דף הבית הודעות לעיתונות עסקים, מימון וכספים דייב ובאסטר'ס יפתחו 11 יחידות ברחבי KSA, איחוד האמירויות הערביות ומצרים
דייב ובאסטר'ס יפתחו 11 יחידות ברחבי KSA, איחוד האמירויות הערביות ומצרים
חיים נוי 15/09/22 |  צפיות: 413

דייב ובאסטר'ס יפתחו 11 יחידות ברחבי KSA, איחוד האמירויות הערביות ומצרים

מכריזה על שותפות זיכיון בינלאומית עם קבוצת האחזקות עבדול מוחסן אל הוקאייר

דאלאס, 14 בספטמבר 2022, (GLOBE NEWSWIRE) :

חודשים ספורים בלבד לאחר שהודיעה על תוכניות ההתרחבות הבינלאומיות שלה, Dave & Buster’sחותמת על העסקה הראשונה שלה מרובת מדינות, מרובת יחידות.

"לא יכולנו להיות מרוצים ונרגשים יותר להכריז על השותפות שלנו עם קבוצת האחזקות עבדול מוחסן אל הוקאייר כדי לפתח את המותג של דייב ובאסטר בשווקים מרכזיים במערב אסיה", אמר אנטוניו באוטיסטה, מנהל הפיתוח הבינלאומי הראשי של Dave & Buster’s.

המותג יחל את התרחבותו באתרים בממלכת ערב הסעודית, ואחריה איחוד האמירויות הערביות ומצרים.

" Dave & Buster’sהוא מותג בידור מוביל, ושותפות הזכיינות הזו מסמנת אבן דרך אסטרטגית עבור הארגון שלנו כאשר אנו ממשיכים להרחיב את פורטפוליו הבידור והאירוח שלנו ברחבי האזור", אמר מישאל אלהוקאייר, משנה למנכ"ל קבוצת האחזקות עבדול מוחסן אל הוקאייר.

כדי להניע התרחבות בינלאומית, Dave & Buster’sפיתחה יוזמות אסטרטגיות מרכזיות התומכות באופן ייחודי בחדירה לשוק העולמי:

*טביעת רגל הניתנת להתאמה אישית כדי להניע כלכלית התיבה בכל שוק כנדרש

*לוקליזציה של תפריטים עם תהודה אזורית גבוהה

*מודל תמחור דינמי קנייני

*תוכניות שיווק גלובליות שהן אגנוסטיות מבחינה דמוגרפית וניתנות להפעלה מקומית

*אסטרטגייה וחבילות שעשועים מובחנות וייחודיות

*בידור מקומי ותוכניות חלק מהיום השלישי

"עם ארבעה עשורים של ניסיון מוביל בשוק, צוות הנהלה מנוסה ותשתית מרכז תמיכה הטובה מסוגה, Dave & Buster’sמוכנה לנהל את הכיף עבור השותפים והאורחים הגלובליים שלנו", הוסיף אנטוניו באוטיסטה.

לקבלת מידע נוסף על הזדמנויות לזכיינות, בקרו בכתובת www.daveandbusters.com/franchising או שלחו דוא"ל [email protected]

אודות Dave & Buster’s

נוסדה בשנת 1982 ובסיסה בקופל, טקסס, Dave & Buster’s Entertainment, Inc, היא הבעלים והמפעילה של 200 מקומות בצפון אמריקה המציעים חוויות בידור ומזוןמובילות לאורחים באמצעות שני מותגים נפרדים: Dave & Buster’s ו-Main Event. ל- Dave & Buster’sיש 148 חנויות ב-41 מדינות, פורטו ריקו וקנדה, והיא מציעה לאורחים את ההזדמנות "לאכול, משקה, לשחק ולצפות", והכל במיקום אחד. כל חנות מציעה תפריט מלא של מנות ראשונות ומתאבנים, מבחר שלם של משקאות אלכוהוליים ולא אלכוהוליים, ומגוון נרחב של אטרקציות בידור שבמרכזן משחקים וצפייה באירועי ספורט חיים ואירועים טלוויזיוניים אחרים. Main Event מפעילה 52 מרכזים ב-17 מדינות ברחבי הארץ, ומציעה באולינג חדיש, לייזר טאג, מאות משחקי ארקייד ומציאות מדומה, מה שהופך אותה למקום המושלם עבור משפחות להתחבר וליצור זיכרונות. לקבלת מידע נוסף על כל מותג, בקרו בכתובת www.daveandbusters.com www.mainevent.com.

אודות עבדול מוחסן אל הוקאייר קבוצת אחזקות (Abdul Mohsen Al Hokair Holding Group) "תאמין במה שאתה עושה ואתה תהפוך לאדון המלאכה שלך"

ביטוי זה נתן השראה לשייח' עבדול מוחסן אל-הוקאייר להקים את פארק השעשועים הראשון שלו בריאד, שהיה "קפיצה חסרת תקדים" בתחום התיירות והבידור, מגזר שפעל על "צירוף מקרים" בלבד. כאן בקבוצת האחזקות עבדול מוחסן אל הוקאייר, הפכנו את "החלום" לתעשייה מאורגנת השואפת להיות הטובה ביותר ברמה המקומית, האזורית והבינלאומית. חזונו של שייח עבדול מוחסן החל בצורך בתיירות ובבידור באזור המפרץ, שהוביל לפתיחת פארקים ומרכזי בילוי ב-1978, והפך אותו לשייח' של התיירות באזור המפרץ. שורשי החברות שלנו התבססו על מחקר ותכנון והתחשבות מעמיקה בכל תחומי ההצלחה.

כעת, אנשים רבים מביטים בנו בהערכה ובכבוד עמוקים. לכל אחת מהחברות שלנו יש סיפור הצלחה משלה, ויחד הן הכתירו אותנו כחברת אחזקות, מטריה לכל החברות והעסקים. ההחזקה היא האמא והמגינה של העסקים שלנו, שהתחילו מהיום הראשון של הנטוורקינג שהשייח' עבדול מוחסן התחיל בדרך מפוארת שאנחנו מקווים להמשיך בה.

איש קשר לתקשורת:

Antonio Bautista
[email protected]

*** הידיעה מופצת בעולם על ידי חברת התקשורת הבינלאומית GLOBE NEWSWIRE


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 חיים נוי

חיים נוי, עיתונאי, עורך ראשי של סוכנות החדשות הבינ"ל IPA, לשעבר עורך ראשי של סוכנות הידיעות עתים, חבר תא מבקרי התיאטרון באגודת העיתונאים



 


מאמרים נוספים מאת חיים נוי
 
פתרון ה-Total IP של של מצלמת MIPI מבית ARASAN עם CSI ו- PHY-C משיג הסמכה לתקן ISO26262
Arasan מכריזה על תקן ההסמכה הפונקציונאלי ISO26262של פתרון הTotal IP- של מצלמת MIPI שלה כשילוב משולב של ה- MIPI CSI-2 Tx/Rx ו- C-PHY IP

חדשנות כדי להשפיע: Dentsu חושפת מיתוג גלובלי חדש המתבסס על מורשת של 120 שנה
Dentsu, עם הפנים אל הלקוחות, הודיעה על השקת המיתוג הגלובלי החדש שלה, "חדשנות כדי להשפיע" (Innovating to Impact) שמהווה ציון דרך משמעותי בהיסטוריה בת ה-120 שנים פלוס של החברה. מיתוג השיווק והחדירה לשוק החדש עוטף את המחויבות של Dentsu להניע צמיחה באמצעות חדשנות, תוך מינוף כלל החוזקות היצירתיות ממירות השוק - יצירתיות, מדיה, נתונים וטכנולוגיה.

Tealium חושפת אינטגרציה של CDP עם ה-API של Snowpipe Streaming מבית Snowflake
אינטגרציה זו משלבת את העוצמות של Snowflake Data Cloud ו-Tealium CDP כדי להאיץ את חוויית הלקוח לאורך כל המסע שלו

הודעה על הצעת הסדר ותוכנית הקצאה הכוללת רוכשי מניות רגילות של Perrigo מ-21 באפריל 2015 עד 2 במאי 2017 ובעלי מניות רגילות של Perrigo מיום 12 בנובמבר 2015
הודעה מסכמת על (I) הסדר מוצע ותכנית הקצאה; (2) דיון בפשרה; ו- (3) בקשה לשכר טרחת עורך דין והוצאות התדיינות משפטית

איתיחאד מודיעה על תוצאותיה הכספיות לשנת 2023 כולה
שנת טרנספורמציה - ערוכה היטב לצמיחה עתידית

תרו תפרסם את תוצאות השנה המלאה ב-20 במאי 2024
‎ Taro Pharmaceutical Industries Ltd. תרו תעשיות פרמצבטיות (NYSE:TARO) הודיעה היום שהיא מתכננת לפרסם את התוצאות הפיננסיות השנתיות שלה לשנה שהסתיימה ב-31 במרץ 2024, בתום סגירת השוק ביום שני, 20 במאי 2024.

אנדרסן גלובל משיקה פירמת חברים בבלגיה
אנדרסן גלובל Andersen Global משיקה את Andersen בבלגיה עם הפיכתה של Seeds of Law, חברה שמשתפת איתה פעולה משנת 2022, לחברה הראשונה במדינה שמאמצת את מותג Andersen.

ACT Abu Dhabi פתוח כעת לעסקים
Arabian Chemical Terminals LLC באבו דאבי (ACTAD) גאה להכריז על תחילת הפעילות בטרמינל אחסון מיכלי הכימיקליים החדש בנמל ח'ליפה, אבו דאבי, איחוד האמירויות הערביות. הטרמינל הוא חוות מיכלי כימיקלים מסחרית ראשונה מסוגה באמירויות.

Workvivo של Zoom נבחרה לשותפת ההגירה הנבחרת עבור Workplace from Meta
Workvivo של Zoom נבחרה לשותפת ההגירה המועדפת היחידה של Meta עבור לקוחותיה לאורך תהליך הפסקת השירות Workplace from Meta.

MidOcean Energy של EIG ממנה את ארמנד לומנס למנהל כספים ראשי
MidOcean Energy ("MidOcean"), חברה שממוקדת בגז טבעי נוזלי (LNG), שהוקמה ומנוהלת על ידי EIG, משקיעה מוסדית מובילה במגזרי האנרגיה והתשתיות העולמיים, הודיעה היום על מינוי של ארמנד לומנס למנהל כספים ראשי (CFO).
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI