דף הבית הודעות לעיתונות עסקים, מימון וכספים תוכנית ההשקעה באזרחות של סנט לוסיה מגיעה לשלושת המקומות הראשונים במדד CBI לשנת 2022
תוכנית ההשקעה באזרחות של סנט לוסיה מגיעה לשלושת המקומות הראשונים במדד CBI לשנת 2022
חיים נוי 27/08/22 |  צפיות: 421

תוכנית ההשקעה באזרחות של סנט לוסיה מגיעה לשלושת המקומות הראשונים במדד CBI לשנת 2022

קאסטריס, סנט לוסיה, 26 באוגוסט 2022, (GLOBE NEWSWIRE) :

סנט לוסיה הגיעה השנה למקום השלישי במדד CBI - שדירג 13 מדינות עם אזרחות תפעולית לפי תוכניות השקעה.

מדד CBI, הנתפס כקול נחשב בתעשייה ומקור אמין עבור אלה המעוניינים לבחון תוכניות CBI ברחבי העולם, מתפרסם מדי שנה על ידי המגזין Private Wealth Management, פרסום של הפייננשל טיימס, ובשותפות עם CS Global Partners.

סנט לוסיה דורגה השנה לצד אנטיגואה וברבודה, אוסטריה, קמבודיה, דומיניקה, מצרים, גרנדה, ירדן, מלטה, מונטנגרו, סנט קיטס ונוויס, טורקיה ונואטו.

מדד CBI דירג תחומי שיפוט אלה על פני תשעה עמודי תווך, כולל חופש תנועה, רמת חיים, הוצאה מינימלית של השקעה, חובת נסיעה או מגורים, ציר זמן לאזרחות, קלות עיבוד, בדיקת נאותות, משפחה וודאות של מוצר.

לאחר שקיבלה לאחרונה בברכה את מק קלוד עמנואל לתפקיד מנכ"ל יחידת ה- CBI שלה, סנט לוסיה הוכרה בהוצאות ההשקעה המינימליות הזולות שלה, בדרישות הנסיעה או המגורים המחייבות את הסבירות שלה ובקלות הטיפול בבקשות.

"ההכרה הזו אומרת לנו הרבה. מדד CBI הוא דו"ח מוכר בעולם שמעריך תוכניות CBI בשש השנים האחרונות ולא רק שהמשקיעים יקבלו תובנות לגבי התוכנית שלנו, אלא שהוא גם נותן לנו הזדמנות לשפר היבטים של התוכנית שלנו כדי להגדיל את הדירוגים שלנו בשנה הבאה", אמר מק קלוד עמנואל, מנכ"ל יחידת המדדים של סנט לוסיה.

משקיעים יכולים להפוך לאזרחי סנט לוסיה תוך 90 יום בלבד על ידי השקעה של מינימום של 100,000 דולר בלבד באמצעות הקרן הכלכלית הלאומית שלה, ויזמים עסוקים אינם נדרשים להישאר במדינה לפרקי זמן קבועים.

לא היו הרבה שינויים משמעותיים בהוצאות ההשקעה המינימליות מאז מדד CBI 2021, הדבר בא לידי ביטוי בכך שלא שינו את סדר הדירוגים הסופיים.

כמו כן, לא חלו שינויים ממדד CBI לשנת 2021 לדירוגים תחת עמוד הנסיעות או המגורים המנדטורי - מדינות הקריביים ממשיכות להיות מדורגות גבוה בתחום זה.

המדינה קיבלה דירוג כולל של 87%.

סנט לוסיה קיבלה דירוג 9 מתוך 10 עבור בדיקת נאותות, ציר זמן לאזרחות ומשפחה.

היבט חשוב מאוד של כל תוכנית CBI הוא היכולת שלה לבדוק מועמדים ולהבטיח שרק אנשים ישרים שיכולים להסביר כיצד הם מתפרנסים, יתקבלו לתוכניות.

"אנו נמצאים בדחף מתמשך לשפר ללא הרף את תהליכי בדיקת הנאותות של התוכנית שלנו כיוון שאנו להוטים מאוד להגן על היושרה והערך שלה", ציין מק קלוד עמנואל.

עם מתחים גיאופוליטיים מתמשכים, תשומת לב מיוחדת ניתנת כעת לתחומי שיפוט המציעים תוכניות CBI. הקהילה הבינלאומית מודאגת מכך שתוכניות אלה עלולות להציע חיזוקים לדמויות חשודות המבקשות להתחמק מהחוק.

כבוד בינלאומי הוא חיוני כדי שכל תוכנית CBI תשגשג, ושכבה של ניטור מתמשך הופכת לעמוד תווך מרכזי ביחידות CBI מכובדות כמו זו של סנט לוסיה. מדינות בקריביים קובעות שיטות עבודה מומלצות גלובליות בכל הנוגע להתקדמות בתהליכי בדיקת נאותות.

עמוד ציר הזמן לאזרחות בוחן את הזמן הממוצע שלוקח לאזרחות להיות מובטחת על ידי המבקש. אחד היתרונות המרכזיים של תוכניות CBI הוא יכולתן לספק נתיב מהיר לאזרחות שנייה; סנט לוסיה זכתה בנקודות שיא על זמני ההמתנה הקצרים שלה, שלוקחים שלושה חודשים עד שהאזרחות תוענק מיום ההודעה לסוכן המורשה כי הבקשה התקבלה לטיפול.

מדד CBI מכיר בכך שעלייתם של מערכות יחסים משפחתיות מורכבות יותר ויותר מניעה משקיעים לחפש תוכניות המאפשרות לכלול מגוון רחב יותר של בני משפחה תחת יישום ראשוני.

כשכבה נוספת של ניואנסים לשיטת הניקוד שלה, מדד CBI השנה גם מבחין בין בני משפחה המורשים להגיש בקשה ולקבל אזרחות במקביל למבקש העיקרי, לבין אלה שיכולים להגיש מועמדות בשלב מאוחר יותר ובגלל שהמועמד העיקרי כבר קיבל אזרחות.

נשקלו מספר קטגוריות של בני משפחה, כאשר נקודות הוענקו לילדים בוגרים, הורים, סבים וסבתות ואפילו אחים ואחיות. כמו כן ניתנה הצטיינות נוספת לתוכניות עם הוראות לבני משפחה של בן זוגו של המבקש העיקרי. בנוסף, מידת הגמישות בכל אחת מהקטגוריות הללו יכולה להיות שונה באופן קיצוני מתוכנית לתוכנית.

סנט לוסיה קלעה 8 מתוך 10 במדד הוודאות של המוצר. מדד תווך זה מקיף מגוון גורמים המודדים את הוודאות של התוכנית בחמישה ממדים שונים: אריכות ימים, פופולריות ומוניטין, יציבות, מוניטין ויכולת הסתגלות.

אריכות ימים מודדת את גילה של תוכנית נתונה בעוד שפופולריות ומוניטין מעריכים את מספר היישומים וההתאזרחויות תחת כל תוכנית בשנה, כמו גם את החשיבות של תוכנית בתעשייה.

המוניטין של תוכנית נקבע על ידי כמות העיתונות השלילית או מספר השערוריות שאליהן היא נקשרה, נתון שהשפיע על התפיסות הרחבות יותר של המשקיעים לגבי המדינות שבהן הם משקיעים. עם זאת, לא פחות חשובות הן הראיות לכך שכספי התוכנית מנוצלים לטובת החברה. נקודות הוענקו על שימוש שקוף של תחום שיפוט בכספי CBI, למשל לפיתוח שירותי בריאות מקומיים, חינוך, תיירות ותשתיות אחרות. אחת הדרכים העיקריות שבהן משקיעים יכולים להפוך לאזרחי סנט לוסיה היא באמצעות הקרן הכלכלית שלה, שלדברי מק קלוד עמנואל "תועיל לכל תושבי סנט לוסיה על ידי השקעה בהתערבויות חברתיות וסיוע למדינה להיות בטוחה במזון, שכן הסיוע יינתן לחקלאים המקומיים".

לבסוף, יכולת ההסתגלות משקפת את יכולתה של תוכנית להגיב במהירות לצרכים של המועמדים ושל התעשייה, ולעתים אף לחזות אותם.

סנט לוסיה ממשיכה להציע תוכנית פופולרית עם נפחי יישומים גבוהים באופן עקבי, יציבות ללא מכסות על מספר הבקשות או השיחות הספציפיות לסיום התוכנית, ויכולת הסתגלות הן ביחס לשינויים כדי לשמור על תפקוד התוכנית במהלך קוביד-19 והן ביחס לתגובתה המהירה לפלישה הרוסית.

סנט לוסיה, יחד עם אנטיגואה וברבודה, דומיניקה, גרנדה וסנט קיטס ונוויס קלעו 7 מתוך 10 במדד חופש התנועה. לסנט לוסיה יש גישה ל-15 מתוך 20 המרכזים העסקיים המרכזיים שהוערכו במדד CBI לשנת 2022.

לבסוף, סנט לוסיה קיבלה דירוג של 6 מתוך 10 בזכות החופש ההגון שלה, צמיחת התמ"ג ודירוגי ה-GNI.

הורידו את מדד ה- CBI המלא כאן, כדי לקבל תובנות נוספות על תעשיית ה- CBI והערכה מלאה של תוכניות ה- CBI של 12 תחומי השיפוט האחרים בדירוג.

לפרטים נוספים ולמידע נוסף:

PR St lucia

Saint Lucia

+1 758 458 6050

[email protected]

*** הידיעה מופצת בעולם על ידי חברת התקשורת הבינלאומית GLOBE NEWSWIRE


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 חיים נוי

חיים נוי, עיתונאי, עורך ראשי של סוכנות החדשות הבינ"ל IPA, לשעבר עורך ראשי של סוכנות הידיעות עתים, חבר תא מבקרי התיאטרון באגודת העיתונאים



 


מאמרים נוספים מאת חיים נוי
 
Anaqua הופכת הגשת פטנטים במדינות אחרות ליתרון אסטרטגי עבור אנשי מקצוע בתחום הקניין הרוחני
Anaqua, הספקית המובילה של טכנולוגיות לניהול חדשנות וקניין רוחני (IP) עבור תאגידים, משרדי עורכי דין וממשלות, מכריזה על תוספת לפתרון Foreign Filing שלה, ומשפרת את היכולות של פלטפורמת ניהול הקניין הרוחני שלה, AQX®. Anaqua שינתה את הפרדיגמה להגשת בקשת קניין רוחני במדינות אחרות עבור אנשי מקצוע בתחום, והפכה מערך מכביד של משימות אדמיניסטרטיביות ידניות לפתרון אסטרטגי ואוטומטי שמספק בידול, ומניע קבלת החלטות מהירה כדי לעזור להגן על קניין רוחני באופן גלובלי.

EBC Financial Group משתפת פעולה עםUnited to Beat Malaria - קמפיין של קרן האו"ם, כדי להגן על ילדים פגיעים ומשפחותיהם מפני מלריה
EBC Financial Group מגבירה את מאמצי מיגור המלריה, תומכת בהתערבויות בריאות קריטיות ובהעצמה קהילתית

אחסון הגיבוי השכבתי של ExaGrid נבחר ל"פתרון גיבוי הנתונים של השנה" בתוכנית Data Breakthrough Awards השנתית החמישית
תוכנית פרסים בינלאומית יוקרתית מכריזה על מוצרים וחברות מצטיינים בטכנולוגיית הנתונים

Duck Creek מארחת את הוועידה השנתית, One Duck Creek Summit, כדי לבנות קשרים, שייכות וקהילה
Duck Creek Technologies (דאק קריק טכנולוגיות), ספקית הפתרונות החכמים המגדירה את עתיד ביטוחי הרכוש והנפגעים (P&C) ותעשיית הביטוח הכללי, מארחת היום את One Duck Creek Summit בקולומביה, דרום קרוליינה, ומפגישה עובדים מכל רחבי הגלובוס.

Games Global מכריזה על הגשת הצהרת רישום להנפקה ראשונית מוצעת לציבור
Global Games Ltd מפתחת, מפיצה ומשווקת מובילה של תוכן משחקי חדשני בסגנון קזינו מקוון ופתרונות משולבים עסק לעסק למפעילי iGaming ברחבי העולם על בסיס גודל רשת האולפנים שלה, הודיעה היום כי היא הגישה בפומבי הצהרת רישום על טופס F-1 לרשות ניירות ערך של ארה"ב ("SEC") בנוגע להנפקה ראשונית המוצעת לציבור של מניותיה הרגילות.

חשיפת הנושא של כנס יוזמת ההשקעות העתידיות השמינית: "אופקים אינסופיים: משקיעים היום, מעצבים את המחר"
The Future Investment Initiative - מכון יוזמת ההשקעות העתידיות (FII) נרגש להכריז על הנושא למהדורה השמינית הקרובה של כנס FII, המתוכנן להתקיים בתאריכים 29-31 באוקטובר 2024, במרכז הכנסים הבינלאומי היוקרתי על שם המלך עבד אל-עזיז (KAICC) בריאד, ערב הסעודית.

ערב הסעודית מבליטה יוזמות של השקעות בתיירות בפורום הבינלאומי להשקעות בתחום אירוח
משרד התיירות הסעודי ממלא כעת תפקיד משמעותי בפורום הבינלאומי להשקעות של בתי מלון (IHIF), ומציג הזדמנות ייחודית למשקיעים עולמיים לקחת חלק ולהיכנס לתוך נוף התיירות המשגשג של הממלכה.

פרסי Stevie® מכריזים על הזוכים בפרסי Stevie® השנתיים ה-18 עבור מכירות ושירות לקוחות
הזוכים בפרסי Stevie® (The Stevie® Awards ) עבור מכירות ושירות לקוחות השנתיים ה-18, המוכרים כפרסי שירות הלקוחות ופרסי המכירות המובילים בעולם, נחשפו בשישי 12.4 בטקס חגיגי בלאס וגאס, נבאדה, ארה"ב, בהשתתפות יותר מ-400 מנהלים מרחבי העולם.

TokenEx ו-IXOPAY מתמזגים ויאפשרו לסוחרים לייעל את השימוש במספר תהליכי עיבוד תשלומים
פלטפורמת מיטוב התשלומים עבור מסחר גלובלי מספקת טוקניזציה רב-ערוצית, תזמון תשלומים וניהול מחזור חיים של כרטיסים

Lantronix מכריזה על FOX4 ו-Bolero 43, עוקבי מחשוב קצה חדשים, ומרחיבה את משפחת השערים הטלמטיים עטורי הפרסים שלה
הפתרונות החדשים של Lantronix מכוונים לשוק הטלמטיקה המציג צמיחה מהירה שאמור לפי ההערכות להגיע להיקף של 3.7 מיליארד דולר עד 2027
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI