דף הבית הודעות לעיתונות עסקים, מימון וכספים Cuentas חתמה עם Renco USA על הסכם אספקה עבור פרויקטים של דיור בר השגה
Cuentas חתמה עם Renco USA על הסכם אספקה עבור פרויקטים של דיור בר השגה
חיים נוי 02/03/23 |  צפיות: 247

Cuentas חתמה עם Renco USA על הסכם אספקה עבור פרויקטים של דיור בר השגה

מערכת הבנייה המוגנת בפטנט אמריקאי של Renco עמידה בפני הוריקן, רעידות אדמה, טחב וטרמיטים

מיאמי ביץ', פלורידה, 1 במרץ 2023, (ACCESSWIRE) :

Cuentas, Inc (נאסד"ק: CUEN ו-CUENW), ספקית פינטק מובילה של אפליקציה פיננסית ופתרונות תשלום ניידים, הודיעה שהיא חתמה עם Renco USA, Inc (Renco) על הסכם אספקה ​​ל-10 שנים במסגרתו היא תספק את חומרי הבנייה המוגנים בפטנט שלה עבור פרויקטים חדשים וברי קיימא של דיור להשכרה. Renco היא חברת טכנולוגיה חדשנית לבנייה ירוקה עם פטנט של סיבים מינרליים מרוכבים ומחוזקים (MCFR) מערכת בנייה המספקת יעילות בעלויות, זמן בנייה מופחת ויתרונות ברי קיימא.

המערכת של Renco עמידה בפני הוריקן עד לקטגוריה 5, שהיא יתרון גדול לפיתוח פרויקטי דיור בשוק של דרום פלורידה ובאזורים אחרים מועדים להוריקן בהם Cuentas מתכננת לפתח פרויקטים.

המערכת של Renco גם עמידה בפני רעידות אדמה והחברה מספקת כעת לממשלת טורקיה פתרונות דיור ארוך טווח לבנייה מחדש של ערים ואזורים שנפגעו לאחרונה ברעידות אדמה קטסטרופליות בעוצמה של 7.5 ו-7.8 בסולם ריכטר, וגם סבלו מרעידות משנה מרובות.

Renco USA הייתה הספקית של טכנולוגיות וחומרי בניין לפרויקט הדיור בר השגה הראשון בארצות הברית באמצעות מערכת ה-MCFR שלה. פרויקט לייקוד וילג' הוא פיתוח נדל"ן רב-משפחתי במחיר סביר הממוקם במחוז פאלם ביץ'.

Renco USA מחזיקה בזכויות הבלעדיות בארצות הברית לתהליך המוגן בפטנט. מערכת הקירות, הרצפה והקירוי של Renco היא מערכת בנייה ייחודית מבוססת MCFR היוצרת אבני בניין משתלבות, מחוזקות בסיבים, ומוצרים אחרים הקשורים לבנייה, הניתנים לחיבור במגוון כמעט בלתי מוגבל של עיצובים. המערכת של Renco יכולה לשמש ליצירת בתים, בנייני דירות, בתי מלון, בנייני משרדים, מחסנים, מוצרי תשתית ועוד.

Cuentas חשפה לאחרונה שיש לה עמדת הון ברמה של 6% שלה בפרויקט לייקווד וילג', בו נעשה שימוש במערכת הבנייה של Renco. Cuentas הקימה לאחרונה את CuentasCasa - חטיבה חדשה שמתכננת לפתח פרויקטים נוספים של דיור בר השגה בפלורידה ובאזורים אחרים ברחבי ארצות הברית, מכיוון שבשווקי דיור רבים המחירים עבור העובדים המקומיים אינם נגישים עקב העלייה המהירה במחירי השכירות והמחיר של רכישת דירה.

"הרכישה האחרונה של Cuentas בפרויקט לייקווד הייתה הצעד הראשון לפיתוח מערכת היחסים המאוד אסטרטגית הזו עם Renco USA, שכן הטכנולוגיה המוגנת בפטנט שלהם אמורה לחולל מהפכה בשוק בניית הדיור בר ההשגה, במיוחד בפלורידה שבה סופות הוריקן מהוות איום אדיר ושנתי", אמר אריק מיימון, מייסד שותף ומנכ"ל Cuentas. "מערכת היחסים עם Renco USA צריכה להיות מכרעת בתמיכה בתחומים חדשים של פיתוח עסקי עבור Cuentas, שכן אנו פועלים בהתאם המטרה המקורית שלנו לספק פתרונות לתושבי ארצות הברית ללא חשבון בבנק, עם חשבון בנק מוגבל או ללא גישה מספקת לשירות".

Cuentas נרגשת מאוד לקבל גישה לטכנולוגיית הבנייה משנה המשחק של Renco USA מכיוון שהיא "ירוקה עד היסוד", ומדגישה את רכיבי הקיימות והידידותיים לסביבה שלה כשהיא משתמשת בחומרי גלם וממוחזרים המתרחשים באופן טבעי כדי לבנות דירות חד-משפחתיות ורב-משפחתיות תומכות בעצמן, יעילות, יציבות מבחינה מבנית", הצהיר מייקל דה פראדו, מייסד שותף ונשיא. "טכנולוגיית הבנייה המוגנת בפטנט של Renco יכולה לייצר עלות נמוכה יותר, חזקה, עמידה בפני הוריקן (עד Cat 5), עמידה באש, עמידה במים, עמידה בפני טרמיטים ואפילו עמידה בפני רעידות אדמה (Seismic Cat A & B - בקרוב C, D & E) בנייני דירות שהופכים נחוצים יותר ככל שאסונות טבע ותנאים קיצוניים הופכים נפוצים יותר", הוסיף דה פראדו.

"כ-Renco USA, אנו גאים מאוד ביתרונות הטכנולוגיה והקיימות שפיתחנו במהלך 12 השנים האחרונות", הצהיר אנג'ין יסיל, מייסד שותף של Renco USA. השימוש במערכת MCFR של Renco בתכנון מבנים מבטל את הצורך בעץ, פלדה או בטון, שהם מקורות עיקריים לבירוא יערות וזיהום CO2 ברחבי העולם", הוסיף יסיל.

אודות קואנטס

Cuentas, Inc. (נאסד"ק: CUEN & (CUENW היא ספקית שירותי פינטק אלקטרוני ומסחר אלקטרוני עם טכנולוגיה קניינית שמיועדת לספק פתרונות לאוכלוסייה ההיספנית והלטינו שלא מקבלת מספיק שירותי בנקאות או בכלל לא. המוצרים והשירותים שלנו מרחיבים את הגישה לשירותי בנקאות ניידים ומקוונים כולל חיוב ששולם מראש, פיקדונות, גישה למזומן באמצעות כספומט, העברות כספים מקומיות ובינלאומיות ושירותים נוספים. כרטיס Cuentas לשימוש כללי נטען מחדש (GPR) כולל ארנק דיגיטלי, הנחות לרכישות אצל קמעונאים פיזיים מקוונים גדולים, הטבות ויכולת לרכוש תוכן דיגיטלי. למידע נוסף, בקרו בבקשה באתר https://cuentas.com

אודות RENCO

RENCO היא מערכת בנייה מבנית משוכללת המורכבת מאבני בניין מבניים מרוכבים משתלבים וקורות מרוכבות ומשטחים משולבים שכולם מחוברים בדבק ליצירת מבנה מונוליטי. מערכת הבניין של RENCO, כולל הבלוקים, הקורות, המשטחים והדבקים עברו הערכה במעבדות מוסמכות ANSI לבחינת הביצועים המבניים, המאפיינים הפיזיים והעמידות בפני אש. לאחר הערכה יסודית, IAPMO אישרה את הקריטריונים שסופקו בידי ההערכה של Renco ופרסמה דו"ח הערכה נשלה שמאפשר את השימוש במערכת הבנייה של RENCO תחת קוד הבנייה הבינלאומי, כולל אזורי הוריקן במהירות גבוהה. תכנון מערכת הבנייה של RENCO מוגבל כיום למבנים בני חמש קומות, אולם החברה ממתינה לאישורים מורחבים.

בקרו בכתובתwww.RENCO-USA.comלקבלת מידע נוסף.

קשרי משקיעים

Cuentas, Inc.
800-611-3622
[email protected]

מקור:Cuentas, Inc.

*** הידיעה מופצת בעולם על ידי חברת התקשורת הבינלאומית ACCSSEWIRE


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 חיים נוי

חיים נוי, עיתונאי, עורך ראשי של סוכנות החדשות הבינ"ל IPA, לשעבר עורך ראשי של סוכנות הידיעות עתים, חבר תא מבקרי התיאטרון באגודת העיתונאים



 


מאמרים נוספים מאת חיים נוי
 
עושים היסטוריה: ASPIRE משיקה ב-27 באפריל את ‘ליגת המירוצים האוטונומית של אבו דאבי’ הרשמית אשר מגדירה מחדש את עתיד ספורט האקסטרים
אבו דאבי תארח אירוע פורץ דרך עם 10,000 צופים אשר יהיו עדים לחנוכת ASPIRE ליגת המירוצים האוטונומית של אבו דאביA2RL במסלול המרוצים המוכר Yas Marina. תחרות המרוץ האוטונומי, החדשה לגמרי, מהווה אבן דרך משמעותית בהיסטוריית הספורט המוטורי שנחשב לליגה הגדולה ביותר בעולם.

בומברדייה חושפת זהות מותג חדש ונועז ברחבי העולם בזמן שהחברה נוסקת לעבר עתיד שאפתני
*לוגו חדש חוגג את המעבר המוצלח של החברה לתעופה עסקית טהורה. הסמל עצמו, בומברדייה מאך, מציג צללית של מטוס השובר את מחסום הקול, בעוד משיכות הרוח מעל כנף מתייחסות למורשת החברה

קבוצת זאהיד מוכרת כ"מעסיק המוביל במזרח התיכון לשנת 2024"
ביום חמישי, 18 בינואר 2024, ג'דה, ממלכת ערב הסעודית: מכון המעסיקים המובילים (Top Employers) הכיר בקבוצת זאהיד (Zahid Group ) כמעסיק מוביל במזרח התיכון לשנת 2024, והציב את הקבוצה בין 10% המעסיקים המובילים בממלכת ערב הסעודית.

משרד עורכי דין רוזן המדורג ראשון מעודד את משקיעי Perion Network Ltd. לקבל ייעוץ
משרד עורכי דין רוזן המדורג ראשון מעודד את משקיעי Perion Network Ltd. לקבל ייעוץ לפני מועד אחרון חשוב בתביעה ייצוגית בניירות ערך – PERI

רוזן, יועץ השקעות מוביל, מעודד את משקיעי Checkpoint Therapeutics, Inc לקבל ייעוץ
רוזן, יועץ השקעות מוביל, מעודד את משקיעי Checkpoint Therapeutics, Inc לקבל ייעוץ לפני מועד חשוב בתביעה ייצוגית בניירות ערך – CKPT

רוזן, משרד עורכי דין מהשורה הראשונה, מעודד את משקיעי Ocugen, Inc לקבל ייעוץ
רוזן, משרד עורכי דין מהשורה הראשונה, מעודד את משקיעי Ocugen, Inc לקבל ייעוץ לפני תאריך יעד חשוב בתביעה ייצוגית בניירות ערך שהוגשה לראשונה על ידי המשרד – OCGN

רוזן, יועץ למשקיעים גלובלי, מעודד את משקיעי AST SpaceMobile, Inc. לקבל ייעוץ
רוזן, יועץ למשקיעים גלובלי, מעודד את משקיעי AST SpaceMobile, Inc. לקבל ייעוץ לפני תאריך יעד חשוב בתביעה ייצוגית בניירות ערך – ASTS

רוזן, משרד עורכי דין מוביל, מעודד את משקיעי HireRight Holdings Corporation לקבל ייעוץ
רוזן, משרד עורכי דין מוביל, מעודד את משקיעי HireRight Holdings Corporation לקבל ייעוץ בתביעה ייצוגית בניירות ערך – HRT

ריסקיפייד תדווח ב-15 במאי על התוצאות הכספיות לרבעון הראשון של 2024
חברת ריסקיפייד ‏Riskified Ltd ‏(NYSE: RSKD), מובילה בתחום הפתרונות למניעת הונאות מסחר אלקטרוני ובתחום פיתוח פתרונות חכמים לניהול סיכונים, הודיעה היום כי תפרסם את התוצאות הכספיות שלה לרבעון הראשון של שנת 2024 לפני פתיחת השוק ב-15 במאי 2024. בתאריך זה, חברי ההנהלה יקיימו שיחת ועידה אשר תשודר בשעה 8:30 בבוקר ET, במהלכו ידונו בעסקי החברה ובתוצאות הכספיות.

סגן נשיא ExaGrid למכירות באזור EMEA ו-APAC מונה למנהל ערוץ אזורי
אנדי וולסקי הוכר ברשימת ראשי הערוצים של CRN בריטניה לאזור EMEA ו-APAC
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI