דף הבית עסקים מיתוג לוטו ממלאים רק דרך לוטוקארד
לוטו ממלאים רק דרך לוטוקארד
מיטל רביץ 22/10/09 |  צפיות: 3219

יותר ויותר אנשים נמנים כיום על מועדון הלקוחות של לוטוקארד מבית קבוצת סמארט קלאב ונהנים משירות חכם אשר הופך את חברי המועדון לבעלי סיכוי גבוה יותר לזכות. הגדלת הסיכוי של לקוחות לוטוקארד לזכות בפרסים נובעת משיטת העבודה הייחודית של לוטוקארד. לוטוקארד מעסיקה בשורותיה צוות של סטטיסטיקאים, אנליסטים, מתמטיקאים, אנשי פיתוח ומומחים המשמשים כיועצים. תפקידם של כל אלו הוא לפתח סטטיסטיקות אודות משחקי ההגרלה של מפעל הפיס, וליישם אותן על גבי טפסי ההגרלה של לקוחות לוטוקארד. מילוי טפסי לוטו על פי הסטטיסטיקות שיצר צוות המומחים של לוטוקארד מגדיל באופן משמעותי את הסיכוי לזכות בפרסים, שכן משחקי מזל הם מדע לכל דבר, ובניגוד לשמם המקובל, אינם קשורים רק במזל.

לוטוקארד - לקטוף את המיליון

סמארט קלאב היא קבוצה אשר מטרתה היא בראש ובראשונה הגדלת סיכויי הזכיה של  לקוחותיה בהגרלות שונות כמו לוטו, ווינר טוטו. על מנת לבצע זאת באופן המוצלח ביותר מציעה קבוצת סמארט קלאב ללקוחותיה שירות חכם של מילוי טפסי לוטו באופן סדיר ועקבי. טפסי ההגרלה של לקוחות הקבוצה ממולאים במועדים קבועים מראש, בהתאם לשיטות הייחודיות שפיתח צוות המומחים של הקבוצה, ונשלחים אוטומטית למפעל הפיס. בנוסף לכך, שירות הלקוחות של קבוצת סמארט קלאב עובד באופן צמוד עם הלקוחות, קשוב לפניותיהם ומאפשר להם לקחת חלק פעיל במילוי הטפסים. הטפסים ניתנים לצפייה באתר האינטרנט של הקבוצה ואנשי הצוות ישמחו לשמוע על כל בקשה או הצעה.

לוטוקארד - יותר משירות הגרלות לוטו

הצטרפות לשירותי לוטוקארד היא הרבה יותר משירות מילוי טפסי הגרלה. הצטרפות לשירות החכם של לוטוקארד הוא צעד אשר משפר את רמת החיים של הלקוח בתחומים רבים, כאלו הקשורים לעולם של הגרלות לוטו, אך הרבה מעבר לכך. בין היתרונות הרבים של הצטרפות לשירות לוטוקארד ניתן לציין את אלו הבאים:

  • לוטוקארד מגדיל את הסיכוי לזכות בהגרלות מפעל הפיס עשרות מונים מאשר מילוי טפסים בצורה מסורתית
  • שירות לוטוקארד מבצע שליחה ממוחשבת של טפסי ההגרלה, כך שהסיכוי לפסילת טופס עקב מילויו באופן שגוי אפסי
  • שירות לוטוקארד מאפשר להשתתף בהגרלות של מפעל הפיס ללא צורך לצאת מהבית ולרכוש כרטיסי הגרלה - שליחת הטפסים מתבצעת אוטומטית במועדים הקבועים אשר תואמו מראש על ידי הלקוח ושירות לוטוקארד
  • תודות לשירותי השליחה האוטומטיים הקבועים של לוטוקארד נמנע מצב בו לקוח שוכח להשתתף בהגרלה עקב אי מילוי טופס
  • אין צורך לבדוק תוצאות לוטו וזכיות אחרות בעיתון או באינטרנט - שירות הלקוחות של לוטוקארד מתקשר ללקוחות אשר זכו ומודיע להם על הזכייה
  • בנוסף לכל אלו, שירות לוטוקארד נמנה עם כל קבוצת סמארט קלאב. לפיכך, לקוחות לוטוקארד זכאים להשתתף בהגרלות הפנימיות הנערכות במסגרת סמארט קלאב. הגרלות המאפשרות למנויים לזכות בעשרות פרסים יקרי ערך (החל ממכשירי חשמל, דרך חופשות בחו"ל ועד למכוניות ודירות). כמו כן, לקוחות לוטוקארד זכאים לקבל הנחות אקסקלוסיביות על מגוון מוצרים.

לוטוקארד - עם הצלחה לא מתווכחים

קבוצת סמארט קלאב קיימת כבר כמעט עשרים שנים. במהלך תקופה זו שירתה הקבוצה בנאמנות אלפי לקוחות מרוצים, אשר מעדיפים לתת למקצוענים למלא עבורם את טפסי ההגרלה. אלפי הלקוחות הללו יודעים שתודות לשירות שמעניקה קבוצת סמארט קלאב סיכוייהם לזכות בפרסים גדולים פי כמה וכמה מאשר לו היו ממלאים טפסי הגרלה בעצמם, מה גם שבאמצעות שירותי קבוצת סמארט קלאב נמנעים מצבים מביכים בהם כרטיס זוכה נפסל עקב מילוי לא נכון, או שלא הייתה אפשרות למלא טופס הגרלה בשבוע מסויים.

התוצאה - אלפי לקוחות מרוצים סומכים על השירות החכם של לוטוקארד בעיניים עצומות, וזוכים בפרסים מצטברים בסכום של למעלה ממאה מיליון שקלים חדשים. אחד הזוכים הללו יכול להיות גם אתה...


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 מיטל רביץ


 


מאמרים נוספים מאת מיטל רביץ
 
למלא טוטו בעזרת סטטיסטיקה
אוהבים ספורט? 'חולים' על כדורגל? אז אתם בוודאי גם ממלאים טפסי טוטו מידי פעם. שאלתם את עצמכם עד היום מהו הכלי הטוב ביותר איתו ניתן למלא טופס טוטו מוצלח? התשובה המוחלטת כמעט היא הסטטיסטיקה.

לוטו
התייחס אל הגרלת לוטו כחוויה נהדרת שבה אתה מעלה את סף הריגוש היומי שלך ומקווה לטוב. לא הצליח? תמיד יש הגרלת לוטו נוספת. הצליח? הטוב יישאר איתך עוד שנים רבות. ולפעמים, רק ההמתנה הזו שווה בפני עצמה מילוי של מאות טפסי לוטו לאורך השנים.

מתי לקחתם צ'אנס בפעם האחרונה
לא תמיד מתאים לנו להשתתף במשחקי הניחושים הגדולים של ישראל, הטוטו והלוטו. לעיתים, מתאים לנו דווקא משהו 'קטן', נקודתי, שיכול להבטיח לנו סיכויים רבים יותר לזכייה. אחד כזה הוא משחק צ'אנס

להיות ווינר
בתחילת הדרך, וממש עד לא מזמן, ווינר איפשר לנחש רק קומבינציה של כמה אירועים, אך לאחרונה איפשרו אנשי המועצה להסדר ההימורים בספורט לנחש גם תוצאות של משחקים יחידים – ניחוש שהפך מהר מאוד לפופולארי ביותר.

לוטוקארד איתך לאורך כל הדרך
26/01/10 | מיתוג
האלמנט הראשון, עליו כבר דיברנו, הוא התמדה בשליחת הטפסים. אלמנט חשוב נוסף הוא צוות המומחים של לוטוקארד. צוות זה מונה סטטיסטיקאים, אנליסטים ואנשי תוכנה ופיתוח – שכולם עושים מאמצים רבים על מנת להעניק ללקוחות מועדון לוטו קארד את הסיכוי הטוב ביותר לזכות בפרסים. לצוות המומחים ניסיון רב שנים ושיטה שכבר הניבה פרסים כספיים גדולים לרבים מלקוחות המועדון.

מצטרפים לנבחרת המנצחת של סמארט קלאב
הנבחרת המנצחת של קבוצת סמארט קלאב מונה שורה ארוכה של מומחים, חלקם סטטיסטיקאים מחוננים ואנליסטים מוכשרים וחלקם מומחי ספורט בעלי שם, הנפגשים מדי שבוע על מנת למלא את הטפסים של חברי המועדון, על פי שיטה שפותחה בחברה עצמה וכבר הוכיחה עצמה כשיטה מנצחת.

טוטוקארד – פשוט שירות חכם ובלעדי
29/12/09 | מיתוג
בעזרת השירות החכם הזה מציע המועדון לכל מצטרף מספר מסלולים המשלבים בין טורי טוטו וטפסי ווינר שיטתיים. על בסיס ניסיון של 19 שנים בניתוח סטטיסטי של משחקי כדורגל נשלחים באופן קבוע טפסי טוטו ו-ווינר על ידי המועדון עבור מנוייו. טפסי הטוטו נשלחים על שם הלקוח ומאפשרים זכייה במיליוני שקלים.

טוטוקארד – שיטה מנצחת ל-ווינר
השיטה גובשה במשך שנים רבות על ידי מומחי קבוצת סמארט קלאב, ומאחוריהם ותק רב. לפי שיטה זו קבעו את הכללים לגבי הבסיס (כפולים או משולשים) ואת התוצאה העדיפה אשר משתנה לפי תנאי המגרש, סטטיסטיקות, שחקנים, ידע מוקדם ועוד.

יתרונות תוכנית המנויים של לוטוקארד
המועדון מונה היום עשרות אלפי לקוחות הנהנים ממילוי טפסי לוטו על ידי צוות מומחים של סמארט קלאב. המספרים בטפסים אלו נבחרים באמצעות שיטת מילוי לוטו ייחודית ובלעדית שפותחה על ידי סטטיסטיקאים מומחים העובדים בשירות הקבוצה ודואגים גם לעדכן אותה ולשכללה מדיי יום.

לוטוקארד - אפשר עכשיו למלא לוטו עם מקצוענים
לוטוקארד, מקבוצת סמארט קלאב, מזמן הפך שם נרדף להגדלת סיכויי הזכייה בלוטו. החברה, מציעה שירות חכם שאין לו אח ורע בנוף הישראלי. מהיום הראשון שמה לה למטרה חברת לוטוקארד להציע שירות חכם לקהל לקוחותיה ואכן, משנת 1991, עת הוקמה הקבוצה, כבר אלפי לקוחות מרוצים הרוויחו סכומי עתק וכל זאת במינימום מאמץ.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI