דף הבית הודעות לעיתונות עסקים, מימון וכספים G Mining Ventures מכריזה על חבילת מימון בסך 481 מיליון דולר לפרויקט הזהב של Tocantinzinho
G Mining Ventures מכריזה על חבילת מימון בסך 481 מיליון דולר לפרויקט הזהב של Tocantinzinho
חיים נוי 18/07/22 |  צפיות: 490

G Mining Ventures מכריזה על חבילת מימון בסך 481 מיליון דולר לפרויקט הזהב של Tocantinzinho

כל הסכומים הם בדולר ארה"ב אלא אם כן צוין אחרת

* פרויקט הזהב של Tocantinzinho במימון הבנייה

* המזומנים הקיימים בהישג יד וההון המחויב מחבילת המימון מסתכמים ביותר מ-535 מיליון דולר ומספקים כ-81 מיליון דולר במזומן ובמצבי חירום

* המשך התמיכה של אלדורדו גולד באמצעות השתתפות במימון הון עצמי

* פרנקו-נבאדה מספקת פתרון מימון מלא של 353 מיליון דולר כולל תזרים, חוב והון עצמי

*לה מנצ'ה הופך למשקיע אסטרטגי ושותף לטווח ארוך שיחזיק ב-25.0% מהמניות המשותפות

* פרויקט עבודות מוקדמות על תקציב והתקרבות לסיום המאפשר בנייה מלאה להתחיל ברבעון השלישי של 2022

*שלב ההנדסה והרכש המפורטים מתקדמים בהתאם לאומדני בדיקת ההיתכנות

ברוסארד, קוויבאק, 18 ביולי 2022, (ACCESSWIRE) :

G Mining Ventures Corp. ("GMIN" או "התאגיד") שמחה להודיע כי התאגיד התקשר בהתחייבויות מחייבות ביחס לחבילת מימון בנייה מקיפה בהיקף של 481 מיליון דולר לפיתוח ובניית פרויקט Tocantinzinho זהב בבעלותו ב-100% ("TZ" או "הפרויקט"). הפרויקט ממשיך במסלול להשגת ייצור במחצית השנייה של 2024. הבטחת מימון לפי לוח זמנים, למרות סביבת שוק תנודתית, מייצגת הצהרת תמיכה חזקה בצוות ההנהלה, כמו גם את היתרונות הטכניים והכלכליים של הפרויקט.

עיקרי חבילת המימון - 481 מיליון דולר

*גיוס הון עצמי של 116 מיליון דולר באמצעות הנפקה פרטית עם משקיעים אסטרטגיים ("המשקיעים האסטרטגיים") מתומחר ב-0.80 דולר קנדי למניה רגילה

*השקעה של 68.8 מיליון דולר על ידי La Mancha Investments S.à r.l.("לה מנצ'ה")

*השקעה של 27.5 מיליון דולר על ידי תאגיד Franco-Nevada("פרנקו-נבאדה")

*השקעה של 20.0 מיליון דולר על ידי תאגיד Eldorado Gold("אלדורדו גולד")

*זרם זהב של 250 מיליון דולר עם פרנקו-נבאדה

* מייצג את אחד מזרמי הזהב הגדולים ביותר של פרנקו-נבאדה במכרה זהב ראשי

*הלוואה מובטחת מועדפת בסך 75 מיליון דולר מפרנקו-נבאדה

*40 מיליון דולר במימון ציוד עם קטרפילר שירותים פיננסיים בע"מ ("Cat Financial")

*מימון תזרים הזהב וההלוואות לזמן קצוב נסגר, ושאר חבילת המימון צפויה להיסגר ברבעון השלישי של 2022

לואי-פייר ג'יניאק, נשיא ומנכ"ל GMIN, ציין: "אנו שמחים לקבל בברכה שני שותפים חדשים לאבן פינה בפרנקו-נבאדה ובלה מנצ'ה המחויבים להצלחה ולצמיחה ארוכת הטווח של GMIN. המחויבות שלהם, יחד עם התמיכה המתמשכת של Eldorado Gold, מאמתת עוד יותר את צוות ההנהלה ואת העבודה שנעשתה כדי לקדם את הפרויקט מאז רכישתו בשנת 2021. בהתבסס על בדיקת ההיתכנות החיובית שלנו שפורסמה מוקדם יותר השנה, חבילת מימון זו מסמנת את השלב הבא בהתקדמות של GMIN ומאפשרת לנו להמשיך להשיג ערך ב- TZ. ההתפתחות הקרובה של TZ תספק ערך לקבוצת בעלי העניין ההולכת וגדלה שלנו, כולל יצירת הזדמנויות עבודה אטרקטיביות ושגשוג כלכלי במדינת פארה".

פול ברינק, נשיא ומנכ"ל פרנקו-נבאדה, אמר: "אנו שמחים לתמוך ב-GMIN עם חבילת מימון הבנייה הזו. Tocantinzinho הוא פרויקט אטרקטיבי במחוז פורה וממוקם בתחום שיפוט טוב. לצוות GMIN יש רקורד כאחד מצוותי בניית המכרות המוכשרים ביותר בתעשייה. השקעות החוב וההון הנלוות להשקעה התזרימית שלנו משקפות את האמון שלנו ביכולות של צוות GMIN ובפוטנציאל של הפרויקט".

קארים נאסר, שותף מנהל ב- La Mancha Capital Advisory LLP, ציין: "לקבוצת לה מנצ'ה יש רקורד ארוך של השקעות מוצלחות בתעשיית הכרייה, ואנחנו מחפשים לבנות עוד יותר על הרקורד הזה עם ההשקעה של לה מנצ'ה ב-GMIN. אנו מתרשמים מסט הכישורים הייחודי של צוות ההנהלה, וגם מהאיכות והפוטנציאל של TZ. אנו מצפים להיות חלק מהמסע של GMIN לקראת הפיכתה ליצרנית ביניים באמצעות פיתוח TZ, וככל שהתאגיד מעריך הזדמנויות צמיחה עתידיות מעבר לפרויקט ראשוני זה".

סקירה כללית של מימון פרויקטים

כמפורט במחקר ההיתכנות שפורסם ברבעון הראשון של 2022, עלות ההון הראשונית של הפרויקט מוערכת ב-427 מיליון דולר, הכוללים 38 מיליון דולר לשעת חירום (10% לפני מסים). לאחר התחשבות ב-49 מיליון דולר של מסים לתשלום, סך המימון הנדרש הוא 476 מיליון דולר. GMIN זכאית ל-18 מיליון דולר של מסים וזיכויי מס הניתנים להשבה, שלא נוכו בחישוב ההון הנדרש לפיתוח, שכן הדבר יתקבל רק לאחר תחילת הייצור.

נכון ל-30 ביוני 2022, GMIN צברה הוצאות הון של 21 מיליון דולר, וכתוצאה מכך נותרו עלויות הון משוערות של 455 מיליון דולר, או 417 מיליון דולר, לא כולל 38 מיליון דולר לשעת חירום. הרכש עד כה בהיקף של 71 מיליון דולר צמוד לתקציב והתמקד בעיקר בציוד מרכזי למפעל התהליך ולציוד הכרייה. GMIN מתקדמת היטב באסטרטגיית הרכש שלה המתמקדת במיקסום מקורות ברזילאיים בעת מיקור ציוד ואספקה.

חבילת המימון הכוללת בסך 481 מיליון דולר, יחד עם 54 מיליון דולר של מזומנים בהישג יד נכון ל-30 ביוני 2022, מסתכמת ב-535 מיליון דולר של הון זמין, ומספקת ל-GMIN מקורות הון מחויבים העולים על יתרת ההון המוערכת הנותרת. ההערכה היא כי 32 מיליון דולר ממימון הציוד המסופק על ידי Cat Financialינוצלו במהלך תקופת הבנייה, עם 8 מיליון דולר לשארית עתודה.

לאחר התחשבות בעלויות החברה, ההון החוזר ושירות החוב, GMIN מעריכה מזומנים ותקציבי מגירה בהיקף של 81 מיליון דולר (18%), כמפורט להלן.

איור 1 – סיכום מקורות ושימושים בכספים

Cash and Contingency $81mm

סיכום חבילת המימון

בקשר עם חבילת המימון, GMIN ופרנקו-נבאדה ביצעו תיעוד סופי ביחס ל: (i) הסכם רכישה ומכירה סופי שבמסגרתו תאגיד פרנקו-נבאדה (ברבדוס) ישלם ל-GMIN פיקדון של 250 מיליון דולר לרכישת אחוז מייצור הזהב המשתלם מ-TZ, (ii) ההפרשה על ידי פרנקו-נבאדה, באמצעות אחת מחברות הבת שבבעלותה המלאה, של הלוואה מובטחת מועדפת בסכום הקרן של 75 מיליון דולר, ו-(3) רכישה על ידי פרנקו-נבאדה, על בסיס הנפקה פרטית, של כ-44.7 מיליון מניות משותפות של GMIN במחיר מנוי של 0.80 דולר קנדי למניה, בתמורה כוללת של 27.5 מיליון דולר (35.8 מיליון דולר קנדי).

במקביל, GMIN, La Mancha ו- Eldorado Gold פרסמו מסמכים סופיים ביחס לרכישה על ידי לה מנצ'ה ואלדורדו גולד, על בסיס הנפקה פרטית, של 111.9 מיליון ו-32.5 מיליון דולר, בהתאמה, מניות משותפות של GMIN במחיר מנוי של 0.80 דולר קנדי למניה, בתמורה ברוטו של 68.8 מיליון דולר ו-20.0 מיליון דולר (89.5 דולר קנדי ו-26.0 מיליון דולר קנדי), בהתאמה.

הנפקה פרטית של אקוויטי – משקיעים אסטרטגיים

*151.3 מיליון דולר קנדי (116.4 מיליון דולר) במימון הון עצמי, במחיר של 0.80 דולר קנדי למניה, באמצעות הנפקה פרטית ללא תיווך

* La Manchaהסכימה להירשם לסכום כולל של 111,879,265 מניות רגילות של GMIN בתמורה כוללת של 89.5 מיליון דולר קנדי (68.8 מיליון דולר)

* La Manchaתירשם ל-82,875,000 מניות רגילות בסגירה כדי להחזיק ב-19.8% מהמניות המשותפות של GMIN, ותירשם ל-29,004,265 מניות משותפות נוספות שיחזיקו ב-25.0% לאחר אישור בעלי המניות של GMIN שאינם בעלי עניין.

* GMIN ו- La Mancha יחתמו על הסכם זכויות משקיעים שיעניק ל- La Mancha את הזכות למנות שני דירקטורים לדירקטוריון GMIN, כל עוד La Manchaשומרת על בעלות מינימלית של 15%

* קארים נאסר, שותף מנהל ב- La Mancha Capital Advisory LLP, יהיה מועמד במועד הסגירה של השלב הראשון, כאשר דירקטור שני יבוא אחריו במועד מאוחר יותר

*ל- La Manchaתינתנה זכויות מקובלות כנגד דילול, רישום ומידע, והיא הסכימה לתקופת קיפאון של 24 חודשים הכוללת הגבלות על שינוי אחזקות.

*פרנקו-נבאדה הסכימה להירשם ל-44,687,500 מניות משותפות של GMIN בתמורה מצרפית של 35.8 מיליון דולר קנדי (27.5 מיליון דולר).

*פרנקו-נבאדה תחזיק ב-9.9% מהמניות המשותפות של GMIN.

* GMIN ופרנקו-נבאדה חתמו על הסכם זכויות משקיעים המעניק לפרנקו-נבאדה זכות סירוב ראשונה על כל התמלוגים העתידיים ומכירת תזרים על ידי GMIN כל עוד פרנקו-נבאדה שומרת על בעלות מינימלית על 5.0% מהמניות המשותפות של GMIN.

*פרנקו-נבאדה קיבלה גם זכויות מקובלות נגד דילול והסכימה לתקופת קיפאון של 24 חודשים הכוללת הגבלות על שינוי אחזקות.

*Eldorado Gold מימשה באופן משמעותי את זכותה נגד דילול והסכימה להירשם ל-32,500,000 מניות משותפות של GMIN בתמורה כוללת ל- 26.0 מיליון דולר קנדי (20.0 מיליון דולר ארה"ב).

*אלדורדו גולד תחזיק ב-17.7% מהמניות המשותפות של GMIN .

בני משפחת ג'יניאק, יחד עם דירקטורים ונושאי משרה ב-GMIN (ביחד "Insiders") מחזיקים ב-34,722,869 מניות משותפות, שיהוו 7.8% מהמניות המשותפות של GMIN שטרם נפרעו בעסקה. כדי ליישר קו עם המשקיעים האסטרטגיים, Insiders הסכימו להגבלה של 24 חודשים על מכירות או העברות של כל ניירות הערך של GMIN.

ההנפקה הפרטית כפופה לאישורה של בורסת TSX Venture Exchange("TSXV") ותושלם בשני ערוצים, כאשר ההנפקה הראשונה תיסגר ביולי 2022. ההעברה השנייה, שתכלול הנפקה ללה מנצ'ה של כ-29.0 מיליון מניות משותפות של GMIN בתמורה של כ-23.2 מיליון דולר קנדי (17.8 מיליון דולר), ואשר תהיה כפופה לאישור רוב בעלי המניות שאינם בעלי עניין של GMIN בהתאם למדיניות של TSXV, צפויה להיסגר ברבעון השלישי-22. נכון לזמן כתיבת שורות אלה, הוכנסו הסכמי תמיכה בהצבעה המהווים יותר מ-45% מבעלי המניות שאינם בעלי עניין של GMIN עם המשקיעים האסטרטגיים וה- Insiders .

זרם הזהב – פרנקו-נבאדה

*פיקדון: 250.0 מיליון דולר.

*מסירות: 12.5% מתפוקת הזהב מ-TZ, ירידה ל-7.5% לאחר מסירה של 300,000 אונקיות.

*תשלומים שוטפים: 20% ממחיר זהב הספוט בעת המסירה.

*יוזמות ESG: עד 250,000 דולר לשנה למשך ארבע שנים להשקעה ביוזמות סביבתיות ופרויקטים חברתיים בקהילות הסובבות את TZ.

* ביטול הפיקדון כפוף לשביעות רצון מקיום תנאים מקובלים מסוימים לעסקה מסוג זה.

הלוואת ארוכת מועד – פרנקו-נבאדה

*סכום המתקן: 75.0 מיליון דולר.

*מועד פירעון: 6.0 שנים.

*תקופת זמינות: מתקן רב-משיכה זמין לאחר שהפקדת התזרים נמשכת במלואה, על פי שיקול דעתה של GMIN למשך עד 3.5 שנים.

*עמלת המתנה על סכומים לא משועבדים של 1.0% לשנה, כאשר ל-GMIN יש אפשרות לצבור ולהוון במשך התקופה הראשונה של השנתיים.

*קופון: שיעור מימון מובטח לתקופה של 3 חודשים בשיעור Overnight ועוד מרווח של 5.75% לשנה לפני השלמת הפרויקט, כאשר המרווח יורד ל-4.75% לאחר השלמתו.

*תקופת דחיית ריבית של שנתיים שבמהלכה ל-GMIN יש אפשרות לצבור ולהוון ריבית.

*הפחתה: הקרן, הריבית המצטברת והעמלות המצטברות ניתנות לפירעון החל מדצמבר 2025 כדלקמן:

*10 תשלומים רבעוניים שווים השווים ל-7.5% מהיתרה שטרם נפרעה; ו

*תשלום בסיום מועד ההלוואה השווה ל- 25.0%.

*הנחת ההנפקה המקורית: 2.0% ישים על סכומים שנמשכו.

*פרנקו-נבאדה תקבל 11.5 מיליון כתבי אופציה עם טווח של חמש שנים ומחיר מימוש של 1.90 דולר קנדי למניה.

*מחיר המימוש שווה למחיר המימוש של 37.5 מיליון כתבי האופציה הקיימים שהונפקו במסגרת המימון של GMIN בספטמבר 2021, כתבי האופציה היחידים שנותרו בתוקף כיום.

*לכתבי אופציה יהיה מנגנון מימוש ללא מזומנים שיאפשר לפרנקו-נבאדה להימנע מהעלאת אחזקותיה מעבר ל- 9.9% מהמניות המשותפות של GMIN שטרם נפרעו בעת המימוש.

מימון ציוד

*עד 40 מיליון דולר במימון ציוד לפי מפרט שאושר על ידי אשראי עם Cat Financial, לאספקת צי הכרייה הראשוני והנלווה של קטרפילר ומכונות בנייה.

*עד להשלמת התיעוד הסופי, מימון החכירה של Cat Financialיהיה זמין לתאגיד עם החלטת בנייה סופית של דירקטוריון GMIN ותנאים מקובלים אחרים.

עדכון פיתוח Tocantinzinho

מאז עדכון הפרויקט האחרון שפורסם ב-26 במאי 2022, GMIN קידמה את ההיבטים הבאים של הפרויקט:

רכש

*הרכש עד כה מסתכם ב-71 מיליון דולר, צמוד לתקציב, והתמקד בעיקר בציוד מרכזי למפעל התהליך ולציוד הכרייה.

* ציוד שנרכש מכיל ערך מוסף ברזילאי משמעותי.

*הזמנות רכש לציוד עם זמני אספקה ארוכים בוצעו כדי להשיג את לוח הזמנים של הבנייה על מנת להשיג ייצור במחצית השנייה של 2024.

*משלוחי הציוד יתעכבו עם הזמן עם המכונות הראשונות שיישלחו לאתר בספטמבר 2022.

*ציוד הכרייה הראשוני ממומן כיום באמצעות מזומנים בהישג יד, אך ימוחזר באמצעות חבילת מימון הציוד הנ"ל בסך 40 מיליון דולר.

ספק כוח

*הנדסה מפורטת של קו ההולכה ותחנת המשנה נובו פרוגרסו הושלמה.

בנייה – פעילויות עבודות מוקדמות

*קיבולת מחנות האקספלורציה הוגדלה ל-350 מיטות עם תוספת של 10 מעונות.

*באר מים חדשה, חדר אוכל וציוד מטבח בפעולה.

* מתקן אחסון חומרי נפץ זמני מתקדם, עם רמפות במקום וגידור שיושלם.

*הבסיס הלוגיסטי במוראס אלמיידה מתקרב לסיום.

*לאחר המסירה, המתקן ינוהל על ידי משלח המטען הלוגיסטי, אשר יאפשר איחוד של סחורות למסירה לאתר.

*שדרוגי כבישי הגישה נמשכו עם הגעת העונה היבשה.

איור 2 – הרחבת מחנה החקר

איור 3 – בסיס משלחים במוראיס אלמיידה

איור 4 – שדרוג כביש גישה

Tocantinzinho הטבות לקהילה המקומית

תעסוקה מקומית

*הפרויקט צפוי ליצור עד 1,200 משרות בשלב הבנייה ומעל 600 משרות קבועות בשלב התפעול.

*מינימום של 30% מהעובדים אמורים להתקבל לעבודה מהקהילות המקומיות של איטאיטובה, מוראיס אלמיידה, ז'ארדים דה אורו וממואל.

*בנוסף להכשרה בשלב הבנייה, GMIN מתכננת להשקיע מעל 85,000 שעות בהכשרה פנימית כדי לפתח את הכישורים של כוח העבודה המקומי.

תוכניות קהילתיות

* GMINסיפקה גישה לאינטרנט ותשתית IT לאסקולה מוניסיפל דה אנסינו פונדמנטל סזאר אלמיידה, בית הספר היסודי וחטיבת הביניים המקומי של מוראס אלמיידה.

*בבית הספר לומדים 1,700 תלמידים ו-80 אנשי צוות.

* GMIN תתמוך בבקשות קהילתיות מקומיות הקשורות ליוזמות חינוך, בריאות ותרבות באמצעות מתן מימון ומומחיות.

*פרנקו-נבאדה מספקת עד 250,000 דולר בשנה, למשך ארבע שנים, להשקעה ביוזמות סביבתיות ופרויקטים חברתיים בקהילות המקיפות את TZ.

איור 5 – מר סוורינו, מנהל החינוך של איטאיטובה, עם לואי-פייר ז'יניאק

יתרונות מקומיים ארוכי טווח אחרים

*יצירת תשתית משותפת ארוכת טווח, כגון קו תמסורת באורך 190 ק"מ.

*בנוסף להנעת הפרויקט באמצעות 80% אנרגיה מתחדשת, קו ההולכה יהפוך לחלק מתשתית השירות הממלכתית, ויספק חשמל אמין לאזור.

*סלילת כביש עוקף בג'ארדים דו אורו כדי לשפר את הבטיחות על ידי הסטת תנועה כבדה מפעילות תעשייתית נוכחית של חברות אחרות (ופעילות עתידית של GMIN) הרחק מהכפר.

* GMIN תיתן עדיפות לרכש מקומי כדי לאפשר בניית יכולות ופיתוח עסקי.

יועצים:

BMO שוקי הון משמשים כיועצים פיננסים בלעדים ל-GMIN בקשר עם ההשקעה האסטרטגית של לה מנצ'ה. סטיקמן אליוט LLP, בלייק, קאסלס וגריידון LLP, גרבלר אדווגאדוס ומאטוס פיליו אדווגאדוס שימשו כיועצים המשפטיים של GMIN.

לוח זמנים והשלבים הבאים

עם הבטחת חבילת המימון, יתמקד התאגיד בפעילויות הבאות:

*החלטת בנייה חיובית;

*השלמת ותוצאות תוכנית אקספלורציה וקידוח באורך 10,000 מטר ברבעון השלישי של 2022;

*השלמת הנדסה מפורטת באמצעות H1-23; ו

*צפי לייצור זהב ראשון ב- H2-24 עם השנה הראשונה של ייצור מלא בשנת 2025.

בדיקת היתכנות מצגת VRIFY תלת ממדית

כדי לצפות במצגת VRIFY תלת-ממדית של המחקר, לחצו על הקישור הבא: מצגת VRIFY תלת-ממדית של בדיקת היתכנות, או בקרו באתר האינטרנט של התאגיד בכתובת www.gminingventures.com.

Tocantinzinho חבילת מימון פרטי שיחת ועידה

GMIN תקיים שיחת ועידה כדי לדון בחבילת המימון.

תאריך: יום שני, יולי 18, 2022 .

שעה: 10:30 בבוקר שעון החוף המזרחי.

המשתתפים יכולים להצטרף לשיחה באופן הבא:

חיוג חינם בצפון אמריקה: +1-888-506-0062

בינלאומי: 973.528.0011

קוד גישה: 564993

כתובת URL של שידור האינטרנט: https://www.webcaster4.com/Webcast/Page/2892/46159

עבור אלה שאינם יכולים להשתתף, שיחת ארכיון של שיחת הוועידה יהיה זמין להפעלה עד יום שלישי, 18 ביולי 2023 באותה כתובת URL של שידור אינטרנט לעיל. כמו כן, שידור חוזר של השיחה יהיה זמין החל מהשעה 13:30 לפי שעון החוף המזרחי ביום שני, 18 ביולי 2022 עד יום שני, 1 באוגוסט 2022. כדי לגשת לשידור החוזר, אנא התקשרו 1.877.481.4010 (ארה"ב וקנדה) או 1.919.882.2331 (בינלאומי) והזינו קוד אישור 46159 #.

מידע נוסף

למידע נוסף על GMIN, אנא בקרו באתר בכתובת www.gminingventures.com או צרו קשר עם:

Jessie Liu-Ernsting

Director, Investor Relations and Communications

647.728.4176

[email protected]

אודות G Mining Ventures Corp

G Mining Ventures Corp. (TSXV: GMIN) (OTCQX: GMINF) היא חברת חיפושי מינרלים העוסקת ברכישה, חיפוש ופיתוח של פרויקטים של מתכות יקרות, כדי לנצל את עליית הערך מפיתוח מכרות מוצלח. GMIN ממוצבת היטב לצמוח ליצרנית המתכות היקרות הבאה בגודל בינוני על ידי מינוף גישה חזקה להון ומומחיות מוכחת בפיתוח. GMIN מעוגנת כיום על ידי ספינת הדגל שלה Tocantinzinho Projectבמדינת פארה הידידותית והפוטנציאלית לכרייה, בברזיל.

אודות Franco-Nevada

פרנקו-נבאדה היא חברת התמלוגים והסטרימינג המובילה המתמקדת בזהב עם הפורטפוליו הגדול והמגוון ביותר של נכסים מניבים תזרימיים. המודל העסקי שלה מספק למשקיעים אופציות למחיר הזהב ולחיפושים תוך הגבלת החשיפה לאינפלציית עלויות. פרנקו-נבאדה נקייה מחובות ומשתמשת בתזרים המזומנים החופשי שלה כדי להרחיב את תיק ההשקעות שלה ולשלם דיבידנדים. היא נסחרת תחת הסימול FNV בבורסות טורונטו וניו יורק. פרנקו-נבאדה היא ההשקעה בזהב.

אודות La Mancha and La Mancha Fund SCSp

La Mancha היא חברת בת בבעלות מלאה של La Mancha Fund SCSp("הקרן"), קרן השקעות שבסיסה בלוקסמבורג המייעצת על ידי La Mancha Capital Advisory LLPהמתמקדת בהשקעות בתחום המתכות היקרות ומעבר האנרגיה. המשרד הראשי של La Mancha ממוקם בכתובת 31-33 Avenue Pasteur L-2311 Luxembourg. La Mancha תגיש דו"ח אזהרה מוקדם בהתאם לחוקי ניירות הערך הקנדיים החלים, אשר יהיה זמין תחת הפרופיל של GMIN באתר SEDAR בכתובת www.sedar.com, וניתן להשיגו גם על ידי יצירת קשר עם כרים-מישל נאסר כפי שיפורט להלן.

אודות La Mancha Capital Advisory LLP

La Mancha Capital Advisory LLP מייעצת לקרן בנוגע להשקעות אסטרטגיות שבוצעו בחברות חיפושים, תמלוגים וכרייה ציבוריות ופרטיות עם תחזית גלובלית. La Mancha Capital Advisory LLPהם יועצי השקעות לטווח ארוך, עם מנדט לתמוך בחברות כרייה כדי להשיג צמיחה מתמשכת על ידי מתן הון לטווח ארוך, כמו גם מומחיות תפעולית וברמת הדירקטוריון, כדי לקדם את ביצועי חברות הפורטפוליו וההתרחבות שלהן.

La Mancha Capital Advisory LLP הם נציגים ממונים של G10 Capital Limited, המורשה ומוסדר על ידי רשות ההתנהלות הפיננסית (FRN 648953).

מידע נוסף

למידע נוסף על La Mancha Capital Advisory LLP, אנא בקרו באתר האינטרנט בכתובת www.lamanchacapitaladvisory.com או צרו קשר עם:

Karim-Michel Nasr

Managing Partner and Co-CIO

+44.203.960.2020

[email protected]

אודות La Mancha’s Subscription

ב-18 ביולי 2022, La Mancha חתמה על הסכם מנוי ("הסכם המינוי") עם GMIN לפיו La Manchaהסכימה להירשם כמחויבת לרכישת 111,879,265 מניות משותפות בהון של GMIN ("מניות משותפות") בדרך של הנפקה פרטית במחיר של 0.80 דולר קנדי למניה משותפת בתמורה כספית כוללת של 89,503,412 דולר קנדי ("המנוי").

בכפוף לשביעות רצון או לוויתור על כל תנאי הסגירה, המנוי ייסגר בשתי דרגות: (i) ב-29 ביולי 2022 או לפני כן, La Manchaתירשם ל-82,875,000 מניות משותפות במחיר רכישה של C$0.80 למניה משותפת בתמורה במזומן מצרפי של C$66,300,000 ("המנוי הראשוני"); ו-(ii) עד לא יאוחר מיום 30 בנובמבר 2022, La Manchaתירשם ל-29,004,265 מניות משותפות במחיר רכישה של C$0.80 למניה משותפת בתמורה כספית מצטברת של C$23,203,412 ("המנוי הבא").

La Manchaאינה מחזיקה כיום, או בעלת שליטה, או עניין, במניות משותפות כלשהן. לאחר השלמת המינוי הראשוני, La Manchaתחזיק ותהיה בעלת שליטה ועניין בסך מצטבר של 82,875,000 מניות משותפות, המהוות כ-19.8% מהמניות המשותפות המונפקות והרשומות של GMIN שהונפקו אז. לאחר השלמת המינוי הבא, La Manchaתחזיק ותהיה בעלת שליטה ועניין בסך מצטבר של 111,879,265 מניות משותפות, המהוות כ-25% מהמניות המשותפות שהונפקו או שטרם הונפקו.

בסיום המינוי הראשוני, La Manchaו-GMIN יחתמו על הסכם זכויות משקיעים, שבמסגרתו תינתן ל- La Mancha מועמדות לדירקטורים מסוימים, נגד דילול וזכויות רישום. המניות המשותפות שיירכשו על ידי La Manchaעם השלמת המנוי יירכשו למטרות השקעה. בעתיד, La Manchaעשויה, מעת לעת, להגדיל או להקטין את השקעתה ב-GMIN באמצעות עסקאות בשוק, הסדרים פרטיים, הנפקות אוצר או אחרות.

אודות Eldorado Gold

אלדורדו היא יצרנית זהב ומתכות יסוד עם פעולות כרייה, פיתוח וחיפוש בטורקיה, קנדה, יוון ורומניה. לחברה כוח עבודה מיומן ומסור ביותר, פעולות בטוחות ואחראיות, פורטפוליו של נכסים איכותיים ושותפויות ארוכות טווח עם קהילות מקומיות. המניות הנפוצות של אלדורדו נסחרות בבורסת טורונטו (TSX: ELD) ובבורסה לניירות ערך של ניו יורק (סימול: EGO).

Eldorado Gold אלדורדו גולד מחזיקה כיום ב-46,926,372 מניות משותפות של GMIN, המהוות כ-18.2% מהמניות המשותפות של GMIN. לאחר, ובכפוף להשלמת הרכישה של 32,500,000 מניות משותפות של GMIN על ידי Eldorado Gold שתוארה לעיל, Eldorado Goldתחזיק ב-79,426,372 מניות משותפות של GMIN המהוות 19.0% מהמניות המשותפות של GMIN עם סגירת השלב הראשון, ו-17.7% עם סגירת ההעברה השנייה.

Eldorado Gold מייעצים כי ניירות הערך יירכשו למטרות השקעה.Eldorado Goldעשויה, בהתאם לשוק ולתנאים אחרים, להגדיל או להקטין את הבעלות המיטיבה שלה על ניירות הערך של GMIN, בין אם בשוק הפתוח, על ידי הסכמים במשא ומתן פרטי או בכל דרך אחרת, בכפוף למספר גורמים, כולל תנאי שוק כלליים והזדמנויות השקעה ועסקים זמינים אחרים.

גילוי זה ניתן בהתאם להודעה הרב-צדדית 62-104, המחייב גם הגשת דו"ח אזהרה מוקדמת המכיל מידע נוסף ביחס לעניינים הנ"ל. עותק של דו"ח האזהרה המוקדם יהיה זמין ב- SEDAR תחת פרופיל המנפיק של GMIN בכתובת www.sedar.com וניתן להשיגו על פי בקשה מ- Eldorado Gold על ידי יצירת קשר עם Eldorado Gold בפרטי הקשר שלהלן.

למידע נוסף וליצירת קשר

Eldorado Gold Corporation

1188 - 550 Burrard Street Bentall 5

Vancouver, British Columbia

V6C 2B5

Tel: 604.601.6656

Lisa Wilkinson

Vice President, Investor Relations

604.757 2237 or 1.888.353.8166

[email protected]

בורסת TSX Venture Exchange או ספק שירותי הרגולציה שלה (כפי שמונח זה מוגדר במדיניות של TSX Venture Exchange) אינם מקבלים אחריות על הלימות או דיוק של הודעה לעיתונות זו.

.

*** הידיעה מופצת בעולם על ידי חברת התקשורת הבינלאומית ACCESSWIRE


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 חיים נוי

חיים נוי, עיתונאי, עורך ראשי של סוכנות החדשות הבינ"ל IPA, לשעבר עורך ראשי של סוכנות הידיעות עתים, חבר תא מבקרי התיאטרון באגודת העיתונאים



 


מאמרים נוספים מאת חיים נוי
 
תרו תפרסם את תוצאות השנה המלאה ב-20 במאי 2024
‎ Taro Pharmaceutical Industries Ltd. תרו תעשיות פרמצבטיות (NYSE:TARO) הודיעה היום שהיא מתכננת לפרסם את התוצאות הפיננסיות השנתיות שלה לשנה שהסתיימה ב-31 במרץ 2024, בתום סגירת השוק ביום שני, 20 במאי 2024.

אנדרסן גלובל משיקה פירמת חברים בבלגיה
אנדרסן גלובל Andersen Global משיקה את Andersen בבלגיה עם הפיכתה של Seeds of Law, חברה שמשתפת איתה פעולה משנת 2022, לחברה הראשונה במדינה שמאמצת את מותג Andersen.

ACT Abu Dhabi פתוח כעת לעסקים
Arabian Chemical Terminals LLC באבו דאבי (ACTAD) גאה להכריז על תחילת הפעילות בטרמינל אחסון מיכלי הכימיקליים החדש בנמל ח'ליפה, אבו דאבי, איחוד האמירויות הערביות. הטרמינל הוא חוות מיכלי כימיקלים מסחרית ראשונה מסוגה באמירויות.

Workvivo של Zoom נבחרה לשותפת ההגירה הנבחרת עבור Workplace from Meta
Workvivo של Zoom נבחרה לשותפת ההגירה המועדפת היחידה של Meta עבור לקוחותיה לאורך תהליך הפסקת השירות Workplace from Meta.

MidOcean Energy של EIG ממנה את ארמנד לומנס למנהל כספים ראשי
MidOcean Energy ("MidOcean"), חברה שממוקדת בגז טבעי נוזלי (LNG), שהוקמה ומנוהלת על ידי EIG, משקיעה מוסדית מובילה במגזרי האנרגיה והתשתיות העולמיים, הודיעה היום על מינוי של ארמנד לומנס למנהל כספים ראשי (CFO).

שפתונים ורודים ואגודלים ירוקים: .Mary Kay Inc חוגגת 60 שנה של יופי בר-קיימא באירוע מיוחד של נטיעת עץ בלואיסוויל
מרי קיי .Mary Kay Inc, חברה מובילה בתחום הקיימות הגלובלית, מחזקת את השורשים שלה בלואיסוויל. ב-10 במאי הצטרפה החברה ל-Arbor Day Foundation ול-Keep Lewisville Beautiful כמארחת של אירוע נטיעה ב-Railroad Park לציון יום "אימא טבע" ויום האם.

Irdeto מציגה את Irdeto Experience ב-CABSAT 2024
חבילת פתרונות זו, המתרחבת מעבר לאבטחה, מציעה יכולות צבירה על, תכונות מונטיזציה, חוויית משתמש עשירה ונתונים וניתוחים הניתנים לפעולה

Patron Capital מגייסת יותר מ-920 מיליון דולר בסבב הגיוס Fund VII, בעת שמשקיעים מן המזה"ת מגלים עניין בנדל"ן אירופי
Patron Capital, חברת השקעות מוסדיות הכלל-אירופית, שממוקדת בהשקעות שמגובות על ידי נכסים, השלימה את גיוס הקרן השביעית שלה, שבמהלכו גויסו יותר מ-920 מיליון דולר, כולל יותר מ-215 מיליון דולר שמיועדים להשקעה משותפת של Patron על פי שיקול דעתה בהזדמנויות גדולות.

XTCC משיקה אקו סיסטם השקעות ראשון עבור אשראי פחמני בשלמות גבוהה שתואמים את חוקי השריעה
XTCC, מערכת ההשקעות האקולוגית המתמחה באשראי פחמני בעל שלמות גבוהה, השיקה סיווג נכסים רב-מטבעי ראשון עבור אשראי פחמני בשלמות גבוהה שתואם לחוקי השריעה. עם מקורות בלעדיים בפרויקטים מאושרים (כולל אנרגיה מתחדשת, פתרונות שמבוססים על טבעיות ופחמן כחול), XTCC מעניקה למשקיעים המחפשים השקעות שתואמות לחוקי השריעה את היכולת להשתתף בשוק האשראי הפחמני הצומח במהירות.

P&G פרוקטר אנד גמבל חושפת תכניות לקידום נרחב של מותגים מובילים באולימפיאדת הנכים שתיערך בפריז ב-2024
*למעלה מ-30 מותגי P&G יושקו בקמפיינים שיקבלו השראה מאולימפיאדת הנכים כולל Pampers®, ‏Ariel®, ‏Fairy®, ‏Venus®, ‏Gillette®, ‏Always®, ‏Head & Shoulders®, ‏Oral-B® ו-ZzzQuil®
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI