דף הבית הודעות לעיתונות עסקים, מימון וכספים המתקן להרכבת רכב חשמלי של NWTN באיחוד האמירויות יושלם ברבעון הרביעי
המתקן להרכבת רכב חשמלי של NWTN באיחוד האמירויות יושלם ברבעון הרביעי
חיים נוי 29/11/22 |  צפיות: 267

המתקן להרכבת רכב חשמלי של NWTN באיחוד האמירויות יושלם ברבעון הרביעי

מתקן קזאד

המתקן להרכבת רכב חשמלי של NWTN באיחוד האמירויות יושלם ברבעון הרביעי

דובאי, איחוד האמירויות הערביות, 28 בנובמבר 2022, (GLOBE NEWSWIRE) :

NWTN Inc (נאסד"ק: NWTN), חברת טכנולוגיות לניידות עם מודעות לסביבה המביאה לעולם פתרונות ניידות ממוקדת נוסעים ברמת הפרמיום, הודיעה כי הבנייה של מתקן הרכבת הרכב החשמלי שלה באיחוד האמירויות, באזור התעשייה ח'ליפה באבו דאבי (KEZAD), מתבצעת בהתאם ללוח הזמנים, והוא יושלם ברבעון הרביעי של 2022.

NWTN חתמה בספטמבר 2022 על הסכם חכירה מול KEZAD Group, עבור שטח שגודלו כ-25,000 מטר רבוע, להקמת מתקן הרכבה ראשון לרכב חשמלי של NWTN באבו דאבי. המתקן ישרת את הדרישה ההולכת וגוברת לפתרונות תחבורה ברת קיימא במזרח התיכון וגם מחוץ לאזור, וימלא תפקיד חשוב בקידום ניידות המבוססת על אנרגיה חדשה וההמרה לאנרגיה ברת קיימא באיחוד האמירויות ובמזרח התיכון.

NWTN, שנוסדה ב-2016, ממוקמת באיחוד האמירויות ומטרתה לשלב עיצוב אוונגרד, התאמה לפי סגנון חיים, קישוריות IoT, טכנולוגיית נהיגה אוטונומית ומערכות אנרגיה ירוקה אקולוגיות בפתרונות הניידות העתידיים שלה.

NWTN מתכננת להפעיל תחילה את המתקן עבור ייצור, מחקר ופיתוח, בדיקות רכב ולוגיסטיקה. מאז קבלת האישור מ-KEZAD Group עבור השינויים הנדרשים והרישיון התעשייתי באוקטובר, NWTN השלימה 80% מהתקנת הציוד והכלים במתקן, כולל הרובוטים המשמשים לכיול מערכת הראייה והמערכות המתקדמות לסיוע לנהג (ADAS). צוות ההנהלה ותפעול ההרכבה המלא יהיה במקום עד אמצע דצמבר, 2022, והמתקן יהיה פעיל במלואו עד סוף שנה זו.

הקיבולת השנתית של המתקן תהיה בתחילה 5,000-10,000 יחידות עבור הרכבת כלי רכב חשמליים כדי לענות על הביקוש הגובר במהירות לרכבי אנרגיה חדשים ואפשרויות תחבורה ברת קיימא באיחוד האמירויות ובמדינות אחרות במזרח התיכון ובצפון אפריקה. בשלב השני, NWTN תציג מספר דגמי רכב חשמליים חדשים ותרחיב את הקיבולת ל-50,000 יחידות בשנה עם תאריך התחלה צפוי ברבעון הראשון של 2024.

הפיתוח של מתקן הרכבת הרכב החשמלי של NWTN זכה לתמיכה חזקה מהממשלה והסוכנויות של איחוד האמירויות, והוא תואם באופן מלא ליוזמה האסטרטגית של איחוד האמירויות 'נטו אפס 2050' שמתכננת להגיע לרמת פליטות פחמן נטו אפס עד 2050 עם השקעות של למעלה מ-600 מיליארד דירהם (160 מיליארד דולר) באנרגיה מתחדשת וטכנולוגיות קיימות. ההשלמה וההרחבה העתידית של המתקן של NWTN יניעו את הפיתוח ארוך הטווח של המחקר והפיתוח של הרכב החשמלי המקומי, הייצור, הקמת שרשרת אספקה, ובהמשך לחידושים בייצור, שימוש, תחבורה ואחסון אנרגיה באזור.

עם הנגישות הגוברת והמחירים הזולים של אנרגיה ברת קיימא הנתמכת על ידי תשתיות כגון מפעל KEZAD של NWTN, השינוי של איחוד האמירויות הערביות לעבר עתיד בר קיימא וחכם יואץ באופן משמעותי.

NWTN השלימה לאחרונה מיזוג עם East Stone Acquisition Corporation, חברת רכישה ציבורית למטרות מיוחדות (SPAC), והונפקה בבורסת נאסד"ק ב-14 בנובמבר.

אודות NWTN

NWTN (נאסד"ק: NWTN) היא חברת טכנולוגיה ירוקה חלוצית עם משימה להביא לעולם ניידות פרימיום ממוקדת נוסעים ופתרונות אנרגיה ירוקה. NWTN, שבסיסה בדובאי ועם מתקני הייצור שלה באבו דאבי, איחוד האמירויות הערביות, שואפת לשלב עיצוב אוונגרדי, התאמה אישית בסגנון חיים, קישוריות IoT, טכנולוגיית נהיגה אוטונומית ומערכות אקולוגיות של אנרגיה ירוקה לפתרונות הניידות העתידיים שלה. טכנולוגיית הליבה שלה כוללת פלטפורמות חשמליות מודולריות טהורות, טכנולוגיית אריזה וניהול סוללות, מערכת קישוריות דיגיטלית על הלוח, ארכיטקטורה חשמלית ואלקטרונית המשודרגת ללא הרף וכן טכנולוגיית נהיגה אוטונומית.

NWTN מתמקדת בצמיחה ופיתוח בכל שרשרת הערך של יישומי אנרגיה נקייה באיחוד האמירויות הערביות ומתכוונת להתרחב למזרח התיכון, צפון אפריקה וטריטוריות אחרות בדרום מזרח אסיה ובאירופה.

למידע נוסף אנא בקרו באתר: https://www.nwtnmotors.com

לפניות משקיעים:

Michael Bowen
[email protected]

לפניות בנושאי תקשורת:

Edmond Lococo
[email protected]

תמונה המצורפת להודעה זו זמינה בכתובת:

https://www.globenewswire.com/NewsRoom/AttachmentNg/d68f3e37-78d4-48c9-a0ee-01ae72393b36

*** הידיעה מופצת בעולם על ידי חברת התקשורת הבינלאומית GLOBE NEWSWIRE


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 חיים נוי

חיים נוי, עיתונאי, עורך ראשי של סוכנות החדשות הבינ"ל IPA, לשעבר עורך ראשי של סוכנות הידיעות עתים, חבר תא מבקרי התיאטרון באגודת העיתונאים



 


מאמרים נוספים מאת חיים נוי
 
סגן נשיא ExaGrid למכירות באזור EMEA ו-APAC מונה למנהל ערוץ אזורי
אנדי וולסקי הוכר ברשימת ראשי הערוצים של CRN בריטניה לאזור EMEA ו-APAC

EIG MidOcean Energy משלימה רכישה של 20 אחוזים ממניות Peru LNG
MidOcean Energy ("MidOcean"), חברת גז טבעי נוזלי (LNG) שהוקמה ומנוהלת על ידי EIG, משקיעה מוסדית מובילה במגזרי האנרגיה והתשתיות העולמיים, הודיעה היום על השלמת ההסכם עליו הכריזה קודם לכן לרכישת 20 אחוזים ממניות SK earthon ‏("SK") ב-Peru LNG ‏("PLNG"), הבעלים והמפעילה של המתקן הראשון בדרום אמריקה לייצוא גז טבעי נוזלי.

Biolojic Design מכריזה כי Nektar Therapeutics מימשה את אופציית הרישיון שלה כדי לפתח באמצעות בינה מלאכותית נוגדן אגוניסטי מכוון לקולטן TNFR2 לטיפול במחלות אוטואימוניות
התוכנית היא תוצר של שיתוף פעולה מחקרי בין ביולוג'יק דיזיין לבין Nektar שהחל בשנת 2021

KnowBe4 רוכשת את Egress
תוספת פתרון אבטחה של Egress לדואר אלקטרוני בענן עבור חבילת המוצרים המקיפה של KnowBe4 תיצור את הפלטפורמה הגדולה והמתקדמת ביותר של אבטחת סייבר מונעת בינה מלאכותית לניהול סיכוני אנוש

ThreatLocker® מגייסת 115 מיליון דולר מסדרה D כדי להמשיך לספק אבטחת נקודות קצה בגישת אפס אמון לארגונים נוספים
את הסבב הובילה חברת השקעות הצמיחה הגלובלית General Atlantic, יחד עם StepStone Group וקבוצת DE Shaw, כדי להאיץ את חדשנות המוצר ולהגדיל את טווח ההגעה של אבטחת נקודות הקצה בשיטת אפס אמון לארגונים ברחבי העולם

Elavon ו-FreedomPay ישנו את התשלומים לאירוח וקמעונאות באירופה
Elavon, ספקית תשלומים גלובלית מובילה, מכריזה על שיתוף פעולה מורחב באירופה עם FreedomPay, מובילה עולמית בטכנולוגיות Next Level Commerce™. השותפות שואפת לספק פתרונות מסחר משולבים מתקדמים וטכנולוגיית תשלומים רב-ערוצית לארגוני סחר גדולים ברחבי מגזרי הקמעונאות והאירוח.

מדענים בולטים זכו להוקרה על התקדמות בריפוי גנטי למחלות נוירומוסקולריות ותגליות RNA
חתני הפרס ע"ש המלך פייסל הם: פרופסור ג'רי מנדל - רפואה, פרופסור הווארד צ'אנג - מדע במהלך המושב ה-46 הוענק פרס המלך פייסל לאישים בולטים נוספים בתחומי לימודי האסלאם והשירות לאסלאם

מחקר משותף עם בי"ח מוביל בארה"ב להערכת ההשפעה של פלטפורמת בריאות האוכלוסייה המדויקת, FeelBetter, על ניהול מטופלים המקבלים תרופות רבות בו זמנית
המחקר אשר בוחן את הפוטנציאל הטמון בפלטפורמת הבינה המלאכותית של FeelBetter ככלי המסייע בשיפור תוצאת הטיפול, הוזלה של עלויות שירותי הבריאות ואופטימיזציה של תהליכי טיפול

טקסי פרסי יפן לשנת 2024 נערך בנוכחות הקיסר והקיסרית של יפן
קרן פרסי יפן (The Japan Prize Foundation), אשר נשיאה הוא הירושי קומיאמה, קיימה את טקס חלוקת הפרסים ביום שלישי ה-16 באפריל במלון אימפריאל שבמחוז צ’יודה בטוקיו במהלכו העניקה את פרס יפן למדענים שהגיעו להישגים יצירתיים ומשמעותיים בתחומי הטכנולוגיה והמדע הגלובליים ואשר תרמו משמעותית ליוזמות של שלום ושגשוג המיטיבות עם האנושות.

EMGA גייסה מימון בסך 15 מיליון דולר עבור Banco Improsa בקוסטה ריקה
Emerging Markets Global Advisory LLP (EMGA) בשיתוף עם Banco Improsa, מודיעה כי גייסה קו אשראי של 15 מיליון דולר מהסוכנות הבינלאומית לשיתוף פעולה ביפן (JICA).
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI