דף הבית הודעות לעיתונות ספורט Sensegen משיקה קולקציית טעמים אקזוטיים מבוססת ביוטכנולוגיה
Sensegen משיקה קולקציית טעמים אקזוטיים מבוססת ביוטכנולוגיה
חיים נוי 28/06/23 |  צפיות: 508

Sensegen משיקה קולקציית טעמים אקזוטיים מבוססת ביוטכנולוגיה

החשיפה באירוע IFT First 2023 בשיקגו 17-19 ביולי

ראנצ'ו סנטה מרגריטה, 27 ביוני 2022, (GLOBE NEWSWIRE) :

Sensegen, ספקית חלוצית של פתרונות המבוססים על ביוטכנולוגיה בשוקי הטעם, ריח ויופי, השיקה את קולקציית טעמים אקזוטיים שעוררה ציפיות רבות.

Sensegen יצרה מגוון טעמים שובים למזון ולמשקאות. הקולקציה כוללת שישה טעמים אקזוטיים ייחודיים כמו אלו של פירות אמיתיים: ליצ'י, גויאבה, פפאיה, יוזו, פרי דרקון וסיגלית.

"אנו נרגשים להציג את קולקציית הטעמים האקזוטיים לשוק. הם מהווים ציון דרך משמעותי במשימתנו להגדיר מחדש טעם וחוויות צרכניות", אמרה נטשה ד'סוזה, סמנכ"לית טעמים וחוויית צרכן ב-Sensegen.

"המחקר שלנו גילה שטעמים אקזוטיים כבר חורגים מההגדרות של חופשה והפכו להעדפה עליונה באירועים והעדפות שונות למשקאות. על ידי מינוף הפתרונות מבוססי הביוטכנולוגיה שלנו, אנו מזמינים חברות מזון ומשקאות לחקור את הפוטנציאל העצום של הטעמים הללו על בקטגוריות שונות וליצור חוויות מותאמות לצרכנים שלהם", אמרה ד'סוזה.

על פי מרכז התובנות החושיות והצרכניות של Sensegen, 48% מהצרכנים מזהים אקזוטיות כטעם מוביל. צרכנים פתוחים לטעמים הרפתקניים יותר במסגרות חברתיות או כשהם מרגישים שהם רוצים לחקור. במשקאות אלכוהוליים, הצרכנים מחשיבים טעמים ייחודיים, אקזוטיים וטבעיים כשלושת המאפיינים הרצויים המובילים.

Sensegen תחשוף את קולקציית הטעמים האקזוטיים ב-IFT First בשיקגו, 17-19 ביולי 2023, בביתן S1670 של שותפתה היצירתית Blue California. לקראת הקולקציה, משתתפי IFT יהיו הראשונים לטעום אבות טיפוס של מזון ומשקאות המיוצרים עם הטעמים והמרכיבים המשלימים של שותפת פתרונות הפחתת הסוכר של Sensegen, סוויגן.

מה תחוו ב- IFT First 2023

משתתפי IFT יכולים לצפות למספר אבות טיפוס מרגשים שיעוררו השראה במוצרים שלהם עם הטעמים האקזוטיים.

תצוגה מקדימה של המוצרים.

*תה קר בטעם יוזו הכולל את טעם היוזו הטבעי של Sensegen עם ויטמין ארגותיונין התורם לאריכות החיים של Blue California ופתרונות אפנון הטעם והסטיביה של Sweegen.

*טראפלס שוקולד מריר בטעמי ליצ'י וסיגלית טבעית של Sensegen.

*משקה אנרגיה בטעם גויאבה שטוב יותר עבורכם עם טעם הגויאבה הטבעי של Sensegen וסוכר מופחת ברמה של 50% עם Sweetensify Flavors של Sweegen לטובת אפנון טעם. טעם הגויאבה עלה ב-22% במונחים של שנה לשנה ברשימת המשקאות וב-5% בתפריטי המסעדות.

*מרענן בטעם פפאיה בטעם הפפאיה הטבעי של Sensegen. לטעם הפפאיה יש עלייה של 19% בתפריטי המסעדות.

*מים מוגזים בטעם פרי דרקון בטעם טבעי של פרי הדרקון של Sensegen.

השקה זו נובעת מהחתירה הבלתי פוסקת של Sensegen אחר חדשנות ומחויבות לספק לצרכנים חוויות טעם ייחודיות. קולקציית הטעמים האקזוטיים נתמכת על ידי מחקר כמותי קנייני של החברה שנערך עם למעלה מ-1,500 צרכנים. מחקר מקיף זה חקר את בחירות המשקאות והמזון שאנשים עושים במצבים שונים, את השפעת מצב הרוח על החלטות אלו, ואת הסיבות הבסיסיות שעומדות מאחוריהן.

התובנות של Sensegen ממחקר זה מציעות הדרכה חשובה לאין ערוך לחברות מזון ומשקאות המבקשות לעורר חדשנות עם טעמים ממוקדי מצב רוח. על ידי הבנה שמצב הרוח, המזון והמשקאות יכולים להשתנות באופן משמעותי בין יחידים, השחקניות בתעשייה יכולות להשתמש במחקר זה כדי לנצל את מלוא הפוטנציאל של הפתרונות שלהן ולספק חוויות מותאמות לבסיס הצרכנים המגוון שלהן.

בהתאם למחויבות של Sensegen לקיימות וביוטכנולוגיה, קולקציית הטעמים האקזוטיים מיוצרת על ידי המרה ביולוגית. גישה זו מבטיחה את האיכות והאותנטיות הגבוהות ביותר תוך מזעור ההשפעה הסביבתית של ייצור הטעם.

אודות Sensegen

Sensegen™ הוא המדע של ההיגיון הטוב. יש לנו את הטבע עד למדע ויוצרים את החוש המושלם.

כחטיבה של רכיבי Blue California, מרכז הטעם, הריח והיופי החדשני שלנו מוקדש אך ורק לאספקת פתרונות צמחיים, טבעיים וברי קיימא. צוות המומחים המגוון שלנו משתף פעולה עם טכניקות ביולוגיות מתקדמות ומשתף פעולה כצוות כדי לספק מרכיבים ייחודיים שאומתו על ידי צרכנים.

ב- Sensegen™, אנו חלוצים בדרך לגיבוש הטבע ללא פשרות או נזקים ומספקים פתרונות ייחודיים לטעם, ריח ויופי.

קבצים מצורפים

  • Sensegen's true-to-fruit Exotic Flavors

Sensegen's Exotic Flavors are ideal for food and beverages.

לפרטים נוספים:

Ana Capretz, Head of PR and Communications

Sensegen

+1.949.635.1991

[email protected]

*** הידיעה מופצת בעולם על ידי חברת התקשורת הבינלאומית GLOBE NEWSWIRE


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 חיים נוי

חיים נוי, עיתונאי, עורך ראשי של סוכנות החדשות הבינ"ל IPA, לשעבר עורך ראשי של סוכנות הידיעות עתים, חבר תא מבקרי התיאטרון באגודת העיתונאים



 


מאמרים נוספים מאת חיים נוי
 
עושים היסטוריה: ASPIRE משיקה ב-27 באפריל את ‘ליגת המירוצים האוטונומית של אבו דאבי’ הרשמית אשר מגדירה מחדש את עתיד ספורט האקסטרים
אבו דאבי תארח אירוע פורץ דרך עם 10,000 צופים אשר יהיו עדים לחנוכת ASPIRE ליגת המירוצים האוטונומית של אבו דאביA2RL במסלול המרוצים המוכר Yas Marina. תחרות המרוץ האוטונומי, החדשה לגמרי, מהווה אבן דרך משמעותית בהיסטוריית הספורט המוטורי שנחשב לליגה הגדולה ביותר בעולם.

בומברדייה חושפת זהות מותג חדש ונועז ברחבי העולם בזמן שהחברה נוסקת לעבר עתיד שאפתני
*לוגו חדש חוגג את המעבר המוצלח של החברה לתעופה עסקית טהורה. הסמל עצמו, בומברדייה מאך, מציג צללית של מטוס השובר את מחסום הקול, בעוד משיכות הרוח מעל כנף מתייחסות למורשת החברה

קבוצת זאהיד מוכרת כ"מעסיק המוביל במזרח התיכון לשנת 2024"
ביום חמישי, 18 בינואר 2024, ג'דה, ממלכת ערב הסעודית: מכון המעסיקים המובילים (Top Employers) הכיר בקבוצת זאהיד (Zahid Group ) כמעסיק מוביל במזרח התיכון לשנת 2024, והציב את הקבוצה בין 10% המעסיקים המובילים בממלכת ערב הסעודית.

משרד עורכי דין רוזן המדורג ראשון מעודד את משקיעי Perion Network Ltd. לקבל ייעוץ
משרד עורכי דין רוזן המדורג ראשון מעודד את משקיעי Perion Network Ltd. לקבל ייעוץ לפני מועד אחרון חשוב בתביעה ייצוגית בניירות ערך – PERI

רוזן, יועץ השקעות מוביל, מעודד את משקיעי Checkpoint Therapeutics, Inc לקבל ייעוץ
רוזן, יועץ השקעות מוביל, מעודד את משקיעי Checkpoint Therapeutics, Inc לקבל ייעוץ לפני מועד חשוב בתביעה ייצוגית בניירות ערך – CKPT

רוזן, משרד עורכי דין מהשורה הראשונה, מעודד את משקיעי Ocugen, Inc לקבל ייעוץ
רוזן, משרד עורכי דין מהשורה הראשונה, מעודד את משקיעי Ocugen, Inc לקבל ייעוץ לפני תאריך יעד חשוב בתביעה ייצוגית בניירות ערך שהוגשה לראשונה על ידי המשרד – OCGN

רוזן, יועץ למשקיעים גלובלי, מעודד את משקיעי AST SpaceMobile, Inc. לקבל ייעוץ
רוזן, יועץ למשקיעים גלובלי, מעודד את משקיעי AST SpaceMobile, Inc. לקבל ייעוץ לפני תאריך יעד חשוב בתביעה ייצוגית בניירות ערך – ASTS

רוזן, משרד עורכי דין מוביל, מעודד את משקיעי HireRight Holdings Corporation לקבל ייעוץ
רוזן, משרד עורכי דין מוביל, מעודד את משקיעי HireRight Holdings Corporation לקבל ייעוץ בתביעה ייצוגית בניירות ערך – HRT

ריסקיפייד תדווח ב-15 במאי על התוצאות הכספיות לרבעון הראשון של 2024
חברת ריסקיפייד ‏Riskified Ltd ‏(NYSE: RSKD), מובילה בתחום הפתרונות למניעת הונאות מסחר אלקטרוני ובתחום פיתוח פתרונות חכמים לניהול סיכונים, הודיעה היום כי תפרסם את התוצאות הכספיות שלה לרבעון הראשון של שנת 2024 לפני פתיחת השוק ב-15 במאי 2024. בתאריך זה, חברי ההנהלה יקיימו שיחת ועידה אשר תשודר בשעה 8:30 בבוקר ET, במהלכו ידונו בעסקי החברה ובתוצאות הכספיות.

סגן נשיא ExaGrid למכירות באזור EMEA ו-APAC מונה למנהל ערוץ אזורי
אנדי וולסקי הוכר ברשימת ראשי הערוצים של CRN בריטניה לאזור EMEA ו-APAC
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI