דף הבית הודעות לעיתונות ספורט במהלך MWC23 חברת Zain KSA וחברת וואווי חתמו על מזכר הבנות לבניית רשת 5.5G גלובלית חלוצה "5.5G City"
במהלך MWC23 חברת Zain KSA וחברת וואווי חתמו על מזכר הבנות לבניית רשת 5.5G גלובלית חלוצה "5.5G City"
חיים נוי 04/03/23 |  צפיות: 763

במהלך MWC23 חברת Zain KSA וחברת וואווי חתמו על מזכר הבנות לבניית רשת 5.5G גלובלית חלוצה "5.5G City"

ברצלונה, ספרד, 3 במרץ 2023, (BUSINESS WIRE):

במהלך קונגרס המובייל העולמי MWC23 בברצלונה, וואווי ומפעילת התקשורת הערבית הסעודית המובילה Zain KSA חתמו על מזכר הבנות לשיתוף פעולה אסטרטגי (MoU) עבור פרויקט חדשנות משותף בתחום ה-"5.5G City". מזכר ההבנות נחתם במהלך MWC23 שנערך בברצלונה בין ה-27 בפברואר ל-2 במרץ.

במסגרת ההסכם, שני הצדדים ישתפו פעולה כדי לקדם חדשנות טכנולוגית לפיתוח של 5.5G ולהרחבת ההיצעים אשר ניתנים להרחבה ללקוחות פרטיים, ארגוניים וממשלתיים. בנוסף, הם יחזקו את התשתית הדיגיטלית ויבנו רשת גלובלית חלוצה של פיתוח 5.5G, שתספק מנוע חזק להשגת יעדי הדיגיטליזציה הלאומיים המפורטים בחזון הסעודי לשנת 2030.

Zain KSA וכן וואווי ישתפו פעולה כדי לשפר את החדשנות הטכנולוגית, את חווית המשתמש וכן לפתח נושאי שימוש חדשים. שיתוף הפעולה יכלול אספקת חווית גיגה-ביט חלקה בתרחישים פנימיים וחיצוניים כאחד, באמצעות פריסה בקנה מידה גדול של MetaAAU ו-5G עם צבירה של ספקים, כמו גם פתרונות דיגיטליים פנימיים של LampSite. בנוסף, יינקטו יוזמות לשפר את הביצועים של רשתות MIMO מסיביות, ולפתח יכולות תפעול ואופטימיזציה של רשת אוטונומית מקצה לקצה. שני הצדדים גם יעבדו יחדיו כדי לפתח נושאי שימוש חדשים לשימוש באינטרנט של הדברים (IoT) ופתרונות רשת פרטיים. לבסוף, השותפות תחקור שיתוף פעולה חדשני בין היתר בתחומים כמו אתר קומפקטי במיוחד, ופתרונות אנרגיה ירוקה.

מנהל הטכנולוגיה הראשי של Zain KSA, Eng. עבדול רחמן אל-מופאדה (Abdulrahman Al-Mufadda), הגיב: "המחויבות שלנו להניע את הטרנספורמציה הדיגיטלית בממלכה התאפשרה על ידי שילוב של השקעות טכנולוגיות חדשניות עם פתרונות דיגיטליים פורצי דרך, במגוון תחומים, כולל מחשוב ענן, פינטק, תמיכה עסקית וטכנולוגיות רחפנים. Zain KSA נמצאת במשימה להעצמת חברה דיגיטלית ולתמוך במעבר לכלכלה דיגיטלית, בהתאם לחזון הסעודי לשנת 2030 ואסטרטגיית הטרנספורמציה הדיגיטלית של הממלכה. על ידי שיתוף פעולה עם מובילי ICT עולמיים, כולל וואווי, אנו מחויבים לשפר את הרשת של ZainKSA מקצה לקצה באמצעות החדשנות המשותפת שלנו בטכנולוגיית 5G-Advanced וכן על ידי יצירת מגוון שירותים אנכיים לדיגיטליזציה בתעשייה".

ריצ'י פנג (Ritchie Peng), נשיא קו מוצרי ה-5G של וואווי, אמר: "אנו מחויבים לספק מוצרים ופתרונות מובילים למפעילים ולעזור להם להקים רשתות סלולריות באיכות גבוהה באמצעות חידושים טכניים מתמשכים. אנו נרגשים לעבוד עם Zain KSA על פרויקט 5.5G City זה, ומקווים כי שיתוף הפעולה יאפשר למוצרים ולפתרונות החדשניים שלנו ליצור ערך עסקי וחברתי. החזון שלנו הוא לעזור ל-Zain KSA להקים רשתות 5G טובות יותר, ומה שחשוב מכך, להוביל תשתית דיגיטלית".

MWC Barcelona 2023 התקיימה מה-27 בפברואר עד ה-2 במרץ בברצלונה, ספרד. וואווי הציגה את המוצרים והפתרונות שלה בדוכן 1H50 באולם Fira Gran Via 1. יחד עם מפעילים גלובליים, אנשי מקצוע בתעשייה ומובילי דעה, אנו צוללים לנושאים כמו הצלחה עסקית של 5G, הזדמנויות 5.5G, כפיתוח ירוק, טרנספורמציה דיגיטלית, והחזון שלנו להשתמש בתוכנית העסקית GUIDE כדי להניח את הבסיס ל-5.5G שיתבסס על הצלחת 5G לשיגשוג גדול עוד יותר. למידע נוסף, בקרו בכתובת: https://carrier.huawei.com/en/events/mwc2023.

אודות Zain KSA

Zain KSA היא ספקית טלקום מובילה שהוקמה בממלכה הסעודית באוגוסט 2008 כחברה רשומה. תוך כבוד לתשתית המפותחת שלה, החברה הצליחה לבסס את עצמה כמפעילת טלקום אמינה וכספקית שירותים דיגיטליים, ששירותיה כוללים טלקום, רשת 5G, שירותי תשלום דיגיטליים, מחשוב ענן, פתרונות IoT, שירותי סיבים, רחפנים, ותחומים רבים אחרים.

Zain KSA מחויבת לפיתוח מתמשך של הרשת והשירותים שלה, על מנת להשיג את חווית שירות הלקוחות הטובה ביותר עבור המשתמשים, המגזר הפרטי ומוסדות ממשלתיים, בהתאם למטרות של החזון הסעודי לשנת 2030 והטרנספורמציה הדיגיטלית בממלכת סעודיה, אשר אמורה לספק את השירותים הדרושים לחברה חכמה ואיכות חיים טובה יותר.

למידע נוסף על Zain KSA, בקרו בכתובת: www.sa.zain.com.

אודות Huawei

וואוי, שנוסדה בשנת 1987, היא ספקית עולמית מובילה של תשתית טכנולוגיות מידע ותקשורת (ICT) ומכשירים חכמים. יש לנו 197,000 עובדים ואנחנו פועלים ביותר מ-170 ארצות ואזורים, ומשרתים יותר משלושה מיליארד אנשים ברחבי העולם.

החזון והמשימה שלנו הם להביא את הדיגיטל לכל אדם, בית וארגון לעולם מחובר וחכם באופן מלא. לשם כך, נפעל למען קישוריות בכל מקום וגישה מכלילה לרשת, ונניח את היסודות לעולם חכם; לספק כוח מחשוב מגוון היכן שאתם זקוקים לו, כדי להביא ענן ובינה לכל ארבע פינות כדור הארץ; לבנות פלטפורמות דיגיטליות שיעזרו לכל התעשיות והארגונים להפוך לזריזים, יעילים ודינמיים יותר; ולהגדיר מחדש את חוויית המשתמש באמצעות בינה מלאכותית, מה שהופך אותה לחכמה ומותאמת אישית יותר עבור אנשים בכל תחומי החיים שלהם, בין אם הם בבית, בדרכים, במשרד, נהנים או מתאמנים. לקבלת מידע נוסף אודות Huawei, בקרו באופן מקוון בכתובת www.huawei.com או עקבו אחרינו ב:

http://www.linkedin.com/company/Huawei
http://www.twitter.com/Huawei
http://www.facebook.com/Huawei
http://www.youtube.com/Huawei

גלריית תמונות/מולטימדיה אפשר למצוא בכתובת – https://www.businesswire.com/news/home/53355202/en

אנשי קשר

Xu Jing, Huawei Technologies Co., Ltd, [email protected]

מקור: Huawei

תוכן הודעה זו בשפת המקור, מהווה את הגרסה הרשמית והמהימנה היחידה של מסמך זה. תרגומים מסופקים למטרות נוחות בלבד ויש להצליבם מול המסמך בשפת המקור, המהווה את הגרסה היחידה של טקסט זה שהינה בעלת תוקף משפטי.

*** הידיעה מופצת בעולם על ידי חברת התקשורת הבינלאומית Business Wire


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 חיים נוי

חיים נוי, עיתונאי, עורך ראשי של סוכנות החדשות הבינ"ל IPA, לשעבר עורך ראשי של סוכנות הידיעות עתים, חבר תא מבקרי התיאטרון באגודת העיתונאים



 


מאמרים נוספים מאת חיים נוי
 
Nyxoah : אסיפות החברה יתקיימו ביום 12 ביוני 2024
דירקטוריון החברה מתכבד להזמין את מחזיקי ניירות הערך להשתתף באסיפת בעלי המניות השנתית של החברה, שתתקיים ביום רביעי, 12 ביוני 2024 בשעה 14:00 CET במושב החברה, או במקום אחר כפי שיצוין לפני מועד זה. אסיפת בעלי המניות השנתית תלווה מיד באסיפת בעלי מניות שלא מן המניין.

בית החולים ומרכז המחקר על שם המלך פייסל: מהפך מוביל במגזר הבריאות בערב הסעודית
אוניברסיטת הרווארד -- שמונה שנים לתוך חזון 2030, ערב הסעודית עשתה צעדים משמעותיים עם חידושים דיגיטליים וגישה משופרת לטיפול איכותי. השקעות אסטרטגיות בתשתיות, טכנולוגיה וכישרונות הובילו להתקדמות שחוללה מהפכה במתן טיפול למטופלים והעלתה את הסטנדרטים של שירותי הבריאות המקומיים.

Arqit מזהירה מנהלי אבטחת מידע מדוע עליהם לפעול כעת כדי לאבטח את הנתונים שלהם מוכנים לעולם הפוסט-קוונטי
Arqit Quantum Inc. (נאסד"ק: ARQQ, ARQQW) (Arqit), מובילה בהצפנה בטוחה בקוונטים, קוראת היום למנהלי אבטחת מידע ולצוותי אבטחה לטפל בדחיפות באסטרטגיות הטכנולוגיה הפוסט-קוונטית שלהם, כאשר המחשוב הקוונטי מתקדם במהירות

RunPod מגייסת 20 מיליון דולר בסבב גיוס Seed שהובל במשותף על ידי Intel Capital ו- Dell Technologies Capital
RunPod, ספקית הענן הראשונה עבור יישומי AI, מושכת מפתחים מתעשיות שונות ומאיצה את צמיחת הפלטפורמה

Apparel Group ו-Sandbox VR חברו יחד כדי להביא חדשנות של מציאות מדומה למזרח התיכון
שיתוף הפעולה יביא לפתיחת 25 מוקדים במזרח התיכון עד 2028

היטאצ'י אנרג'י תומכת בתפעול ארוך טווח של פרויקט אנרגיית הרוח הגדול ביותר בארה"ב המחובר ל-HVDC.
הסכם רב-שנתי מספק פתרונות שירות לפרויקט ההולכה SunZia, המחבר את חוות הרוח של ניו מקסיקו לרשת החשמל של אריזונה, ומגדיל את האנרגיה המתחדשת למדינות המערב

ATMECS Global מאיצה חדשנות בתחום ה-AI ומצטרפת לרשת השותפים של NVIDIA בתור יועצת פתרונות.
ATMECS Global, הידועה ביכולותיה בפתרונות טרנספורמציה דיגיטלית ופתרונות הנדסיים, מכריזה בגאווה על הצטרפותה לרשת השותפים של NVIDIA בתור יועצת פתרונות. ציון דרך זה מסמל רגע מכריע במסעה של ATMECS להגדיר מחדש את תחום ה-AI וה-ML, ומדגיש את מחויבותה לחדשנות ומצוינות באספקת פתרונות AI של הדור הבא.

הערים העשירות בעולם בשנת 2024
ארצות הברית מובילה בכל הנוגע למספר המיליונרים התושבים עם הון נזיל להשקעה של מיליון דולר או יותר, והיא בראש הרשימה עם 11 ערים מרחבי ארצות הברית ברשימת חמישים הערים בעולם כולל העיר ניו יורק, ששומרת בחוזקה על המקום הראשון בדו"ח הערים העשירות בעולם לשנת 2024, המתפרסם מדי שנה על ידי מומחי הגירת הון בינלאומיים Henley & Partners.

Anaqua חושפת את תוכנת הניהול IP PATTSY WAVE גרסה 8
מהדורה חדשה תעצים מומחי קניין רוחני עם יעילות תפעולית ופונקציונליות משופרות

Zenas BioPharma מודיעה על הגדלת סבב גיוס C בסך 200 מיליון דולר לקידום תוכניות פיתוח קליני ממוקדות אימונולוגיה בשלבים בינוניים ומאוחרים
מימון בהובלת SR One, NEA, Norwest Venture Partners ו-Delos Capital בהשתתפות משמעותית של Enavate Sciences, Longitude Capital ומשקיעים חדשים וקיימים אחרים ההכנסות לתמיכה בתוכניות פיתוח קליני מתמשכות בשלבים בינוניים עד מאוחרים עבור מוצר I&I המוביל של החברה, obexelimab
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI