דף הבית הודעות לעיתונות עסקים, מימון וכספים ExaGrid נכללת לראשונה ברשימת MES Matters - רשימת ספקיות מפתח שמשרתות את שוק הביניים
ExaGrid נכללת לראשונה ברשימת MES Matters - רשימת ספקיות מפתח שמשרתות את שוק הביניים
חיים נוי 02/07/22 |  צפיות: 527

ExaGrid נכללת לראשונה ברשימת MES Matters - רשימת ספקיות מפתח שמשרתות את שוק הביניים

ExaGrid מוכרת כספקית טכנולוגיה שחושבת קדימה

מרלבורו, מסצ'וסטס, 30ביוני 2022, (BUSINESS WIRE):

®ExaGrid, פתרון אחסון הגיבוי השכבתי היחיד בתעשייה, הודיעה כי Midsize Enterprise Services (MES), מותג של The Channel Company , הכליל את ExaGrid ברשימת MES Matters לשנת 2022 - ספקי מפתח המשרתים את שוק הביניים.

הודעה לעיתונות זו כוללת מולטימדיה. ראו את ההודעה המלאה כאן: https://www.businesswire.com/news/home/20220630005185/en/

רשימת MES Matters מכירה בספקים שהוכיחו את עצמם כספקי טכנולוגיה בעלי חשיבה קדימה המציעים פתרונות התומכים בצמיחה ובחדשנות של ארגוני שוק ביניים.

MES מגדירה את שוק הביניים עבור ארגונים עם הכנסה שנתית 50 מיליון דולר עד 2 מיליארד דולר, או עם 100-2,500 משתמשים/מנויים נתמכים לכל היותר. חברות נבחרו בשל אסטרטגיית היציאה לשוק שלהן, האופן שבו הן משרתות את שוק הביניים, והחוזק של פורטפוליו מוצרי שוק הביניים שלהן.

ExaGrid מתמקדת בשוק הביניים עד לשוק הארגונים הגדולים ומציעה את הערך הרב ביותר ללקוחות המגבים 50 טרה-בייט עד 100 אלפי פטה-בייט של נתונים, ושומרים נתונים באחסון לטווח ארוך. לארגוני שוק ביניים, במיוחד, יש מערכת מורכבת של דרישות לאחסון גיבוי הכוללות: עבודה על פני מגוון רחב של מערכות הפעלה, טופולוגיות רשת וסביבות מבוזרות, דרישות אבטחה מחמירות וניהול של צמיחת נתונים מסיבית. בנוסף, לארגוני שוק ביניים יש משאבי IT ותקציבים מצומצמים.

התקני האחסון והגיבוי השכבתי של ExaGrid תוכננו לעבוד עם כל יישומי הגיבוי העיקריים ובכל סביבה, אך עם ההתקנה הקלה ביותר, הניהול הקל ביותר והעלות הנמוכה ביותר מההתחלה ולאורך זמן. ארגוני שוק ביניים זקוקים לפתרון שמביא את המחשוב המתאים עם יכולת להתמודד עם עומסי נתונים גדולים וצמיחת נתונים מסיבית, עם ניהול מזערי ככל האפשר. ההתקנים המלאים של ExaGrid, במערכת אחת, מביאים ארכיטקטורת גדילה עבור אחסון וגיבוי במחיר זמין. בנוסף, ארכיטקטורת האחסון השכבתי של ExaGrid כוללת מאגר שאינו מחובר לרשת (עם פער אווירי וירטואלי) שבו הנתונים מאוחסנים כאובייקטים בלתי ניתנים לשינוי, ומאפשרת מדיניות מחיקה מושהית עם תכונת Retention Time-Lock for Ransomware Recovery, כשתפקודיות זו מהווה שיקול חשוב עבור ארגוני שוק ביניים בעקבות הגידול בהתקפות תוכנות כופר ותוכנות זדוניות.

"אחסון הגיבוי השכבתי של ExaGrid מציע את הפריטים המרכזיים שארגוני שוק ביניים צריכים עבור תשתית הגיבוי שלהם: ארכיטקטורה גודלת המאפשרת להם להוסיף התקנים למערכת שלהם ככל שכמות הנתונים שלהם גדלה, כך שהם משלמים רק עבור מה שהם צריכים, ללא שדרוגי פיצול יקרים, כמו גם פתרון אחסון גיבוי שמוכן לשחזור אחרי תקיפה של תוכנות כופר", אמר ביל אנדרוס, נשיא ומנכ"ל. "אנו גאים להיות מוכרים בין הספקיות המובילות המשרתות ארגוני שוק ביניים, ומצפים לספק לארגונים נוספים פתרון אחסון וגיבוי המציע את הביצועים הטובים ביותר עבור התמורה הטובה ביותר, מההתחלה ולאורך זמן".

"הרשימה של MES Matters נועדה להכיר בספקיות מפתח המושקעות בצמיחה ובפיתוח של ארגונים בינוניים אשר לפי Harvard Business Review 3/21, מייצגים רק 3% מהעסקים בארצות הברית, אך אחראים ל-33% מהתמ"ג והתעסוקה במגזר הפרטי. טכנולוגיה מתוכננת ומתומחרת לרוב עבור הצרכן או ההפך הקיצוני עבור הארגונים הכי כבדים. ארגוני שוק הביניים הם ייחודיים באופן שבו הם בנויים וכתוצאה מכך הצרכים והדרישות הטכנולוגיות שלהם, מתכונות ועד תמחור, שונות מאוד מפלחי שוק אחרים" אמר אדם דניסון, סגן נשיא, Midsize Enterprise Services, The Channel Company. "הספקיות והמנהלים שזכו להכרה ברשימת MES Matters הראשונה אי פעם הראו מחויבות עקבית לעזור לארגוני שוק הביניים להצליח ולשגשג, ויש להכיר ולשבח אותם על מסירותם לפלח שוק חשוב זה".

רשימתMES Mattersמוצגת באופן מקוון בכתובת https://www.crn.com/rankings-and-lists/mes2022.htm

אודות ExaGrid

ExaGrid מספקת לאחסון גיבוי מדורג עם אזור נחיתה ייחודי מבוסס מטמון כוננים, מאגר החזקה לטווח ארוך וארכיטקטורת התרחבות. אזור הנחיתה של ExaGrid מספק את הגיבויים, השחזורים ואת אתחולי המכונות וירטואליות המהירים ביותר. מאגר ההחזקה מציע את העלות הנמוכה ביותר לשמירה לטווח ארוך. ארכיטקטורת ההתרחבות של ExaGrid כוללת התקנים מלאים ומבטיחה חלון גיבוי באורך קבוע ככל שהנתונים גדלים, ומבטלת שדרוגים יקרים והתיישנות מוצרים. ExaGrid מציעה את גישת אחסון הגיבוי הדו-שכבתי היחידה עם שכבה שאינה מחבורת לרשת, מחיקות מושהות ואובייקטים בלתי ניתנים לשינוי להתאוששות מהתקפות של תוכנות כופר.

ל- ExaGrid מהנדסי מכירות פיזיות ומערכות טרום מכירה במדינות הבאות: ארגנטינה, אוסטרליה, אזור בנלוקס, ברזיל, קנדה, צ'ילה, חבר העמים, קולומביה, צ'כיה, צרפת, גרמניה, הונג קונג, איבריה, ישראל, יפן, מקסיקו, המדינות הנורדיות, פולין, ערב הסעודית, סינגפור, דרום אפריקה, דרום קוריאה, טורקיה, איחוד האמירויות הערביות, בריטניה, ארצות הברית ואזורים אחרים.

בקרו אותנו ב-exagrid.com או התחברו אלינו בלינקדאין. ראו מה יש ללקוחות שלנו לומר על חוויות ה-ExaGrid שלהם ולמדו מדוע הם מבלים כעת באופן משמעותי פחות זמן בגיבוי, בסיפורי ההצלחה של הלקוחות שלנו.

ExaGrid הוא סימן מסחרי רשום שלExaGrid Systems, Inc. כל הסימנים המסחריים האחרים הם רכושם של המחזיקים בהם.

אודות The Channel Company

The Channel Company מאפשרת ביצועים פורצי דרך בערוצי ה-IT עם המדיה הדומיננטית שלנו, האירועים מרתקים, ייעוץ וחינוך מצד מומחים, וכן שירותים ופלטפורמות שיווק חדשניות. כזרז לערוצים, אנו מחברים ומעצימים ספקיות טכנולוגיה, ספקיות פתרונות ומשתמשי קצה. בגיבוי של יותר מ-30 שנות ניסיון בערוצים, ללא תחרות, אנו שואבים מהידע העמוק שלנו כדי לדמיין פתרונות חדשים וחדשניים לאתגרים המתפתחים ללא הרף בשוק הטכנולוגיה. www.thechannelcompany.com

עקבו אחר The Channel Company: טוויטר, לינקדאין, פייסבוק.

© 2022 The Channel Company, LLC. CRN is a registered trademark of The Channel Company, LLC. All rights reserved.

ראו את ההודעה במקור באתר businesswire.com: https://www.businesswire.com/news/home/20220630005185/en/



ליצירת קשר:

ExaGrid Media:
Mary Domenichelli
[email protected]

The Channel Company:
Adam Dennison
The Channel Company
[email protected]

מקור: ExaGrid

תוכן הודעה זו בשפת המקור, הוא הגרסה הרשמית והמהימנה היחידה של מסמך זה. התרגומים הם למטרות נוחות בלבד ויש להצליבם עם המסמך בשפת המקור, שהוא הגרסה היחידה של טקסט זה שהוא בעל תוקף משפטי.

*** הידיעה מופצת בעולם על ידי חברת התקשורת הבינלאומית Business Wire


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 חיים נוי

חיים נוי, עיתונאי, עורך ראשי של סוכנות החדשות הבינ"ל IPA, לשעבר עורך ראשי של סוכנות הידיעות עתים, חבר תא מבקרי התיאטרון באגודת העיתונאים



 


מאמרים נוספים מאת חיים נוי
 
Corpay Cross-Border ממנה את אוליבר מוריס לתפקיד המנהל החדש של מחלקת שירותי הקרנות המוסדיות באירופה, במזרח התיכון ובאפריקה
Corpay1 NYSE: CPAY)), מובילה עולמית בתחום התשלומים התאגידיים, שמחה להודיע כי חטיבת Cross-Border של Corpay מינתה את ותיק ענף ההון הפרטי וניהול הקרנות אוליבר (אולי) מוריס לתפקיד המנהל החדש של שירותי המחלקות המוסדיות שלה באירופה, המזרח התיכון ואפריקה.

ExaGrid זוכה בדירוג של 5 כוכבים במדריך CRN® Partner Program Guide לשנת 2024
תוכנית שותפי השיווק של ExaGridנבחרה בזכות מחויבותה לקידום שותפויות ערוץ חזקות, רווחיות ומצליחות

Falcon’s Creative Groupחושפת את תפקיד המפתח שלה בפארק השעשועים דרגון בול הראשון מסוגו
חברת ההשקעות קידיה (Qiddiya Investment Company) וטואי אנימציה (Toei Animation) בחרו בקבוצת הקריאייטיב של פלקון (Falcon’s Creative Group) כדי להפיח חיים בתופעת המנגה והאנימה העולמית בפארק שעשועים סוחף למעריצים

Ambiq Apollo510 מספק שיפור פי 30 ביעילות הספק כדי לשחרר את עוצמת הבינה המלאכותית בנקודת הקצה
הדור הבא של Apollo משלב תאוצה וקטורית עם יעילות אנרגטית ללא תחרות כדי לאפשר ביצועי היסק מבוססי בינה מלאכותית במכשיר עצמו ללא NPU ייעודי

התמחות הליבה מובילה את הדרך בחדשנות עם פתרונות התוכנה כשירות מבוססי ענן של Duck Creek שמוצעים ב-Microsoft Azure Marketplace
באמצעות מערכת היחסים שלהם עם Microsoft, Duck Creek מגדירה מחדש את חווית הלקוח ומפשטת עסקאות עבור חברות ביטוח ממוקדות טכנולוגיה כמו Core Specialty

O’Reilly הוכרזה כמתמודדת עיקרית ב-™2024Fosway 9-Grid בזכות התוכן המוביל וקידום הלקוחות המוכח שלה
O’Reilly, המקור העיקרי ללמידה מבוססת תבונות בנושאי טכנולוגיה ועסקים, הכריזה היום כי דורגה כמתמודדת עיקרית בתחום הלמידה הדיגיטלית במסגרת מודל ™Fosway 9-Grid היוקרתי.

Aqara ו-e& פותחות בשיתוף פעולה כדי לחולל מהפכה בחיים החכמים באיחוד האמירויות
Aqara, ספקית מובילה של פתרונות בית חכם, נרגשת להכריז על שיתוף הפעולה שלה עם e& UAE, זרוע הטלקום של e&. שותפות זו שמה לה למטרה לענות על הביקוש הגובר לחיים חכמים באזור, לספק לצרכני איחוד האמירויות את החידושים האחרונים בטכנולוגיות ובפתרונות בית חכם הנותנים מענה להיבטים שונים של חיים חכמים, לרבות אבטחת בית, נוחות וחיסכון באנרגיה.

בינה מלאכותית, הכלה וקיימות: נושאי חובה עבור אלו ששואפים להירשם לבית ספר לעסקים
הסקר השנתי של GMAC מוצא מניעים מתפתחים לחינוך עסקי מתקדם

Medisca פותחת את מעבדת MAZ® באריזונה: מרכז חדשנות ומשאבי לקוחות
Medisca, מובילה עולמית בפתרונות רפואה מותאמת אישית ושרשרת אספקה פרמצבטית, מכריזה בגאווה על פתיחת מעבדת Medisca MAZ Lab בפיניקס, אריזונה. מעבדתMAZ Lab , המוקדשת בלעדית לפיתוח והרחבה של מערכת האקולוגית של MAZ, היא מרכז חדשנות ומשאבי לקוחות.

כדי לחזק את המאמצים העולמיים במאבק בחיידקים עמידים לאנטיביוטיקה מדעני KFSH&RC מגלים מיני חיידקים חדשים: ריאדהנסיס (Riyadhensis)
בפיתוח פורץ דרך, מדענים בבית החולים ומרכז המחקר על שם המלך פייסל - King Faisal Specialist Hospital and Research Centre (KFSH&RC) זיהו זן חדש של חיידקים, המכונה "Stenotrophomonas Riyadhensis" באמצעות יישום טכנולוגיית ריצוף גנום שלם (WGS). תגלית זו מסמלת התקדמות משמעותית בהבנת האופן שבו חיידקים מתקשרים עם תרופות קיימות, וסוללת את הדרך לאסטרטגיות טיפוליות חדשניות.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI