דף הבית בידור ופנאי הפקת אירועים אטרקציות לאירועים זה הרבה יותר נעים
אטרקציות לאירועים זה הרבה יותר נעים
קרמבו הפקות 09/11/09 |  צפיות: 1717

הפקת אירוע כוללת אינספור פרטים והכנות: בחירת מקום, עיצוב, צילום, אוכל ומשקאות, מוסיקה, תאורה, ביגוד מתאים ועוד ועוד. רשימת ההכנות של אירוע מסויים עשויה להיות שונה לחלוטין מרשימת ההכנות של אירוע אחר, אך בכל האירועים הדבר הכי חשוב בתכנון הוא לב ליבו של האירוע - השאלה מה יהיה בו? מה בדיוק יעשו האורחים בחגיגה? התשובה לשאלה זו טמונה באותן אטרקציות לאירועים שבעלי השמחה יחליטו לקחת.

מהן בעצם אטרקציות לאירועים

אטרקציות לאירועים הן המסמר (הראשון בתור אחרי בעל השמחה) של המסיבה. הן מה שאמור למשוך, לשלהב, לרתק ולהנות את האורחים שלכם בזמן האירוע והן מה שאמור להיות נושא השיחה בתקופה שאחרי האירוע. כיום מגוון האטרקציות רב כל כך שכל אחד יכול למצוא אטרקציות לאירועים שמדברות אליו, ומתאימות לצרכיו ולצרכים של אורחיו. אם בעבר היו מקובלות הפעלות עצמאיות, תוכניות אמנותיות ופעילויות שארגן בעל השמחה בכוחות עצמו, הרי שהיום נהוג לקחת אטרקציות לאירועים מחברות המתמחות בכך.

מי אוהב אטרקציות לאירועים

תתפלאו לקרוא, אך כיום יש מעט מאוד אירועים שאין בהם אטרקציות לאירועים שכן כל מי שדואג להפיק אירוע מוצלח, כזה שהאורחים שלו יהנו להשתתף בו ויתגאו להיות חלק ממנו, דואג להצטייד באותן אטרקציות לאירועים ולהתאימן לאורחים. אף אחד לא רוצה להפיק אירוע גדול, לטרוח רבות סביב הכנתו, אך באירוע עצמו לגלות כי האורחים שלו מחפשים את עצמם ומשתעממים. זו הסיבה שכמעט כל מי שעורך אירוע כיום דואג להיעזר באותן אטרקציות לאירועים, שמהוות תעודת ביטוח נגד שעמום ואכזבה. מאותה הסיבה בדיוק כיום ניתן למצוא אטרקציות לאירועים, המגיעות "בילד אין" יחד עם המקום שבו נערכת החגיגה, או עם הבר שמוזמן לחגיגה. למעשה, הביקוש של אטרקציות לאירועים הוא כה גדול עד כי רוב אנשי המקצוע המתמחים באירועים מציעים אטרקציות לאירועים מסוגים שונים.

אטרקציות לאירועים זו ממש מצווה

השמיים הם הגבול בכל הנוגע לחגיגות. אנחנו אוהבים לחגוג, ובגדול. כיום מאוד שכיח לחגוג בצורה גרנדיוזית ולהרים הפקה רצינית אפילו את הסיבה הכי קטנה לחגיגה. בכל אירוע שכזה יש להביא בחשבון "מה יעשו האורחים", ורבים מבעלי השמחות, ולא משנה אם מדובר בחתונה, בר מצווה או מסיבת שחרור, מביאים בחשבון אטרקציות לאירועים כחלק אינטגרלי מהחגיגה. אך אם יש אירוע אחד שלגביו אין עוררין, אירוע שתמיד, אבל תמיד, תמצאו בו אטרקציות לאירועים הרי שמדובר באירוע מצווה. חגיגה של בר/ת מצווה היא חגיגה אדירה של ילדים קטנים- גדולים, וככזו, הרי שהיא תמיד מאופיינת ברצון ליהנות, לרקוד, לשחק ולהיות ילדים. אפיונים אלו באים לידי ביטוי באותן אטרקציות לאירועים בחגיגות מצווה בצורה נרחבת.

אטרקציות לאירועים בכל האירועים

אם אתם מתכננים לארח את קבוצת היוגה אצלכם בבית לשיחה על נבטים, סביר להניח שאין לכם סיבה לקחת אטרקציות לאירועים והאטרקציה האמיתית תהיה היוגה, או הנבטים. אך אם אתם מתכננים אירוע גדול, רב משתתפים, כמו בר מצווה או בת מצווה, הרי שתצטרכו לחשוב על תוכנית ל"העסקת הקהל" והתשובה עבורכם היא אטרקציות לאירועים כמובן. קשה עד בלתי אפשרי להזמין קהל רב לחגיגה ולצפות שיהנו פשוט מהשהייה במקום. קל וחומר כשמדובר בקהל צעיר כמו בני מצווה שהאנרגיות שלו משתוללות והוא מחפש ודורש את ההנאה והמשחקים. לפיכך דרושה "תוכנית אמנותית" בצורת אטרקציות לאירועים המתאימה לאותו קהל ומהנה אותו.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 קרמבו הפקות


 


מאמרים נוספים מאת קרמבו הפקות
 
אטרקציות לבר מצווה – שמחה אטרקטיבית!
בעבר מספיק היה אורגן אורות וזיקוקים - שילוו את הטקס - כדי לעשות שמחה בקרב בני הנוער ולצאת בהרגשה כי היו אטרקציות לבר מצווה...
אז זהו .. שכבר לא.


אטרקציות לאירועים ללא גבולות
כיום קיימים סוגים רבים ומגוונים של אטרקציות לאירועים וניתן בקלות ללכת לאיבוד בתוך שלל הרעיונות וההיצע. לפני שאתם בוחרים אטרקציות לאירועים שלכם, חשבו האם אותן אטרקציות לאירועים מוצאות חן רק בעיניכם או שגם האורחים שלכם יהנו מהן?

אטרקציות לאירועים זה הרבה יותר נעים
הפקת אירוע כוללת אינספור פרטים והכנות: בחירת מקום, עיצוב, צילום, אוכל ומשקאות, מוסיקה, תאורה, ביגוד מתאים ועוד ועוד.

הפקות אירועים - סליחה, הפקת לבד?
למה חשוב בעצם לקחת חברת הפקות אירועים ולא להסתפק ביכולות של עצמכם? ובכן, אתם בהחלט יכולים לנסות לקחת על עצמכם תהליך הפקת אירועים, ואנחנו משוכנעים שתצליחו להרים אירוע לבדכם, אך עליכם לשאול את עצמכם בכנות, האם אתם באמת מוכנים לכאב ראש הזה

הידעת? אירועים לא מפיקים את עצמם!
כל אדם שפוי שאי פעם ניסה להרים הפקת אירועים לעצמו או לאדם אחר שהוא אוהב, הגיע למסקנה הזו מתישהו במהלך ההכנות: ההכרה כי זה פשוט גדול עליו בכמה מידות, וכי יש יותר מדי פרטים לחשוב עליהם, להתעסק בהם ולארגן אותם בשביל אדם אחד.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI