דף הבית הודעות לעיתונות עסקים, מימון וכספים ACAMS משיקה תוכנית מלגות לאנשי מקצוע קוריאנים המחפשים הכשרה באמצעים למניעת הלבנת הון
ACAMS משיקה תוכנית מלגות לאנשי מקצוע קוריאנים המחפשים הכשרה באמצעים למניעת הלבנת הון
חיים נוי 15/03/23 |  צפיות: 320

ACAMS משיקה תוכנית מלגות לאנשי מקצוע קוריאנים המחפשים הכשרה באמצעים למניעת הלבנת הון

מקבלי מלגת CAMS יתאמנו על אסטרטגיות לזיהוי, מעקב ודיווח על פעילות פלילית המאיימת על מוסדות פיננסיים ברחבי העולם

וושינגטון, 14 במרץ 2023, (GLOBE NEWSWIRE) :

כחלק מהמאמצים שלה לתמוך במאבק בפשיעה פיננסית בכל אזור אסיה והפסיפיק, ACAMS משיקה תוכנית מלגות חדשה לאנשי מקצוע דרום קוריאנים בתחום הרגולציה המבקשים להפוך למומחים מוסמכים למניעת הלבנת הון (CAMS). במסגרת היוזמה, ACAMS תעניק את מלגת ה-CAMS ל-10 קוריאנים העוסקים ברגולציה במרחב של מניעת פשיעה פיננסית (AFC), ותעניק להם חברות לשנה באגודה וויתור מלא על כל העמלות עבור חבילת הבחינות של CAMS.

במסגרת התוכנית, הזוכים במלגות יוכשרו במגוון רחב של מיומנויות ואסטרטגיות לאיתור, מעקב ודיווח על פעילות פיננסית בלתי חוקית, לרבות שיטות עבודה מומלצות גלובליות לגבי יישום יעיל של האיסור להלבנת הון (AML) ומימון נגד טרור (CTF), מדיניות ונהלים, בקרות להפחתת סיכונים ודיווח על עסקאות חשודות. התוכנית CAMS, שזכתה להכרה נרחבת כסטנדרט העולמי לאישורי AML/CTF, מסייעת להגן על מוסדות פיננסיים ברחבי העולם מפני ניצול פלילי, קנסות רגולטוריים ופגיעה במוניטין.

"מלגה זו היא מעבר לשיקוף של המשימה שלנו להילחם בהון בלתי חוקי ברחבי העולם, היא גם המחויבות שלנו לאנשי המקצוע המוכשרים במגזר הפשיעה הפיננסית הדינמי של קוריאה", אמר מנכ"ל ACAMS, סקוט לילס. " השווקים הפיננסיים של דרום קוריאה ממשיכים לצמוח, לכן זה קריטי שאנשי מקצוע בתחום הרגולציה יהיו מוכנים לעמוד בציפיות הרגולטוריות המתפתחות ולהתמודד עם איומים פליליים מתעוררים".

"עבור העוסקים ברגולציה, CAMS הוא המסלול להפוך לקהילה גלובלית של גברים ונשים מסורים ברחבי העולם המיישמים את הידע והכישורים שלהם כדי להגן על המגזר הפרטי ולהציל חיים", אמר חבר מועצת הייעוץ של ACAMS, ג'ין צ'אנג, שהוא גם דירקטור, ויועץ ראשי באזור אסיה להתנהגות, פשעים פיננסיים ורגולציה בתחום הבנקאות התאגידית, המסחרית והמוסדית ב-Standard Chartered Bank. "זו תעודה שתפתח דלתות להתפתחות מקצועית לאורך הקריירה של מי שמקבל אותה".

היוזמה היא השלישית מסוגה עבור ACAMS לאחר ההשקה בשנת 2021 של מלגת CAFCA ומלגת CCAS בשנת 2022. מלגת CCAS משכה אליה מועמדים מאנשי מקצוע מ-AFC מיותר מ-100 מדינות ברחבי העולם.

מועמדים יכולים להגיש בקשה למלגת CAMS עד לתאריך 28 באפריל 2023 בשעה 23:59 GMT. הזוכים יוכרזו ביוני.

למידע נוסף על הקריטריונים ותהליך הגשת המועמדות למלגה לחצו כאן: https://www.acams.org/cams-scholarship

אודות ACAMS®

ACAMS הוא ארגון חברות בינלאומי מוביל המוקדש לספק הזדמנויות לחינוך נגד פשיעה פיננסית (AFC), להעביר שיטות עבודה מומלצות ווכן לקשר בין העמיתים לאנשי מקצוע בתחום ה-AFC בכל רחבי העולם. עם למעלה מ-100,000 חברים ב-180 תחומי שיפוט, ACAMS מחויבת למשימה להביא סוף לפשיעה הפיננסית באמצעות אספקת כלים למניעת הלבנת הון/מימון נגד טרור וסנקציות באמצעות שיתוף ידע, מנהיגות מחשבתית, שירותי הפחתת סיכונים, יוזמות ESG ופלטפורמות דיאלוג ציבורי/פרטי. הסמכת ה-CAMS של האגודה היא הסמכת תקן הזהב לאנשי המקצוע ב-AFC, בעוד שהסמכות ה-CGSS וה-CCAS שלה מיועדות לאנשי מקצוע בתחום הסנקציות ולעוסקים ב-AFC העובדים במרחב הקריפטוגרפי, בהתאמה. למעלה מ-60 סניפי ACAMS ברחבי העולם מעצימים עוד יותר את משימת האגודה עם אספקה של הדרכות ויוזמות רישות.

בקרו בכתובת acams.orgלמידע נוסף.

למידע נוסף ולקשרי מדיה

Lashvinder Kaur
[email protected]
+44 7388 264478

*** הידיעה מופצת בעולם על ידי חברת התקשורת הבינלאומית GLOBE NEWSWIRE


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 חיים נוי

חיים נוי, עיתונאי, עורך ראשי של סוכנות החדשות הבינ"ל IPA, לשעבר עורך ראשי של סוכנות הידיעות עתים, חבר תא מבקרי התיאטרון באגודת העיתונאים



 


מאמרים נוספים מאת חיים נוי
 
פתרון ה-Total IP של של מצלמת MIPI מבית ARASAN עם CSI ו- PHY-C משיג הסמכה לתקן ISO26262
Arasan מכריזה על תקן ההסמכה הפונקציונאלי ISO26262של פתרון הTotal IP- של מצלמת MIPI שלה כשילוב משולב של ה- MIPI CSI-2 Tx/Rx ו- C-PHY IP

חדשנות כדי להשפיע: Dentsu חושפת מיתוג גלובלי חדש המתבסס על מורשת של 120 שנה
Dentsu, עם הפנים אל הלקוחות, הודיעה על השקת המיתוג הגלובלי החדש שלה, "חדשנות כדי להשפיע" (Innovating to Impact) שמהווה ציון דרך משמעותי בהיסטוריה בת ה-120 שנים פלוס של החברה. מיתוג השיווק והחדירה לשוק החדש עוטף את המחויבות של Dentsu להניע צמיחה באמצעות חדשנות, תוך מינוף כלל החוזקות היצירתיות ממירות השוק - יצירתיות, מדיה, נתונים וטכנולוגיה.

Tealium חושפת אינטגרציה של CDP עם ה-API של Snowpipe Streaming מבית Snowflake
אינטגרציה זו משלבת את העוצמות של Snowflake Data Cloud ו-Tealium CDP כדי להאיץ את חוויית הלקוח לאורך כל המסע שלו

הודעה על הצעת הסדר ותוכנית הקצאה הכוללת רוכשי מניות רגילות של Perrigo מ-21 באפריל 2015 עד 2 במאי 2017 ובעלי מניות רגילות של Perrigo מיום 12 בנובמבר 2015
הודעה מסכמת על (I) הסדר מוצע ותכנית הקצאה; (2) דיון בפשרה; ו- (3) בקשה לשכר טרחת עורך דין והוצאות התדיינות משפטית

איתיחאד מודיעה על תוצאותיה הכספיות לשנת 2023 כולה
שנת טרנספורמציה - ערוכה היטב לצמיחה עתידית

תרו תפרסם את תוצאות השנה המלאה ב-20 במאי 2024
‎ Taro Pharmaceutical Industries Ltd. תרו תעשיות פרמצבטיות (NYSE:TARO) הודיעה היום שהיא מתכננת לפרסם את התוצאות הפיננסיות השנתיות שלה לשנה שהסתיימה ב-31 במרץ 2024, בתום סגירת השוק ביום שני, 20 במאי 2024.

אנדרסן גלובל משיקה פירמת חברים בבלגיה
אנדרסן גלובל Andersen Global משיקה את Andersen בבלגיה עם הפיכתה של Seeds of Law, חברה שמשתפת איתה פעולה משנת 2022, לחברה הראשונה במדינה שמאמצת את מותג Andersen.

ACT Abu Dhabi פתוח כעת לעסקים
Arabian Chemical Terminals LLC באבו דאבי (ACTAD) גאה להכריז על תחילת הפעילות בטרמינל אחסון מיכלי הכימיקליים החדש בנמל ח'ליפה, אבו דאבי, איחוד האמירויות הערביות. הטרמינל הוא חוות מיכלי כימיקלים מסחרית ראשונה מסוגה באמירויות.

Workvivo של Zoom נבחרה לשותפת ההגירה הנבחרת עבור Workplace from Meta
Workvivo של Zoom נבחרה לשותפת ההגירה המועדפת היחידה של Meta עבור לקוחותיה לאורך תהליך הפסקת השירות Workplace from Meta.

MidOcean Energy של EIG ממנה את ארמנד לומנס למנהל כספים ראשי
MidOcean Energy ("MidOcean"), חברה שממוקדת בגז טבעי נוזלי (LNG), שהוקמה ומנוהלת על ידי EIG, משקיעה מוסדית מובילה במגזרי האנרגיה והתשתיות העולמיים, הודיעה היום על מינוי של ארמנד לומנס למנהל כספים ראשי (CFO).
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI