דף הבית הודעות לעיתונות עסקים, מימון וכספים WWP Beauty משיקה תוכנית שירות בר קיימא חדשה במהלך Cosmoprof Bologna
WWP Beauty משיקה תוכנית שירות בר קיימא חדשה במהלך Cosmoprof Bologna
חיים נוי 17/05/22 |  צפיות: 1807

WWP Beauty משיקה תוכנית שירות בר קיימא חדשה במהלך Cosmoprof Bologna

החברה משיקה את תוכנית 'יופי עם מטרה' ומדגישה את טכנולוגיות החומרים הקיימים שלה באמצעות חמישה אוספי אריזה חדשים.

לוס אנג'לס, קליפורניה, 17 במאי 2022, (GLOBE NEWSWIRE) :

(לוס אנג'לס, קליפורניה) - WWP Beauty, ספקית שירות מלא ברמה עולמית לתעשיית היופי העולמית, השיקה תוכנית שירות חדשה ובת קיימא בתערוכת Cosmopack Bologna2022 בשם 'יופי עם מטרה'. תוכנית זו תומכת במשימות הקיימות הגדולות יותר של החברה כגון נייטרליות פחמנית, אפס פסולת, יופי מעגלי ואחריות חברתית אשר יוצגו ברחבי הדוכן של WWP Beauty עם חלל שהתמזג עם הטבע והטכנולוגיה.

"היופי עם מטרה הוא שירות מותאם אישית, מונחה פתרונות המוצע ללקוחות חדשים וקיימים המעוניינים להפוך את המותגים שלהם כך שיכללו ניסוחים, אריזות ואביזרים מודעים יותר שהם נקיים, בני קיימא, אתיים, כוללניים ומגוונים. תהליך טרנספורמטיבי זה נמצא בחוד החנית של חידושים וטכנולוגיות בנות קיימא, תוך שימוש בכימיה ירוקה, עיצובים חכמים לסביבה, חומרים בני קיימא חדשים וניהול מיקור ושרשרת אספקה שקופים. באמצעות מותגי שירות זה ימנפו את השותפות של WWP Beautyכדי להשפיע לטובה ותכליתית על כדור הארץ עם המטרה הסופית של יצירת יופי עם מטרה", אמרה ג'ניפר אדמס, מנכ"לית ה- WWP Beauty.

מוסא דיאס, סמנכ"ל שיווקWWP Beautyציין, "כחלק מתוכנית שירות חדשה זו החברה השיקה גם חמישה קולקציות אריזה חדשות שכל אחת מהן כוללת חומר חדש חדשני ובר קיימא. חומרים אלה כוללים:

* Ocean Plastic- צינור פלסטיק לימי ראשון בשוק 70% העשוי מפסולת פלסטיק הקשורה לאוקיינוס שנמצאה וממוחזרת מחופי אסיה ותרמה להפחתת פסולת ומערכת יופי מעגלית יותר.

*Nature2Need, טכנולוגיית ביופולימר - ביופולימר בלעדי ללא פלסטיק של WWP Beauty שנוצר ממשאבי קני סוכר מתחדשים בשפע באמצעות הטכנולוגיות העדכניות ביותר מבוססות צמחים.

* Eastman Cristal™ One Renew Resin - קולקציית שרף RIC 1 חדשנית ממוחזרת ומחזורית עם 50% תוכן ממוחזר מולקולרי.

* Eastman Cristal™ Renew Resin- קולקציה הכוללת שרף צלול ומפואר עם מראה ותחושה דמויי זכוכית, שעוצבו עם 50% תוכן ממוחזר מולקולרי (RPETG 50%).

*IPET, שפע בר קיימא - אוסף מפואר של רכיבים צלולים ומשוקללים שעוצבו בשרף IPET ידידותי לסביבה, ללא BPA".

אודות WWP Beauty

WWP Beauty מחויבת לפיתוח פתרונות בני קיימא ממוקדי עתיד לתעשיית היופי העולמית באמצעות שיתוף פעולה הדוק, זריזות יוצאת דופן וקנה מידה שאין שני לו. היצע הפורמולות, האריזות והאביזרים בשירות מלא של החברה, בשילוב עם יכולות הייצור הפנימיות שלהם, מאפשרים להם להתבלט כמקור לכל דבר יפה. באמצעות צוות עולמי של מומחי יופי המשתרע על פני צפון אמריקה, EMEA ו- APAC, WWP Beauty מציעה ללקוחותיה תמיכה גלובלית ברמה המקומית. למידע נוסף, בקרו באתר שלנו בכתובת www.wwpbeauty.com.

קבצים מצורפים:

למידע נוסף:

Musa Dias

WWP Beauty

609 712-7476

[email protected]

*** הידיעה מופצת בעולם על ידי חברת התקשורת הבינלאומית GLOBE NEWSWIRE


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 חיים נוי

חיים נוי, עיתונאי, עורך ראשי של סוכנות החדשות הבינ"ל IPA, לשעבר עורך ראשי של סוכנות הידיעות עתים, חבר תא מבקרי התיאטרון באגודת העיתונאים



 


מאמרים נוספים מאת חיים נוי
 
חשיפת הנושא של כנס יוזמת ההשקעות העתידיות השמינית: "אופקים אינסופיים: משקיעים היום, מעצבים את המחר"
The Future Investment Initiative - מכון יוזמת ההשקעות העתידיות (FII) נרגש להכריז על הנושא למהדורה השמינית הקרובה של כנס FII, המתוכנן להתקיים בתאריכים 29-31 באוקטובר 2024, במרכז הכנסים הבינלאומי היוקרתי על שם המלך עבד אל-עזיז (KAICC) בריאד, ערב הסעודית.

ערב הסעודית מבליטה יוזמות של השקעות בתיירות בפורום הבינלאומי להשקעות בתחום אירוח
משרד התיירות הסעודי ממלא כעת תפקיד משמעותי בפורום הבינלאומי להשקעות של בתי מלון (IHIF), ומציג הזדמנות ייחודית למשקיעים עולמיים לקחת חלק ולהיכנס לתוך נוף התיירות המשגשג של הממלכה.

פרסי Stevie® מכריזים על הזוכים בפרסי Stevie® השנתיים ה-18 עבור מכירות ושירות לקוחות
הזוכים בפרסי Stevie® (The Stevie® Awards ) עבור מכירות ושירות לקוחות השנתיים ה-18, המוכרים כפרסי שירות הלקוחות ופרסי המכירות המובילים בעולם, נחשפו בשישי 12.4 בטקס חגיגי בלאס וגאס, נבאדה, ארה"ב, בהשתתפות יותר מ-400 מנהלים מרחבי העולם.

TokenEx ו-IXOPAY מתמזגים ויאפשרו לסוחרים לייעל את השימוש במספר תהליכי עיבוד תשלומים
פלטפורמת מיטוב התשלומים עבור מסחר גלובלי מספקת טוקניזציה רב-ערוצית, תזמון תשלומים וניהול מחזור חיים של כרטיסים

Lantronix מכריזה על FOX4 ו-Bolero 43, עוקבי מחשוב קצה חדשים, ומרחיבה את משפחת השערים הטלמטיים עטורי הפרסים שלה
הפתרונות החדשים של Lantronix מכוונים לשוק הטלמטיקה המציג צמיחה מהירה שאמור לפי ההערכות להגיע להיקף של 3.7 מיליארד דולר עד 2027

Lantronix מכריזה על FOX4 ו-Bolero 43, עוקבי מחשוב קצה חדשים, ומרחיבה את משפחת השערים הטלמטיים עטורי הפרסים שלה
הפתרונות החדשים של Lantronix מכוונים לשוק הטלמטיקה המציג צמיחה מהירה שאמור לפי ההערכות להגיע להיקף של 3.7 מיליארד דולר עד 2027

בכנס האוקיינוס שלנו, ארגון Global Fishing Watch מקדם בברכה שותפויות בינלאומיות לשיפור ניהול האוקיינוסים
שיתופי פעולה מרכזיים יחזקו את ממשל הדיג באמצעות שקיפות רבה יותר, שיתוף נתונים ורפורמה במדיניות

פרק חדש עבור Medisca: סנג'אי ד' גורצ'ורן מונה למנכ"ל
Medisca, חברה גלובלית המתמחה בפתרונות פרמצבטיים מותאמים אישית, שמחה להכריז על מינויו של סנג'אי ד' גוראצ'ורן (Sanjay D. Goorachurn) למנכ"ל החדש של החברה. כמייסדים, טוני דוס סנטוס ומריה זקרדו, יעברו לתפקידי ייעוץ אסטרטגי כיו"ר וסגן יו"ר, בהתאמה. ההחלטה הזו מסמנת אבן דרך משמעותית בהיסטוריה של Medisca בעיתוי של יום השנה ה-35 של החברה.

TradeSun מכריזה על חתימת הסכם עם Wells Fargo
TradeSun ו-Wells Fargo חתמו על הסכם שיאפשר ל-Wells Fargo למנף את הפתרון המוביל בענף המסחר בפיננסים ודיגיטציית התאימות של TradeSun, תוך שימוש בבינה מלאכותית (AI) ובטכנולוגיות מתקדמות נוספות לפישוט התהליכים הידניים והמורכבים שמתבצעים בענף הבנקאות בכל רחבי העולם.

תרו מכריזה על אסיפה כללית יוצאת מגדר הרגיל ואסיפת בעלי מניות רגילה לאישור מיזוג עם Sun Pharmaceutical Industries Ltd
תרו תעשיות פרמצבטיות TARO (NYSE:TARO) הודיעה כי כינסה אסיפה כללית שלא מן המניין של בעלי המניות שלה ("אסיפה כללית שלא מן המניין"), שתתקיים ביום 22 במאי 2024, בשעה 10:00, שעון ישראל, ואסיפת סוג ("אספת סוג רגילה" ויחד עם האסיפה הכללית היוצאת מן הכלל, "האסיפות") של מחזיקי המניות הרגילות של החברה ("המניות הרגילות"), שיתקיימו ביום 22 במאי 2024, בשעה 11:00 בבוקר, שעון ישראל, או מיד לאחר סיום האסיפה הכללית שלא מן המניין, לפי מה שמאוחר יותר, במשרד עורכי דין מיתר בכתובת דרך אבא הלל 16, קומה 10, רמת גן, ישראל. לאחר אסיפת סוג הרגילה, תתקיים אסיפה ייצוגית של מחזיקי מניות מייסדי החברה ("מניות המייסדים").
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI