דף הבית עיצוב ואדריכלות עיצוב פנים שולחנות בר, כסאות בר ומה שביניהם
שולחנות בר, כסאות בר ומה שביניהם
גבריאל בן שושן 13/12/09 |  צפיות: 3393

שולחן וכסאות בר הן תוספת מודרנית ואלגנטית למטבח, לחצר הבית ואף כפינת אוכל קטנה.

שולחנות בר יכולים לשמש עבור ערב שתייה עם חברים או אפילו לארוחה שלמה, אך בגלל מימדיהם המיוחדים, שולחנות בר דורשים כסאות בר מתאימים וכסאות אוכל רגילים לא יתאים להם.

 דרישות גבוהות
עבור שולחן בר שרכשת תצטרך לבחור כסאות בר בגובה המתאים. בכסא נמוך מדי תתקשה לראות את האוכל המונח על השולחן ובכסא גבוה מדי לא יהיה לך מקום נוח לרגליים.

למרות ששולחן בר וכסא בר, שניהם אמורים להיות גבוהים, קיים הבדל בשילוב הגבהים בין השניים. גובה כסא בר טיפוסי הוא 75 ס"מ ובשילוב שולחן בר בגובה הנע בין 105-110 ס"מ, ההתאמה תהיה מושלמת לישיבה נוחה ומפנקת.

קיימים כיום כסאות בר בעלי גובה משתנה המותאמים לשולחנות בר או דלפקי מטבח בעלי גבהים שונים.

 כסא בר חסר משענת גב
ישנם כסאות בר המעוצבים ללא משענת גב, את כסאות בר הללו ניתן למצוא הן במסעדות ופאבים והן בביתם פרטיים. פרט ליופי הייחודי של כסאות בר ללא משענת גב, כסאות בר אלו מתאפיינים גם כחוסכי מקום על ידי האפשרות לדחוף אותם מתחת לשולחן הבר כשהם לא בשימוש. כסאות בר חסרי משענת גב יכולים להתאים לבתים בעלי חלל קטן.

 מאפיינים נוספים
במידה והחלטת לרכוש כסאות בר בעלי משענת גב, תפסיד אולי את אפקט החיסכון במקום אך תרוויח את גורם הנוחות.

ראשית, קיימים כסאות בר בעלי משענות ידיים לנוחות מרבית עם או ללא משענת גב. שנית, במידה ואתה מבלה זמן ניכר על כסאות הבר שלך, סביר להניח כי תעדיף כסאות בר בעלי משענת גב שתעניק לך תמיכה טובה. משענת גב בכיסאות בר יכולים להיות גבוהים או נמוכים.

 כסאות בר מסתובבים
כסאות בר מסתובבים הוכיחו כי הם בעלי יתרון עיצובי מיוחד על פני עיצוב כסאות בר העומדים במקום וללא אפשרות לתזוזה סיבובית.

כסאות בר מסתובבים טובים יותר ממספר סיבות, בראש ובראשונה, אנשים בוחרים בכיסאות בר מסתובבים בגלל הנוחות והקלות בשימוש ובתנועה שלהם. בישיבה על יד שולחן בר הרבה יותר קל ונוח לצאת ולהיכנס לישיבה וגם בזמן שיחה עם אנשים היושבים משני צדדיך, כסא בר מסתובב מקל רבות, כאמור, על התזוזה ובמקום לסובב את הצוואר בכל פעם, ניתן להסתובב עם כל הגוף בעזרת הכסא לעבר האדם איתו אתה משוחח.

סגנון
כסאות בר זמינים במספר רחב של חומרים, סגנונות וגימורים וזאת בכדי להתאים למספר רב של שולחנות בר. תוכל לבחור בין כסאות בר ממתכת, עץ, פלסטיק, עם או ללא ריפוד, שילוב חומרי גלם שונים ועוד ועוד.

בכל כסא בר שתבחר, וודא כי הוא קל לניקוי מכיוון שהוא ישמש אותך ואת חבריך לשתיה ולמאכל ועלולים להתלכלך לעיתים קרובות. בנוסף, וודא כי כסא הבר יציב ומיוצר מחומרים איכותיים על מנת שיעמוד זמן רב מפני שחיקה עקב שימוש חוזר ונשנה.

 


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 גבריאל בן שושן

גבריאל בן שושן - מעצב ראשי
מאסטר דיזיין - ייבוא, שיווק ומכירה של ריהוט משרדי, ריהוט לבית ולגן וריהוט מוסדי
http://www.master-design.co.il



 


מאמרים נוספים מאת גבריאל בן שושן
 
שולחנות בר, כסאות בר ומה שביניהם
שולחן וכסאות בר הן תוספת מודרנית ואלגנטית למטבח, לחצר הבית ואף כפינת אוכל קטנה. שולחנות בר יכולים לשמש עבור ערב שתייה עם חברים או אפילו לארוחה שלמה, אך בגלל מימדיהם המיוחדים, שולחנות בר דורשים כסאות בר מתאימים וכסאות אוכל רגילים לא יתאים להם.

צבעים ואנרגיות במשרד
כשנכנסים לחלל עבודה של ארגון או למשרדו של עובד, ניתן להרגיש את האווירה ואת אופי המקום, הן לפי צבעי הקירות והן לפי ריהוט משרדי שמשמש אותו.
לצבעים יש אנרגיות שמשפיעות על מצב רוחנו, אך לכל אדם יש אישיות בצבע שונה, כך יש אדם שמתאים לו קיר אדום ויש כזה שלא.


המשרד הביתי – מה הוא צריך?
כיום, אחוז גבוה של אנשים, מבלים זמן מסוים של עבודה מהבית במקום מהמשרד בעיר ואף מעבירים את כל העבודה במשרה מלאה לביתם.
עבור אלו, זה הכרחי ליצור סביבת עבודה שלא תהיה רק פונקציונאלית אלא שגם עיצוב העמדה תשתלב היטב עם ריהוט ועיצוב שאר הבית.


קניית ספה – מה עליך לדעת לפני?
ספה היא הרהיט הכי חשוב ודומיננטי שתרכוש עבור ביתך, אז לפני שתקנה ספה, וודא שהיא תתאים לצרכיך.
מאחר וספה אמורה לשמש אותך במשך שנים, חשוב לדעת מהי איכות הספה ולקבוע מראש תקציב עבור ספה או מערכת ישיבה סלונית.


פינת אוכל – עולם ומלואו
בהרבה בתים, ארוחת הבוקר, צהריים או ערב היא לא עניין גדול ובהרבה פעמים, בני הבית אוכלים בכל מקום אפשרי אם זה במטבח, בסלון ואפילו בחדרי השינה, בזמן שפינת האוכל שמורה למקרים מיוחדים.

סידור וארגון רהיטים
מזל טוב, רכשתם בית חדש, ריק מריהוט וכעת עליכם לארגן מחדש ריהוט ישן או שאף התחדשתם עם ריהוט חדש לגמרי. וכל ריהוט זה צריך להיכנס בצורה הכי פונקציונאלית ועיצובית לחלל החדש והריק.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI