דף הבית הודעות לעיתונות עסקים, מימון וכספים "מסע הדרכים האפי" של Automobili Lamborghini מתקרב ליעדו עם פריטי הנצחה לאספנים שחוגגים 60 שנה למותג
"מסע הדרכים האפי" של Automobili Lamborghini מתקרב ליעדו עם פריטי הנצחה לאספנים שחוגגים 60 שנה למותג
חיים נוי 11/03/23 |  צפיות: 358

"מסע הדרכים האפי" של Automobili Lamborghini מתקרב ליעדו עם פריטי הנצחה לאספנים שחוגגים 60 שנה למותג

לאחר 7 חודשים של הטבעות NFT בלעדיות, לקוחות קיימים יקבלו פריט אספנות מותאם כדי לחגוג את יובל היהלומים של יצרנית מכוניות העל הידועה

סנט'אגטה בולונז, 9 במרץ 2023, (GLOBE NEWSWIRE):

Automobili Lamborghini כמעט הגיעה לסוף נסע הדרכים האפי (The Epic Road Trip), מסע בן 8 חודשים שמגיע לשיאו בציון דרך חשוב: 60 שנה למותג האגדי.

"מסע הדרכים האפי" פותח בשיתוף עם INVNT.ATOM™ ו-Web3 Pro, והוא מזמין בעלים וחובבים לאסוף את הסדרה המוחלטת של מזכרות דיגיטליות כדי לזכות בכלי עזר וחוויות - כולל ההזדמנות להיות אחד הראשונים לצפות בתצוגה מקדימה של דגם למבורגיני החדש לפני שהוא יוצג בפני כל הציבור.

אספני "מסע הדרכים האפי" יתוגמלו במגוון כלי עזר וחוויות, בהתאם לרמת הבעלות שלהם:

*גישה לקהילה/ערוץ Discord לאספנים בלבד

*רקעים בלעדיים לנייד ולשולחן העבודה

*סקיצה של Centro Stile מאת מיטיה בורקרט, ראש מחלקת העיצוב

*קובץ GLB לצרכני למבורגיני להתנסות במטאברס

*סיור VIP אינטימי במטה למבורגיני בסאנט'אגטה

*מבט ראשון בלעדי לדגם הלמבורגיני החדש

לקראת יום השנה ה-60, למבורגיני תמנף את ההזדמנות הזו כדי להפגיש בחגיגה אחת לקוחות למבורגיני וגם מחזיקים בנכסים של "מסע הדרכים האפי".

"המחויבות של למבורגיני לחדשנות משתרעת מעבר למכוניות הסופר-ספורט שלנו ולתוך כל ההיבטים של העסק שלנו - במיוחד כאשר אנו מתייחסים לדורות הצעירים יותר", אומר כריסטיאן מאסטרו מנהל השיווק של אוטומוביל למבורגיני. "מסע הדרכים האפי הוא הדוגמה האחרונה לגישה הלא קונבנציונלית שלנו שהניעה אותנו במשך שישה עשורים. בעת שאנו חוגגים 60 שנה, כשפנינו לעתיד, אנו רוצים לתגמל לקוחות ומעריצים של העבר, ההווה והעתיד על נאמנותם - לתת להם את ההזדמנות לקבל מעורבות וחיבור נוסף עם המותג".

למבורגיני תנציח את ציון הדרך עם פריט אספנות דיגיטלי ליום השנה ה-60. אלה המבקרים בסוכנויות למבורגיני או משתתפים בחגיגות יום השנה של IRL יכולים לסרוק קוד QR כדי לתבוע את הפריט. במקביל, פריט האספנות להנצחה יועבר לאספני "מסע הדרכים האפי" שרכשו 2 או יותר NFT בהטבעות ה-1 עד ה-8.

בנוסף, כל מחזיקי ה-NFT להנצחה יקבלו אסימון כניסה למפגש בלעדי בסגנון AMA עם בכירי למבורגיני הדנים בעבר, ההווה והעתיד של למבורגיני.

ההטבעה האחרונה של "מסע הדרכים האפי" מתחילה בין ה-20 ל-23 במרץ, עם ההזדמנות האחרונה של אספנים להגיע לקו הסיום ב- Lamborghini NFT Marketplace.

בעוד "The Epic Road Trip" יסתיים בקרוב, זוהי רק ההתחלה של מסע Web3 של למבורגיני כשהם ממשיכים לפתח פלטפורמות מעורבות חדשניות שמעמיקות את מערכת היחסים שלהם עם לקוחות ואוהדים אשר לוכדים את המהות של מה זה אומר להיות חבר בקהילת למבורגיני.

תמונות וסרטונים: media.lamborghini.com

הייפ ריל של הקמפיין עד כה

ערכה למדיה (מידע ותמונות ברזולוציה גבוהה)

מידע על Automobili Lamborghini: lamborghini.com

אודות Automobili Lamborghini" מסע הדרכים האפי"

Automobili Lamborghini - אוטומובילי למבורגיני, יחד עם Web3 Pro ו- INVNT.ATOM, מזמינה מעריצים, אספנים וחובבים להיות חלק מ- Epic Road Trip- מסע הדרכים האפי, סדרה של פריטי אספנות דיגיטליים שפותחים כלי עזר וחוויות - כולל ההזדמנות להיות מהראשונים להציג תצוגה מקדימה של דגם למבורגיני חדש. האוסף מורכב מארבעה NFTs המשוחררים מדי חודש במשך 8 חודשים, על פני 4 ימים רצופים, שכל אחד מהם זמין לרכישה למשך 24 שעות בלבד. כל ה-NFT הבסיסי לאספנות יוגבל למהדורה של 1,963 וה-NFT הנדיר הרביעי יהיה זמין במהדורה מוגבלת של 63 יחידות. ממש בסוף הקמפיין, רק מי שרכש את כל ה-NFTs החודשיים שהונפקו - שלושת ה-NFT הבסיסיים או שלושת הבסיסים בתוספת המהדורה המוגבלת - יקבל NFT מיוחד החושף את דגם למבורגיני הבא.

אודות INVNT.ATOM™

INVNT.ATOM, חלק מ-[INVNT GROUP] THE GLOBAL BRANDSTORY PROJECT™, היא סוכנות חדשנות וחוויית מותג המוקדשת לעזור למותגים גלובליים להתוות מסלול, לנווט, להפעיל וליצור הזדמנויות חדשות בחזית הדיגיטלית של ה-Web3. המשרד ממוקם בסינגפור, והוא מציע קבוצה של אסטרטגים, משווקים, יוצרים, מתכנתים, שדכנים ומובילי מחשבה שהופך אסטרטגיות לסיפורים וסיפורים לחוויות המערבות קהילות בבמה הגלובלית.

לקבלת מידע נוסף אודותINVNT.ATOMבקרו בכתובת www.invntatom.com

אודות [INVNT GROUP]™

[INVNT GROUP] הוקמה כהתפתחות של INVNT, הסוכנות המייסדת של סיפורי מותגים חיים גלובליים. בראשות הנשיא והמנכ"ל, סקוט קולאת'ר,[INVNT GROUP], THE GLOBAL BRANDSTORY PROJECT™ מייצג פורטפוליו של שיטות פעולה שנועדו לעזור לארגונים שחושבים קדימה לחדש ולהשפיע על קהלים בכל מקום. הקבוצה מורכבת מחברת אסטרטגיית מיתוג מודרנית, Folk Hero; משרד לייעוץ תרבותי בהובלה יצירתית, Meaning; סטודיו להפקה וסוכנות קריאייטיב, HEVĒ; מפיקת אירועים למכללות ואוניברסיטאות, INVNT Higher Ed; חטיבת החדשנות הדיגיטלית, INVNT.ATOM; סטודיו מולטימדיה יצירתי, Hypnogram; וסוכנות הסיפור המקורית של המותג החי, INVNT.

לקבלת מידע נוסף אודות[INVNT GROUP]בקרו בכתובת www.invntgroup.com

אודות Web3 Pro™

מאז 2018, Web3 Proהיא חלוצה בפיתוח טכנולוגיות חדשניות המאפשרות למותגים ארגוניים, סוכנויות קריאייטיב, סוכנויות שיווק ולקוחותיהם לרתום את העוצמה של Web 3.0, שיווק מבוסס קהילה. הפלטפורמות שלנו, כולל שוק התווית הלבנה NFT PROופלטפורמת המעורבות של HUB, מתוכננות מתוך מחשבה על לקוח הקצה, מה שמאפשר קמפיינים ואסטרטגיות מוצלחים שמגבירים את ההכנסות, המעורבות ומדדי הביצועים המרכזיים החשובים הקשורים לשיווק. לקבלת מידע נוסף אודות Web3 Pro, בקרו בכתובת: www.web3pro.com.

קובץ מצורף:

Lamborghini: The Epic Road Trip

לפרטים נוספים

For "The Epic Road Trip" campaign & press inquiries:

Paola Cracknell

[email protected]

For [INVNT GROUP] and INVNT.ATOM press inquiries:

Jhonathan Mendez de Leon

[email protected]

For Web3 Pro press inquiries:

Bekkah Frisch

[email protected]

*** הידיעה מופצת בעולם על ידי חברת התקשורת הבינלאומית GLOBE NEWSWIRE


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 חיים נוי

חיים נוי, עיתונאי, עורך ראשי של סוכנות החדשות הבינ"ל IPA, לשעבר עורך ראשי של סוכנות הידיעות עתים, חבר תא מבקרי התיאטרון באגודת העיתונאים



 


מאמרים נוספים מאת חיים נוי
 
פתרון ה-Total IP של של מצלמת MIPI מבית ARASAN עם CSI ו- PHY-C משיג הסמכה לתקן ISO26262
Arasan מכריזה על תקן ההסמכה הפונקציונאלי ISO26262של פתרון הTotal IP- של מצלמת MIPI שלה כשילוב משולב של ה- MIPI CSI-2 Tx/Rx ו- C-PHY IP

חדשנות כדי להשפיע: Dentsu חושפת מיתוג גלובלי חדש המתבסס על מורשת של 120 שנה
Dentsu, עם הפנים אל הלקוחות, הודיעה על השקת המיתוג הגלובלי החדש שלה, "חדשנות כדי להשפיע" (Innovating to Impact) שמהווה ציון דרך משמעותי בהיסטוריה בת ה-120 שנים פלוס של החברה. מיתוג השיווק והחדירה לשוק החדש עוטף את המחויבות של Dentsu להניע צמיחה באמצעות חדשנות, תוך מינוף כלל החוזקות היצירתיות ממירות השוק - יצירתיות, מדיה, נתונים וטכנולוגיה.

Tealium חושפת אינטגרציה של CDP עם ה-API של Snowpipe Streaming מבית Snowflake
אינטגרציה זו משלבת את העוצמות של Snowflake Data Cloud ו-Tealium CDP כדי להאיץ את חוויית הלקוח לאורך כל המסע שלו

הודעה על הצעת הסדר ותוכנית הקצאה הכוללת רוכשי מניות רגילות של Perrigo מ-21 באפריל 2015 עד 2 במאי 2017 ובעלי מניות רגילות של Perrigo מיום 12 בנובמבר 2015
הודעה מסכמת על (I) הסדר מוצע ותכנית הקצאה; (2) דיון בפשרה; ו- (3) בקשה לשכר טרחת עורך דין והוצאות התדיינות משפטית

איתיחאד מודיעה על תוצאותיה הכספיות לשנת 2023 כולה
שנת טרנספורמציה - ערוכה היטב לצמיחה עתידית

תרו תפרסם את תוצאות השנה המלאה ב-20 במאי 2024
‎ Taro Pharmaceutical Industries Ltd. תרו תעשיות פרמצבטיות (NYSE:TARO) הודיעה היום שהיא מתכננת לפרסם את התוצאות הפיננסיות השנתיות שלה לשנה שהסתיימה ב-31 במרץ 2024, בתום סגירת השוק ביום שני, 20 במאי 2024.

אנדרסן גלובל משיקה פירמת חברים בבלגיה
אנדרסן גלובל Andersen Global משיקה את Andersen בבלגיה עם הפיכתה של Seeds of Law, חברה שמשתפת איתה פעולה משנת 2022, לחברה הראשונה במדינה שמאמצת את מותג Andersen.

ACT Abu Dhabi פתוח כעת לעסקים
Arabian Chemical Terminals LLC באבו דאבי (ACTAD) גאה להכריז על תחילת הפעילות בטרמינל אחסון מיכלי הכימיקליים החדש בנמל ח'ליפה, אבו דאבי, איחוד האמירויות הערביות. הטרמינל הוא חוות מיכלי כימיקלים מסחרית ראשונה מסוגה באמירויות.

Workvivo של Zoom נבחרה לשותפת ההגירה הנבחרת עבור Workplace from Meta
Workvivo של Zoom נבחרה לשותפת ההגירה המועדפת היחידה של Meta עבור לקוחותיה לאורך תהליך הפסקת השירות Workplace from Meta.

MidOcean Energy של EIG ממנה את ארמנד לומנס למנהל כספים ראשי
MidOcean Energy ("MidOcean"), חברה שממוקדת בגז טבעי נוזלי (LNG), שהוקמה ומנוהלת על ידי EIG, משקיעה מוסדית מובילה במגזרי האנרגיה והתשתיות העולמיים, הודיעה היום על מינוי של ארמנד לומנס למנהל כספים ראשי (CFO).
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI