דף הבית הודעות לעיתונות ספורט Sweegen מנצחת בערעור בבית המשפט הפדרלי, מבטיחה את הניצחון נגד PureCircle
Sweegen מנצחת בערעור בבית המשפט הפדרלי, מבטיחה את הניצחון נגד PureCircle
חיים נוי 03/01/24 |  צפיות: 315

Sweegen מנצחת בערעור בבית המשפט הפדרלי, מבטיחה את הניצחון נגד PureCircle

פוטהיל ראנץ', קליפורניה, 2 בינואר 2024 (GLOBE NEWSWIRE):

Sweegen, המובילה הגלובלית בטכנולוגיות חלוציות של מרכיבים בריאותיים ואפנון טעם, הכריזה על ניצחון מובהק בבית המשפט הפדרלי לערעורים בארצות הברית, אשר התייצב לצד Sweegen ואישר את פסילת הפטנטים של PureCircle המכסים את ממתיק הסטיביה המבוקש, Rebaudioside M (Reb M).

Sweegen היא היצרנית העיקרית של Reb M ללא GMO שמקורו בעלי הסטיביה, שמופק בשיטת המרה ביולוגית נקייה קניינית. הניצחון הזה בערעור מחזק עוד יותר את מעמדה הטכנולוגי המוביל של Sweegen בתעשיית ממתקי הסטיביה בכללותה.

ל-Reb M, מולקולת סטיביה גליקוזידית נחשקת ביותר, תפקיד חשוב ביותר בייצור העולמי של ממתיקים מבוססי סטיביה. החלטה זו, ברמה הפדרלית, מסירה כל ספק מתמשך לכך שלקוחות של מוצרים ארוזים לצרכן (CPG) עשויים לסבול משעבוד לפטנטים של PureCircle המשתמשים ב-Reb M של Sweegen.

"כאחת הנאמנות המובילות ביותר לטכנולוגיות קנייניות במרכיבי בריאות, Sweegen הגנה באופן אקטיבי על זכויות הקניין הרוחני שלה תוך שמירה על מחויבות לכבד את זכויותיהם של אחרים", ציין מנכ"ל Sweegen, סטיבן צ'ן. "לאורך ההתדיינות הזו טענו בעקביות לחוסר התקפות של הפטנטים של PureCircle, וטענו שהתיק שלהם נגד Sweegen חסר בסיס ומלאכותי. ניצחון זה בבית המשפט לערעורים בארצות הברית משמש להדגיש את מסירותה של Sweegen לחדשנות עקרונית ולתחרות הוגנת בתעשייה".

במאי 2022, Sweegen השיגה פסק דין מקוצר פורץ דרך, והכריזה שההצהרות של PureCircle לגבי פטנטים משלה הקשורים לייצור של Reb M אינן תקפות. האישור היום של פסק דין זה על ידי בית המשפט לערעורים הפדרלי בארצות הברית מחזק את עמדתה של Sweegen ומסיר כל מכשול שהפטנטים של PureCircle עשויים להציב עבור יצרנים בארצות הברית. באופן מוגדר, חוות הדעת של בית המשפט הפדרלי אישרה את החלטת בית המשפט המחוזי לפיה תביעות מסוימות בפטנטים נמצאו בלתי תקפות עקב היעדר תיאור כתוב. בנוסף, נקבע כי תביעה מסוימת באחד מהפטנטים אינה ניתנת להגדרה כפטנט לפי 35 USC § 101.

"המחויבות של Sweegen לחדשנות, מצוינות ותחרות הוגנת אושרה מחדש באמצעות תהליך הערעור המוצלח", אמר צ'ן. "הניצחון זה, מעבר לכך שהוא מחזק את מעמדה של Sweegen בשוק, תורם בנוסף לנוף הרחב יותר של תעשיית ממתקי הסטיביה. Sweegen ממוקמת כדי להוביל את האחריות בעיצוב הנוף הזה שמציע אפשרויות בלתי מוגבלות, לספק מתיקות שאין שני לה לצרכנים ולהניע שינוי חיובי בקנה מידה עולמי".

Sweegen נשארת מחויבת להניע שינוי חיובי בתעשיית הממתיקים ותמשיך להשקיע במחקר ופיתוח כדי לספק פתרונות חדשניים לבסיס הלקוחות העולמי שלה.

בנובמבר 2023, הודיעה Sweegen כי היא מטפלת בסוגיה הדחופה של תיוג שגוי בתעשיית הסטיביה, במיוחד בנוגע לסטיביה מסוג Reb M שנמכרת בכוונה תחת תביעות שווא. באמצעות בדיקות עצמאיות, החברה קבעה שמוצרי Reb M מסוימים של צד שלישי, שנמכרים לחברות מזון ומשקאות תחת תוויות שטוענות שמדובר ב-"Reb-M ברמת 95%", "Reb-M בהמרה ביולוגית ברמה של 95%" או "תמצית סטיביה (אורגנית) Reb-M ברמה של 95%", אינם מיוצרים באמצעות מיצוי או המרה ביולוגית. Sweegen ממשיכה לחקור את ה-Reb M המהול.

בית המשפט לערעורים בארה"ב בתיק המסלול הפדרלי הוא Pure Circle Inc., et al v. Sweegen, et al., מספר תיק ערעור מספר 2022-1946.

ערעור זה הוא מתיק פסק הדין המסכם הראשון PureCircle USA Inc., et al. v. Sweegen, Inc., et al., תיק מספר8:18-CV-01679-JVS-JDE, בבית המשפט המחוזי של ארצות הברית, מחוז מרכז של קליפורניה, המחלקה הדרומית, השופט ג'יימס וי. סלנה. Sweegen יוצגה הן בבית המשפט המחוזי בארה"ב והן בפדרל ריזרב על ידי ג'ון כריסטופר "JC" רוזנדאל, דני ורוגזה, מייקל א. ג'ופרה, אנה פיליפס וסשה ראו ממשרד עורכי הדין Sterne Kessler Goldstein &Fox PLLC.

אודות Sweegen

SweeGen מספקת פתרונות של טעם מתוק ליצרני מזון ומשקאות ברחבי העולם.

יש לנו משימה להפחית את הסוכר והממתיקים המלאכותיים בתזונה הגלובלית שלנו. בשיתוף פעולה עם הלקוחות, אנו יוצרים מוצרים טעימים עם אפס סוכר שהצרכנים אוהבים. עם ממתיקי הסטיביה מהדור הבא הטובים ביותר בתיק שלנו כגון Bestevia® Rebs B, D, E, I, M, N ו- brazzein, יחד עם הידע המעמיק שלנו במשני טעם וחומרי מרקם, SweeGen מספקת פתרונות מובילים בענף שהלקוחות רוצים והצרכנים מעדיפים. ובכן, אל העתיד.

למידע נוסף, אנא צרו קשר עם [email protected] ובקרו באתר האינטרנט של Sweegen, www.sweegen.com.

קובץ מצורף

The Federal Circuit decision removes any lingering doubt that Consumer Packaged Goods (CPG) customers may be encumbered by PureCircle’s patents for using Sweegen’s Reb M.

ליצירת קשר:

Ana Capretz, Head of Public Relations and Communications

Sweegen

+1.949.709.0583

[email protected]

*** הידיעה מופצת בעולם על ידי חברת התקשורת הבינלאומית GlobeNewswire


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 חיים נוי

חיים נוי, עיתונאי, עורך ראשי של סוכנות החדשות הבינ"ל IPA, לשעבר עורך ראשי של סוכנות הידיעות עתים, חבר תא מבקרי התיאטרון באגודת העיתונאים



 


מאמרים נוספים מאת חיים נוי
 
קבוצת Apparel פתחה את 2024 עם התרחבות חזקה, וחשפה את חנוכתן של 47 חנויות חדשות ברחבי המזרח התיכון והודו ברבעון הראשון
סימה גנוואני ווד, מייסדת ויו"ר Apparel Group הדגישה את נושא "גיוון, שוויון והכללה" ואת מסירותה הבלתי מעורערת לטיפוח מקומות עבודה מכילים ולקידום שוויון מגדרי במגזר הקמעונאי ברחבי האזור.

KLDiscovery עושה צעדים לחיזוק היסודות הפיננסיים ארוכי הטווח במאזן
חתמה על הסכם עקרוני עם בעלי אג"ח ומלווים לתקופה להפחתת החוב מבנה הוני חזק יתמוך במודל הצמיחה של KLDiscovery ובהשקעתה בפתרונות לקוח מובילים בשוק העסקה צפויה להיסגר בזמן הקרוב

MOGAS אבלה על מותו של יושב הראש והמייסד האהוב וינסנט לואיס מוגאס
MOGAS אבלה על מות יושב הראש והמייסד האהוב של החברה וינסנט לואיס מוגאס, שהלך לעולמו ב-2 במאי 2024 ביוסטון, טקסס. לואיס הקדיש את חייו לבניית עסק לייצור שסתומים ולתרבות חברה שקידשה את הטוב מעל לכול.

מרי קיי מודיעה שהחברה מתרחבת לדנמרק, ובזה מחזקת את מחויבותה להעצמת נשים בסקנדינביה
מרי קיי Mary Kay Inc, מותג היופי העולמי, הידוע במחויבותו להעצמה וליזמות נשית, נרגשים להכריז כי מוצרי החברה יימכרו בקרוב בדנמרק. המהלך האסטרטגי הזה מסמן ציון דרך משמעותי במשימתה של מארי קיי להעשיר את חייהן של נשים ברחבי העולם

KFSH&RC דורג כמותג הבריאות היוקרתי ביותר בערב הסעודית ובמזרח התיכון
King Faisal Specialist Hospital and Research Centre - בית החולים ומרכז המחקר ע"ש המלך פייסל KFSH&RC מוביל את מגזר הבריאות בממלכת ערב הסעודית והמזרח התיכון, ומוכר בה כמותג הבריאות היוקרתי ביותר באזורים אלה זו השנה השנייה

רוזן, משרד עורכי דין אמין ומוביל, מעודד את משקיעי Rivian Automotive, Inc. לקבל ייעוץ
רוזן, משרד עורכי דין אמין ומוביל, מעודד את משקיעי Rivian Automotive, Inc. לקבל ייעוץ לפני תאריך יעד חשוב בתביעה ייצוגית בניירות ערך – RIVN

רוזן, חברה שפתחה בהליכים ראשונה, מעודדת את משקיעי Sharecare, Inc. לקבל ייעוץ
רוזן, חברה שפתחה בהליכים ראשונה, מעודדת את משקיעי Sharecare, Inc. לקבל ייעוץ לפני תאריך יעד חשוב בתביעה ייצוגית בניירות ערך שהוגשה לראשונה על ידי החברה – SHCR

רוזן, יועץ השקעות מוביל, מעודד את משקיעי Plug Power Inc לקבל ייעוץ
רוזן, יועץ השקעות מוביל, מעודד את משקיעי Plug Power Inc לקבל ייעוץ לפני תאריך יעד חשוב בתביעה ייצוגית בניירות ערך – PLUG

רוזן, יועץ למשקיעים מהימן, מעודד את משקיעי Sonder Holdings Inc לקבל ייעוץ
רוזן, יועץ למשקיעים מהימן, מעודד את משקיעי Sonder Holdings Inc לקבל ייעוץ לפני תאריך יעד חשוב בתביעה ייצוגית בניירות ערך שהוגשה לראשונה על ידי החברה – SOND

WadzPay מתכננת להרחיב את הפורטפוליו שלה אל עסקי מטבעות יציבים
WadzPay, חברת פינטק מובילה המתמחה בטכנולוגיה מבוססת בלוקצ'יין לפתרונות תשלום על נכסים וירטואליים, גאה להודיע על כוונתה להיכנס לעסקי המטבעות היציבים, ובכך מסמנת הרחבה משמעותית של היצע המוצרים שלה. עם מחויבות איתנה לחדשנות ומענה לדרישות השוק המתפתחות, החברה מיצבה את עצמה אסטרטגית כדי לנצל את ההזדמנויות הגדלות בתחום השירותים הפיננסיים בנכסים וירטואליים.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI