דף הבית הודעות לעיתונות ספורט ערכת הכלים LEXI של AI-Media מתרחבת עם LEXI Recorded - פתרון פורץ דרך עבור שוק ה-VOD הצומח
ערכת הכלים LEXI של AI-Media מתרחבת עם LEXI Recorded - פתרון פורץ דרך עבור שוק ה-VOD הצומח
חיים נוי 14/02/24 |  צפיות: 240

ערכת הכלים LEXI של AI-Media מתרחבת עם LEXI Recorded - פתרון פורץ דרך עבור שוק ה-VOD הצומח

ברוקלין, ניו יורק, 14 בפברואר 2024 (GLOBE NEWSWIRE):

AI-Media מתרגשת להכריז על השקת LEXI Recorded, פתרון יצירת כתוביות אוטומטי למערכות וידאו לפי דרישה. מוצר פורץ דרך זה, שפותח בתחילה עבור זיכיון ספורט גדול, משתמש בטכנולוגיית הבינה המלאכותית המתקדמת של מוצר הדגל של החברה, LEXI. LEXI Recorded יספק מענה לדרישה ההולכת ליצירת כתוביות קלה, בנפח גדול ועם יכולת החלפה מהירה עבור תוכן מוקלט, תוך הבטחת דיוק גבוה ותמורה גבוהה לכסף. הוא גם יכול להשתלב באופן חלק במערכת ניהול המדיה של הלקוח, כדי לספק פתרון זרימת עבודה לייצור מדיה מקצה לקצה, ולאפשר תהליך הקלטת כתוביות יעיל יותר ללא התערבות.

מנהל המוצר הראשי של AI-Media, ביל מקלפלין (Bill McLaughlin ) אומר: "LEXI Recorded מייצגת קפיצת מדרגה משמעותית בעולם הכתוביות האוטומטיות למדיה מוקלטת, המספקת מהירות, דיוק ויעילות עלות ללא תחרות. עם LEXI Recorded, אנחנו לא רק עומדים אלא עולים על הדרישות לכתוביות בנפח גבוה, מהיר ומדויק של תוכן מוקלט. עם דיוק דומה לכתוביות אנושיות, היכולת להשתלב בצורה חלקה בתהליכי עבודה מגוונים של הפקה ובמחיר של החל מ-0.20 דולר לדקה, זהו גיים צ'יינג'ר עבור משדרי תוכן בנפח גבוה.

אנו גאים להמשיך את מורשת החדשנות והמנהיגות שלנו בתחום הכתוביות. LEXI Recorded היא עדות למחויבות שלנו לספק פתרונות חדשניים שמעצימים ארגונים לשפר את הנגישות עם יעילות בהפקת מדיה".

התכונות העיקריות של LEXI Recorded כוללות:

*מהירות ויעילות: LEXI Recorded מבטיח החלפות מהירות של קבצי כתוביות, ומאפשר לארגונים לעמוד בלוחות זמנים צפופים ולספק תוכן במהירות לקהל שלהם. ניתן להחליף קבצים, במגוון פורמטים, לאורך כל הווידאו.

*דיוק גבוה: באמצעות טכנולוגיית בינה מלאכותית מתקדמת מציע LEXI Recorded דיוק מעולה ברמת NER של 98%, ואפילו גבוה יותר עם שימוש במילונים מותאמים או במודלים לנושאים.

*פתרון חסכוני: האופי האוטומטי של LEXI Recorded מפחית באופן משמעותי את עלויות התפעול, ומספק פתרון חסכוני לארגונים בכל הגדלים. במחיר של החל מ-0.20 דולר לדקה, ל-LEXI Recorded יש פוטנציאל לספק ללקוחות חיסכון מהותי בעלויות בהשוואה לשימוש בכיתוב אנושי מסורתי לתוכן מוקלט.

*דפוסי אינטגרציה גמישים עבור תזרימי עבודה מגוונים: מתוך הבנה שיש מגוון של תזרימי עבודה בייצור, AI-Media מציעה דפוסי אינטגרציה גמישים, המאפשרים לארגונים להתאים את האינטגרציה שלהם עם LEXI Recorded בהתאם לצרכים הייחודיים שלהם. האפשרויות כוללות אינטגרציה מבוססת API, אינטגרציה מבוססת תיקיות משותפות ואינטגרציה מותאמת הנותנת מענה לארגונים עם יכולות פיתוח תוכנה שונות.

*אינטגרציית API עבור תזרימי עבודה חלקים: בליבת יכולות האינטגרציה של LEXI Recorded נמצא Orders API של AI-Media. ממשק API זה, הידידותי למפתחים, מתייחס לסטנדרטים של התעשייה, כולל REST, JSON, מפתח API, HTTPS ו-TLS, מה שמקל על הניווט והעבודה. ה-API תומך בהזמנות LEXI Recorded הממומשות באמצעות בינה מלאכותית וגם ב-Premium Recorded שמולאו בידי עורך כתוביות, וזה מבטיח מעבר חלק בין בינה מלאכותית לכיתוב מבוסס אדם ללא הפרעות.

*תרגום מיידי לשפות: שלחו הזמנות עם שמע מקור ביותר מ-30 שפות וקבלו כתוביות לאותה שפה או כתוביות מתורגמות באמצעות בינה מלאכותית.

*אפשרויות ממשק גמישות: בחרו בין שימוש אד-הוק בפורטל המקוון של LEXI Recorded או עבור משתמשים בנפח גבוה - מערך אינטגרציה מותאם אישית לניהול החלפות מהירות במיוחד של תכנים, כמעט ללא מגע.

* AI-Media מציעה גם תמיכה גלובלית 24/7 המגובה במצוינות הנדסית הטובה מסוגה.

LEXI Recorded הוא פתרון נוסף בערכת הכלים LEXI של AI-Media, המבסס כעת את החברה כמובילה עולמית בטכנולוגיית כתוביות ופתרונות.

צוות AI-Media יציג את הפתרון LEXI Recordedבין התאריכים 14-17 באפריל בתערוכת NAB 2024 בלאס וגאס; כנס השידור וסחר המדיה הגדול בעולם. להזמנת מפגש אחד על אחד באירוע NAB כדי ללמוד עוד על LEXI Recorded או על הפתרונות האחרים שלנו לחצו כאן.

לקבלת מידע נוסף אודות LEXI Recorded בקרו בדף LEXI Recorded באתר AI-Media.

אודות AI-Media

חברת הטכנולוגיה Ai-Media, שנוסדה באוסטרליה בשנת 2003, היא מובילה עולמית באספקת פתרונות כתוביות, תמלול ותרגום חיים ומוקלטים באיכות גבוהה. החברה מסייעת לגופי השידור, הארגונים והסוכנויות הממשלתיות המובילים בעולם להבטיח כתוביות מדויקות, מאובטחות וחסכוניות באמצעות פתרון הכתוביות האוטומטי LEXI המופעל על בינה מלאכותית ומגוון חומרת כתוביות מקצה לקצה. ברחבי העולם, AI-Media technologyמספקת יותר מ- 10 מיליון דקות של מדיה חיה ומוקלטת וכן אירועים מקוונים והעברות אינטרנט מדי חודש. AI-Media (ASX: AIM) החלה להיסחר בבורסה האוסטרלית ב- 15 בספטמבר 2020. למידע נוסף, אנא בקרו באתר AI-Media.tv.

תמונה הנלווית להודעה זו זמינה בכתובת:

https://www.globenewswire.com/NewsRoom/AttachmentNg/9b438393-8d1a-4c20-ac87-8bb81fc5a450

למידע נוסף:

Fiona Habben

Head of Global Marketing

[email protected]

*** הידיעה מופצת בעולם על ידי חברת התקשורת הבינלאומית GlobeNewswire


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 חיים נוי

חיים נוי, עיתונאי, עורך ראשי של סוכנות החדשות הבינ"ל IPA, לשעבר עורך ראשי של סוכנות הידיעות עתים, חבר תא מבקרי התיאטרון באגודת העיתונאים



 


מאמרים נוספים מאת חיים נוי
 
עושים היסטוריה: ASPIRE משיקה ב-27 באפריל את ‘ליגת המירוצים האוטונומית של אבו דאבי’ הרשמית אשר מגדירה מחדש את עתיד ספורט האקסטרים
אבו דאבי תארח אירוע פורץ דרך עם 10,000 צופים אשר יהיו עדים לחנוכת ASPIRE ליגת המירוצים האוטונומית של אבו דאביA2RL במסלול המרוצים המוכר Yas Marina. תחרות המרוץ האוטונומי, החדשה לגמרי, מהווה אבן דרך משמעותית בהיסטוריית הספורט המוטורי שנחשב לליגה הגדולה ביותר בעולם.

בומברדייה חושפת זהות מותג חדש ונועז ברחבי העולם בזמן שהחברה נוסקת לעבר עתיד שאפתני
*לוגו חדש חוגג את המעבר המוצלח של החברה לתעופה עסקית טהורה. הסמל עצמו, בומברדייה מאך, מציג צללית של מטוס השובר את מחסום הקול, בעוד משיכות הרוח מעל כנף מתייחסות למורשת החברה

קבוצת זאהיד מוכרת כ"מעסיק המוביל במזרח התיכון לשנת 2024"
ביום חמישי, 18 בינואר 2024, ג'דה, ממלכת ערב הסעודית: מכון המעסיקים המובילים (Top Employers) הכיר בקבוצת זאהיד (Zahid Group ) כמעסיק מוביל במזרח התיכון לשנת 2024, והציב את הקבוצה בין 10% המעסיקים המובילים בממלכת ערב הסעודית.

משרד עורכי דין רוזן המדורג ראשון מעודד את משקיעי Perion Network Ltd. לקבל ייעוץ
משרד עורכי דין רוזן המדורג ראשון מעודד את משקיעי Perion Network Ltd. לקבל ייעוץ לפני מועד אחרון חשוב בתביעה ייצוגית בניירות ערך – PERI

רוזן, יועץ השקעות מוביל, מעודד את משקיעי Checkpoint Therapeutics, Inc לקבל ייעוץ
רוזן, יועץ השקעות מוביל, מעודד את משקיעי Checkpoint Therapeutics, Inc לקבל ייעוץ לפני מועד חשוב בתביעה ייצוגית בניירות ערך – CKPT

רוזן, משרד עורכי דין מהשורה הראשונה, מעודד את משקיעי Ocugen, Inc לקבל ייעוץ
רוזן, משרד עורכי דין מהשורה הראשונה, מעודד את משקיעי Ocugen, Inc לקבל ייעוץ לפני תאריך יעד חשוב בתביעה ייצוגית בניירות ערך שהוגשה לראשונה על ידי המשרד – OCGN

רוזן, יועץ למשקיעים גלובלי, מעודד את משקיעי AST SpaceMobile, Inc. לקבל ייעוץ
רוזן, יועץ למשקיעים גלובלי, מעודד את משקיעי AST SpaceMobile, Inc. לקבל ייעוץ לפני תאריך יעד חשוב בתביעה ייצוגית בניירות ערך – ASTS

רוזן, משרד עורכי דין מוביל, מעודד את משקיעי HireRight Holdings Corporation לקבל ייעוץ
רוזן, משרד עורכי דין מוביל, מעודד את משקיעי HireRight Holdings Corporation לקבל ייעוץ בתביעה ייצוגית בניירות ערך – HRT

ריסקיפייד תדווח ב-15 במאי על התוצאות הכספיות לרבעון הראשון של 2024
חברת ריסקיפייד ‏Riskified Ltd ‏(NYSE: RSKD), מובילה בתחום הפתרונות למניעת הונאות מסחר אלקטרוני ובתחום פיתוח פתרונות חכמים לניהול סיכונים, הודיעה היום כי תפרסם את התוצאות הכספיות שלה לרבעון הראשון של שנת 2024 לפני פתיחת השוק ב-15 במאי 2024. בתאריך זה, חברי ההנהלה יקיימו שיחת ועידה אשר תשודר בשעה 8:30 בבוקר ET, במהלכו ידונו בעסקי החברה ובתוצאות הכספיות.

סגן נשיא ExaGrid למכירות באזור EMEA ו-APAC מונה למנהל ערוץ אזורי
אנדי וולסקי הוכר ברשימת ראשי הערוצים של CRN בריטניה לאזור EMEA ו-APAC
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI