דף הבית הודעות לעיתונות עסקים, מימון וכספים סנט קיטס ונוויס חושפת את פסגת שער ההשקעות
סנט קיטס ונוויס חושפת את פסגת שער ההשקעות
חיים נוי 29/02/24 |  צפיות: 123

סנט קיטס ונוויס חושפת את פסגת שער ההשקעות

באסטר, 29 בפברואר 2024 (GLOBE NEWSWIRE):

ממשלת סנט קיטס ונוויס (St Kitts and Nevis) מכריזה בגאווה על הישג היסטורי במחויבותה המתמשכת למימוש סדר היום של מדינת האי בר הקיימא. בצעד פורץ דרך, האומה חושפת יוזמה חסרת תקדים שמטרתה לטפח שיתוף פעולה והשקעות כדי להניע את הפדרציה התאומה לעתיד משגשג.

רגע מכונן זה לא רק מסמל צעד משמעותי לעבר קיימות, אלא מדגיש את הגישה בעלת החזון של הממשלה לאחד את אזרחיה הגלובליים. במפגן יוצא דופן של הכללה, סנט קיטס ונוויס מושיטה את זרועותיה לכל אזרח ברחבי העולם, ומובילה אותם לקחת חלק בעיצוב מסלולה של האומה.

הממשלה תארח את אירוע הפתיחה שלה, "פסגת שער ההשקעות" (The Investment Gateway Summit ) במאי, המציין רגע היסטורי במסעה של המדינה לקראת הגשמת סדר היום של מדינת האי בר הקיימא. אירוע חשוב זה מהווה הזדמנות שאין דומה לה לשתף פעולה ולהשקיע בעיצוב עתידה של הפדרציה התאומה.

זוהי הזמנה אישית מראש ממשלת סנט קיטס ונוויס, ד"ר טרנס דרו, וממשלתו לערב אזרחים ומשקיעים לבוא למדינה לפסגת שער ההשקעות הבלעדית הזו שתתקיים בין התאריכים 11 עד 15 במאי 2024!

באמצעות מאמץ זה החושב קדימה, הממשלה מאחדת אנשים תחת דגל משותף - זה של להיות אזרח גאה של סנט קיטס ונוויס, תוך טיפוח הזדמנויות להצלחה כיזמים, משקיעים וחדשנים.

כל יום של הפסגה בת חמישה ימים מבטיח אירועים ייחודיים ואינטראקציות עם מנהיגי המדינה ומומחים עולמיים כדי להבטיח חוויה מרתקת ואינטראקטיבית בפדרציית האיים התאומים.

מי ישתתף בוועידה?

פסגה זו עוסקת כולה באזרחי סנט קיטס ונוויס. האירוע מבטיח גם שילוב של משקיעים אניני טעם, ואנשים בעלי הון גבוה (HNWI) המחפשים לקוחות פוטנציאליים; מועמדים פוטנציאליים לאזרחות על ידי השקעה (CBI) ויזמים, מנכ"לים ואנשי עסקים C-Suite וקהילת הגירת המשקיעים הרחבה יותר.

מדוע אסור להחמיץ את הפסגה הזו?

זוהי הזדמנות להתחבר עם אזרחים גלובליים בעלי דעות דומות, משקיעים, HNWI ואורחים מיוחדים, כמו גם לזהות הזדמנויות עסקיות פוטנציאליות חדשות בפדרציה האידילית של האיים התאומים. פלטפורמה ייחודית זו תפתח מיזמים חדשים לצמיחה במגזרים שונים של כלכלת המדינה, כולל חקלאות, טכנולוגיית מידע, אנרגיה מתחדשת ותיירות.

החל מדיוני פאנל מגוונים והזדמנויות נטוורקינג ועד לדגשים בלעדיים של השקעות וביקורים באתר, הפסגה מעוצבת כדי להתחבר, לשתף פעולה ולחגוג את המדינה ואת אזרחיה הגלובליים.

הזדמנויות השקעה בסנט קיטס ונוויס

כדי להציג את מחויבותה של סנט קיטס ונוויס לסדר היום של מדינת האי בר הקיימא, הפסגה תדגיש יוזמות שמשקיעים גלובליים יכולים להשתתף בהן כדי לטפח פיתוח קהילתי, להעצים עסקים ולטפח צמיחה ופיתוח.

ממשלת סנט קיטס ונוויס יחד עם יחידת האזרחות על ידי השקעות (CIU) מצפים לארח את האירוע המרתק הזה ולפתוח את דלתות ארצם כדי לחקור את הפרויקטים שלההשקעה הפעילים של הפדרציה התאומה, חופים מרהיבים, מתקני תיירות ייחודיים וחדרי אירוח יוקרתיים.

אנא לחצו כאן כדי להבטיח את מקומכם הבלעדי בפסגת שער ההשקעות.

זו לא רק הזדמנות השקעה ייחודית במדינה טרופית בקריביים, זהו מפגש מוחות ליצירת קשרים משמעותיים, באמצעות סדנאות מרתקות ופאנלים מלאי תובנות. בנוסף, הממשלה שואפת לבנות קהילות חזקות עם ערכים משותפים של מצוינות.

היו מעורבים

אם תרצו לקדם את המותג שלכם, שירותים עסקיים או לברר על הזדמנויות חסות, תוכלו להשאיר את תגובתכם כאן עם התעניינותכם בטופס יצירת הקשר, ותקבלו תגובה עם חבילות זמינות.

קובץ מצורף

למידע נוסף:

Secretary of St Kitts and Nevis Citizenship by Investment Programme

Government of St. Kitts and Nevis

00 (1-869) 467-1474

[email protected]

*** הידיעה מופצת בעולם על ידי חברת התקשורת הבינלאומית GlobeNewswire


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 חיים נוי

חיים נוי, עיתונאי, עורך ראשי של סוכנות החדשות הבינ"ל IPA, לשעבר עורך ראשי של סוכנות הידיעות עתים, חבר תא מבקרי התיאטרון באגודת העיתונאים



 


מאמרים נוספים מאת חיים נוי
 
עושים היסטוריה: ASPIRE משיקה ב-27 באפריל את ‘ליגת המירוצים האוטונומית של אבו דאבי’ הרשמית אשר מגדירה מחדש את עתיד ספורט האקסטרים
אבו דאבי תארח אירוע פורץ דרך עם 10,000 צופים אשר יהיו עדים לחנוכת ASPIRE ליגת המירוצים האוטונומית של אבו דאביA2RL במסלול המרוצים המוכר Yas Marina. תחרות המרוץ האוטונומי, החדשה לגמרי, מהווה אבן דרך משמעותית בהיסטוריית הספורט המוטורי שנחשב לליגה הגדולה ביותר בעולם.

בומברדייה חושפת זהות מותג חדש ונועז ברחבי העולם בזמן שהחברה נוסקת לעבר עתיד שאפתני
*לוגו חדש חוגג את המעבר המוצלח של החברה לתעופה עסקית טהורה. הסמל עצמו, בומברדייה מאך, מציג צללית של מטוס השובר את מחסום הקול, בעוד משיכות הרוח מעל כנף מתייחסות למורשת החברה

קבוצת זאהיד מוכרת כ"מעסיק המוביל במזרח התיכון לשנת 2024"
ביום חמישי, 18 בינואר 2024, ג'דה, ממלכת ערב הסעודית: מכון המעסיקים המובילים (Top Employers) הכיר בקבוצת זאהיד (Zahid Group ) כמעסיק מוביל במזרח התיכון לשנת 2024, והציב את הקבוצה בין 10% המעסיקים המובילים בממלכת ערב הסעודית.

משרד עורכי דין רוזן המדורג ראשון מעודד את משקיעי Perion Network Ltd. לקבל ייעוץ
משרד עורכי דין רוזן המדורג ראשון מעודד את משקיעי Perion Network Ltd. לקבל ייעוץ לפני מועד אחרון חשוב בתביעה ייצוגית בניירות ערך – PERI

רוזן, יועץ השקעות מוביל, מעודד את משקיעי Checkpoint Therapeutics, Inc לקבל ייעוץ
רוזן, יועץ השקעות מוביל, מעודד את משקיעי Checkpoint Therapeutics, Inc לקבל ייעוץ לפני מועד חשוב בתביעה ייצוגית בניירות ערך – CKPT

רוזן, משרד עורכי דין מהשורה הראשונה, מעודד את משקיעי Ocugen, Inc לקבל ייעוץ
רוזן, משרד עורכי דין מהשורה הראשונה, מעודד את משקיעי Ocugen, Inc לקבל ייעוץ לפני תאריך יעד חשוב בתביעה ייצוגית בניירות ערך שהוגשה לראשונה על ידי המשרד – OCGN

רוזן, יועץ למשקיעים גלובלי, מעודד את משקיעי AST SpaceMobile, Inc. לקבל ייעוץ
רוזן, יועץ למשקיעים גלובלי, מעודד את משקיעי AST SpaceMobile, Inc. לקבל ייעוץ לפני תאריך יעד חשוב בתביעה ייצוגית בניירות ערך – ASTS

רוזן, משרד עורכי דין מוביל, מעודד את משקיעי HireRight Holdings Corporation לקבל ייעוץ
רוזן, משרד עורכי דין מוביל, מעודד את משקיעי HireRight Holdings Corporation לקבל ייעוץ בתביעה ייצוגית בניירות ערך – HRT

ריסקיפייד תדווח ב-15 במאי על התוצאות הכספיות לרבעון הראשון של 2024
חברת ריסקיפייד ‏Riskified Ltd ‏(NYSE: RSKD), מובילה בתחום הפתרונות למניעת הונאות מסחר אלקטרוני ובתחום פיתוח פתרונות חכמים לניהול סיכונים, הודיעה היום כי תפרסם את התוצאות הכספיות שלה לרבעון הראשון של שנת 2024 לפני פתיחת השוק ב-15 במאי 2024. בתאריך זה, חברי ההנהלה יקיימו שיחת ועידה אשר תשודר בשעה 8:30 בבוקר ET, במהלכו ידונו בעסקי החברה ובתוצאות הכספיות.

סגן נשיא ExaGrid למכירות באזור EMEA ו-APAC מונה למנהל ערוץ אזורי
אנדי וולסקי הוכר ברשימת ראשי הערוצים של CRN בריטניה לאזור EMEA ו-APAC
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI