דף הבית הודעות לעיתונות עסקים, מימון וכספים Evigence הבטיחה מימון של 18 מיליון דולר באמצעות סדרה B להרחבת המסחור של מערכת ניהול הטריות
Evigence הבטיחה מימון של 18 מיליון דולר באמצעות סדרה B להרחבת המסחור של מערכת ניהול הטריות
חיים נוי 25/01/23 |  צפיות: 902

Evigence הבטיחה מימון של 18 מיליון דולר באמצעות סדרה B להרחבת המסחור של מערכת ניהול הטריות

הובוקן, ניו ג'רזי ויוקנעם, 25 בינואר 2023, (BUSINESS WIRE):

Evigence, חברת טכנולוגיית ריטייל ומזון המספקת לראשונה נתוני טריות לאופטימיזציה של מוצרי המזון, הודיעה על סגירת מימון של 18 מיליון דולר באמצעות גיוס סבב B. הסבב הובל בידי Cleveland Avenue וכלל את המשקיעה הקודמת Landa Ventures, כמו גם Planet Capital, שותפות בבעלות פרטית בשיקגו. הם מצטרפים לשותפות קודמות להשקעה, כולל Food Retail Ventures.

מערכת ניהול הטריות של Evigence משלבת חיישנים ואנליטיקה של נתונים כדי להעצים מותגי מזון, קמעונאים וספקיות שירותי מזון למדוד ולנהל את טריות המזון בזמן אמת, ברמת היחידה, מקצה לקצה לאורך שרשרת האספקה. המידע אודות טריות המזון האמיתית של המוצר מאפשרת ללקוחות Evigence להבטיח איכות ובטיחות מזון, להאריך את חיי המדף, להפחית בזבוז מזון, לשפר את היעילות התפעולית ולחזק את אמון הצרכנים.

"ב-Evigence, אנו שואפים להגדיר מחדש את הדרך שבה העולם מנהל מזון טרי", אמר מייסד ומנכ"ל Evigence, יואב לוי. "כיום אין דרך אובייקטיבית למדוד טריות. שינויים קטנים בטמפרטורה במהלך המעבר או האחסון עלולים להוביל לבזבוז של מזון טוב לחלוטין בקצה אחד של הספקטרום, או לבעיות בבטיחות המזון בקצה השני. קודים מבוססי תאריך אינם מתייחסים לתנודות אלו, אנחנו רוצים לשנות את הפרדיגמה".

"הטכנולוגיה של Evigence מאפשרת כימות של טריות ומגיעה ברגע מרכזי עבור מערכת המזון שלנו", הוסיף קית' קרבצ'יק, מנהל כספים והשקעות ראשי, Cleveland Avenue. "על ידי הוספת שקיפות לרשתות אספקת המזון אנו יכולים להפחית בזבוז וחוסר יעילות ולספק חיסכון עלויות משמעותי לחברות שירותי מזון, קמעונאים ומותגי מזון".

השקעה זו תספק את הדלק להמשך פיתוח הפתרון של Evigence, תוך התמקדות באיסוף נתונים ויכולות אנליטיקה מתקדמות. הכספים ישמשו גם להשקת שותפויות מסחריות נוספות בארצות הברית ובאירופה.

Evigence השיקה לאחרונה את מערכת ניהול הטריות שלה עם חברת משלוחי הארוחות המוכנות Marley Spoon by Martha Stewart. Marley Spoon הטמיעה את הפתרון של Evigence כדי להבטיח עמידה ב-100% בסטנדרט בטיחות המזון המחמיר שלה, כמו גם כדי שתוכל להבטיח טריות ללקוחותיה. התוכנית זכתה למעורבות ושביעות רצון גבוהה של צרכנים, כאשר 85% מציינים שהם רוצים לראות אותה ממשיכה.

התקשרויות נוספות נוכחיות עם לקוחות כוללות רשתות מזון גדולות, מותגי מזון וספקיות שירותי מזון, בארצות הברית ובאירופה, אשר מפעילים את מערכת ניהול הטריות של Evigence עבור יישומים החל מייעול שרשרת האספקה ​​ועד לניהול מלאי מבוסס טריות. פרויקטים אלה הציגו השפעות משמעותיות בשורה התחתונה, כולל הארכת חיי מדף של 20%, עלייה של 5% בהיקף המכירות וירידה של 33% בפסולת.

אודות Evigence

מערכת ניהול הטריות של Evigence משלבת חיישנים וניתוח נתונים כדי להעצים מותגי מזון, קמעונאים וספקיות שירותי מזון למדוד ולנהל את טריות המזון בזמן אמת, ברמת היחידה, מקצה לקצה לאורך שרשרת האספקה. החיישנים משולבים ברגע האריזה ומגיבים לחשיפה מצטברת של זמן וטמפרטורה כאשר המזון עובר בשרשרת האספקה. החיישנים ניתנים לסריקה דיגיטלית ולקריאה בעין בלתי מזוינת במהלך הטרנזיט, אצל הקמעונאי או במסעדה, ובבתים של צרכנים, והם מאפשרים קריאה מיידית של מידת הטריות שנותרה. כל נתוני הסריקה מועלים ל-Evigence Insights Engine להדמיה, ניתוח ויצירת תובנות כדי לספק מידע על קבלת החלטות עבור משתמשים בארגון.

חברת Evigence ממוקמת ביקנעם עם המטה המסחרי שלה בהובוקן, ניו ג'רזי. החברה מחזיקה ב-25 פטנטים שהוענקו והיא אחת משתי חברות בלבד בעולם העומדות בתקנים מחמירים של ארגון הבריאות העולמי לניטור אספקת חיסונים לבני אדם. Evigence, שנוסדה במקור עם התמקדות בתחום הבריאות, העניקה רישיון לטכנולוגיה שלה לחיסונים בשנת 2016 ועברה לניטור וניהול של מזון טרי.

למידע נוסף, בקרו בכתובת https://evigence.com/ או עקבו אחרינו בלינקדאין.

למידע נוסף:

תמיר חלבני

סמנכ"ל כספים ואסטרטגיה

[email protected]

מקור: Evigence

תוכן הודעה זו בשפת המקור, הוא הגרסה הרשמית והמהימנה היחידה של מסמך זה. התרגומים הם למטרות נוחות בלבד ויש להצליבם עם המסמך בשפת המקור, שהוא הגרסה היחידה של טקסט זה שהוא בעל תוקף משפטי.

*** הידיעה מופצת בעולם על ידי חברת התקשורת הבינלאומית Business Wire


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 חיים נוי

חיים נוי, עיתונאי, עורך ראשי של סוכנות החדשות הבינ"ל IPA, לשעבר עורך ראשי של סוכנות הידיעות עתים, חבר תא מבקרי התיאטרון באגודת העיתונאים



 


מאמרים נוספים מאת חיים נוי
 
EBC Financial Group משתפת פעולה עםUnited to Beat Malaria - קמפיין של קרן האו"ם, כדי להגן על ילדים פגיעים ומשפחותיהם מפני מלריה
EBC Financial Group מגבירה את מאמצי מיגור המלריה, תומכת בהתערבויות בריאות קריטיות ובהעצמה קהילתית

אחסון הגיבוי השכבתי של ExaGrid נבחר ל"פתרון גיבוי הנתונים של השנה" בתוכנית Data Breakthrough Awards השנתית החמישית
תוכנית פרסים בינלאומית יוקרתית מכריזה על מוצרים וחברות מצטיינים בטכנולוגיית הנתונים

Duck Creek מארחת את הוועידה השנתית, One Duck Creek Summit, כדי לבנות קשרים, שייכות וקהילה
Duck Creek Technologies (דאק קריק טכנולוגיות), ספקית הפתרונות החכמים המגדירה את עתיד ביטוחי הרכוש והנפגעים (P&C) ותעשיית הביטוח הכללי, מארחת היום את One Duck Creek Summit בקולומביה, דרום קרוליינה, ומפגישה עובדים מכל רחבי הגלובוס.

Games Global מכריזה על הגשת הצהרת רישום להנפקה ראשונית מוצעת לציבור
Global Games Ltd מפתחת, מפיצה ומשווקת מובילה של תוכן משחקי חדשני בסגנון קזינו מקוון ופתרונות משולבים עסק לעסק למפעילי iGaming ברחבי העולם על בסיס גודל רשת האולפנים שלה, הודיעה היום כי היא הגישה בפומבי הצהרת רישום על טופס F-1 לרשות ניירות ערך של ארה"ב ("SEC") בנוגע להנפקה ראשונית המוצעת לציבור של מניותיה הרגילות.

חשיפת הנושא של כנס יוזמת ההשקעות העתידיות השמינית: "אופקים אינסופיים: משקיעים היום, מעצבים את המחר"
The Future Investment Initiative - מכון יוזמת ההשקעות העתידיות (FII) נרגש להכריז על הנושא למהדורה השמינית הקרובה של כנס FII, המתוכנן להתקיים בתאריכים 29-31 באוקטובר 2024, במרכז הכנסים הבינלאומי היוקרתי על שם המלך עבד אל-עזיז (KAICC) בריאד, ערב הסעודית.

ערב הסעודית מבליטה יוזמות של השקעות בתיירות בפורום הבינלאומי להשקעות בתחום אירוח
משרד התיירות הסעודי ממלא כעת תפקיד משמעותי בפורום הבינלאומי להשקעות של בתי מלון (IHIF), ומציג הזדמנות ייחודית למשקיעים עולמיים לקחת חלק ולהיכנס לתוך נוף התיירות המשגשג של הממלכה.

פרסי Stevie® מכריזים על הזוכים בפרסי Stevie® השנתיים ה-18 עבור מכירות ושירות לקוחות
הזוכים בפרסי Stevie® (The Stevie® Awards ) עבור מכירות ושירות לקוחות השנתיים ה-18, המוכרים כפרסי שירות הלקוחות ופרסי המכירות המובילים בעולם, נחשפו בשישי 12.4 בטקס חגיגי בלאס וגאס, נבאדה, ארה"ב, בהשתתפות יותר מ-400 מנהלים מרחבי העולם.

TokenEx ו-IXOPAY מתמזגים ויאפשרו לסוחרים לייעל את השימוש במספר תהליכי עיבוד תשלומים
פלטפורמת מיטוב התשלומים עבור מסחר גלובלי מספקת טוקניזציה רב-ערוצית, תזמון תשלומים וניהול מחזור חיים של כרטיסים

Lantronix מכריזה על FOX4 ו-Bolero 43, עוקבי מחשוב קצה חדשים, ומרחיבה את משפחת השערים הטלמטיים עטורי הפרסים שלה
הפתרונות החדשים של Lantronix מכוונים לשוק הטלמטיקה המציג צמיחה מהירה שאמור לפי ההערכות להגיע להיקף של 3.7 מיליארד דולר עד 2027

Lantronix מכריזה על FOX4 ו-Bolero 43, עוקבי מחשוב קצה חדשים, ומרחיבה את משפחת השערים הטלמטיים עטורי הפרסים שלה
הפתרונות החדשים של Lantronix מכוונים לשוק הטלמטיקה המציג צמיחה מהירה שאמור לפי ההערכות להגיע להיקף של 3.7 מיליארד דולר עד 2027
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI