דף הבית הודעות לעיתונות עסקים, מימון וכספים קרן WTA וקרן גייטס משיקות קמפיין חדש - נשים משנות את המשחק - כדי לעודד פעולה בנושא בריאות ותזונת נשים
קרן WTA וקרן גייטס משיקות קמפיין חדש - נשים משנות את המשחק - כדי לעודד פעולה בנושא בריאות ותזונת נשים
חיים נוי 08/03/24 |  צפיות: 180

קרן WTA וקרן גייטס משיקות קמפיין חדש - נשים משנות את המשחק - כדי לעודד פעולה בנושא בריאות ותזונת נשים

הקמפיין כולל את קרן WTA פורצת הדרך Global Women's Health Fund, שמטרתה לעזור לפחות למיליון נשים בשנתה הראשונה באמצעות תרומה ראשונה מ-Hologic , ספונסרית של ה-WTA

סנט פטרסבורג, פלורידה וסיאטל, 8 במרץ 2024 (GLOBE NEWSWIRE) –

היום, ביום האישה הבינלאומי, קרן WTA וקרן ביל ומלינדה גייטס חשפו את Women Change the Game, קמפיין חדש המאחד את כוחן של טניסאיות ולצורך פילנתרופיה שנועדה להעלות את בריאות ותזונת הנשים בראש סדר העדיפויות העולמי. מרכיב מרכזי בקמפיין הוא קרן WTA הראשונה מסוגה Global Women's Health Fund. עם תרומה ראשונה מ- Hologic , ספונסרית של WTA, בשנה הראשונה שלה, הקרן תתמקד בהיבט מרכזי של טיפול מונע: היא שואפת לתמוך לפחות במיליון נשים עם סיוע של מתן ויטמינים לפני הלידה במדינות בעלות הכנסה נמוכה ובינונית שבהן הגישה לתזונה נאותה לבריאות האם מוגבלת.

"לאורך חיי, הטניס נתן לי נתיב להגשים את החלומות שלי, ואני יודעת ממקור ראשון כמה חשוב שתהיה לי גישה לטיפול רפואי ותזונה נכונים", אמרה קרוליין ווזניאקי, אלופת העולם לשעבר מספר 1 ב-WTA, ואם לשניים. "ביום האישה הבינלאומי ומעבר לו, אני גאה להאיר אור על בריאות ותזונת נשים בתקווה שכל הנשים יוכלו לממש את מלוא כוחן והפוטנציאל שלהן".

נשים מבלות 25% יותר מחייהן בבריאות לקויה מאשר גברים, על פי דו"ח משנת 2024 של הפורום הכלכלי העולמי. פער בריאותי משמעותי זה פוגע באיכות חייהן של נשים ומגביל את יכולתן להשתלב בשוק העבודה ולפרנס את עצמן ואת משפחותיהן. ולנוכח משברים עולמיים – אסונות הומניטריים, מלחמות ושינויי אקלים – נשים ונערות סובלות מההשלכות הגרועות ביותר.

"לכל אישה וילדה מגיעה הזדמנות שווה להיות במיטבה - בין אם בבית הספר, בעבודה או על מגרש הטניס", אמרה נעמי אוסקה, אלופת גראנד סלאם ארבע פעמים ליחידים ואמא טרייה. "אנחנו פועלים למען נשים במצוקה, כי כשאנחנו תומכות אחת בשנייה, כולנו מנצחות".

כיום, ליותר ממיליארד נשים ונערות אין גישה לתזונה נכונה ולתזונה בריאה שהן צריכות כדי לשרוד ולשגשג, עם השלכות קשות על עצמן ועל ילדיהן. ברחבי העולם, פער התזונה המגדרית הולך ומחריף. נשים ונערות נמצאות בסיכון גבוה ב-50% לסבול מתת תזונה מאשר בנים וגברים. בעוד שרוב האימהות ההרות במדינות בעלות הכנסה גבוהה נוטלות ויטמינים לפני הלידה במהלך הריונן, לרוב הנשים במדינות בעלות הכנסה נמוכה ובינונית אין גישה למשאב פשוט ומציל חיים זה. ויטמינים לפני הלידה מספקים חומרים מזינים חיוניים המפחיתים באופן דרמטי את הסיכון ללידה שקטה, תמותת תינוקות ותינוקות שנולדו קטנים ופגיעים, והם משפרים את בריאות האישה.

"זה בלתי מתקבל על הדעת שלכל כך הרבה נשים ונערות אין גישה לתזונה נאותה ולטיפול בסיסי", אמרה מלינדה פרנץ' גייטס, יו"ר משותף של קרן ביל ומלינדה גייטס. "קרן WTA נוסדה על הרעיון של שוויון הזדמנויות, וזו בדיוק המהות של Women Change the Game. אין מקום שבו חשוב יותר ליישר את המגרש מאשר בריאות האישה".

נשים משנות את המשחק

נשים משנות את המשחק (Women Change the Game) ימשוך קהלים גלובליים באמצעות טניס - תרגום כוחן של ספורטאיות עילית על המגרש להשפעה עילית מחוץ למגרש - כדי להתמודד עם כמה מהנושאים הדחופים והבוערים ביותר עבור נשים ונערות. מרכיב קריטי בקמפיין הוא קרן WTA החדשה לבריאות האישה העולמית, שתגייס משאבים למוצרים ושירותים מצילי חיים לבריאות נשים ותזונה הזמינים במדינות בעלות הכנסה גבוהה אך קשה לגשת אליהם או שאינם זמינים כלל במדינות בעלות הכנסה נמוכה ובינונית.

הקמפיין כולל נכסים יצירתיים, כולל תוכן וידאו, דיגיטלי וחברתי, המרימים את קולן של ספורטאיות עילית בשירות שוויון נשים ובריאות ותזונה טובות יותר לנשים ברחבי העולם. סדרה של פעילויות ברחבי סבב ה- Hologic WTA תערב נותני חסות תאגידיים, טורנירים, שותפים פילנתרופיים, ספורטאים ואוהדים כדי להעלות את המודעות והמימון לבריאות ותזונת נשים. הקמפיין מניע קהלים ל- womenchangethegame.com לעסוק בנושאים ולתרום.

קרן WTA קרן בריאות האישה העולמית

מרכיב גיוס הכספים של השותפות הוא קרן בריאות האישה העולמית (Global Women’s Health Fund), כאשר תרומת הבכורה בסך 1.5 מיליון דולר מגיעה מ- Hologic, נותנת החסות הראשית של סבב ה-WTA ואחת החדשניות המובילות בעולם בתחום הטכנולוגיה הרפואית המתמקדת בשיפור בריאותן ורווחתן של נשים. שיתוף הפעולה בקרן מסמן את ההתרחבות האחרונה של הברית הרב-שנתית המקיפה של WTA ו- Hologic לשיפור רווחתן של נשים. הקרן ממנפת תובנות נתונים ממקורות כמו מדד בריאות האישה העולמי של Hologic, המציג את החשיבות המשולבת של טיפול מונע, גישה למזון ומחסה נאותים, הזדמנויות חינוכיות חזקות ומשאבים קריטיים אחרים לנשים ונערות בכל הגילאים.

"בין אם מדובר בוויטמינים טרום לידתיים לאימהות לעתיד או בדיקות שגרתיות לסרטן השד וצוואר הרחם, אנו יודעים שהתערבות מוקדמת היא חיונית כדי לעזור לנשים לחיות זמן רב יותר וטוב יותר", אמר סטיבן פ. מקמילן, יו"ר, נשיא ומנכ"ל Hologic. "כתורמת הראשונה לקרן בריאות האישה העולמית, אנחנו משתפים פעולה עם קרן WTA וקרן ביל ומלינדה גייטס בקריאה לאחרים - עסקים, קרנות, ממשלות, אוהדי טניס - להצטרף אלינו בתנועה חיונית זו של שיפור בריאות האישה".

לפחות בשנה הראשונה, כל דולר שיגויס באמצעות הקרן יופנה לקרן תזונת הילד, (Child Nutrition Fund) יוזמה גלובלית שמטרתה לשים קץ לבזבוז בהובלת UNICEF, בתמיכת ממשלת בריטניה, קרן ההשקעות לילדים, קרן ביל ומלינדה גייטס ושותפים אחרים. ליוניסף, מובילה בתחום הבריאות והתזונה העולמית, טביעת הרגל העולמית והשותפויות המקומיות הדרושות כדי להביא מוצרים ושירותים ישירות לידיהן של נשים נזקקות ברחבי העולם.

למידע נוסף על Women Change the Game ועל קרן בריאות האישה העולמית של קרן WTA, בקרו באתר www.womenchangethegame.com.

אודות ה-WTA


נוסדה על ידי בילי ג'ין קינג בשנת 1973 על העיקרון של שוויון הזדמנויות, WTA היא המובילה העולמית בספורט מקצועי לנשים. ה-WTA הוא אחד מארגוני הספורט המוכרים והבולטים בעולם, המורכב מיותר מ-1,600 שחקנים המייצגים למעלה מ-80 מדינות, כולם מתחרים על צבירת נקודות דירוג WTA ותארי טורנירים יוקרתיים. סבב ה- Hologic WTA מורכב מלמעלה מ-70 אירועים וארבעה גראנד סלאמים, המשתרעים על פני 30 מדינות ואזורים על פני שש יבשות עם קהל עולמי של יותר ממיליארד איש. מידע נוסף על WTA ניתן למצוא בכתובת wtatennis.com.

אודות קרן WTA

קרן WTA, המשמשת כזרוע הפילנתרופית של ספורט הנשים המקצועני המוביל בעולם, מעצימה נערות ונשים לחיות באופן מלא ותומכת בקהילות ה-WTA שלנו ברחבי העולם באמצעות יוזמות המקדמות שוויון, חינוך, מנהיגות ובריאות ואיכות חיים.

אודות קרן ביל ומלינדה גייטס

מונחת על ידי האמונה שלכל חיים יש ערך שווה, קרן ביל ומלינדה גייטס פועלת כדי לעזור לכל האנשים לנהל חיים בריאים ופרודוקטיביים. במדינות מתפתחות היא מתמקדת בשיפור בריאותם של אנשים ובמתן הזדמנות לחלץ את עצמם מרעב ומעוני קיצוני. בארצות הברית, היא מבקשת להבטיח שלכל האנשים – במיוחד אלה עם המשאבים המעטים ביותר – תהיה גישה להזדמנויות הדרושות להם כדי להצליח בבית הספר ובחיים. הקרן, שבסיסה בסיאטל, וושינגטון, מנוהלת על ידי המנכ"ל מארק סוזמן, תחת ניהולם של היו"רים המשותפים ביל גייטס ומלינדה פרנץ' גייטס וחבר הנאמנים.

קבצים מצורפים

נשים משנות את המשחק

שותפות חדשה

לפרטים נוספים:

WTA Foundation

[email protected]

Bill & Melinda Gates Foundation

[email protected]

*** הידיעה מופצת בעולם על ידי חברת התקשורת הבינלאומית GlobeNewswire


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 חיים נוי

חיים נוי, עיתונאי, עורך ראשי של סוכנות החדשות הבינ"ל IPA, לשעבר עורך ראשי של סוכנות הידיעות עתים, חבר תא מבקרי התיאטרון באגודת העיתונאים



 


מאמרים נוספים מאת חיים נוי
 
עושים היסטוריה: ASPIRE משיקה ב-27 באפריל את ‘ליגת המירוצים האוטונומית של אבו דאבי’ הרשמית אשר מגדירה מחדש את עתיד ספורט האקסטרים
אבו דאבי תארח אירוע פורץ דרך עם 10,000 צופים אשר יהיו עדים לחנוכת ASPIRE ליגת המירוצים האוטונומית של אבו דאביA2RL במסלול המרוצים המוכר Yas Marina. תחרות המרוץ האוטונומי, החדשה לגמרי, מהווה אבן דרך משמעותית בהיסטוריית הספורט המוטורי שנחשב לליגה הגדולה ביותר בעולם.

בומברדייה חושפת זהות מותג חדש ונועז ברחבי העולם בזמן שהחברה נוסקת לעבר עתיד שאפתני
*לוגו חדש חוגג את המעבר המוצלח של החברה לתעופה עסקית טהורה. הסמל עצמו, בומברדייה מאך, מציג צללית של מטוס השובר את מחסום הקול, בעוד משיכות הרוח מעל כנף מתייחסות למורשת החברה

קבוצת זאהיד מוכרת כ"מעסיק המוביל במזרח התיכון לשנת 2024"
ביום חמישי, 18 בינואר 2024, ג'דה, ממלכת ערב הסעודית: מכון המעסיקים המובילים (Top Employers) הכיר בקבוצת זאהיד (Zahid Group ) כמעסיק מוביל במזרח התיכון לשנת 2024, והציב את הקבוצה בין 10% המעסיקים המובילים בממלכת ערב הסעודית.

משרד עורכי דין רוזן המדורג ראשון מעודד את משקיעי Perion Network Ltd. לקבל ייעוץ
משרד עורכי דין רוזן המדורג ראשון מעודד את משקיעי Perion Network Ltd. לקבל ייעוץ לפני מועד אחרון חשוב בתביעה ייצוגית בניירות ערך – PERI

רוזן, יועץ השקעות מוביל, מעודד את משקיעי Checkpoint Therapeutics, Inc לקבל ייעוץ
רוזן, יועץ השקעות מוביל, מעודד את משקיעי Checkpoint Therapeutics, Inc לקבל ייעוץ לפני מועד חשוב בתביעה ייצוגית בניירות ערך – CKPT

רוזן, משרד עורכי דין מהשורה הראשונה, מעודד את משקיעי Ocugen, Inc לקבל ייעוץ
רוזן, משרד עורכי דין מהשורה הראשונה, מעודד את משקיעי Ocugen, Inc לקבל ייעוץ לפני תאריך יעד חשוב בתביעה ייצוגית בניירות ערך שהוגשה לראשונה על ידי המשרד – OCGN

רוזן, יועץ למשקיעים גלובלי, מעודד את משקיעי AST SpaceMobile, Inc. לקבל ייעוץ
רוזן, יועץ למשקיעים גלובלי, מעודד את משקיעי AST SpaceMobile, Inc. לקבל ייעוץ לפני תאריך יעד חשוב בתביעה ייצוגית בניירות ערך – ASTS

רוזן, משרד עורכי דין מוביל, מעודד את משקיעי HireRight Holdings Corporation לקבל ייעוץ
רוזן, משרד עורכי דין מוביל, מעודד את משקיעי HireRight Holdings Corporation לקבל ייעוץ בתביעה ייצוגית בניירות ערך – HRT

ריסקיפייד תדווח ב-15 במאי על התוצאות הכספיות לרבעון הראשון של 2024
חברת ריסקיפייד ‏Riskified Ltd ‏(NYSE: RSKD), מובילה בתחום הפתרונות למניעת הונאות מסחר אלקטרוני ובתחום פיתוח פתרונות חכמים לניהול סיכונים, הודיעה היום כי תפרסם את התוצאות הכספיות שלה לרבעון הראשון של שנת 2024 לפני פתיחת השוק ב-15 במאי 2024. בתאריך זה, חברי ההנהלה יקיימו שיחת ועידה אשר תשודר בשעה 8:30 בבוקר ET, במהלכו ידונו בעסקי החברה ובתוצאות הכספיות.

סגן נשיא ExaGrid למכירות באזור EMEA ו-APAC מונה למנהל ערוץ אזורי
אנדי וולסקי הוכר ברשימת ראשי הערוצים של CRN בריטניה לאזור EMEA ו-APAC
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI