דף הבית הודעות לעיתונות עסקים, מימון וכספים ScyllaDB מרחיבה את צוות ההובלה עם ותיק מ-Red Hat בתקופה של צמיחה מהירה
ScyllaDB מרחיבה את צוות ההובלה עם ותיק מ-Red Hat בתקופה של צמיחה מהירה
חיים נוי 01/12/22 |  צפיות: 253

ScyllaDB מרחיבה את צוות ההובלה עם ותיק מ-Red Hat בתקופה של צמיחה מהירה

יניב קאול מצטרף ל-ScyllaDB כסגן נשיא למחקר ופיתוח כדי לתמוך בהרחבת יוזמות NoSQL בענן ובצמיחה המהירה

פאלו אלטו, קליפורניה והרצליה, 30 בנובמבר 2022, (GLOBE NEWSWIRE) :

ScyllaDB, החברה שמאחורי מסד הנתונים ScyllaDB לאפליקציות עתירות נתונים הדורשות תפוקה גבוהה וזמן שיהוי קצר, הודיעה היום כי יניב קאול הצטרף לחברה כסגן נשיא למחקר ופיתוח. קאול מגיע ל-ScyllaDB מ-Red Hat, שם היה מנהל בכיר בתחום ההנדסה.

קאול מצטרף ל-ScyllaDB בנקודת תפנית בצמיחתה, כשהפתרון של החברה הופך למסד הנתונים המבוזר המועדף עבור שווקים צומחים במהירות כמו משחקים, מדיה חברתית, האינטרנט של הדברים, הזרמת מדיה, אבטחת סייבר וזיהוי הונאות. הצמיחה של ScyllaDB הוכרה לאחרונה ב-Deloitte Fast 500, כשהצמיחה של 800% של החברה מיקמה אותה כחברה ה-185 הצומחת הכי מהר בצפון אמריקה (ולחברת מסדי הנתונים היחידה ברשימה). הצמיחה המתפוצצת הזו היא תוצאה של המחויבות העמוקה של ScyllaDB לביצועים בקנה מידה גדול, יציבות, פשטות וקהילה.

"אבי [קיויתי] ואני עבדנו עם יניב על KVM ב-Red Hat", הסביר מנכ"ל ScyllaDB, דור לאור. "הוא מביא שילוב מרשים של מומחיות טכנית עמוקה ויכולת להוביל פרויקטים מורכבים מבוססי קהילה המשתמשים במספר טכנולוגיות עם שיתוף פעולה של מאות מפתחים מרוחקים. אני נרגש שוב לשתף איתו פעולה, ואני להוט לראות את ההשפעה שהוא יביא להנדסה של ScyllaDB - ובסופו של דבר על משתמשי הקצה שלנו".

"עקבתי אחרי Seastar [מסגרת מתקדמת ליישומי שרתים בעלי ביצועים גבוהים בחומרה מודרנית המבוססת על קוד פתוח של ++C] ו-ScyllaDB מאז תחילת הפרויקטים", הוסיף קאול. "לצוות המהנדסים הזה יש רקורד מובהק מאוד של הישגים טכניים. אני גאה להוביל את השלב הבא של המסע".

ב-Red Hat, קאול הובילה את קבוצת ההנדסה של תשתיות הענן, שהורכבה מקבוצות OpenStack, ניהול וירטואלי, אחסון ענן ושירותי דאטה, וקבוצות ביצועים ועבודה בקנה גדול. בנוסף להובלת צוותי הנדסה, קאול מביא ל-ScyllaDB גם שנים של ניסיון באבטחת איכות ואבטחה. הוא בוגר אוניברסיטת הרטפורדשייר (BSc, מחשוב ורשתות), קאול מחזיק ב-8 פטנטים הקשורים לכוונון ביצועי מכונות וירטואליות, אחסון במטמון בזיכרון ואחסון מבוסס בלוק SSD.

אודות ScyllaDB

ScyllaDB הוא בסיס הנתונים ליישומים עתירי נתונים הדורשים ביצועים גבוהים וזמן שיהוי נמוך. הוא מאפשר לצוותים לרתום את כוח המחשוב ההולך וגובר של התשתיות המודרניות - והוא מבטל חסמים להרחבה ככל שכמות הנתונים גדלה. שלא כמו כל מסד נתונים אחר, ScyllaDB נבנה עם התקדמות ארכיטקטונית עמוקה המאפשרת חוויות יוצאות דופן למשתמשי הקצה בעלויות נמוכות באופן קיצוני. למעלה מ-400 חברות משנות משחק כמו Disney+, Hotstar, Expedia, Discord, Zillow, Starbucks, Comcast וסמסונג משתמשות ב-ScyllaDB לאתגרים הקשים ביותר של בסיסי הנתונים. ScyllaDB זמין כתוכנת קוד פתוח בחינם, מוצר ארגוני נתמך במלואו, ושירות מנוהל במלואו על ספקי ענן מרובים. למידע נוסף: ScyllaDB.com

קשרי מדיה

Wayne Ariola
[email protected]

*** הידיעה מופצת בעולם על ידי חברת התקשורת הבינלאומית GLOBE NEWSWIRE


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 חיים נוי

חיים נוי, עיתונאי, עורך ראשי של סוכנות החדשות הבינ"ל IPA, לשעבר עורך ראשי של סוכנות הידיעות עתים, חבר תא מבקרי התיאטרון באגודת העיתונאים



 


מאמרים נוספים מאת חיים נוי
 
EBC Financial Group משתפת פעולה עםUnited to Beat Malaria - קמפיין של קרן האו"ם, כדי להגן על ילדים פגיעים ומשפחותיהם מפני מלריה
EBC Financial Group מגבירה את מאמצי מיגור המלריה, תומכת בהתערבויות בריאות קריטיות ובהעצמה קהילתית

אחסון הגיבוי השכבתי של ExaGrid נבחר ל"פתרון גיבוי הנתונים של השנה" בתוכנית Data Breakthrough Awards השנתית החמישית
תוכנית פרסים בינלאומית יוקרתית מכריזה על מוצרים וחברות מצטיינים בטכנולוגיית הנתונים

Duck Creek מארחת את הוועידה השנתית, One Duck Creek Summit, כדי לבנות קשרים, שייכות וקהילה
Duck Creek Technologies (דאק קריק טכנולוגיות), ספקית הפתרונות החכמים המגדירה את עתיד ביטוחי הרכוש והנפגעים (P&C) ותעשיית הביטוח הכללי, מארחת היום את One Duck Creek Summit בקולומביה, דרום קרוליינה, ומפגישה עובדים מכל רחבי הגלובוס.

Games Global מכריזה על הגשת הצהרת רישום להנפקה ראשונית מוצעת לציבור
Global Games Ltd מפתחת, מפיצה ומשווקת מובילה של תוכן משחקי חדשני בסגנון קזינו מקוון ופתרונות משולבים עסק לעסק למפעילי iGaming ברחבי העולם על בסיס גודל רשת האולפנים שלה, הודיעה היום כי היא הגישה בפומבי הצהרת רישום על טופס F-1 לרשות ניירות ערך של ארה"ב ("SEC") בנוגע להנפקה ראשונית המוצעת לציבור של מניותיה הרגילות.

חשיפת הנושא של כנס יוזמת ההשקעות העתידיות השמינית: "אופקים אינסופיים: משקיעים היום, מעצבים את המחר"
The Future Investment Initiative - מכון יוזמת ההשקעות העתידיות (FII) נרגש להכריז על הנושא למהדורה השמינית הקרובה של כנס FII, המתוכנן להתקיים בתאריכים 29-31 באוקטובר 2024, במרכז הכנסים הבינלאומי היוקרתי על שם המלך עבד אל-עזיז (KAICC) בריאד, ערב הסעודית.

ערב הסעודית מבליטה יוזמות של השקעות בתיירות בפורום הבינלאומי להשקעות בתחום אירוח
משרד התיירות הסעודי ממלא כעת תפקיד משמעותי בפורום הבינלאומי להשקעות של בתי מלון (IHIF), ומציג הזדמנות ייחודית למשקיעים עולמיים לקחת חלק ולהיכנס לתוך נוף התיירות המשגשג של הממלכה.

פרסי Stevie® מכריזים על הזוכים בפרסי Stevie® השנתיים ה-18 עבור מכירות ושירות לקוחות
הזוכים בפרסי Stevie® (The Stevie® Awards ) עבור מכירות ושירות לקוחות השנתיים ה-18, המוכרים כפרסי שירות הלקוחות ופרסי המכירות המובילים בעולם, נחשפו בשישי 12.4 בטקס חגיגי בלאס וגאס, נבאדה, ארה"ב, בהשתתפות יותר מ-400 מנהלים מרחבי העולם.

TokenEx ו-IXOPAY מתמזגים ויאפשרו לסוחרים לייעל את השימוש במספר תהליכי עיבוד תשלומים
פלטפורמת מיטוב התשלומים עבור מסחר גלובלי מספקת טוקניזציה רב-ערוצית, תזמון תשלומים וניהול מחזור חיים של כרטיסים

Lantronix מכריזה על FOX4 ו-Bolero 43, עוקבי מחשוב קצה חדשים, ומרחיבה את משפחת השערים הטלמטיים עטורי הפרסים שלה
הפתרונות החדשים של Lantronix מכוונים לשוק הטלמטיקה המציג צמיחה מהירה שאמור לפי ההערכות להגיע להיקף של 3.7 מיליארד דולר עד 2027

Lantronix מכריזה על FOX4 ו-Bolero 43, עוקבי מחשוב קצה חדשים, ומרחיבה את משפחת השערים הטלמטיים עטורי הפרסים שלה
הפתרונות החדשים של Lantronix מכוונים לשוק הטלמטיקה המציג צמיחה מהירה שאמור לפי ההערכות להגיע להיקף של 3.7 מיליארד דולר עד 2027
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI