דף הבית הודעות לעיתונות עסקים, מימון וכספים כעת קל למכור USDT ו-AED בדובאי באמצעות Coinsfera
כעת קל למכור USDT ו-AED בדובאי באמצעות Coinsfera
חיים נוי 19/04/22 |  צפיות: 373

כעת קל למכור USDT ו-AED בדובאי באמצעות Coinsfera

דובאי, איחוד האמירויות הערביות, 18 באפריל 2022, (ACCESSWIRE):

Coinsfera מאפשרת למשקיעי מטבעות קריפטוגרפים לרכוש ולמכור ביטקוין או כל מטבע קריפטוגרפי אחר במזומן, לקבל תשלומים קריפטוגרפים בעסקים ולהכניס כסף פיאט לחשבון הבנק שלהם.

מטבעות קריפטוגרפים מעוררים סערה רבה במגזר הפיננסי, כמו גם בתהליכי סחר רבים. אנשים מתחילים להתעניין יותר בקריפטוגרפיה ככל שהנושא זוכה לתהודה רבה יותר, והתעניינות המתפשטת הזו גורמת לאנשים לקנות או למכור USDT בדובאי, אם כי החשש להפסיד מניע אנשים מכניסה לשוק, בין אם על ידי מסחר או המצאת נכסים דיגיטליים משלהם.

Coinsfera עוזרת לאנשים למכור USDT ו-AED בדובאי

Coinsfera היא אחת החברות הבודדות שתמיד מציגות טכנולוגיות חדשות לעולם, עם דגש על שירותי תשלום. בחינה מעמיקה של Coinsfera ויוזמותיה מגלה שהצוות הקריאטיבי שלהם בקי בטכנולוגיית בלוקצ'יין, אבל גם מודע היטב לדרישות של משתמשי הקצה.

המרת המטבעות הקריפטוגרפים מעבר לדלפק באמצעות Coinsfera מאפשרת קנייה ומכירה של ביטקוין ומטבעות קריפטוגרפים באופן פשוט ומאובטח בדובאי. בין אם אתה מחפש לקנות או למכור את'ריום בדובאי, ביטקוין, USDT, USDC, או כל מטבע קריפטוגרפי אחר בדובאי תמורת AED, USD או כל מטבע פיאט אחר, אנחנו מספקים לכם כיסוי.

עם Coinsfera, אתה יכול להמיר Tether USD ל-AED ולמשוך מזומנים בקלות באיחוד האמירויות הערביות.

Coinsfera מקל על משיכת USDT

אם ברצונכם להמיר USDT עבור AED בדובאי, בחרו סכום, בדקו את שער החליפין ואשרו את העסקה. Coinsfera תמיר את ה-USDT שלכם ל-AED בצורה מאוד אמינה וקלה ותוודא שלא תסתבכו בשום בעיה.

מאז העלייה בפופולריות של מטבעות קריפטוגרפים, כולם מחפשים דרך בטוחה ומאובטחת לקנות USDT בדובאי באמצעות AED. בורסת המטבעות הקריפטוגרפים Coinsfera הפכה את המסחר במטבעות קריפטוגרפים לקל יותר, ואתם יכולים לסחור בכל מטבע קריפטוגרפי תמורת מזומן.

Coinsfera היא נקודת מזומן למטבעות קריפטוגרפים עם היסטוריה ארוכה בשירותי המרת כספים דיגיטליים. אתם יכולים לקנות ולהחליף הרבה מאוד מטבעות קריפטוגרפים תוך דקות באמצעות AED או כל מזומן אחר. תוך דקות ספורות, כל אחד יכול לקנות את'ריום בדובאי עם AED במחירים הטובים ביותר. ניתן בדובאי גם להמיר AED ל-USDT, Tether ל-AED ב-Coinsfera.

Coinsfera תעזור לכם להמיר את ה-USDT שלכם ל-AED בדובאי?

אם אתם גרים בדובאי, איחוד האמירויות, ומעוניינים להשקיע במטבעות קריפטוגרפים, בקרו ב-Coinsfera Bitcoinshop כדי לקבל ייעוץ בחינם ברכישה הראשונה שלכם. אם אתם רוצים לקנות USDT בדובאי עם AED, אז אתם במקום הנכון כי Coinsfera נסחרת בכל מטבעות הפיאט ומספקת ללקוחותיה פתרון לשלם בכל מזומן שהם רוצים. שלם לנו ב-AED עבור USDT או כל מטבע קריפטוגרפי לבחירתכם, ואנחנו נדאג לכל השאר.

https://www.coinsfera.com/buy-ethereum-in-dubai/

https://www.coinsfera.com/sell-tether-in-dubai/

https://www.coinsfera.com/sell-ethereum-in-dubai/

https://www.coinsfera.com/buy-tether-in-dubai/

ליצירת קשר

Company Name: Coinsfera

Email: [email protected]

Phone. +971 58 535 0505

Address. Jumeirah Lake Towers, Cluster F, Indigo-Icon tower, Office # 501, 5th floor - Dubai, UAE

מקור: Coinsfera Bitcoin shop

*** הידיעה מופצת בעולם על ידי חברת התקשורת הבינלאומית ACCESSWIRE


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 חיים נוי

חיים נוי, עיתונאי, עורך ראשי של סוכנות החדשות הבינ"ל IPA, לשעבר עורך ראשי של סוכנות הידיעות עתים, חבר תא מבקרי התיאטרון באגודת העיתונאים



 


מאמרים נוספים מאת חיים נוי
 
חדשנות כדי להשפיע: Dentsu חושפת מיתוג גלובלי חדש המתבסס על מורשת של 120 שנה
Dentsu, עם הפנים אל הלקוחות, הודיעה על השקת המיתוג הגלובלי החדש שלה, "חדשנות כדי להשפיע" (Innovating to Impact) שמהווה ציון דרך משמעותי בהיסטוריה בת ה-120 שנים פלוס של החברה. מיתוג השיווק והחדירה לשוק החדש עוטף את המחויבות של Dentsu להניע צמיחה באמצעות חדשנות, תוך מינוף כלל החוזקות היצירתיות ממירות השוק - יצירתיות, מדיה, נתונים וטכנולוגיה.

Tealium חושפת אינטגרציה של CDP עם ה-API של Snowpipe Streaming מבית Snowflake
אינטגרציה זו משלבת את העוצמות של Snowflake Data Cloud ו-Tealium CDP כדי להאיץ את חוויית הלקוח לאורך כל המסע שלו

הודעה על הצעת הסדר ותוכנית הקצאה הכוללת רוכשי מניות רגילות של Perrigo מ-21 באפריל 2015 עד 2 במאי 2017 ובעלי מניות רגילות של Perrigo מיום 12 בנובמבר 2015
הודעה מסכמת על (I) הסדר מוצע ותכנית הקצאה; (2) דיון בפשרה; ו- (3) בקשה לשכר טרחת עורך דין והוצאות התדיינות משפטית

איתיחאד מודיעה על תוצאותיה הכספיות לשנת 2023 כולה
שנת טרנספורמציה - ערוכה היטב לצמיחה עתידית

תרו תפרסם את תוצאות השנה המלאה ב-20 במאי 2024
‎ Taro Pharmaceutical Industries Ltd. תרו תעשיות פרמצבטיות (NYSE:TARO) הודיעה היום שהיא מתכננת לפרסם את התוצאות הפיננסיות השנתיות שלה לשנה שהסתיימה ב-31 במרץ 2024, בתום סגירת השוק ביום שני, 20 במאי 2024.

אנדרסן גלובל משיקה פירמת חברים בבלגיה
אנדרסן גלובל Andersen Global משיקה את Andersen בבלגיה עם הפיכתה של Seeds of Law, חברה שמשתפת איתה פעולה משנת 2022, לחברה הראשונה במדינה שמאמצת את מותג Andersen.

ACT Abu Dhabi פתוח כעת לעסקים
Arabian Chemical Terminals LLC באבו דאבי (ACTAD) גאה להכריז על תחילת הפעילות בטרמינל אחסון מיכלי הכימיקליים החדש בנמל ח'ליפה, אבו דאבי, איחוד האמירויות הערביות. הטרמינל הוא חוות מיכלי כימיקלים מסחרית ראשונה מסוגה באמירויות.

Workvivo של Zoom נבחרה לשותפת ההגירה הנבחרת עבור Workplace from Meta
Workvivo של Zoom נבחרה לשותפת ההגירה המועדפת היחידה של Meta עבור לקוחותיה לאורך תהליך הפסקת השירות Workplace from Meta.

MidOcean Energy של EIG ממנה את ארמנד לומנס למנהל כספים ראשי
MidOcean Energy ("MidOcean"), חברה שממוקדת בגז טבעי נוזלי (LNG), שהוקמה ומנוהלת על ידי EIG, משקיעה מוסדית מובילה במגזרי האנרגיה והתשתיות העולמיים, הודיעה היום על מינוי של ארמנד לומנס למנהל כספים ראשי (CFO).

שפתונים ורודים ואגודלים ירוקים: .Mary Kay Inc חוגגת 60 שנה של יופי בר-קיימא באירוע מיוחד של נטיעת עץ בלואיסוויל
מרי קיי .Mary Kay Inc, חברה מובילה בתחום הקיימות הגלובלית, מחזקת את השורשים שלה בלואיסוויל. ב-10 במאי הצטרפה החברה ל-Arbor Day Foundation ול-Keep Lewisville Beautiful כמארחת של אירוע נטיעה ב-Railroad Park לציון יום "אימא טבע" ויום האם.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI