דף הבית הודעות לעיתונות עסקים, מימון וכספים ExaGrid זכתה בתואר "חברת האחסון של השנה" ו-"תוכנית השנה עבור ערוצי ספקים" בטקס פרסי ה-SDC ה-13 לשנת 2022
ExaGrid זכתה בתואר "חברת האחסון של השנה" ו-"תוכנית השנה עבור ערוצי ספקים" בטקס פרסי ה-SDC ה-13 לשנת 2022
חיים נוי 30/11/22 |  צפיות: 328

ExaGrid זכתה בתואר "חברת האחסון של השנה" ו-"תוכנית השנה עבור ערוצי ספקים" בטקס פרסי ה-SDC ה-13 לשנת 2022

מרלבורו, מסצ'וסטס, 29 בנובמבר 2022 , (BUSINESS WIRE):

®ExaGrid, ספקית פתרון אחסון הגיבוי השכבתי היחיד בתעשייה, הודיעה כי החברה זכתה בשני פרסים בטקס פרסי SDC השנתי ה-13, פרסי ה-IT היוקרתיים של Angel Business Communications - פרסי האחסון, הדיגיטליזציה והענן, שנערך בלונדון ב-24 בנובמבר, 2022. ExaGrid זכתה בתארים "חברת האחסון של השנה" ו-"תוכנית השנה עבור ערוצי ספקים", וזו השנה השלישית ברציפות בה היא זוכה בקטגוריות הללו. הזכיות החדשות הללו בפרס מתווספות לארבע הזכיות הקודמות של ExaGrid בסתיו האחרון, כך שבסך הכל זכתה החברה בשישה פרסי תעשייה ב-2022.

תוכנית המשווקים השותפים של ExaGrid צוינה כ-"תוכנית שנה עבור ערוצי ספקים". ExaGrid מציעה את אחת מתוכניות רישום העסקאות הטובות ביותר בתעשייה כדי להניב מרווחים גבוהים יחד עם SPIFF של עסקאות ובונוסים עבור יצרני פגישות. בנוסף, ExaGrid מציעה אפשרות להסמכה כארכיטקט פתרונות ללא תשלום כדי להפוך לארכיטקט פתרונות מוסמך של ExaGrid. ExaGrid עובדת עם משווקים ומפיצים ברחבי העולם ויש לה התקנות אצל לקוחות ביותר מ-80 מדינות. התוכניות של ExaGrid נועדו להיות קלות לתפעול עבור שותפים, עם תמיכה מלאה מצוות המכירות של ExaGrid - מה שמביא לשיעור זכייה תחרותי של 75%. ExaGrid ידועה כבעלת מערכת אחסון גיבוי שכבתי מובחן מאוד, והיא מספקת ללקוחותיה תמיכת לקוחות מרשימה במיוחד ממהנדס רמה 2 שמוקצה באופן ייעודי, מה שמבטיח שהלקוחות והשותפים יקבלו תמיכה ברמה הגבוהה ביותר.

ExaGrid זכתה בנוסף גם בתואר "חברת האחסון של השנה" זו השנה השלישית ברציפות. ב-2021 הרחיבה ExaGrid את קו המוצרים שלה עם יכולת מדרגית רבה יותר עד לגיבוי מלא בנפח של 2.7 פטה-בייט למערכת אחת. בשנת 2022, ExaGrid הכריזה על הפתרון Cloud Tier for Disaster Recovery ב-AWS ו-Azure, כמו גם מילוי סינתטי מלא עבור Veeam במהירות של עד פי 30, שיפורים לתכונות Retention Time-Lock שלה לשחזור מהתקפה של תוכנות כופר ותכונות חדשות רבות אחרות. ל-ExaGrid יש כלי IT ומחשבונים מתקדמים כדי לסייע ללקוחות עוד יותר בחישוב, מראש, של העלות האמיתית של אחסון הגיבוי, ולאורך זמן. כלים אלה מראים ללקוחות מה יהיו עלויות אחסון הגיבוי שלהם - כולל סיבובי גיבוי, שמירת גיבוי, גידול נתונים שנתי ושחזור מאסון באתר המשני.

ExaGrid נהנתה מרבעוני שיא גב אל גב ב-2022 והרחיבה את בסיס הלקוחות שלה ליותר מ-3,600 לקוחות ביותר מ-80 מדינות. ExaGrid ממשיכה להיות חיובית במזומנים, מציגה רווח לפני ריבית, מיסים, פחת והפחתות חיובי וגם דו"ח רווח והפסד חיובי, רבעון אחר רבעון. ExaGrid היא החברה היחידה המוקדשת לחלוטין לאחסון גיבוי במטרה לפתור את הבעיות הנפוצות בפתרונות גיבוי תוך מתן התמורה הטובה ביותר ללקוחותיה, כולל הגיבויים המהירים ביותר, השחזורים המהירים ביותר, חלון גיבוי באורך קבוע גם כשנפח שהנתונים גדל, אבטחה מקיפה כולל שחזור אחרי תקיפת תוכנות כופר וגם עלות נמוכה מראש וגם לאורך הזמן.

"שני הפרסים האלה פשוט אומרים הכול. אנו מתמקדים ב-100% בשירות שאנו נותנים לשותפי הערוצים שלנו עם פתרון אחסון הגיבוי השכבתי שלנו", אמר ביל אנדרוס, נשיא ומנכ"ל ExaGrid. "מזל טוב לכל הזוכים לשנת 2022! אנחנו בהחלט בחברה טובה. מכיוון שהפרסים הללו נקבעים לפי הצבעת הציבור, יש לזה משמעות רבה עבורנו. אנו נמשיך לדחוף את הגבולות עם פתרון אחסון הגיבוי השכבתי שלנו ותמיכה ברמת המומחים".

ExaGrid ממשיכה לזכות בהכרה עבור התקני אחסון הגיבוי השכבתי שלה, וזכתה בשישה פרסים בשנת 2022, יותר מכל ספקית אחסון גיבוי ב-2022, כולל:

· SDC Awards - חברת האחסון של השנה

· SDC Awards - תוכנית השנה עבור ערוצי ספקים

· Storage Awards - ספקית חומרת הגיבוי הארגוני של השנה

· Network Computing Awards - מוצר השנה במבדקים

· Network Computing Awards - חברת השנה

· Network Computing Awards - מוצר האחסון של השנה

זו השנה השלישית ברציפות בה ExaGrid זוכה ביותר פרסי ספקיות אחסון גיבוי מכל ספקית אחר.

אחסון הגיבוי השכבתי של ExaGrid

ExaGrid מספקת אחסון גיבוי שכבתי עם אזור נחיתה פונה לרשת של מטמון מבוסס כונן, שכבת הביצועים, אשר כותבת נתונים ישירות לכונן עבור הגיבויים המהירים ביותר, ומשחזרת ישירות מהכונן עבור השחזורים המהירים ביותר ולאתחולים לש מכונות וירטואליות באופן מהיר. נתוני השמירה לטווח ארוך מוצמדים למאגר נתונים מונע שכפול, שכבת השמירה, כדי להפחית את כמות אחסון השמירה והעלות הנובעת מכך. גישה דו-שכבתית זו מספקת את ביצועי הגיבוי והשחזור המהירים ביותר עם עלות האחסון הנמוכה ביותר.

בנוסף, ExaGrid מספקת ארכיטקטורת צמיחה בה פשוט להוסיף התקנים ככל שהנתונים גדלים. כל התקן כולל מעבד, זיכרון ויציאות רשת, כך שככל שהנתונים גדלים, כל המשאבים הנדרשים זמינים כדי לשמור על חלון גיבוי באורך קבוע. גישת אחסון בגדילה זו מבטלת שדרוגי מלגזה יקרים, ומאפשרת לערבב התקנים בגדלים ודגמים שונים באותה מערכת צומחת, מה שמבטל את התיישנות המוצר תוך הגנה על השקעות IT מראש ולאורך זמן.

אודות ExaGrid

ExaGrid מספקת לאחסון גיבוי מדורג עם אזור נחיתה ייחודי מבוסס מטמון כוננים, מאגר החזקה לטווח ארוך וארכיטקטורת התרחבות. אזור הנחיתה של ExaGrid מספק את הגיבויים, השחזורים ואת אתחולי המכונות וירטואליות המהירים ביותר. מאגר ההחזקה מציע את העלות הנמוכה ביותר לשמירה לטווח ארוך. ארכיטקטורת ההתרחבות של ExaGrid כוללת התקנים מלאים ומבטיחה חלון גיבוי באורך קבוע ככל שהנתונים גדלים, ומבטלת שדרוגים יקרים והתיישנות מוצרים. ExaGrid מציעה את גישת אחסון הגיבוי הדו-שכבתי היחידה עם שכבה שאינה מחבורת לרשת, מחיקות מושהות ואובייקטים בלתי ניתנים לשינוי להתאוששות מהתקפות של תוכנות כופר.

ל- ExaGrid מהנדסי מכירות פיזיות ומערכות טרום מכירה במדינות הבאות: ארגנטינה, אוסטרליה, אזור בנלוקס, ברזיל, קנדה, צ'ילה, חבר העמים, קולומביה, צ'כיה, צרפת, גרמניה, הונג קונג, איבריה, ישראל, יפן, מקסיקו, המדינות הנורדיות, פולין, ערב הסעודית, סינגפור, דרום אפריקה, דרום קוריאה, טורקיה, איחוד האמירויות הערביות, בריטניה, ארצות הברית ואזורים אחרים.

בקרו אותנו ב-exagrid.com או התחברו אלינו בלינקדאין. ראו מה יש ללקוחות שלנו לומר על חוויות ה-ExaGrid שלהם ולמדו מדוע הם מבלים כעת באופן משמעותי פחות זמן בגיבוי, בסיפורי ההצלחה של הלקוחות שלנו. בדקו את 100+ סקירות ותובנות העמיתים של Gartner. ExaGrid גאה בציון +81 NPS שלה.

ExaGrid הוא סימן מסחרי רשום שלExaGrid Systems, Inc. כל הסימנים המסחריים האחרים הם רכושם של המחזיקים בהם.

קשרי מדיה

Mary Domenichelli
ExaGrid
[email protected]

מקור: ExaGrid

תוכן הודעה זו בשפת המקור, הוא הגרסה הרשמית והמהימנה היחידה של מסמך זה. התרגומים הם למטרות נוחות בלבד ויש להצליבם עם המסמך בשפת המקור, שהוא הגרסה היחידה של טקסט זה שהוא בעל תוקף משפטי.

*** הידיעה מופצת בעולם על ידי חברת התקשורת הבינלאומית Business Wire


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 חיים נוי

חיים נוי, עיתונאי, עורך ראשי של סוכנות החדשות הבינ"ל IPA, לשעבר עורך ראשי של סוכנות הידיעות עתים, חבר תא מבקרי התיאטרון באגודת העיתונאים



 


מאמרים נוספים מאת חיים נוי
 
חשיפת הנושא של כנס יוזמת ההשקעות העתידיות השמינית: "אופקים אינסופיים: משקיעים היום, מעצבים את המחר"
The Future Investment Initiative - מכון יוזמת ההשקעות העתידיות (FII) נרגש להכריז על הנושא למהדורה השמינית הקרובה של כנס FII, המתוכנן להתקיים בתאריכים 29-31 באוקטובר 2024, במרכז הכנסים הבינלאומי היוקרתי על שם המלך עבד אל-עזיז (KAICC) בריאד, ערב הסעודית.

ערב הסעודית מבליטה יוזמות של השקעות בתיירות בפורום הבינלאומי להשקעות בתחום אירוח
משרד התיירות הסעודי ממלא כעת תפקיד משמעותי בפורום הבינלאומי להשקעות של בתי מלון (IHIF), ומציג הזדמנות ייחודית למשקיעים עולמיים לקחת חלק ולהיכנס לתוך נוף התיירות המשגשג של הממלכה.

פרסי Stevie® מכריזים על הזוכים בפרסי Stevie® השנתיים ה-18 עבור מכירות ושירות לקוחות
הזוכים בפרסי Stevie® (The Stevie® Awards ) עבור מכירות ושירות לקוחות השנתיים ה-18, המוכרים כפרסי שירות הלקוחות ופרסי המכירות המובילים בעולם, נחשפו בשישי 12.4 בטקס חגיגי בלאס וגאס, נבאדה, ארה"ב, בהשתתפות יותר מ-400 מנהלים מרחבי העולם.

TokenEx ו-IXOPAY מתמזגים ויאפשרו לסוחרים לייעל את השימוש במספר תהליכי עיבוד תשלומים
פלטפורמת מיטוב התשלומים עבור מסחר גלובלי מספקת טוקניזציה רב-ערוצית, תזמון תשלומים וניהול מחזור חיים של כרטיסים

Lantronix מכריזה על FOX4 ו-Bolero 43, עוקבי מחשוב קצה חדשים, ומרחיבה את משפחת השערים הטלמטיים עטורי הפרסים שלה
הפתרונות החדשים של Lantronix מכוונים לשוק הטלמטיקה המציג צמיחה מהירה שאמור לפי ההערכות להגיע להיקף של 3.7 מיליארד דולר עד 2027

Lantronix מכריזה על FOX4 ו-Bolero 43, עוקבי מחשוב קצה חדשים, ומרחיבה את משפחת השערים הטלמטיים עטורי הפרסים שלה
הפתרונות החדשים של Lantronix מכוונים לשוק הטלמטיקה המציג צמיחה מהירה שאמור לפי ההערכות להגיע להיקף של 3.7 מיליארד דולר עד 2027

בכנס האוקיינוס שלנו, ארגון Global Fishing Watch מקדם בברכה שותפויות בינלאומיות לשיפור ניהול האוקיינוסים
שיתופי פעולה מרכזיים יחזקו את ממשל הדיג באמצעות שקיפות רבה יותר, שיתוף נתונים ורפורמה במדיניות

פרק חדש עבור Medisca: סנג'אי ד' גורצ'ורן מונה למנכ"ל
Medisca, חברה גלובלית המתמחה בפתרונות פרמצבטיים מותאמים אישית, שמחה להכריז על מינויו של סנג'אי ד' גוראצ'ורן (Sanjay D. Goorachurn) למנכ"ל החדש של החברה. כמייסדים, טוני דוס סנטוס ומריה זקרדו, יעברו לתפקידי ייעוץ אסטרטגי כיו"ר וסגן יו"ר, בהתאמה. ההחלטה הזו מסמנת אבן דרך משמעותית בהיסטוריה של Medisca בעיתוי של יום השנה ה-35 של החברה.

TradeSun מכריזה על חתימת הסכם עם Wells Fargo
TradeSun ו-Wells Fargo חתמו על הסכם שיאפשר ל-Wells Fargo למנף את הפתרון המוביל בענף המסחר בפיננסים ודיגיטציית התאימות של TradeSun, תוך שימוש בבינה מלאכותית (AI) ובטכנולוגיות מתקדמות נוספות לפישוט התהליכים הידניים והמורכבים שמתבצעים בענף הבנקאות בכל רחבי העולם.

תרו מכריזה על אסיפה כללית יוצאת מגדר הרגיל ואסיפת בעלי מניות רגילה לאישור מיזוג עם Sun Pharmaceutical Industries Ltd
תרו תעשיות פרמצבטיות TARO (NYSE:TARO) הודיעה כי כינסה אסיפה כללית שלא מן המניין של בעלי המניות שלה ("אסיפה כללית שלא מן המניין"), שתתקיים ביום 22 במאי 2024, בשעה 10:00, שעון ישראל, ואסיפת סוג ("אספת סוג רגילה" ויחד עם האסיפה הכללית היוצאת מן הכלל, "האסיפות") של מחזיקי המניות הרגילות של החברה ("המניות הרגילות"), שיתקיימו ביום 22 במאי 2024, בשעה 11:00 בבוקר, שעון ישראל, או מיד לאחר סיום האסיפה הכללית שלא מן המניין, לפי מה שמאוחר יותר, במשרד עורכי דין מיתר בכתובת דרך אבא הלל 16, קומה 10, רמת גן, ישראל. לאחר אסיפת סוג הרגילה, תתקיים אסיפה ייצוגית של מחזיקי מניות מייסדי החברה ("מניות המייסדים").
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI