דף הבית הודעות לעיתונות עסקים, מימון וכספים אינטר מילאן הוכתרה בסופר קאפ האיטלקי לאחר ניצחון 3-0 על היריבה המושבעת מילאן
אינטר מילאן הוכתרה בסופר קאפ האיטלקי לאחר ניצחון 3-0 על היריבה המושבעת מילאן
חיים נוי 19/01/23 |  צפיות: 240

אינטר מילאן הוכתרה בסופר קאפ האיטלקי לאחר ניצחון 3-0 על היריבה המושבעת מילאן

באירוע ספורט בינלאומי נוסף בערב הסעודית

ריאד, ערב הסעודית, 19 בינואר 2023, (BUSINESS WIRE):

לעיני קהל של למעלה מ-50,000 צופים באצטדיון הבינלאומי המלך פהד, הביסה מחזיקת הגביע האיטלקי "אינטר מילאנו" את האלופה המכהנת, מילאן, 3-0 והעפילה לגמר הראווה השלישי שישוחק בממלכה.

סגן שר הספורט, בדר בן עבד א-רחמן אל-קאדי, ונשיא ליגת הכדורגל האיטלקית, לורנצו קאסיני, הכתירו אתמול את אינטר מילאנו בתואר הסופר קאפ האיטלקי. אירוע שהובא על ידי משרד הספורט במסגרת אירועי הספורט בעונה השנייה של דירייה.

בתוך קהל גדול ונוכחות תקשורתית מכלי תקשורת בינלאומיים ומקומיים שונים, פדריקו דימרקו הבקיע את השער הראשון בתחילת המחצית הראשונה, לפני שדז'קו חיזק את היתרון של אינטר עם השער השני. במהלך המחצית השנייה, מרטינס הבקיע את השער השלישי של אינטר, אישר את הניצחון של קבוצתו, והשיג את תואר הסופר קאפ בפעם השנייה ברציפות, והשביעי בהיסטוריה של אינטר מילאנו.

אינטר מילאנו היא הקבוצה השלישית שמוכתרת לסופר קאפ האיטלקי בערב הסעודית, אחרי יובנטוס ולאציו שזכו בגביע בשתי מערכות שנערכו בג'דה ובריאד.

אירוח אירוע מרכזי זה על ידי הממלכה מגיע כחלק מטורנירי ספורט ואירועי ספורט בינלאומיים המתקיימים בעונת דירייה 2022 אשר מובאים על ידי משרד הספורט, במטרה להשיג את מטרות חזון הממלכה 2030, וכאחת מיוזמות תוכנית "איכות חיים", על ידי אירוח אירועי הספורט הבינלאומיים המרהיבים והגדולים ביותר, כדי להבטיח חוויה נהדרת למבקרים בעונת דירייה באמצעות פעילויות מדהימות.

*מקור: AETOSWire

תמונות/גלריית מולטימדיה זמינה: https://www.businesswire.com/news/home/53281468/en

למידע נוסף:

Dany Abadie – Managing Director
[email protected]

מקור: Saudi Arabia Ministry of Sport

תוכן הודעה זו בשפת המקור, הוא הגרסה הרשמית והמהימנה היחידה של מסמך זה. התרגומים הם למטרות נוחות בלבד ויש להצליבם עם המסמך בשפת המקור, שהוא הגרסה היחידה של טקסט זה שהוא בעל תוקף משפטי.

*** הידיעה מופצת בעולם על ידי חברת התקשורת הבינלאומית Business Wire


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 חיים נוי

חיים נוי, עיתונאי, עורך ראשי של סוכנות החדשות הבינ"ל IPA, לשעבר עורך ראשי של סוכנות הידיעות עתים, חבר תא מבקרי התיאטרון באגודת העיתונאים



 


מאמרים נוספים מאת חיים נוי
 
בית החולים ומרכז המחקר על שם המלך פייסל: מהפך מוביל במגזר הבריאות בערב הסעודית
אוניברסיטת הרווארד -- שמונה שנים לתוך חזון 2030, ערב הסעודית עשתה צעדים משמעותיים עם חידושים דיגיטליים וגישה משופרת לטיפול איכותי. השקעות אסטרטגיות בתשתיות, טכנולוגיה וכישרונות הובילו להתקדמות שחוללה מהפכה במתן טיפול למטופלים והעלתה את הסטנדרטים של שירותי הבריאות המקומיים.

Arqit מזהירה מנהלי אבטחת מידע מדוע עליהם לפעול כעת כדי לאבטח את הנתונים שלהם מוכנים לעולם הפוסט-קוונטי
Arqit Quantum Inc. (נאסד"ק: ARQQ, ARQQW) (Arqit), מובילה בהצפנה בטוחה בקוונטים, קוראת היום למנהלי אבטחת מידע ולצוותי אבטחה לטפל בדחיפות באסטרטגיות הטכנולוגיה הפוסט-קוונטית שלהם, כאשר המחשוב הקוונטי מתקדם במהירות

RunPod מגייסת 20 מיליון דולר בסבב גיוס Seed שהובל במשותף על ידי Intel Capital ו- Dell Technologies Capital
RunPod, ספקית הענן הראשונה עבור יישומי AI, מושכת מפתחים מתעשיות שונות ומאיצה את צמיחת הפלטפורמה

Apparel Group ו-Sandbox VR חברו יחד כדי להביא חדשנות של מציאות מדומה למזרח התיכון
שיתוף הפעולה יביא לפתיחת 25 מוקדים במזרח התיכון עד 2028

היטאצ'י אנרג'י תומכת בתפעול ארוך טווח של פרויקט אנרגיית הרוח הגדול ביותר בארה"ב המחובר ל-HVDC.
הסכם רב-שנתי מספק פתרונות שירות לפרויקט ההולכה SunZia, המחבר את חוות הרוח של ניו מקסיקו לרשת החשמל של אריזונה, ומגדיל את האנרגיה המתחדשת למדינות המערב

ATMECS Global מאיצה חדשנות בתחום ה-AI ומצטרפת לרשת השותפים של NVIDIA בתור יועצת פתרונות.
ATMECS Global, הידועה ביכולותיה בפתרונות טרנספורמציה דיגיטלית ופתרונות הנדסיים, מכריזה בגאווה על הצטרפותה לרשת השותפים של NVIDIA בתור יועצת פתרונות. ציון דרך זה מסמל רגע מכריע במסעה של ATMECS להגדיר מחדש את תחום ה-AI וה-ML, ומדגיש את מחויבותה לחדשנות ומצוינות באספקת פתרונות AI של הדור הבא.

הערים העשירות בעולם בשנת 2024
ארצות הברית מובילה בכל הנוגע למספר המיליונרים התושבים עם הון נזיל להשקעה של מיליון דולר או יותר, והיא בראש הרשימה עם 11 ערים מרחבי ארצות הברית ברשימת חמישים הערים בעולם כולל העיר ניו יורק, ששומרת בחוזקה על המקום הראשון בדו"ח הערים העשירות בעולם לשנת 2024, המתפרסם מדי שנה על ידי מומחי הגירת הון בינלאומיים Henley & Partners.

Anaqua חושפת את תוכנת הניהול IP PATTSY WAVE גרסה 8
מהדורה חדשה תעצים מומחי קניין רוחני עם יעילות תפעולית ופונקציונליות משופרות

Zenas BioPharma מודיעה על הגדלת סבב גיוס C בסך 200 מיליון דולר לקידום תוכניות פיתוח קליני ממוקדות אימונולוגיה בשלבים בינוניים ומאוחרים
מימון בהובלת SR One, NEA, Norwest Venture Partners ו-Delos Capital בהשתתפות משמעותית של Enavate Sciences, Longitude Capital ומשקיעים חדשים וקיימים אחרים ההכנסות לתמיכה בתוכניות פיתוח קליני מתמשכות בשלבים בינוניים עד מאוחרים עבור מוצר I&I המוביל של החברה, obexelimab

קבוצת Apparel פתחה את 2024 עם התרחבות חזקה, וחשפה את חנוכתן של 47 חנויות חדשות ברחבי המזרח התיכון והודו ברבעון הראשון
סימה גנוואני ווד, מייסדת ויו"ר Apparel Group הדגישה את נושא "גיוון, שוויון והכללה" ואת מסירותה הבלתי מעורערת לטיפוח מקומות עבודה מכילים ולקידום שוויון מגדרי במגזר הקמעונאי ברחבי האזור.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI