דף הבית הודעות לעיתונות עסקים, מימון וכספים לידרטק תציג את תוכנת היתוך החיישנים והתפיסה התחושתית עטורת הפרסים שלה ומוצרים בעלי ביצועים גבוהים המאפשרים ADAS ו-AD ב-Tech.AD בברלין ב-26-28 במרץ, 2023
לידרטק תציג את תוכנת היתוך החיישנים והתפיסה התחושתית עטורת הפרסים שלה ומוצרים בעלי ביצועים גבוהים המאפשרים ADAS ו-AD ב-Tech.AD בברלין ב-26-28 במרץ, 2023
חיים נוי 08/03/23 |  צפיות: 308

לידרטק תציג את תוכנת היתוך החיישנים והתפיסה התחושתית עטורת הפרסים שלה ומוצרים בעלי ביצועים גבוהים המאפשרים ADAS ו-AD ב-Tech.AD בברלין ב-26-28 במרץ, 2023

הפתרון LeddarVision עטור הפרסים של LeddarTech

טכנולוגיית LeddarVision זכתה להכרה ב-Tech.AD USA ו-CES 2023

קוויבק סיטי, 8 במרץ 2023, (GLOBE NEWSWIRE) :

®LeddarTech, מובילה עולמית באספקת טכנולוגיית חישת ADAS ו-AD הגמישה, החזקה והמדויקת ביותר, שמחה להכריז על השתתפותה ב- Automotive Tech.AD Berlin במלון טיטניק שאוסי ברלין. LeddarTech היא שותפה מומחית של Tech.AD ותציג את הטכנולוגיה שלה; פייר אוליבייה, מנהל הטכנולוגיה הראשי של LeddarTech יהיה אחד המציגים באירוע.

התצוגה של LeddarVision של לידרטק (דוכן מס' 6)

LeddarVision הוא פתרון היתוך חיישנים ותפיסה תחושתית ברמת המערכת המציע ביצועים גבוהים בעלות נמוכה, עם אגנוסטיות לחומרה, עבור יישומי ADAS ו-AD תעשייתיים לרכב ולשטח.

חוויה: הדגמת לוח המחוונים האינטראקטיבי של LeddarVision עטור הפרסים

לוח המחוונים הזה מאפשר לנציגים לראות את הביצועים הגבוהים במיוחד של תוכנת LeddarVision ברמות שונות של אוטונומיה בתרחישים שונים, כגון תנאי מזג אוויר קיצוניים.

ארגנו מראש פגישה להדגמות מוצרים, ראיונות של אנליסטים בתקשורת ובתעשייה או דיונים עם משקיעים.

צפו בחשיפה של המוצרים החדשים ביותר של LeddarTech באירופה

משפחת מוצרי תוכנת הרכב LeddarVision Front-View (LVF) נותנת מענה לאתגרים עמם צריכים להתמודד בעת פיתוח יישומי ADAS ברמה 2/2+, כגון פתרון בעיות בטיחות ומציאת תוכנות היתוך חיישנים ותפיסה תחושתית ניתנות להרחבה המציעות ביצועים גבוהים בעלות נמוכה. שני המוצרים השונים הללו הם בעצם ערמות של תוכנת היתוך ותפיסה תחושתית מקיפות ברמת המערכת המשלבות באופן מיטבי אפנון חיישנים עבור יישומי ADAS ברמה 2/2+ המשיגים דירוג NCAP 2025/GSR 2022 של 5 כוכבים.

· LeddarVision Front (רמת כניסה) (LVF-E): מוצר זה דוחף את מעטפת הביצועים, מכפיל את הטווח היעיל של החיישנים ומאפשר, לראשונה, פתרון עם שלושה חיישנים בלבד. חישה בעלות נמוכה, יחד עם הטמעה יעילה בפלטפורמת TDA4L, מובילה לעלות המערכת הנמוכה ביותר עבור ADAS ברמת הכניסה של +L2/L2.

· LeddarVision Front (קצה גבוה) (LVF-H): עם תצורת חיישן מורחבת ל-1V5R המבוססת על מצלמת 3 מגה-פיקסל יחידה עם שדה לכידה של 120 מעלות וחמישה מכ"מים, ערימת ה-LVF-H מרחיבה את תמיכת התפיסה לטובת יישומי סיוע בכביש מהיר, כולל בקרת שיוט מותאמת במהירות של 160 קמ"ש, טווח של 200 מטר ומעבר נתיב חצי אוטומטי. יחד עם תכונות אחרות, כולל חישה בעלות נמוכה, מושג פתרון ADAS חסכוני לשילוב קדמי ברמת +L2/L2 פרמיום.

·

תכונה מיוחדת: LeddarVision Surround (+LVS-2). מוצר זה מרחיב ביעילות את תצורת חיישני ה-1VxR ממשפחת מוצרי ה-LVF בשילוב קדמי לתצורת 5V5R, ומשפר את התמיכה ביישומי סיוע בפקקים (TJA) וסיוע בכביש מהיר (HWA). הוא גם מאפשר יישומים כגון מעבר נתיב אוטומטי, עקיפה ובקרת שיוט מותאמת (ACC) עם הרחבה של טווחי המהירות. יתרה מזאת, +LVS-2 תומך בסיוע תמונה היקפית עבור שימוש בכביש מהיר מסוג L2/L2+ ADAS ברמת פרמיום ויישומי בטיחות NCAP 2025/GSR 2022 ברמת 5 כוכבים.

LeddarTech מציגה: ב-27 במרץ (בין השעות 11:30 עד 12:00 CET), מנהל הטכנולוגיה הראשי של LeddarTech, פייר אוליבייה, מהמשתתפים המועדפים ב-Tech.AD בזכות המצגות והמחשבות המרתקים שלו, יעביר מצגת מרכזית שכותרתה: "פתרון בעיות קריטיות המשפיעות על הבטיחות של ADAS כדי להאיץ את אימוץ ה-AD." מצגת זו תחשוף כמה סוגיות קריטיות המוכרות כיום ונוגעות לבטיחות וביצועים של ADAS ו-AD, מדוע הן משפיעות על האמון מצד הלקוחות וכיצד ניתן לטפל בהן כדי להאיץ את הבטיחות והאוטונומיה.

קבעו מראש פגישה עוד היום.

אודות Automotive Tech.AD Berlin

יום השנה העשירי: כנס AD & ADASעטור פרסים זה נועד להביא מהנדסים מתקדמים ומומחי רכב מיצרני OEM, דרגה 1s, ספקים ומכוני מחקר מובילים לשלב הבא. הצטרפו ליותר מ-600 מהמומחים והמנהלים המשפיעים ביותר בתחום הרכב האוטונומי בברלין.

אודות לידרטק

LeddarTech לידרטק היא חברת תוכנה גלובלית שנוסדה בשנת 2007, מפתחת ומספקת פתרונות תפיסה מקיפים המאפשרים פריסה של יישומי ADAS ונהיגה אוטונומית. התוכנה של LeddarTech ברמת כלי-רכב מיישמת אלגוריתמים של בינה מלאכותית וראייה ממוחשבת כדי ליצור מודלים תלת-ממדיים מדויקים ביותר של הסביבה, ומאפשרת קבלת החלטות טובה יותר וניווט בטוח יותר. טכנולוגיה זו, בעלת ביצועים גבוהים, מדרגית וחסכונית ממונפת על-ידי יצרני ציוד מקורי (OEM) וספקי Tier 1-2 ליישום יעיל של פתרונות רכב ורכבי שטח.

LeddarTech אחראית לכמה חידושים בתחום החישה מרחוק, עם יותר מ-150 פטנטים שהוענקו או הוגשו עבורם המשפרים את יכולות ADAS ו-AD. תפיסה אמינה היא קריטית בהפיכת הניידות הגלובלית לבטוחה יותר, יעילה יותר, בת-קיימא ומשתלמת: זה מה שמניע את LeddarTech להפוך לפתרון התוכנה הנפוץ ביותר למיזוג חיישנים ותפיסה.

למידע נוסף על לידרטק, בקרו בבקשה באתר www.leddartech.com וגם ב- LinkedIn, Twitter, Facebookו- YouTube.

ליצירת קשר:

Daniel Aitken, Vice-President, Global Marketing, Communications and Investor Relations, LeddarTech Inc.
Tel.: + 1-418-653-9000 ext. 232 [email protected]

קשרי משקיעים ואתר האינטרנט:

[email protected]
https://investors.leddartech.com/

תמונה המצורפת להודעה לעיתונות זו זמינה בכתובת https://www.globenewswire.com/NewsRoom/AttachmentNg/e8d665fc-e659-482b-bde7-9528b740e81a

*** הידיעה מופצת בעולם על ידי חברת התקשורת הבינלאומית GlobeNewswire


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 חיים נוי

חיים נוי, עיתונאי, עורך ראשי של סוכנות החדשות הבינ"ל IPA, לשעבר עורך ראשי של סוכנות הידיעות עתים, חבר תא מבקרי התיאטרון באגודת העיתונאים



 


מאמרים נוספים מאת חיים נוי
 
פתרון ה-Total IP של של מצלמת MIPI מבית ARASAN עם CSI ו- PHY-C משיג הסמכה לתקן ISO26262
Arasan מכריזה על תקן ההסמכה הפונקציונאלי ISO26262של פתרון הTotal IP- של מצלמת MIPI שלה כשילוב משולב של ה- MIPI CSI-2 Tx/Rx ו- C-PHY IP

חדשנות כדי להשפיע: Dentsu חושפת מיתוג גלובלי חדש המתבסס על מורשת של 120 שנה
Dentsu, עם הפנים אל הלקוחות, הודיעה על השקת המיתוג הגלובלי החדש שלה, "חדשנות כדי להשפיע" (Innovating to Impact) שמהווה ציון דרך משמעותי בהיסטוריה בת ה-120 שנים פלוס של החברה. מיתוג השיווק והחדירה לשוק החדש עוטף את המחויבות של Dentsu להניע צמיחה באמצעות חדשנות, תוך מינוף כלל החוזקות היצירתיות ממירות השוק - יצירתיות, מדיה, נתונים וטכנולוגיה.

Tealium חושפת אינטגרציה של CDP עם ה-API של Snowpipe Streaming מבית Snowflake
אינטגרציה זו משלבת את העוצמות של Snowflake Data Cloud ו-Tealium CDP כדי להאיץ את חוויית הלקוח לאורך כל המסע שלו

הודעה על הצעת הסדר ותוכנית הקצאה הכוללת רוכשי מניות רגילות של Perrigo מ-21 באפריל 2015 עד 2 במאי 2017 ובעלי מניות רגילות של Perrigo מיום 12 בנובמבר 2015
הודעה מסכמת על (I) הסדר מוצע ותכנית הקצאה; (2) דיון בפשרה; ו- (3) בקשה לשכר טרחת עורך דין והוצאות התדיינות משפטית

איתיחאד מודיעה על תוצאותיה הכספיות לשנת 2023 כולה
שנת טרנספורמציה - ערוכה היטב לצמיחה עתידית

תרו תפרסם את תוצאות השנה המלאה ב-20 במאי 2024
‎ Taro Pharmaceutical Industries Ltd. תרו תעשיות פרמצבטיות (NYSE:TARO) הודיעה היום שהיא מתכננת לפרסם את התוצאות הפיננסיות השנתיות שלה לשנה שהסתיימה ב-31 במרץ 2024, בתום סגירת השוק ביום שני, 20 במאי 2024.

אנדרסן גלובל משיקה פירמת חברים בבלגיה
אנדרסן גלובל Andersen Global משיקה את Andersen בבלגיה עם הפיכתה של Seeds of Law, חברה שמשתפת איתה פעולה משנת 2022, לחברה הראשונה במדינה שמאמצת את מותג Andersen.

ACT Abu Dhabi פתוח כעת לעסקים
Arabian Chemical Terminals LLC באבו דאבי (ACTAD) גאה להכריז על תחילת הפעילות בטרמינל אחסון מיכלי הכימיקליים החדש בנמל ח'ליפה, אבו דאבי, איחוד האמירויות הערביות. הטרמינל הוא חוות מיכלי כימיקלים מסחרית ראשונה מסוגה באמירויות.

Workvivo של Zoom נבחרה לשותפת ההגירה הנבחרת עבור Workplace from Meta
Workvivo של Zoom נבחרה לשותפת ההגירה המועדפת היחידה של Meta עבור לקוחותיה לאורך תהליך הפסקת השירות Workplace from Meta.

MidOcean Energy של EIG ממנה את ארמנד לומנס למנהל כספים ראשי
MidOcean Energy ("MidOcean"), חברה שממוקדת בגז טבעי נוזלי (LNG), שהוקמה ומנוהלת על ידי EIG, משקיעה מוסדית מובילה במגזרי האנרגיה והתשתיות העולמיים, הודיעה היום על מינוי של ארמנד לומנס למנהל כספים ראשי (CFO).
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI