן.

אודות זום

זוםZOOMהיא בשבילכם. אנחנו עוזרים לכם לבטא רעיונות, להתחבר עם אחרים, ולבנות לקראת עתיד שמוגבל רק על ידי הדמיון שלכם. פלטפורמת התקשורת החלקה שלנו היא היחידה שהתחילה עם וידאו בבסיס שלה, וקבענו את אמות המידה לחדשנות מאז. זאת הסיבה שאנו בחירה אינטואיטיבית, מדרגית ומאובטחת עבור אנשים, עסקים קטנים וארגונים גדולים כאחד. זום שהוקמה ב-2011 נסחרת בבורסה (נאסד"ק: ZM) והמטה שלה בסן חוזה, קליפורניה. בקרו באתר zoom.com ותעקבו אחרי @zoom.

ליצירת קשר:

Zoom Public Relations


Beth McLaughlin
PR Specialist
[email protected]

*** הידיעה מופצת בעולם על ידי חברת התקשורת הבינלאומית GLOBE NEWSWIRE


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 חיים נוי

חיים נוי, עיתונאי, עורך ראשי של סוכנות החדשות הבינ"ל IPA, לשעבר עורך ראשי של סוכנות הידיעות עתים, חבר תא מבקרי התיאטרון באגודת העיתונאים



 


מאמרים נוספים מאת חיים נוי
 
בומברדייה חושפת זהות מותג חדש ונועז ברחבי העולם בזמן שהחברה נוסקת לעבר עתיד שאפתני
*לוגו חדש חוגג את המעבר המוצלח של החברה לתעופה עסקית טהורה. הסמל עצמו, בומברדייה מאך, מציג צללית של מטוס השובר את מחסום הקול, בעוד משיכות הרוח מעל כנף מתייחסות למורשת החברה

קבוצת זאהיד מוכרת כ"מעסיק המוביל במזרח התיכון לשנת 2024"
ביום חמישי, 18 בינואר 2024, ג'דה, ממלכת ערב הסעודית: מכון המעסיקים המובילים (Top Employers) הכיר בקבוצת זאהיד (Zahid Group ) כמעסיק מוביל במזרח התיכון לשנת 2024, והציב את הקבוצה בין 10% המעסיקים המובילים בממלכת ערב הסעודית.

משרד עורכי דין רוזן המדורג ראשון מעודד את משקיעי Perion Network Ltd. לקבל ייעוץ
משרד עורכי דין רוזן המדורג ראשון מעודד את משקיעי Perion Network Ltd. לקבל ייעוץ לפני מועד אחרון חשוב בתביעה ייצוגית בניירות ערך – PERI

רוזן, יועץ השקעות מוביל, מעודד את משקיעי Checkpoint Therapeutics, Inc לקבל ייעוץ
רוזן, יועץ השקעות מוביל, מעודד את משקיעי Checkpoint Therapeutics, Inc לקבל ייעוץ לפני מועד חשוב בתביעה ייצוגית בניירות ערך – CKPT

רוזן, משרד עורכי דין מהשורה הראשונה, מעודד את משקיעי Ocugen, Inc לקבל ייעוץ
רוזן, משרד עורכי דין מהשורה הראשונה, מעודד את משקיעי Ocugen, Inc לקבל ייעוץ לפני תאריך יעד חשוב בתביעה ייצוגית בניירות ערך שהוגשה לראשונה על ידי המשרד – OCGN

רוזן, יועץ למשקיעים גלובלי, מעודד את משקיעי AST SpaceMobile, Inc. לקבל ייעוץ
רוזן, יועץ למשקיעים גלובלי, מעודד את משקיעי AST SpaceMobile, Inc. לקבל ייעוץ לפני תאריך יעד חשוב בתביעה ייצוגית בניירות ערך – ASTS

רוזן, משרד עורכי דין מוביל, מעודד את משקיעי HireRight Holdings Corporation לקבל ייעוץ
רוזן, משרד עורכי דין מוביל, מעודד את משקיעי HireRight Holdings Corporation לקבל ייעוץ בתביעה ייצוגית בניירות ערך – HRT

ריסקיפייד תדווח ב-15 במאי על התוצאות הכספיות לרבעון הראשון של 2024
חברת ריסקיפייד ‏Riskified Ltd ‏(NYSE: RSKD), מובילה בתחום הפתרונות למניעת הונאות מסחר אלקטרוני ובתחום פיתוח פתרונות חכמים לניהול סיכונים, הודיעה היום כי תפרסם את התוצאות הכספיות שלה לרבעון הראשון של שנת 2024 לפני פתיחת השוק ב-15 במאי 2024. בתאריך זה, חברי ההנהלה יקיימו שיחת ועידה אשר תשודר בשעה 8:30 בבוקר ET, במהלכו ידונו בעסקי החברה ובתוצאות הכספיות.

סגן נשיא ExaGrid למכירות באזור EMEA ו-APAC מונה למנהל ערוץ אזורי
אנדי וולסקי הוכר ברשימת ראשי הערוצים של CRN בריטניה לאזור EMEA ו-APAC

EIG MidOcean Energy משלימה רכישה של 20 אחוזים ממניות Peru LNG
MidOcean Energy ("MidOcean"), חברת גז טבעי נוזלי (LNG) שהוקמה ומנוהלת על ידי EIG, משקיעה מוסדית מובילה במגזרי האנרגיה והתשתיות העולמיים, הודיעה היום על השלמת ההסכם עליו הכריזה קודם לכן לרכישת 20 אחוזים ממניות SK earthon ‏("SK") ב-Peru LNG ‏("PLNG"), הבעלים והמפעילה של המתקן הראשון בדרום אמריקה לייצוא גז טבעי נוזלי.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI