דף הבית הודעות לעיתונות ספורט Prepay Nation מקדמת את פאולו מונטסורי למנכ"ל (CEO)
Prepay Nation מקדמת את פאולו מונטסורי למנכ"ל (CEO)
חיים נוי 05/01/23 |  צפיות: 659

Prepay Nation מקדמת את פאולו מונטסורי למנכ"ל (CEO)

פאולו מונטסורי מנכ"ל Prepay Nation

ברווין, פנסילבניה, 4 בינואר 2023, (GLOBE NEWSWIRE) :


Prepay Nation, חברת שוק B2B גלובלי מובילה עבור מוצרים בתשלום מראש, הכריזה על מינויו של פאולו מונטסורי למנכ"ל החדש. הדירקטוריון בחר במונטסורי שיירש את איי ג'יי האנה החל בינואר 2023 לאחר העברת תפקיד מסודרת ויסודית.

לאחר למעלה מ-3 וחצי שנים ב-Prepay Nation, כולל 2 וחצי השנים האחרונות כמנכ"ל, איי ג'יי האנה הודיע ​​כי יעזוב את תפקידו כמנכ"ל ויו"ר Prepay Nation עד ה-31 בדצמבר 2022. איי ג'יי ימשיך לתמוך במעבר כיועץ מיוחד לדירקטוריון ולמנכ"ל שזה עתה מונה.

פאולו מונטסורי הצטרף ל-Prepay Nation באוקטובר 2021 כמנהל ההכנסות הראשי. לאורך יותר מ-25 שנות הקריירה שלו, מונטסורי ביסס רקורד מוצק של הישגים כשהוביל חברות טלקום ושירותים פיננסיים עם מגוון רחב של אפשרויות אסטרטגיות ובנייה עסקית, בתקופה של התפתחות מתמדת בעולם השירותים הפיננסיים והתשלומים. כמנכ"ל, המטרות העיקריות של מונטסורי יהיו לחזק את מעמדה הפיננסי של Prepay Nation ואת בסיס נכסיה האיתן, לרבות רשת הפצה מקושרת עולמית הדדית ושוק של מוצרים משולמים מראש, כמו גם להאיץ את תוכניות הצמיחה של החברה ולהרחיב את חלופות התשלום שלה.

יו"ר מועצת המנהלים והמנכ"ל של Prepay Nation, איי ג'יי האנה, אמר: "אנו שמחים לקבל את פני פאולו מונטסורי כמנכ"ל הבא של Prepay Nation. פאולו הוא מנהיג מוכח הידוע בפיתוח כישרונות ומנהיגות של צוותים תוך עידוד צמיחה וחדשנות בתעשיות הפינטק והטלקום. עם ניסיונו הרב בהרחבת Comviva לאזורים גיאוגרפיים חדשים, כמנכ"ל eServGlobal שבתקופתו שם הקים את HomeSend, המיזם המשותף חוצה גבולות עם MasterCard, כמנכ"ל עסקי עיבוד העסקאות של Novatti ומנכ"ל LenddoEFL שהיא חברת פינטק שמציעה ניתוח סיכונים חדשני מבוסס בינה מלאכותית, הוא בעמדה טובה להוביל את Prepay Nation בעידן החדש שלה. ההתמקדות של פאולו בהאצת תהליך הצמיחה של החברה ובהשגת אימוץ נרחב יותר של הפתרונות שלנו באקו סיסטם והיכולות בשוק התשלום מראש עם משתמשים ועסקים שיובילו להשקת Prepay Nation 2.0".

אנוראג ג'יין, מייסד שותף של Prepay Nationהוסיף: "בשם הדירקטוריון, העובדים הגלובליים שלנו, הלקוחות והשותפים העסקיים, אני רוצה להודות לאיי ג'יי על מסירותו והתלהבותו ל- Prepay Nationולברך אותו על ההישגים ואבני הדרך הרבים שחגגנו בזמן שהוא עמד בראש החברה הדינמית הזו. תחת הנהגתה של איי ג'י,Prepay Nation הרחיבה את הפריסה הגלובלית שלה והצמיחה שוק מוביל בתעשייה למוצרים משולמים מראש והפכה את היכולות שלנו ליתרון תחרותי".

המנכ"ל הנכנס פאולו מונטסורי אמר, "להיבחר להוביל ארגון כה מכובד כמו Prepay Nation, טכנולוגיה גלובלית ושוק גלובלי בתשלום מראש, המשרת יותר מ -150 מדינות ומעל 5 מיליארד משתמשים הוא כבוד גדול והזדמנות מרגשת מאוד.

התשוקה לחדשנות עם צרכי הלקוחות בלב היא מה שהנחה את Prepay Nationמאז הקמתה לפני למעלה מעשור. אני מצפה להוביל את הצוות ב- Prepay Nation ולעבוד יחד כדי להתוות עתיד של צמיחה, יצירת ערך לבעלי המניות שלנו תוך אספקת שירותים חיוניים המשולמים מראש לקהל הגלובלי שלנו".

איי ג'יי האנה הוסיף, "זה היה כבוד וזכות להוביל את Prepay Nationולעזור לשרת את השותפים שלנו ברחבי העולם ואת המשתמשים שלהם. יש לי הרבה זיכרונות יקרים מהזמן שביליתי בעבודה עם עמיתינו, שכישרונם, נאמנותם ומחויבותם ללקוחותינו הם ללא תחרות. אני גאה בעסק מונחה המטרה שעיצבנו יחד, ואני מצפה לראות את החברה והצוות פורחים תחת הנהגתו של פאולו".

אודות Prepay Nation

Prepay Nation , חברת שוק B2B גלובלי מובילה עבור עסקאות בתשלום מראש, מאפשרת רכישות חוצי גבולות של זמן אוויר בטלפונים ניידים, נתונים, כרטיסי מתנה ותשלומי שירות מעבר בגבולות בינלאומיים. החברה מתגאה בנוכחות תפעולית ביותר מ-150 מדינות, עם למעלה מ-600 שותפויות של מפעילי סלולר ביותר מ-300,000 מיקומים קמעונאיים - עם גיבוי של צוות גלובלי מבוזר בארצות הברית, קנדה, אסיה, אירופה והמזרח התיכון. אנו מאפשרים למותגים מקומיים וגלובליים להפיץ את מוצרי התשלום מראש שלהם דרך רשת במפיצים העולמית שלנו בכל הערוצים. השותפים שלנו נהנים מהגדלת המכירות, גיוס לקוחות, מעורבות, שימור ונאמנות.

לקבלת מידע נוסף, אנא בקרו בכתובת www.prepaynation.com או צרו קשר עם ג'ניס ד'סוזה ב-[email protected]

תמונה המצורפת להודעה לעיתונות זו זמינה בכתובת

https://www.globenewswire.com/NewsRoom/AttachmentNg/e6e795e8-3952-4fac-be39-a9e19eaaf650

*** הידיעה מופצת בעולם על ידי חברת התקשורת הבינלאומית GLOBE NEWSWIRE


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 חיים נוי

חיים נוי, עיתונאי, עורך ראשי של סוכנות החדשות הבינ"ל IPA, לשעבר עורך ראשי של סוכנות הידיעות עתים, חבר תא מבקרי התיאטרון באגודת העיתונאים



 


מאמרים נוספים מאת חיים נוי
 
Nyxoah : אסיפות החברה יתקיימו ביום 12 ביוני 2024
דירקטוריון החברה מתכבד להזמין את מחזיקי ניירות הערך להשתתף באסיפת בעלי המניות השנתית של החברה, שתתקיים ביום רביעי, 12 ביוני 2024 בשעה 14:00 CET במושב החברה, או במקום אחר כפי שיצוין לפני מועד זה. אסיפת בעלי המניות השנתית תלווה מיד באסיפת בעלי מניות שלא מן המניין.

בית החולים ומרכז המחקר על שם המלך פייסל: מהפך מוביל במגזר הבריאות בערב הסעודית
אוניברסיטת הרווארד -- שמונה שנים לתוך חזון 2030, ערב הסעודית עשתה צעדים משמעותיים עם חידושים דיגיטליים וגישה משופרת לטיפול איכותי. השקעות אסטרטגיות בתשתיות, טכנולוגיה וכישרונות הובילו להתקדמות שחוללה מהפכה במתן טיפול למטופלים והעלתה את הסטנדרטים של שירותי הבריאות המקומיים.

Arqit מזהירה מנהלי אבטחת מידע מדוע עליהם לפעול כעת כדי לאבטח את הנתונים שלהם מוכנים לעולם הפוסט-קוונטי
Arqit Quantum Inc. (נאסד"ק: ARQQ, ARQQW) (Arqit), מובילה בהצפנה בטוחה בקוונטים, קוראת היום למנהלי אבטחת מידע ולצוותי אבטחה לטפל בדחיפות באסטרטגיות הטכנולוגיה הפוסט-קוונטית שלהם, כאשר המחשוב הקוונטי מתקדם במהירות

RunPod מגייסת 20 מיליון דולר בסבב גיוס Seed שהובל במשותף על ידי Intel Capital ו- Dell Technologies Capital
RunPod, ספקית הענן הראשונה עבור יישומי AI, מושכת מפתחים מתעשיות שונות ומאיצה את צמיחת הפלטפורמה

Apparel Group ו-Sandbox VR חברו יחד כדי להביא חדשנות של מציאות מדומה למזרח התיכון
שיתוף הפעולה יביא לפתיחת 25 מוקדים במזרח התיכון עד 2028

היטאצ'י אנרג'י תומכת בתפעול ארוך טווח של פרויקט אנרגיית הרוח הגדול ביותר בארה"ב המחובר ל-HVDC.
הסכם רב-שנתי מספק פתרונות שירות לפרויקט ההולכה SunZia, המחבר את חוות הרוח של ניו מקסיקו לרשת החשמל של אריזונה, ומגדיל את האנרגיה המתחדשת למדינות המערב

ATMECS Global מאיצה חדשנות בתחום ה-AI ומצטרפת לרשת השותפים של NVIDIA בתור יועצת פתרונות.
ATMECS Global, הידועה ביכולותיה בפתרונות טרנספורמציה דיגיטלית ופתרונות הנדסיים, מכריזה בגאווה על הצטרפותה לרשת השותפים של NVIDIA בתור יועצת פתרונות. ציון דרך זה מסמל רגע מכריע במסעה של ATMECS להגדיר מחדש את תחום ה-AI וה-ML, ומדגיש את מחויבותה לחדשנות ומצוינות באספקת פתרונות AI של הדור הבא.

הערים העשירות בעולם בשנת 2024
ארצות הברית מובילה בכל הנוגע למספר המיליונרים התושבים עם הון נזיל להשקעה של מיליון דולר או יותר, והיא בראש הרשימה עם 11 ערים מרחבי ארצות הברית ברשימת חמישים הערים בעולם כולל העיר ניו יורק, ששומרת בחוזקה על המקום הראשון בדו"ח הערים העשירות בעולם לשנת 2024, המתפרסם מדי שנה על ידי מומחי הגירת הון בינלאומיים Henley & Partners.

Anaqua חושפת את תוכנת הניהול IP PATTSY WAVE גרסה 8
מהדורה חדשה תעצים מומחי קניין רוחני עם יעילות תפעולית ופונקציונליות משופרות

Zenas BioPharma מודיעה על הגדלת סבב גיוס C בסך 200 מיליון דולר לקידום תוכניות פיתוח קליני ממוקדות אימונולוגיה בשלבים בינוניים ומאוחרים
מימון בהובלת SR One, NEA, Norwest Venture Partners ו-Delos Capital בהשתתפות משמעותית של Enavate Sciences, Longitude Capital ומשקיעים חדשים וקיימים אחרים ההכנסות לתמיכה בתוכניות פיתוח קליני מתמשכות בשלבים בינוניים עד מאוחרים עבור מוצר I&I המוביל של החברה, obexelimab
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI