דף הבית הודעות לעיתונות עסקים, מימון וכספים מנהיגי החברה האזרחית קוראים לפעולה בנושא חובות, אינפלציה ושינויי אקלים, ומחדשים את הקריאות למיצוי הדין עם רוסיה על פשעי מלחמה
מנהיגי החברה האזרחית קוראים לפעולה בנושא חובות, אינפלציה ושינויי אקלים, ומחדשים את הקריאות למיצוי הדין עם רוסיה על פשעי מלחמה
חיים נוי 08/09/22 |  צפיות: 411

מנהיגי החברה האזרחית קוראים לפעולה בנושא חובות, אינפלציה ושינויי אקלים, ומחדשים את הקריאות למיצוי הדין עם רוסיה על פשעי מלחמה

ניו יורק, 8 בספטמבר 2022, (GLOBE NEWSWIRE) :

בשעה שמנהיגי העולם מתכנסים לעצרת הכללית של האו"ם, קרנות החברה הפתוחה קוראות לצעדים נועזים לטיפול במשברים עולמיים קריטיים, כולל:

*תוכנית חילוץ גלובלית שרואה מדינות בעלות הכנסה גבוהה יותר מתחייבות ל-2% מהתמ"ג שלהן כדי להתמודד עם עלויות המחיה הגוברות ומאמצות פתרונות כמו תקנות תמחור, ויתורים על קניין רוחני ומסים על נפילות רוחניות;

*הקלה מיידית בחובות וסיוע כספי למדינות בעלות הכנסה נמוכה יותר, לרבות על ידי השעיית היטלים של קרן המטבע הבינלאומית והבנק העולמי והנפקת סבב חדש של זכויות משיכה מיוחדות;

*יצירת מנגנון אובדן ונזק לתמיכה במדינות שכבר חוו נזק בלתי הפיך או חמור עקב שינויי האקלים;

*אחריות רוסית על פשעי מלחמה באוקראינה וסיום המלחמה שם; ו

*מוסדות גלובליים פתוחים, מכילים ויעילים יותר המשקפים את הרכב העולם.

"מחר, ומחר, ומחר זה לא רק שורה ממקבת", אמר מארק מאלוך-בראון, נשיא קרנות החברה הפתוחה. "במשך זמן רב מדי, זה גם היה בלב התוכנית של מנהיגי העולם להתמודד עם האתגרים הגלובליים הגוברים האלה. זה חייב להשתנות".

מאלוך-בראון ונציגים אחרים של קרנות החברה הפתוחה יהיו בניו יורק בספטמבר והם זמינים להגיב על האמור לעיל:

*מארק מאלוך-בראון, נשיא, כיהן בעבר כסגן מזכ"ל האו"ם של קופי אנאן, הוביל את תוכנית הפיתוח של האו"ם והיה סגן נשיא בבנק העולמי ושר עם אחריות על אפריקה, אסיה והאו"ם תחת ראש ממשלת בריטניה גורדון בראון. הוא יכול לדבר על הנשורת העולמית מהפלישה של רוסיה לאוקראינה, הקלה בחובות, סיוע בפיתוח ורפורמה במוסדות בינלאומיים.

*לורה קרבאליו, מנהלת הון עצמי, היא כלכלנית ברזילאית מובילה ומייסדת שותפה ומנהלת מרכז המחקר למקרו-כלכלה של אי-שוויון באוניברסיטת סאו פאולו וכתבה בהרחבה על כלכלת פיתוח ואי-שוויון. היא יכולה לדבר על הכלכלה העולמית ועל הצורך להפחית את הלחצים האינפלציוניים והחובות בדרום הגלובלי.

*ימיד דאגנט, מנהל משפט אקלימי, כיהן בעבר כמנהל המשא ומתן האקלימי במכון המשאבים העולמי, תוך התמקדות ביישום שוויוני של הסכמי אקלים בינלאומיים. היא יכולה לדבר על הצורך בפעולה אקלימית הוגנת ושוויונית לכל המדינות והקהילות.

*נטלי סמאראסינגה, המנהלת הגלובלית של התמיכה ברעיון, כיהנה בעבר כמנכ"לית איגוד האומות המאוחדות בבריטניה וכותבת נאומים עבור נשיא העצרת הכללית של האו"ם. היא יכולה לדבר על משברים גלובליים ועל הצורך בפעולה בינלאומית, כמו גם על רפורמה באו"ם.

*אולכסנדר סושקו, מנכ"ל קרן הרנסנס הבינלאומית באוקראינה (לא בניו יורק בזמן UNGA), היה מנהל המרכז לשלום, המרה ומדיניות חוץ של אוקראינה. הוא יכול לדבר על העבודה והצרכים של החברה האזרחית באוקראינה ועל הקרן לדמוקרטיה באוקראינה.

קרן החברה הפתוחה - Open Society Foundations, שנוסדה על ידי ג'ורג' סורוס, היא המממנת המובילה בעולם של קבוצות עצמאיות הפועלות למען צדק, ממשל דמוקרטי וזכויות אדם.

לפרטים נוספים:

Office of Communications

Open Society Foundations

(212) 548-0378

[email protected]

*** הידיעה מופצת בעולם על ידי חברת התקשורת הבינלאומית GLOBE NEWSWIRE


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 חיים נוי

חיים נוי, עיתונאי, עורך ראשי של סוכנות החדשות הבינ"ל IPA, לשעבר עורך ראשי של סוכנות הידיעות עתים, חבר תא מבקרי התיאטרון באגודת העיתונאים



 


מאמרים נוספים מאת חיים נוי
 
חדשנות כדי להשפיע: Dentsu חושפת מיתוג גלובלי חדש המתבסס על מורשת של 120 שנה
Dentsu, עם הפנים אל הלקוחות, הודיעה על השקת המיתוג הגלובלי החדש שלה, "חדשנות כדי להשפיע" (Innovating to Impact) שמהווה ציון דרך משמעותי בהיסטוריה בת ה-120 שנים פלוס של החברה. מיתוג השיווק והחדירה לשוק החדש עוטף את המחויבות של Dentsu להניע צמיחה באמצעות חדשנות, תוך מינוף כלל החוזקות היצירתיות ממירות השוק - יצירתיות, מדיה, נתונים וטכנולוגיה.

Tealium חושפת אינטגרציה של CDP עם ה-API של Snowpipe Streaming מבית Snowflake
אינטגרציה זו משלבת את העוצמות של Snowflake Data Cloud ו-Tealium CDP כדי להאיץ את חוויית הלקוח לאורך כל המסע שלו

הודעה על הצעת הסדר ותוכנית הקצאה הכוללת רוכשי מניות רגילות של Perrigo מ-21 באפריל 2015 עד 2 במאי 2017 ובעלי מניות רגילות של Perrigo מיום 12 בנובמבר 2015
הודעה מסכמת על (I) הסדר מוצע ותכנית הקצאה; (2) דיון בפשרה; ו- (3) בקשה לשכר טרחת עורך דין והוצאות התדיינות משפטית

איתיחאד מודיעה על תוצאותיה הכספיות לשנת 2023 כולה
שנת טרנספורמציה - ערוכה היטב לצמיחה עתידית

תרו תפרסם את תוצאות השנה המלאה ב-20 במאי 2024
‎ Taro Pharmaceutical Industries Ltd. תרו תעשיות פרמצבטיות (NYSE:TARO) הודיעה היום שהיא מתכננת לפרסם את התוצאות הפיננסיות השנתיות שלה לשנה שהסתיימה ב-31 במרץ 2024, בתום סגירת השוק ביום שני, 20 במאי 2024.

אנדרסן גלובל משיקה פירמת חברים בבלגיה
אנדרסן גלובל Andersen Global משיקה את Andersen בבלגיה עם הפיכתה של Seeds of Law, חברה שמשתפת איתה פעולה משנת 2022, לחברה הראשונה במדינה שמאמצת את מותג Andersen.

ACT Abu Dhabi פתוח כעת לעסקים
Arabian Chemical Terminals LLC באבו דאבי (ACTAD) גאה להכריז על תחילת הפעילות בטרמינל אחסון מיכלי הכימיקליים החדש בנמל ח'ליפה, אבו דאבי, איחוד האמירויות הערביות. הטרמינל הוא חוות מיכלי כימיקלים מסחרית ראשונה מסוגה באמירויות.

Workvivo של Zoom נבחרה לשותפת ההגירה הנבחרת עבור Workplace from Meta
Workvivo של Zoom נבחרה לשותפת ההגירה המועדפת היחידה של Meta עבור לקוחותיה לאורך תהליך הפסקת השירות Workplace from Meta.

MidOcean Energy של EIG ממנה את ארמנד לומנס למנהל כספים ראשי
MidOcean Energy ("MidOcean"), חברה שממוקדת בגז טבעי נוזלי (LNG), שהוקמה ומנוהלת על ידי EIG, משקיעה מוסדית מובילה במגזרי האנרגיה והתשתיות העולמיים, הודיעה היום על מינוי של ארמנד לומנס למנהל כספים ראשי (CFO).

שפתונים ורודים ואגודלים ירוקים: .Mary Kay Inc חוגגת 60 שנה של יופי בר-קיימא באירוע מיוחד של נטיעת עץ בלואיסוויל
מרי קיי .Mary Kay Inc, חברה מובילה בתחום הקיימות הגלובלית, מחזקת את השורשים שלה בלואיסוויל. ב-10 במאי הצטרפה החברה ל-Arbor Day Foundation ול-Keep Lewisville Beautiful כמארחת של אירוע נטיעה ב-Railroad Park לציון יום "אימא טבע" ויום האם.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI