דף הבית הודעות לעיתונות עסקים, מימון וכספים מובילים בתעשיית EB-5 ושירותי האזרחות וההגירה של ארצות הברית הסכימו להסדר משותף בשתי תביעות משפטיות
מובילים בתעשיית EB-5 ושירותי האזרחות וההגירה של ארצות הברית הסכימו להסדר משותף בשתי תביעות משפטיות
חיים נוי 26/08/22 |  צפיות: 521

מובילים בתעשיית EB-5 ושירותי האזרחות וההגירה של ארצות הברית הסכימו להסדר משותף בשתי תביעות משפטיות

בעלי עניין ב-EB-5 מבטיחים שכל המרכזים האזוריים שכבר אושרו בעבר ישמרו על ההרשאה מכאן והלאה

וושינגטון, 25 באוגוסט 2022, (GLOBE NEWSWIRE) :

מספר בעלי עניין בתעשיית EB-5 חתמו על הסכם פשרה עם שירותי האזרחות וההגירה של ארצות הברית (USCIS) המגן על משקיעי EB-5 ומאשר מחדש מרכזים אזוריים שאושרו בעבר, מה שמסמן למעשה שתוכנית EB-5 חזרה לתמונה במלואה.

ההסדר משפיע על שני מקרים: Behring Regional Center LLC, et al. v. Mayorkas, et al., No. 3:22-cv-2487-VC (N.D. Cal.) and EB5 Capital, et al. v. DHS, et al., No. 3:22-cv-3948-VC (N.D. Cal.). התובעים כוללים מפעילי מרכז אזורי EB-5: EB5 Capital, CanAm Enterprises, Civitas Capital Group, Golden Gate Global, המרכז האזורי פיין סטייט, וחבר EB-5IC - המרכז האזורי בהרינג, וארגון התעשייה Invest in the USA("IIUSA").

*התנאים המרכזיים של ההסדר – שאותם ניתן לקרוא בשלמותם כאן – הם כדלקמן:

*מרכזים אזוריים שכבר אושרו בעבר ישמרו על ההרשאה שלהם.

*מרכזים אזוריים שאושרו בעבר חייבים להגיש טופס I-956 (טופס I-956 שהוגש בעבר יעמוד בדרישה זו) עד 29 בדצמבר 2022, יחד עם עמלת הגשה, כדי לשמור על הרשאה.

*מרכזים אזוריים שאושרו בעבר אינם צריכים להמתין לאישור טופס ה-I-956 שלהם ויכולים להגיש מיד טופס I-956F (דוגמאות).

*אם, לאחר הגשת טופס I-956F, מרכז אזורי לא יקבל הודעת קבלה רשמית בתוך עשרה ימים מהמסירה ל-USCIS, המשקיע יהיה רשאי להשתמש בצורות אחרות של הוכחה להגשת I-956F בעתירת I-526E שלו, כגון קבלה על העברה לתיבת דואר, המחאה שנפדתה או חיוב בכרטיס אשראי שניתן למשקיע מאת המרכז האזורי.

*כישלון של מרכז אזורי שאושר בעבר בהגשת בקשה או תיקון בטופס I-956 לא יהווה, כשלעצמו, בסיס ל-USCIS לדחות עתירת I-526 או I-829 של משקיע.

USCIS יעדכן את האתר, הטפסים וההנחיות שלו כדי להתאים לתנאי הסכם הפשרה.

ההסדר מגיע בעקבות צעדים משפטיים שננקטו כדי להגן על תעשיית ה-EB-5 מפני החלטה מוקדמת יותר השנה של ה-USCIS. לאחר הכניסה לתוקף, במהלך מרץ, של חוק הרפורמה והיושרה של EB-5 מ-2022, הודיעה USCIS כי כל המרכזים האזוריים שאושרו בעבר (אלה שאושרו על ידי USCIS לפני חקיקת חוק היושרה) בוטלו באופן קטגורי. בית המשפט קבע כי החלטה זו של USCIS כמעט בוודאות היוותה טעות משפטית, והייתה פוגעת קשות בתעשיית ה-EB-5 תוך שהיא משאירה את המשקיעים ב-EB-5 בתהום הנשייה. אמנם כל הצדדים המעורבים הסכימו להסדר, אך אין מדובר בפשרה סופית עד לאישור בית המשפט.

"הענקת צו מניעה מקדמי ארצי על ידי השופט צ'בריה, והסכמתה של USCIS לאחר מכן להסדר פשרה סביר, מאפשרת לתוכנית המרכז האזורי EB-5 להתקדם ולתרום לכלכלת ארה"ב וליצור מקומות עבודה אמריקאים", אמר רון קלסקו מ-Klasko Immigration Law Partners.

"החלטתו היסודית והמנומקת היטב של השופט צ'בריה סיפקה את הדחיפה החיונית ל-USCIS ולתעשיית ה-EB-5 לעבוד באופן קונסטרוקטיבי בהגעה להסכם", אמר פול יוז מ- McDermott Will & Emery.

"אנו מקווים שזה מסמן את תחילתו של עידן חדש של שיתוף פעולה בין USCIS לתעשיית ה-EB-5", אמרה לורה רייף מגרינברג טראוריג. "התיישבות זו מובילה תוכנית מרכז אזורית המספקת לכל המערכת האקולוגית של EB-5 את היציבות והוודאות הדרושות כדי להבטיח תוכנית אופטימלית", אמר ג'ף קמפיון מ-EB-5IC.

לתוכנית EB-5 יש השפעה חיובית באופן גורף על כלכלת ארה"ב. בין 2008 ל-2021, תוכנית EB-5 סייעה לייצר השקעות זרות ישירות בסך 37.4 מיליארד דולר כדי ליצור ולשמר מקומות עבודה בארה"ב לאמריקאים ללא עלות למשלם המסים.

EB5 Capital מספקת למשקיעים כשירים מרחבי העולם הזדמנויות להשקיע בפרויקטים של נדל"ן מסחרי ליצירת מקומות עבודה כדי להשיג תושבות קבע בארה"ב, כמו גם השקעות הון פרטי ודרכונים משניים. לקבלת מידע נוסף, עקבו אחר EB5 Capitalבלינקדאין ובקרו בכתובת www.eb5capital.com.

ליצירת קשר ולפרטים נוספים:

Juline Kaleyias, VP Business Development

[email protected]

*** הידיעה מופצת בעולם על ידי חברת התקשורת הבינלאומית GLOBE NEWSWIRE


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 חיים נוי

חיים נוי, עיתונאי, עורך ראשי של סוכנות החדשות הבינ"ל IPA, לשעבר עורך ראשי של סוכנות הידיעות עתים, חבר תא מבקרי התיאטרון באגודת העיתונאים



 


מאמרים נוספים מאת חיים נוי
 
בומברדייה חושפת זהות מותג חדש ונועז ברחבי העולם בזמן שהחברה נוסקת לעבר עתיד שאפתני
*לוגו חדש חוגג את המעבר המוצלח של החברה לתעופה עסקית טהורה. הסמל עצמו, בומברדייה מאך, מציג צללית של מטוס השובר את מחסום הקול, בעוד משיכות הרוח מעל כנף מתייחסות למורשת החברה

קבוצת זאהיד מוכרת כ"מעסיק המוביל במזרח התיכון לשנת 2024"
ביום חמישי, 18 בינואר 2024, ג'דה, ממלכת ערב הסעודית: מכון המעסיקים המובילים (Top Employers) הכיר בקבוצת זאהיד (Zahid Group ) כמעסיק מוביל במזרח התיכון לשנת 2024, והציב את הקבוצה בין 10% המעסיקים המובילים בממלכת ערב הסעודית.

משרד עורכי דין רוזן המדורג ראשון מעודד את משקיעי Perion Network Ltd. לקבל ייעוץ
משרד עורכי דין רוזן המדורג ראשון מעודד את משקיעי Perion Network Ltd. לקבל ייעוץ לפני מועד אחרון חשוב בתביעה ייצוגית בניירות ערך – PERI

רוזן, יועץ השקעות מוביל, מעודד את משקיעי Checkpoint Therapeutics, Inc לקבל ייעוץ
רוזן, יועץ השקעות מוביל, מעודד את משקיעי Checkpoint Therapeutics, Inc לקבל ייעוץ לפני מועד חשוב בתביעה ייצוגית בניירות ערך – CKPT

רוזן, משרד עורכי דין מהשורה הראשונה, מעודד את משקיעי Ocugen, Inc לקבל ייעוץ
רוזן, משרד עורכי דין מהשורה הראשונה, מעודד את משקיעי Ocugen, Inc לקבל ייעוץ לפני תאריך יעד חשוב בתביעה ייצוגית בניירות ערך שהוגשה לראשונה על ידי המשרד – OCGN

רוזן, יועץ למשקיעים גלובלי, מעודד את משקיעי AST SpaceMobile, Inc. לקבל ייעוץ
רוזן, יועץ למשקיעים גלובלי, מעודד את משקיעי AST SpaceMobile, Inc. לקבל ייעוץ לפני תאריך יעד חשוב בתביעה ייצוגית בניירות ערך – ASTS

רוזן, משרד עורכי דין מוביל, מעודד את משקיעי HireRight Holdings Corporation לקבל ייעוץ
רוזן, משרד עורכי דין מוביל, מעודד את משקיעי HireRight Holdings Corporation לקבל ייעוץ בתביעה ייצוגית בניירות ערך – HRT

ריסקיפייד תדווח ב-15 במאי על התוצאות הכספיות לרבעון הראשון של 2024
חברת ריסקיפייד ‏Riskified Ltd ‏(NYSE: RSKD), מובילה בתחום הפתרונות למניעת הונאות מסחר אלקטרוני ובתחום פיתוח פתרונות חכמים לניהול סיכונים, הודיעה היום כי תפרסם את התוצאות הכספיות שלה לרבעון הראשון של שנת 2024 לפני פתיחת השוק ב-15 במאי 2024. בתאריך זה, חברי ההנהלה יקיימו שיחת ועידה אשר תשודר בשעה 8:30 בבוקר ET, במהלכו ידונו בעסקי החברה ובתוצאות הכספיות.

סגן נשיא ExaGrid למכירות באזור EMEA ו-APAC מונה למנהל ערוץ אזורי
אנדי וולסקי הוכר ברשימת ראשי הערוצים של CRN בריטניה לאזור EMEA ו-APAC

EIG MidOcean Energy משלימה רכישה של 20 אחוזים ממניות Peru LNG
MidOcean Energy ("MidOcean"), חברת גז טבעי נוזלי (LNG) שהוקמה ומנוהלת על ידי EIG, משקיעה מוסדית מובילה במגזרי האנרגיה והתשתיות העולמיים, הודיעה היום על השלמת ההסכם עליו הכריזה קודם לכן לרכישת 20 אחוזים ממניות SK earthon ‏("SK") ב-Peru LNG ‏("PLNG"), הבעלים והמפעילה של המתקן הראשון בדרום אמריקה לייצוא גז טבעי נוזלי.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI