דף הבית הודעות לעיתונות עסקים, מימון וכספים Zoom Whiteboard, מרחב שיתוף פעולה לצוותים היברידיים, זמין כעת
Zoom Whiteboard, מרחב שיתוף פעולה לצוותים היברידיים, זמין כעת
חיים נוי 20/04/22 |  צפיות: 260

Zoom Whiteboard, מרחב שיתוף פעולה לצוותים היברידיים, זמין כעת

פתרון חדש מאפשר שיתוף פעולה מבוזר אסינכרוני ובזמן אמת

סן חוזה, קליפורניה, 19 באפריל 2022, (GLOBE NEWSWIRE) :

Zoom Video Communications, Inc. זום הכריזה על הזמינות הכללית של Zoom Whiteboard, מרחב עבודה דיגיטלי מודרני המספק פתרון אחוד לשיתוף פעולה ויצירה בתוך פלטפורמת זום. המשתמשים יכולים לקיים אינטראקציה עם Zoom Whiteboard באופן דומה לשימוש פיזי ואישי, וליצור שיתוף פעולה מרתק שהינו ויזואלי ויעיל יותר. כשכוח העבודה הגלובלי מאמץ סביבות עבודה היברידיות בכל התעשיות וביניהן, יש צורך גדול יותר בפתרונות שמטפחים רעיונות ועבודת צוות בקרב עמיתים משותפים ומבוזרים, ובאופן חלק. Zoom Whiteboard מרחיב עוד יותר את היכולות של פלטפורמת זום עבור כוח העבודה ההיברידי של היום, כולל תקשורת אחודה, וכולל תמיכה ב- Zoom Developer Platform, Zoom Events, Zoom Contact Center, ו-Zoom IQ for Sales.

"לכלי שיתוף פעולה יש ביקוש גבוה, ו-Zoom Whiteboard בטוח יהווה מרכיב עיקרי עבור כוח העבודה המודרני", אמר דן רוט, אנליסט בכיר בתחום שיתוף הפעולה החזותי, Wainhouse Research. "זום מביאה ניסיון של למעלה מעשור בתקשורת וידאו יוצאת דופן לפתרון החדש הזה, שעסקים זקוקים לו כדי לשמור על זרימת המידע בצורה מאובטחת שמנוהלת בקלות".

"לא רק שאנחנו תומכים בלקוחות בעת שהם מסתגלים לשלב החדש הזה בעבודה שלהם, אלא שאנחנו צופים את מה שיבוא לאחר מכן, ובונים פתרונות פלטפורמה, כמו Zoom Whiteboard, כדי לתת לזה מענה", אמר עודד גל, מנהל המוצר הראשי של זום. "Zoom Whiteboard מחמש צוותים עם הכוח של תקשורת רציפה בפתרון קל לשימוש המספק מרחב שיתוף פעולה וירטואלי לפני, במהלך ואחרי פגישה".

לוח לבן בכל עת, ומכל מקום

העבודה ההיברידית מציבה אתגרים לעבודה משותפת מכיוון שעובדים מרוחקים אינם יכולים לראות את הלוח הלבן הפיזי במשרד, ומסתכנים בהישארות מחוץ לתמונה. זה יכול להיות גם מאתגר להעביר רעיונות ומידע לקהל רחב.

Zoom Whiteboard הוא כלי שיתוף פעולה חזותי שנועד להקל על שיתוף פעולה אסינכרוני ובזמן אמת. הוא משמש כמרחב וירטואלי לצוותים לגיבוש רעיונות ולעבודה משותפת עם חופש וגמישות. מדובר בפתרון מבוסס רשת כשהמשתמשים יכולים לשתף פעולה ללא מאמץ באמצעות מגוון מכשירים - דפדפן אינטרנט, טאבלט, מחשב שולחני או באמצעות Zoom Rooms for Touch. בשילוב הדוק עם התקני Zoom Meetings ו-Zoom Rooms for Touch, כמו DTEN D7 ו-Neat Board, ועם תמיכה ב-Zoom Chat בקרוב, Zoom Whiteboard מרחיב את הפרודוקטיביות הרבה אל מעבר לגבולות של פגישה בודדת.

השלימו את Zoom Rooms עם לוח לבן נלווה ייעודי, כמו ה-DTEN ONboard החדש, תצוגת המגע האינטראקטיבית הראשונה שנבנתה במיוחד עבור פעילות לוח לבן מתקדמת שתגיע בקרוב לשוק.

תכונות המיועדות לשיתוף פעולה

Zoom Whiteboard מגיע עם שורה של תכונות קלות לשימוש כולל:

· לוח מחוונים ושיתוף קל: צרו לוחות לבנים חדשים, נהלו לוחות קיימים ושתפו גישה. Zoom Whiteboard ניתן לשיתוף פנימי או חיצוני עם כל מי שיש לו חשבון זום, עם אפשרות ייצוא ושמירה.

· הערות והארות: השתמשו בפתקים דביקים כדי להדגיש רעיונות חשובים.

· צורות ומחברים: צורות שניתן ליצור בקלות, וניתן להשתמש במחברים כדי לחבר את הצורות הללו באופן מיידי.

· בד ניתן להרחבה: צרו עד 12 דפים עם ניווט חלק; משתמשים יכולים להוסיף תמונות בקלות.

לקבלת מידע נוסף על Zoom Whiteboard, בקרו בדף Whiteboard וקראו את הבלוג שלנו.

אודות זום

זוםZOOMהיא בשבילכם. אנחנו עוזרים לכם לבטא רעיונות, להתחבר עם אחרים, ולבנות לקראת עתיד שמוגבל רק על ידי הדמיון שלכם. פלטפורמת התקשורת החלקה שלנו היא היחידה שהתחילה עם וידאו בבסיס שלה, וקבענו את אמות המידה לחדשנות מאז. זאת הסיבה שאנו בחירה אינטואיטיבית, מדרגית ומאובטחת עבור אנשים, עסקים קטנים וארגונים גדולים כאחד. זום שהוקמה ב-2011 נסחרת בבורסה (נאסד"ק: ZM) והמטה שלה בסן חוזה, קליפורניה. בקרו באתר zoom.com ותעקבו אחרי @zoom.

ליצירת קשר:

Zoom Public Relations
Farshad Hashmatulla
Product PR Manager
[email protected]

*** הידיעה מופצת בעולם על ידי חברת התקשורת הבינלאומית GLOBE NEWSWIRE


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 חיים נוי

חיים נוי, עיתונאי, עורך ראשי של סוכנות החדשות הבינ"ל IPA, לשעבר עורך ראשי של סוכנות הידיעות עתים, חבר תא מבקרי התיאטרון באגודת העיתונאים



 


מאמרים נוספים מאת חיים נוי
 
עושים היסטוריה: ASPIRE משיקה ב-27 באפריל את ‘ליגת המירוצים האוטונומית של אבו דאבי’ הרשמית אשר מגדירה מחדש את עתיד ספורט האקסטרים
אבו דאבי תארח אירוע פורץ דרך עם 10,000 צופים אשר יהיו עדים לחנוכת ASPIRE ליגת המירוצים האוטונומית של אבו דאביA2RL במסלול המרוצים המוכר Yas Marina. תחרות המרוץ האוטונומי, החדשה לגמרי, מהווה אבן דרך משמעותית בהיסטוריית הספורט המוטורי שנחשב לליגה הגדולה ביותר בעולם.

בומברדייה חושפת זהות מותג חדש ונועז ברחבי העולם בזמן שהחברה נוסקת לעבר עתיד שאפתני
*לוגו חדש חוגג את המעבר המוצלח של החברה לתעופה עסקית טהורה. הסמל עצמו, בומברדייה מאך, מציג צללית של מטוס השובר את מחסום הקול, בעוד משיכות הרוח מעל כנף מתייחסות למורשת החברה

קבוצת זאהיד מוכרת כ"מעסיק המוביל במזרח התיכון לשנת 2024"
ביום חמישי, 18 בינואר 2024, ג'דה, ממלכת ערב הסעודית: מכון המעסיקים המובילים (Top Employers) הכיר בקבוצת זאהיד (Zahid Group ) כמעסיק מוביל במזרח התיכון לשנת 2024, והציב את הקבוצה בין 10% המעסיקים המובילים בממלכת ערב הסעודית.

משרד עורכי דין רוזן המדורג ראשון מעודד את משקיעי Perion Network Ltd. לקבל ייעוץ
משרד עורכי דין רוזן המדורג ראשון מעודד את משקיעי Perion Network Ltd. לקבל ייעוץ לפני מועד אחרון חשוב בתביעה ייצוגית בניירות ערך – PERI

רוזן, יועץ השקעות מוביל, מעודד את משקיעי Checkpoint Therapeutics, Inc לקבל ייעוץ
רוזן, יועץ השקעות מוביל, מעודד את משקיעי Checkpoint Therapeutics, Inc לקבל ייעוץ לפני מועד חשוב בתביעה ייצוגית בניירות ערך – CKPT

רוזן, משרד עורכי דין מהשורה הראשונה, מעודד את משקיעי Ocugen, Inc לקבל ייעוץ
רוזן, משרד עורכי דין מהשורה הראשונה, מעודד את משקיעי Ocugen, Inc לקבל ייעוץ לפני תאריך יעד חשוב בתביעה ייצוגית בניירות ערך שהוגשה לראשונה על ידי המשרד – OCGN

רוזן, יועץ למשקיעים גלובלי, מעודד את משקיעי AST SpaceMobile, Inc. לקבל ייעוץ
רוזן, יועץ למשקיעים גלובלי, מעודד את משקיעי AST SpaceMobile, Inc. לקבל ייעוץ לפני תאריך יעד חשוב בתביעה ייצוגית בניירות ערך – ASTS

רוזן, משרד עורכי דין מוביל, מעודד את משקיעי HireRight Holdings Corporation לקבל ייעוץ
רוזן, משרד עורכי דין מוביל, מעודד את משקיעי HireRight Holdings Corporation לקבל ייעוץ בתביעה ייצוגית בניירות ערך – HRT

ריסקיפייד תדווח ב-15 במאי על התוצאות הכספיות לרבעון הראשון של 2024
חברת ריסקיפייד ‏Riskified Ltd ‏(NYSE: RSKD), מובילה בתחום הפתרונות למניעת הונאות מסחר אלקטרוני ובתחום פיתוח פתרונות חכמים לניהול סיכונים, הודיעה היום כי תפרסם את התוצאות הכספיות שלה לרבעון הראשון של שנת 2024 לפני פתיחת השוק ב-15 במאי 2024. בתאריך זה, חברי ההנהלה יקיימו שיחת ועידה אשר תשודר בשעה 8:30 בבוקר ET, במהלכו ידונו בעסקי החברה ובתוצאות הכספיות.

סגן נשיא ExaGrid למכירות באזור EMEA ו-APAC מונה למנהל ערוץ אזורי
אנדי וולסקי הוכר ברשימת ראשי הערוצים של CRN בריטניה לאזור EMEA ו-APAC
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI