דף הבית הודעות לעיתונות ספורט התראה למשקיעי RVYL, GBOX : רוזן, יועץ למשקיעים גלובלי, מעודד את המשקיעים ב- RYVYL Inc. f/k/a Greenbox POS שצברו עודף הפסדים העולים על 100 אלף דולר, להבטיח ייעוץ
התראה למשקיעי RVYL, GBOX : רוזן, יועץ למשקיעים גלובלי, מעודד את המשקיעים ב- RYVYL Inc. f/k/a Greenbox POS שצברו עודף הפסדים העולים על 100 אלף דולר, להבטיח ייעוץ
חיים נוי 22/03/23 |  צפיות: 490

התראה למשקיעי RVYL, GBOX : רוזן, יועץ למשקיעים גלובלי, מעודד את המשקיעים ב-RYVYL Inc. f/k/a Greenbox POS שצברו עודף הפסדים העולים על 100 אלף דולר, להבטיח ייעוץ לפני תאריך יעד חשוב של 3 באפריל בתביעה ייצוגית בניירות ערך שיזמה החברה – RVYL, GBOX

ניו יורק, 22 במרץ 2023, (GLOBE NEWSWIRE) :

מדוע: משרד רוזן עורכי דין, משרד עורכי דין בינלאומי העוסק בזכויות משקיעים, מזכיר לרוכשים את ניירות הערך שלRyvyl Inc. f/k/a Greenbox POS (נאסד"ק: RVYL, GBOX) בהתאם ו/או ניתן לעקוב אחר הצהרת הרישום והתשקיף שהונפקו בקשר עם ההנפקה הציבורית של החברה מיום 29 בינואר 2021 ("ההנפקה"); ו/או (2) בין ה-29 בינואר 2021 ל-20 בינואר 2023, שני התאריכים כוללים ("התקופה הייצוגית"), את המועד האחרון החשוב של 3 באפריל 2023 בתביעה הייצוגית בניירות ערך שהחלה על ידי המשרד.

מה החשיבות: אם השקעתם בניירות ערך של Ryvyl במהלך התקופה המדוברת ייתכן שאתם זכאים לפיצוי ללא דמי השתתפות עצמית, או עלויות מכוח הסדר תשלום מותנה.

מה הלאה? בכדי להצטרף לתביעה הייצוגית נגד חברת Ryvyl, או למידע אודות התביעה הייצוגית היכנסו אל: https://rosenlegal.com/submit-form/?case_id=11425, או צרו קשר עם מר פיליפ קים, במספר החינמי 866-767-3653, או בדוא"ל הבאים: [email protected], [email protected]. כבר הוגשה תביעה ייצוגית. אם ברצונכם לשמש כתובע המרכזי, עליכם לעתור לבית המשפט עד ולא יאוחר מתאריך 3 באפריל 2023. תובע מרכזי הוא גורם מייצג, הפועל בשמם של כל השותפים לתביעה בכל הנוגע לניהול ההתדיינות המשפטית.

למה משרד רוזן עורכי דין? אנו מעודדים את המשקיעים לבחור ייעוץ ראוי, בעל עבר של הצלחות מובילות. לעיתים קרובות, משרדי עורכי דין המוציאים הודעות חסרים ניסיון דומה, משאבים, או הכרת עמיתים משמעותית. רבים ממשרדים אלה אינם מטפלים בפועל בתביעות ייצוגיות בניירות ערך, אלא רק מתווכים המפנים לקוחות או שותפים עם משרדי עורכי דין המתדיינים בפועל על התיקים. היו נבונים בבחירת עצות. משרד עורכי הדין רוזן מייצג משקיעים ברחבי העולם, תוך ריכוז עיסוקו בתביעות ייצוגיות בניירות ערך ובליטיגציה נגזרת של בעלי מניות. משרד עורכי הדין רוזן השיג את הסדר התביעה הייצוגית הגדול ביותר אי פעם בניירות ערך נגד חברה סינית. משרד רוזן עורכי דין מדורג במקום הראשון על ידי ISS שרותי תביעה ייצוגית, בגין מספר יישובי תביעות ייצוגיות בשנת 2017. המשרד מדורג בין ארבעת הראשונים מדי שנה מאז שנת 2013, והחזיר מאות מיליוני דולרים למשקיעים. בשנת 2019 לבדה משרד עורכי הדין החזיר 438 מיליון דולרים למשקיעים. בשנת 2020, השותף המייסד לורנס רוזן הוכרז על ידי חברת law360 כ"ענק לשכת התביעות הייצוגיות". רבים מעורכי הדין במשרד זה מוכרים על ידי הביטאונים Lawdragon, Super Lawyers.

במה מדובר? על פי התביעה, הצהרת הרישום הייתה כוזבת ו/או מטעה ו/או לא גילתה כי: (1) החברה תציג מחדש נתונים כספיים מסוימים; (2) הבקרות הפנימיות של החברה לא היו מספקות; (3) החברה המעיטה וטשטשה את סוגיות הבקרה הפנימית שלה; ו-(4) כתוצאה מכך, הצהרת הרישום הייתה שקרית ו/או מטעה באופן מהותי בכל הזמנים הרלוונטיים. כאשר הפרטים האמיתיים נכנסו לשוק, התביעה טוענת כי למשקיעים נגרמו נזקים.

כדי להצטרף לתביעה הייצוגית נגד Ryvyl, היכנסו ל- https://rosenlegal.com/submit-form/?case_id=11425או צרו קשר עם מר פיליפ קים, במספר החינמי 866-767-3653, או בדוא"ל הבאים[email protected]או [email protected] לקבלת מידע על התביעה הייצוגית.

אף מחלקה לא אושרה. עד שהדבר יקרה, אינכם מיוצגים על ידי גורם מייעץ, אלא אם סיכמתם עם גורם כזה. באפשרותכם לבחור גורם מייעץ מטעמכם. כמו כן, ביכולתכם להישאר חבר סמוי ולא לעשות דבר בשלב זה. יכולתו של משקיע להיות שותף להתאוששות עתידית פוטנציאלית אינה תלויה בשירותו כתובע מרכזי.

עקבו אחרינו לקבלת עידכונים בלינקדאין https://www.linkedin.com/company/the-rosen-law-firm או בטוויטר: https://twitter.com/rosen_firm או בפייסבוק: https://www.facebook.com/rosenlawfirm/.

פרסומי עורכי דין: תוצאות קודמות אינן מבטיחות תוצאה דומה.

למידע נוסף:

Laurence Rosen, Esq.
Phillip Kim, Esq.
The Rosen Law Firm, P.A.
275 Madison Avenue, 40th Floor
New York, NY 10016
Tel: (212) 686-1060
Toll Free: (866) 767-3653
Fax: (212) 202-3827
[email protected]
[email protected]
[email protected]
www.rosenlegal.com

*** הידיעה מופצת בעולם על ידי חברת התקשורת הבינלאומית GlobeNewswire


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 חיים נוי

חיים נוי, עיתונאי, עורך ראשי של סוכנות החדשות הבינ"ל IPA, לשעבר עורך ראשי של סוכנות הידיעות עתים, חבר תא מבקרי התיאטרון באגודת העיתונאים



 


מאמרים נוספים מאת חיים נוי
 
בית החולים ומרכז המחקר על שם המלך פייסל: מהפך מוביל במגזר הבריאות בערב הסעודית
אוניברסיטת הרווארד -- שמונה שנים לתוך חזון 2030, ערב הסעודית עשתה צעדים משמעותיים עם חידושים דיגיטליים וגישה משופרת לטיפול איכותי. השקעות אסטרטגיות בתשתיות, טכנולוגיה וכישרונות הובילו להתקדמות שחוללה מהפכה במתן טיפול למטופלים והעלתה את הסטנדרטים של שירותי הבריאות המקומיים.

Arqit מזהירה מנהלי אבטחת מידע מדוע עליהם לפעול כעת כדי לאבטח את הנתונים שלהם מוכנים לעולם הפוסט-קוונטי
Arqit Quantum Inc. (נאסד"ק: ARQQ, ARQQW) (Arqit), מובילה בהצפנה בטוחה בקוונטים, קוראת היום למנהלי אבטחת מידע ולצוותי אבטחה לטפל בדחיפות באסטרטגיות הטכנולוגיה הפוסט-קוונטית שלהם, כאשר המחשוב הקוונטי מתקדם במהירות

RunPod מגייסת 20 מיליון דולר בסבב גיוס Seed שהובל במשותף על ידי Intel Capital ו- Dell Technologies Capital
RunPod, ספקית הענן הראשונה עבור יישומי AI, מושכת מפתחים מתעשיות שונות ומאיצה את צמיחת הפלטפורמה

Apparel Group ו-Sandbox VR חברו יחד כדי להביא חדשנות של מציאות מדומה למזרח התיכון
שיתוף הפעולה יביא לפתיחת 25 מוקדים במזרח התיכון עד 2028

היטאצ'י אנרג'י תומכת בתפעול ארוך טווח של פרויקט אנרגיית הרוח הגדול ביותר בארה"ב המחובר ל-HVDC.
הסכם רב-שנתי מספק פתרונות שירות לפרויקט ההולכה SunZia, המחבר את חוות הרוח של ניו מקסיקו לרשת החשמל של אריזונה, ומגדיל את האנרגיה המתחדשת למדינות המערב

ATMECS Global מאיצה חדשנות בתחום ה-AI ומצטרפת לרשת השותפים של NVIDIA בתור יועצת פתרונות.
ATMECS Global, הידועה ביכולותיה בפתרונות טרנספורמציה דיגיטלית ופתרונות הנדסיים, מכריזה בגאווה על הצטרפותה לרשת השותפים של NVIDIA בתור יועצת פתרונות. ציון דרך זה מסמל רגע מכריע במסעה של ATMECS להגדיר מחדש את תחום ה-AI וה-ML, ומדגיש את מחויבותה לחדשנות ומצוינות באספקת פתרונות AI של הדור הבא.

הערים העשירות בעולם בשנת 2024
ארצות הברית מובילה בכל הנוגע למספר המיליונרים התושבים עם הון נזיל להשקעה של מיליון דולר או יותר, והיא בראש הרשימה עם 11 ערים מרחבי ארצות הברית ברשימת חמישים הערים בעולם כולל העיר ניו יורק, ששומרת בחוזקה על המקום הראשון בדו"ח הערים העשירות בעולם לשנת 2024, המתפרסם מדי שנה על ידי מומחי הגירת הון בינלאומיים Henley & Partners.

Anaqua חושפת את תוכנת הניהול IP PATTSY WAVE גרסה 8
מהדורה חדשה תעצים מומחי קניין רוחני עם יעילות תפעולית ופונקציונליות משופרות

Zenas BioPharma מודיעה על הגדלת סבב גיוס C בסך 200 מיליון דולר לקידום תוכניות פיתוח קליני ממוקדות אימונולוגיה בשלבים בינוניים ומאוחרים
מימון בהובלת SR One, NEA, Norwest Venture Partners ו-Delos Capital בהשתתפות משמעותית של Enavate Sciences, Longitude Capital ומשקיעים חדשים וקיימים אחרים ההכנסות לתמיכה בתוכניות פיתוח קליני מתמשכות בשלבים בינוניים עד מאוחרים עבור מוצר I&I המוביל של החברה, obexelimab

קבוצת Apparel פתחה את 2024 עם התרחבות חזקה, וחשפה את חנוכתן של 47 חנויות חדשות ברחבי המזרח התיכון והודו ברבעון הראשון
סימה גנוואני ווד, מייסדת ויו"ר Apparel Group הדגישה את נושא "גיוון, שוויון והכללה" ואת מסירותה הבלתי מעורערת לטיפוח מקומות עבודה מכילים ולקידום שוויון מגדרי במגזר הקמעונאי ברחבי האזור.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI